Czego dowiesz się na szkoleniu?
Dowiesz się jak pozyskiwać i odbudowywać listy subskrybenckie.
Nauczysz się efektywnie wykorzystywać kanał SMS oraz poznasz sposoby na generowanie wartościowego ruchu online i offline.
Będziesz wiedzieć jak wycisnąć więcej z kampanii EMAIL & SMS.
Dowiesz się jak angażować swoich odbiorców.
Dla kogo jest to szkolenie?
-
Podczas szkolenia dowiesz się jak pozyskać odbiorców i zaplanować angażujący scenariusz komunikacji. Poznasz specyfikę kanału EMAIL & SMS oraz elementy, na które trzeba zwracać uwagę podczas ich wdrażania. Nauczysz się tworzyć kreacje email i komunikaty sms. Dowiesz się jak połączyć oba kanały, tak aby generowały dla Ciebie wartościowy ruch.
Program szkolenia E-mail & SMS Marketing
-
Scenariusze komunikacji aktywizujące subskrybentów
-
Projektowanie szablonów/kreacji email
-
Content email marketing
-
Testowanie kampanii
-
Personalizacja przekazu email
-
Raportowanie i analiza kampanii email
-
Segmentacja bazy – podejście behawioralne i deklaratywne
-
Higiena bazy danych
-
Dostarczalność wysyłek (domena, IP)
- Wykorzystanie kanału SMS
- Rodzaje komunikacji SMS/MMS
- Mierzenie działań z kampanii
- Case study
- Komunikacja biznesowa RCS
-
Planowanie działań w oparciu o partnerów bazodanowych
-
Dane, które warto zbierać
-
Kreacja email – dobre praktyki w branży B2B & B2C
-
Budowa landing page oraz automatyzacja procesu zapisu
-
Targetowanie kampanii
-
Proces lead generation
-
Pozyskiwanie bazy subskrybentów do kampanii email i sms
-
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych w branży B2B oraz B2C
-
Zgodność z RODO
-
Specyfika narzędzi retargetujących
-
Docieranie do anonimowych userów
-
Scenariusze komunikacji
-
Ratowanie porzuconych koszyków / utraconych konwersji
-
Retargeting statyczny vs. dynamiczny
-
Case study
10:00 – 11:30 Kampanie email do baz subskrybenckich
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 - 12:45 Kampanie SMS
12:45 - 13:45 Przerwa obiadowa
13:45 - 15:00 Kampanie email na bazy zewnętrzne
15:00 - 15:15 Przerwa kawowa
15:15 - 16:15 Lead generation
16:15 - 17:15 Email retargeting
17:15 - 17:45 Sesja Q&A + indywidualne konsultacje
Lokalizacja szkoleń
Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań
Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa
Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław
Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków
Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.
Najczęściej zadawane pytania
GDAŃSK
Hotel Sadova
Łąkowa 60,
80-769 Gdańsk
POZNAŃ
Novotel
plac Andersa 1
61-898 Poznań
WARSZAWA
ADN Centrum Konferencyjne
ul. Grzybowska 56
Warszawa
WROCŁAW
Ibis Styles
plac Konstytucji 3 Maja 3
50-083 Wrocław
Mimo że nie ma ostatecznego terminu zapisu na szkolenie, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji, ponieważ limit miejsc może skończyć się nawet na tydzień przed szkoleniem. W przypadku wpłaty na 1 do 3 dni roboczych przed terminem szkolenia, prosimy przynieść dowód wpłaty za udział w danym szkoleniu.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na szkolenia to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawny.marketing oraz pod numerem 519 183 555.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu PayU oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. W mailu znajdziesz również fakturę proformę.
Należy zapisać się przez formularz na stronie sprawnymarketing.pl/szkolenia wpisując dane osobowe oraz, w przypadku rejestracji pracowników, dane do faktury.
Na fakturze widnieje nazwa szkolenia, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.
Mail informacyjny otrzymasz tydzień przed szkoleniem.