Facebook Marketing+Instagram Marketing

Jak prowadzić skuteczny marketing na Facebooku i Instagramie?

Prowadzący:
Katarzyna Granops-Szkoda oraz Michał Bajorek

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

793

Ocena szkoleń

4.43

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391

Jak skutecznie promować się na Facebooku i Instagramie?

Zdobądź praktyczną i kompleksową wiedzę z zakresu marketingu w social mediach! Oferujemy dwa całodzienne szkolenia: Facebook Marketing oraz Instagram Marketing. Pierwszego dnia możesz poszerzyć swoją wiedzę w zakresie działań na Facebooku: dowiesz się jak zwiększyć zaangażowanie fanów na Twoim fanpage’u, jak poprowadzić skuteczną kampanię i jakie posty uwielbiają użytkownicy Facebooka. Drugi dzień natomiast jest w całości poświęcony Instagramowi – obowiązkowy dla każdego, kto chciałby za pośrednictwem Instagrama reklamować się, komunikować z klientami i zdobywać followersów!
Wybierz, które szkolenie bardziej Cię interesuje lub zapisz się na oba, korzystając z wyjątkowej, pakietowej ceny.

Czego dowiesz się na szkoleniu? Posłuchaj video zapowiedzi!:

Dlaczego Twoja firma MUSI reklamować się na Facebooku?

  • Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 14 mln osób. Jeszcze kilka lat temu marketingowcy mogli jedynie marzyć o dotarciu do takiej rzeszy odbiorców ze swoim przekazem reklamowym!
    Dzięki Facebook Ads możemy bardzo precyzyjnie stargetować odbiorców naszej reklamy (np. po zainteresowaniach, wykształceniu czy wieku), dzięki czemu dotrzemy dokładnie do takich osób, które mogą być zainteresowane naszymi produktami. Chcesz skierować reklamę tylko do osób z dużych miast, którym właśnie urodziło się dziecko? Nic nie stoi na przeszkodzie! Ogranicza nas jedynie własna wyobraźnia.To świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm.
  • Dzięki Facebook Ads możemy bardzo precyzyjnie stargetować odbiorców naszej reklamy (np. po zainteresowaniach, wykształceniu czy wieku), dzięki czemu dotrzemy dokładnie do takich osób, które mogą być zainteresowane naszymi produktami. Chcesz skierować reklamę tylko do osób z dużych miast, którym właśnie urodziło się dziecko? Nic nie stoi na przeszkodzie! Ogranicza nas jedynie własna wyobraźnia.To świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm.

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu z Instagram Marketingu?

Instagram jako coraz bardziej popularne medium społecznościowe jest niesłychanie pomocne w budowaniu biznesu. Jednak jeszcze niewielu przedsiębiorców potrafi z niego korzystać w prawidłowy sposób. Na szkoleniu z Instagram Marketing dowiesz się między innymi:

  • Jak reklamować się na Instagramie?
  • Jak zdobyć followersów?
  • Jak utrzymać ich zainteresowanie?
  • Jak zarabiać dzięki Instagramowi?
  • Jak prowadzić komunikację na Instagramie jako marka?
  • A także poznasz wiele inspirujących case studies!

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Facebook Marketing + Instagram Marketing?

Twoi klienci angażują się w komunikację w mediach społecznościowych i spędzają w nich dużo czasu - wykorzystaj to, by do nich dotrzeć!

Dowiesz się, jak wyciągnąć maksimum korzyści ze swoich działań reklamowych na Facebooku i Instagramie

Poznasz najnowsze możliwości marketingu na Facebooku i Instagramie

Musisz prowadzić swoje działania marketingowe tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa


Jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie jest dla osób początkujących, więc nie musisz się do niego specjalnie przygotowywać, ale jeśli chcesz wyciągnąć z niego jak najwięcej, zajrzyj przed szkoleniem na SprawnyMarketing.pl do zakładki Social Media i przeczytaj artykuły z portalu dotyczące tematu szkolenia.

    Zastanów się też, jak chcesz wykorzystywać social media w swoich działaniach marketingowych – prowadzący szkolenie odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

Program szkolenia Facebook Marketing + Instagram Marketing

Dzień 1: Facebook Marketing

  • 10:00 – 10:30 Facebook w dobie ,,snapchatyzacji"

    • Ekosystem współczesnych social mediów – co musisz wiedzieć?
    • Jak Facebook konkuruje z innymi social mediami? I dlaczego korzystając z jego NOWOŚCI, łatwiej wypromujesz swoją firmę?

