TO SZKOLENIE JEST TAKŻE W WERSJI ONLINE

Marketing w FMCG

Dowiedz się, jaki marketing zbuduje Twoje marki i zwiększy skalę opartego o nie biznesu.

Prowadzący:
Marta Cwalina-Śliwińska

Certyfikowane przez

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Skorzystaj ze szkolenia w wersji hybrydowej

Nadzwyczajny czas wymaga wyjątkowych rozwiązań! Dopasowaliśmy się do Waszych potrzeb. Teraz każde szkolenie odbywa się stacjonarnie oraz online.

To samo szkolenie, ten sam Trener, ta sama agenda, ale to Ty decydujesz czy będziesz obecny na sali czy weźmiesz udział online.

Możesz uczestniczyć w naszych szkoleniach bez konieczności biznesowych podróży.

Co to właściwie oznacza?

  • szkolenie odbywa się jednocześnie w formie stacjonarnej oraz online,
  • pracę z prelegentem NA ŻYWO, dołączasz do pokoju widzisz prelegenta jak i innych uczestników,
  • w każdym momencie, tak jak na szkoleniu stacjonarnym możesz poprosić o doprecyzowanie lub wyjaśnienie niezrozumiałego dla Ciebie zagadnienia – nie musisz dobijać się na czacie 😉
  • prelegent na Twoją prośbę może przejąć Twój ekran i pomóc z Twoim casem,
  • praca przebiega sprawnie przez ograniczone liczbowo grupy,
  • po szkoleniu otrzymasz prezentację ze szkolenia w formie pdf.

Pracujemy w grupach liczących maksymalnie 24 osoby

Szkolenia online mają dokładnie taką samą agendę i plan, jak szkolenia stacjonarne

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat w formie elektronicznej

Gwarancja satysfakcji

Masz wątpliwości, czy szkolenie online dostarczy Ci taką samą dawkę wiedzy jak szkolenie stacjonarne? 🎓

Odpowiadamy: TAK!
Jesteśmy pewni poziomu oraz wiedzy przekazywanej na naszych szkoleniach online, dlatego dajemy Ci gwarancję satysfakcji lub możliwość powtórzenia szkolenia stacjonarnie.

Dlaczego marketing w branży FMCG jest ważny?

Marketing w FMCG jest szczególnie ważny, bo konkurencja w tej branży jest przeogromna, różnorodność oferty przyprawia o zawrót głowy, a decyzje zakupowe podejmowane są bardzo szybko.

Konsumenci dokonują wyboru na autopilocie i robią to w powtarzalny sposób, bo produkty FMCG to te, które są regularnie kupowane w celu zaspokojenia podstawowych potrzeb życia codziennego.

Co zrobić, żeby wygrać jak najwięcej w branży wartej w Polsce 200 miliardów złotych rocznie, w której o wybór konsumenta konkuruje tysiące marek i miliony produktów? Odpowiedzi poznasz na tym szkoleniu!

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Marketing w FMCG?

Dowiesz się, co sprawia, że marki wygrywają na rynku FMCG.

Poznasz narzędzia skutecznego marketingu, wykorzystywane w budowaniu największych globalnych marek FMCG, takich jak Coca-Cola, RedBull, Snickers.

Zobaczysz realne przykłady działań marketingowych, które będą idealną inspiracją do powiększania skali biznesu w Twojej firmie.

Nauczysz się, jak rozwinąć swój biznes w oparciu o mentalną i fizyczną dostępność Twojej marki.


Do kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest osób odpowiedzialnych za marketing w firmach z branży FMCG.

  • Szkolenie jest przydatne merytorycznie dla osób zajmujących różne stanowiska w strukturach działu marketingu – od dyrektora marketingu po specjalistę ds. marketingu.

  • Do udziału w szkoleniu zachęcamy osoby z agencji strategicznych, kreatywnych czy interaktywnych, które chcą lepiej poznać zasady tworzenia marketingu u swoich klientów z branży FMCG.

  • Ze szkolenia skorzystają osoby pracujące w marketingu spoza branży FMCG, które chcą poznać narzędzia do budowania silnej marki i opartego o nie biznesu.

  • Zapraszamy też pasjonatów marketingu, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę marketingową o sprawdzone narzędzia marketingowe, wykorzystywane przez największe globalne marki.

  • Wymagania wstępne to zainteresowanie tematem marketingu w FMCG.

Program szkolenia
Marketing w FMCG

    • Cele szkolenia: Umiejętność zbudowania silnej marki oraz prowadzenia skutecznych działań marketingowych, które rozwiną skalę biznesu w FMCG
    • Zakres szkolenia: Marketing w FMCG
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadząca: Marta Cwalina-Śliwińska

  • 10:00-10:30 FMCG – zasady gry

    • Specyfika branży FMCG i jaki to ma wpływ na działania marketingowe
    • Penetracja
    • Konsumenckie bariery zakupowe i jak je przezwyciężyć
    • Jakie marki wgrywają w FMCG i dlaczego

  • 10:30 - 12:00 Jak zbudować silną markę, która rozpędzi twój biznes w FMCG?

    • Logo i nazwa nie wystarczą. Elementy, które musi mieć każda marka
    • Jak dobrze zrobić pozycjonowanie marki i co ono zawiera
    • Model budowania emocjonalnej relacji marki z konsumentem

  • 12:00 - 13:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 13:00 – 15:00 Mentalna dostępność. Dlaczego bez niej żadna marka nie przetrwa w FMCG?

    • Co to są wyróżniające zasoby marki i jak je wykorzystać
    • Świadomość marki vs jej istotność w procesie decyzyjnym
    • Komunikacja zapadająca w pamięć
    • Jak osiągnąć spójność i ciągłość komunikacji
    • Optymalne wykorzystanie mediów

  • 15:00 - 15:15 Przerwa kawowa

  • 15:15 - 17:15 Fizyczna dostępność. Czy Twoja oferta jest adekwatna i czy jest tam gdzie powinna być?

    • Adekwatność oferty do potrzeb konsumenta
    • Optymalizacja portfolio
    • Widoczność w miejscu sprzedaży
    • Efektywność opakowań
    • Strategia dystrybucji portfolio
    • Punkty styku z konsumentem
    • Dostępność cenowa

  • 17:15 - 17:30 Przerwa kawowa

  • 17:30 - 18:00 Podsumowanie i Q&A

Szkolenia prowadzi:

trener

Marta Cwalina-Śliwińska

Strateg marketingowy i ekspertka marketingu z 15 letnim doświadczeniem. Tworzy i wdraża strategie marketingowe. Budowała takie marki jak M&M’s®, Twix®, Mars®, Bounty® i Milky Way®. Jest Dyrektor Marketingu i Customer Experience w KUKE oraz właścicielką i CEO firmy strategicznego doradztwa marketingowego Cwalina Marketing Consulting. Doradza firmom i przedsiębiorcom, jak budować marki i tworzyć strategie marketingowe, które rozwijają biznes. Występuje na konferencjach branżowych (m.in. I Love Marketing, Infoshare, Digital Marketing Europe), prowadzi szkolenia, webinary i konsultacje marketingowe.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Online 08 czerwiec 2022

Zostało miejsc: 10

netto

Warszawa 08 czerwiec 2022

Zostało miejsc: 9

netto

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć _format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie sprawny.marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia dedykowane

Karolina Antoniak

577 322 677

Karolina.Antoniak@sprawnymarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Wojciechowska

577 877 133

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

Płatności

Oliwia Krzywdzińska

519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl