Marketing w FMCG

Dowiedz się, jaki marketing zbuduje Twoje marki i zwiększy skalę opartego o nie biznesu.

Prowadząca:
Marta Cwalina-Śliwińska

Certyfikowane przez

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Dlaczego marketing w branży FMCG jest ważny?

Marketing w FMCG jest szczególnie ważny, bo konkurencja w tej branży jest przeogromna, różnorodność oferty przyprawia o zawrót głowy, a decyzje zakupowe podejmowane są bardzo szybko.

Konsumenci dokonują wyboru na autopilocie i robią to w powtarzalny sposób, bo produkty FMCG to te, które są regularnie kupowane w celu zaspokojenia podstawowych potrzeb życia codziennego.

Co zrobić, żeby wygrać jak najwięcej w branży wartej w Polsce 200 miliardów złotych rocznie, w której o wybór konsumenta konkuruje tysiące marek i miliony produktów? Odpowiedzi poznasz na tym szkoleniu!

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Marketing w FMCG?

Dowiesz się, co sprawia, że marki wygrywają na rynku FMCG.

Poznasz narzędzia skutecznego marketingu, wykorzystywane w budowaniu największych globalnych marek FMCG, takich jak Coca-Cola, RedBull, Snickers.

Zobaczysz realne przykłady działań marketingowych, które będą idealną inspiracją do powiększania skali biznesu w Twojej firmie.

Nauczysz się, jak rozwinąć swój biznes w oparciu o mentalną i fizyczną dostępność Twojej marki.


Do kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie skierowane jest osób odpowiedzialnych za marketing w firmach z branży FMCG.

  • Szkolenie jest przydatne merytorycznie dla osób zajmujących różne stanowiska w strukturach działu marketingu – od dyrektora marketingu po specjalistę ds. marketingu.

  • Do udziału w szkoleniu zachęcamy osoby z agencji strategicznych, kreatywnych czy interaktywnych, które chcą lepiej poznać zasady tworzenia marketingu u swoich klientów z branży FMCG.

  • Ze szkolenia skorzystają osoby pracujące w marketingu spoza branży FMCG, które chcą poznać narzędzia do budowania silnej marki i opartego o nie biznesu.

  • Zapraszamy też pasjonatów marketingu, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę marketingową o sprawdzone narzędzia marketingowe, wykorzystywane przez największe globalne marki.

  • Wymagania wstępne to zainteresowanie tematem marketingu w FMCG.

Program szkolenia
Marketing w FMCG

    • Cele szkolenia: Umiejętność zbudowania silnej marki oraz prowadzenia skutecznych działań marketingowych, które rozwiną skalę biznesu w FMCG
    • Zakres szkolenia: Marketing w FMCG
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadząca: Marta Cwalina-Śliwińska

    10:00-10:30 FMCG – zasady gry

    • Specyfika branży FMCG i jaki to ma wpływ na działania marketingowe
    • Penetracja
    • Konsumenckie bariery zakupowe i jak je przezwyciężyć
    • Jakie marki wgrywają w FMCG i dlaczego

    10:30 - 12:00 Jak zbudować silną markę, która rozpędzi twój biznes w FMCG?

    • Logo i nazwa nie wystarczą. Elementy, które musi mieć każda marka
    • Jak dobrze zrobić pozycjonowanie marki i co ono zawiera
    • Model budowania emocjonalnej relacji marki z konsumentem

    12:00 - 13:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    13:00 – 15:00 Mentalna dostępność. Dlaczego bez niej żadna marka nie przetrwa w FMCG?

    • Co to są wyróżniające zasoby marki i jak je wykorzystać
    • Świadomość marki vs jej istotność w procesie decyzyjnym
    • Komunikacja zapadająca w pamięć
    • Jak osiągnąć spójność i ciągłość komunikacji
    • Optymalne wykorzystanie mediów

    15:00 - 15:15 Przerwa kawowa

    15:15 - 17:15 Fizyczna dostępność. Czy Twoja oferta jest adekwatna i czy jest tam gdzie powinna być?

    • Adekwatność oferty do potrzeb konsumenta
    • Optymalizacja portfolio
    • Widoczność w miejscu sprzedaży
    • Efektywność opakowań
    • Strategia dystrybucji portfolio
    • Punkty styku z konsumentem
    • Dostępność cenowa

    17:15 - 17:30 Przerwa kawowa

    17:30 - 18:00 Podsumowanie i Q&A

Szkolenia prowadzi:

trener

Marta Cwalina-Śliwińska

Strateg marketingowy i ekspertka marketingu z 15 letnim doświadczeniem. Tworzy i wdraża strategie marketingowe. Budowała takie marki jak M&M’s®, Twix®, Mars®, Bounty® i Milky Way®. Jest Dyrektor Marketingu i Customer Experience w KUKE oraz właścicielką i CEO firmy strategicznego doradztwa marketingowego Cwalina Marketing Consulting. Doradza firmom i przedsiębiorcom, jak budować marki i tworzyć strategie marketingowe, które rozwijają biznes. Występuje na konferencjach branżowych (m.in. I Love Marketing, Infoshare, Digital Marketing Europe), prowadzi szkolenia, webinary i konsultacje marketingowe.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Dedykowane rabaty narzędziowe

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl ­

531 404 855

Karolina Wojciechowska

Organizacja szkoleń/Dedykowane szkolenia

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555