     

  • 10:30 – 11:30 Twój profil firmowy - co musi zawierać?

    • Jak zacząć, co musisz wiedzieć?
    • Specyfika komunikacji na Facebooku
      Jakie informacje zamieszczać?
      Jak określić grupę docelową? Jak do niej dotrzeć?
      Jak pozyskać pierwszych fanów?
    • Skąd czerpać informacje o Twoich fanach? Jak interpretować statystyki?

  • 11:30 – 11.45 Przerwa kawowa

  • 11.45 - 13:30 Reklamy na Facebooku - cz. 1

    • Dlaczego warto reklamować się na Facebooku
    • Podstawy Menadżera reklam FB
    • Rodzaje reklam
    • Jak targetować reklamę, czyli największa przewaga Facebooka nad konkurencją

  • 13:30-14:15 Przerwa obiadowa

  • 14:15 - 14:45 Reklamy na Facebooku - cz. 2

    • Zarządzanie stawkami i optymalizacja kampanii
    • Przykłady dobrych praktyk reklamowych
    • Podstawy Power Editora

  • 14:45 - 16:00 Jak zwiększyć zaangażowanie i liczbę fanów?

    • Jak pisać, żeby zwiększać zaangażowanie?
    • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
    • Co publikować na Facebooku?
    • Rola Real Time Marketingu i Influencerów na Facebooku
    • Język Facebooka – marketingowy niezbędnik
    • Jak wzbogacać swoje posty?
    • Konkursy
    • Wszystko, co musisz wiedzieć o video na Facebooku
    • Treści viralowe – elementy dobrego viralu
    • Przykłady świetnych treści na Facebooku

  • 16:00-16:15 Przerwa kawowa

  • 16.15 - 16:45 Facebook Manager PRO - niezbędnik

    • Obsługa klienta na Facebooku
    • Jak sobie radzić z kryzysami?
    • Jakie narzędzia przydadzą się Facebook Managerowi?
    • Powiązanie profilu na Facebooku ze stroną firmową
    • Jak mierzyć skuteczność działań na Facebooku?

  • 16:45 - 17:00 Jakie nowości Facebooka musisz znać i jak je wdrożyć?

    • Facebook Notes vs LinkedIn Pulse
    • Facebook Instant Articles
    • Facebook Live
    • Reklamy Canvas

  • 17:00 - 17.15 Jak zwiększyć zasięgi na Facebooku za darmo lub niskim kosztem?

    Podsumowanie wiedzy zdobytej na szkoleniu i pokazanie, jak połączyć poszczególne elementy, by naprawdę skutecznie reklamować się na Facebooku

  • 17:15 - 18:00 Panel dyskusyjny

Dzień 2: Instagram Marketing

  • 10:00 – 11:00 Instagram - dlaczego Twoja firma powinna być obecna na tej platformie?

    • Czym jest Instagram i w jaki sposób Twoja firma skorzysta na używaniu go?
    • Liczby Instagrama: dane demograficzne i statystyki
    • Instagram a Facebook
    • Rozwój @24hoursuccess od czerwca 2015 do teraz

  • 11:00 – 11:30 Marki na Instagramie - case studies

    • Daniel Wellington
    • GoPro
    • Polskie firmy

  • 11:30 – 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 – 12:30 Reklama na Instagramie

    • Rodzaje
    • Koszty
    • Rezultaty
    • Na co powinieneś zwrócić uwagę zanim się na nią zdecydujesz

  • 12.30 - 13.30 Budowanie przyciągającego uwagę profilu

    • Jak znajdziesz odpowiednią nazwę?
    • Zdjęcie profilowe – które powinieneś wybrać?
    • Życiorys to Twoja wirtualna wizytówka – o tym pamiętaj, a tego unikaj…
    • Aktywny link – musisz z niego korzystać

  • 13.30 - 14.15 Przerwa obiadowa

  • 14.15 - 15.15 Tworzenie wartościowych treści

    • Zdjęcie, video, Instagram Story
    • Co lubią oglądać Twoi followersi?
    • Angażujące treści przynoszą lepsze rezultaty – jak je tworzyć?

