Jak pisać dobre mailingi?

Twórz mailingi, które naprawdę sprzedają!

Prowadzący:
Dariusz Puzyrkiewicz

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

283

Ocena szkoleń

4.67

Zamów telefonicznie

531 404 855

Dlaczego e-mail marketing w biznesie?

O czym będzie to szkolenie?

Jestem copywriterem, więc skupimy się na jednym: co PISAĆ w e-mailach, by przekonywały do zakupu. Tylko tyle i aż tyle. Bez względu na to, czy wysyłasz przepiękne kreacje czy proste wiadomości, w których dominuje tekst – ostatecznie to użyte w nich słowa decydują o tym, czy klient otworzy wiadomość, kliknie i kupi.

Co Ci to da?

Jeśli zlecasz pisanie e-maili – pokażę Ci, jak sprawdzać, czy to, co dostajesz i wysyłasz ma sens sprzedażowy, czy tylko ładnie wygląda.

A jeśli to Ty piszesz treść e-maili – dam Ci cały praktyczny warsztat copywriterski. Co więcej, pokażę Ci, jak stworzyć sobie bazę w formie notatek, która potem pomoże Ci pisać “od ręki” każdy rodzaj e-maili. Dodam, że skutecznych e-maili.

 

Co w tym niezwykłego?

Zauważyłem prostą zasadę – im więcej e-maili wysyłam, tym moja sprzedaż jest większa. Nawet pomimo tego, że działam w specyficznej niszy, wysyłam często bardzo długie e-maile tekstowe i ciągle eksperymentuję na moich subskrybentach.

 

Ale nie tylko o mnie chodzi, bo napisałem wiele e-maili dla tak zwanych dużych klientów, gdzie stosując tylko część moich zasad, zwiększyliśmy sprzedaż, nawet czterokrotnie, w stosunku do aktualnych mailingów.

 

Bardzo często słyszę zastrzeżenie – nikt nie czyta długich e-maili, dlatego trzeba pisać krótko i zwięźle. Zgadzam się z tym, pod jednym warunkiem – tak, nikt nie czyta długich e-maili, gdy są nudne i mijają się z oczekiwaniami klientów. Zupełnie odwrotnie jest, gdy trafiasz dokładnie w moment i punkt, oraz odnosisz się do tego, co w tej chwili jest bardzo ważne dla klienta. Na tym opieram mailingi i tego właśnie chętnie Cię nauczę.

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Copywriting w email marketingu?

Lepiej dopasujesz się do oczekiwań klientów, dzięki czemu zminimalizujesz ryzyko traktowania Twoich wiadomości, jak niechciany spam

Zamiast nachalnej sprzedaży, zaczniesz tworzyć bardzo interesujące wiadomości, które nie odstraszają od zakupu

Otrzymasz strategię długofalowej sprzedaży, zwiększającą Life Time Value każdego subskrybenta

Do tego dam Ci zestaw narzędzi copywriterskich, zwiększających otwieralność i klikalność wiadomości e-mail


Dla kogo skierowane jest szkolenie i jakie są wymagania wstępnie?

  • Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które tworzą treść e-maili biznesowych lub zamierzają je tworzyć i chcą ten proces skrócić do minimum, zwiększając jednocześnie skuteczność swoich wiadomości.

  • Osoby, które nadzorują pracę copywriterów dzięki szkoleniu zyskają narzędzia oceny ich pracy według określonych kryteriów oraz umiejętność precyzyjnego przekazywania swoich oczekiwań co do e-maili i sugestii ich ulepszania.

  • Uczestnicy nie muszą posiadać żadnego doświadczenia w zakresie pisania treści, bardzo wskazana jest za to dobra znajomość rynku i klienta w swojej branży.

Program szkolenia
Copywriting w e-mail marketingu

    • Cele szkolenia: Umiejętność tworzenia skutecznych e-maili, które wpłyną na wzrost sprzedaży
    • Zakres szkolenia: E-mail Marketing
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Dariusz Puzyrkiewicz

    10:00 – 11:30 Jak to działa?

    • Zasady tworzenia e-maili sprzedażowych na przykładzie mailingu do ‘zimnej” bazy.

    11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

    11:45 – 12:30 Kim jest i czego chce Twój klient?

    • Tworzymy nietypowy Avatar klienta, który naprawdę pomaga sprzedawać.

    12:30 – 13:15 Co pisać w e-mailach, by więcej sprzedawać?

    • Gdy skupisz się na tych 5 tematach, z każdym e-mailem będziesz zdobywać coraz większą uwagę klientów, będzie też rósł poziom zaufania i sprzedaż.
    • Przykład dłuższego e-maila sprzedażowego z serii, która zwiększyła sprzedaż produktu o 30%, bez żadnej dodatkowej promocji.

    13.15 - 13.45 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    13:45 – 14:30 Proste zasady pisania e-maili

    • Skąd brać i jak tworzyć tematy?
    • 13 rodzajów e-maili
    • Co powinno się znaleźć w treści wiadomości?
    • Czym zwiększać prawdopodobieństwo zakupu?

    14:30 – 15:00 Jak napisać wiadomość pierwszego kontaktu?

    • Pokażę Ci ciekawy sposób tworzenia spersonalizowanych wiadomości do osób i firm, które mają swoje strony internetowe.

    15:00 – 16:30 Technikalia

    • Jak wybrać najlepszą platformę do e-mailmarketingu
    • Jak sprawdzać i czytać statystyki, by pomagały zwiększać sprzedaż?
    • Targetowanie, segmentacja baz danych.

    16:30 - 16:45 Przerwa kawowa

    16:45 – 17:30 10 trików copywriterskich

    • Pokażę Ci wybrane przeze mnie triki, które pomagają tworzyć bardziej angażujące wiadomości – za każdym razem.

    17:30 – 18:00 Panel Dyskusyjny

Trener:

trener

Dariusz Puzyrkiewicz

To certyfikowany trener biznesowy i copywriter, który od 10 lat pomaga przełamywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży, które narażają tylko firmy na odrzucenie ze strony klientów. Szkolił pracowników takich firm, jak Mercedes-Benz Vans, Home.pl, Tauron i wielu mniejszych.  Ma wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, dzięki czemu jego szkolenia są bardzo praktyczne i nastawione za wzrost zysków, zgodnie z jego sloganem: Słowo daję, zyski rosną!


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Zestaw materiałów biurowych sprawny.marketing

Dedykowane rabaty narzędziowe

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Wiedza ze szkolenia "E-mail Marketing" jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach:

Z copywritingu sprzedażowego w email marketingu przeszkoliliśmy już 283 osób! Zobacz opinie uczestników:

"Darek przekazuje wiedzę w sposób niezwykle interesujący, jest bardzo dobrym mówcą. Całodniowe spotkanie upłynęło mi błyskawicznie. Jest to bardzo miła odmiana w porównaniu do innych szkoleń."

Wojciech Topolewski

Specjalista ds. E-commerce OPONEO.PL

"Jestem zadowolona ze szkolenia. Podobał mi się przystępny sposób prezentacji, wiele przykładów i wskazówek, które można zastosować w pracy. "

Magdalena Wocior

iStore.pl

"Tak naprawdę przychodząc na szkolenie nie wiedziałem do końca co tam robię i czy to w jakiś sposób przyda się w branży, w której pracuję. Teraz jestem już po i wiem, że wyniosłem sporo wiedzy, którą wykorzystam - dziękuję :)"

Kamil Poskart

Inoxa Specjalista ds. Sprzedaży

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl ­

531 404 855

Karolina Wojciechowska

Organizacja szkoleń/Dedykowane szkolenia

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555