  • 15.15 - 16.15 Publikowanie postów i budowanie profilu

    •  Hashtagi
    •  Tagi
    •  Shoutouty
    •  Praktyczne kroki, które pomogą Ci zdobyć followersów i lajki
    •  Mierz i znaj swoje efekty: AnalyticsSocial Blade

  • 16:15 - 16:30 Przerwa kawowa

  • 16.30 - 16.45 Poznaj swoją społeczność i jej nawyki

    • Wiedz kto Cię obserwuje: wbudowane statystyki
    • Publikuj posty w odpowiednim czasie: Iconosquare

  • 16.45 - 17.15 Przydatne aplikacje i ich obsługa w praktyce

  • 17.15 - 18.00 Pytania i odpowiedzi

Trenerzy:

trener

Katarzyna Granops-Szkoda

Narratorka firmowych historii w SprawnyMarketing.pl i MaxROY.com. Odpowiada za strategię content marketingową marki SprawnyMarketing.pl, prowadzi także konta portalu we wszystkich mediach społecznościowych, w tym fanpage na Facebooku – jeden z największych o tej tematyce w Polsce. Autorka licznych artykułów o Content i Social Media Marketingu, publikowanych m.in. na portalu SprawnyMarketing.pl, Marketer+ czy NowoczesnaFirma. Od kilku lat doradza małym i średnim firmom, jak skutecznie promować się w social media. Swoją pasją do Social Media Marketingu i Content Marketingu dzieli się z uczestnikami autorskich szkoleń (szkoliła m.in. pracowników Quiosque, Urzędów Miast, TelePizza czy Virtualo).

trener

Michał Bajorek

Internetowy influencer, który zawodowo zajmuje się Instagramem. Jest pomysłodawcą i założycielem popularnego profilu @24hoursuccess, obserwowanego przez 500 tysięcy followersów z całego świata, w tym znanych celebrytów. Dzięki olbrzymiemu zasięgowi profil stanowi doskonałą powierzchnię reklamową dla sektora B2C, co na co dzień Michał umiejętnie wykorzystuje reklamując różne marki. Współpracuje z wieloma Klientami – firmami oraz osobami fizycznymi. Rozwija oraz promuje ich profile (Instagram management), a także uczy jak skutecznie mogą robić to sami (Instagram consulting). Sam o sobie mówi, że jest przede wszystkim praktykiem, a nie teoretykiem Instagrama. Uważa też, że nikt, kto poważnie traktuje swój biznes, nie może sobie pozwolić na nieobecność na tej platformie. Michał jest autorem artykułów poświęconych marketingowi w social mediach, a jego publikacje ukazały się m.in. w magazynie Marketer+, Marketingu w Praktyce oraz na Sprawnym Marketingu.


Wiedza ze szkoleń Social Media MaxROY.com jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach

Z zakresu Social Media przeszkoliliśmy już 786 osób!

"Jak najlepsza ocena, dzięki temu szkoleniu znam już swoje mocne i słabe strony, wiem, co mogę jeszcze poprawić i jak nad tym pracować. Wiele przydatnych i praktycznych rad. Polecam każdemu kto zajmuje się fanpagami, lub zamierza się tym zająć. "

Karolina Janczyk

Demotywatory

"Szkolenie było bardzo profesjonalne i wartościowe:) Bardzo dużo informacji, ale w bardzo jasny i poukładany sposób przekazana teoria i praktyka. :) Prelegentka świetna! Merytorycznie przygotowana na wysokim poziomie. :) "

Małgorzata de Lorm

Eco LIfe Group

"Bardzo ciekawe szkolenie, prowadząca Kasia Granops-Szkoda nawiązała dobry kontakt z uczestnikami szkolenia i przekazała konkretne informacje w przyjemny i ciekawy sposób."

Tomek Barański

Muscle Power - Social Media Manager

"Profesjonalnie przygotowane i przeprowadzone szkolenie. Wiedza podana w przystępnej formie. Kameralna atmosfera pozwala na bieżąco zadawać pytania i dzielić się swoimi doświadczeniami. "

Urszula Markowska

Galapagos. Specjalista ds PR i Promocji

Zarejestruj się

Już dziś zarejestruj się na naszej szkolenia i zostań Social Media Managerem!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

KrakówQ Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6 30-311 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Uniwersytecka 13, 40-007

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Budynek Adgar Plaza A, ul. Postępu 15

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

GdańskQ Hotel Cru Gdańsk ul. Rycerska 11 ,82-882 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

WrocławQ Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Napisz do nas

Kontakt

PR

Katarzyna Granops-Szkoda

+48 882 042 271

Katarzyna.Granops.Szkoda@SprawnyMarketing.pl

Organizacja

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Napisz do nas na messenger

Płatności

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl