Gdańsk 22-23.11
Poznań 28-29.11
Warszawa wkrótce!
Kraków wkrótce!
Wrocław wkrótce!

dlakogo

Dla wszystkich firm, które nie wiedzą, jak w pełni wykorzystać nowoczesne techniki zdobywania klientów i bezpłatnej reklamy


Na tej konferencji dowiesz się jak biznesowo korzystać z:

  • Facebooka i jego systemu reklamowego
  • Instagrama i liderów opinii
  • YouTuba i potęgi video w marketingu
  • biznesowego na LinkedIn
  • dotarcia do użytkowników Snapchata
  • potencjału komunikacyjnego Twittera
obraz

Zarejestruj się 

Era, w której wystarczyło założyć fanpage i zaprosić do polubienia go swoich znajomych, dawno dobiegła końca. Teraz, bez strategii działania i wykorzystania odpowiednich technik i narzędzi, nasze treści w social mediach giną, a produkty czy usługi pozostają niezauważone. Proces planowania i realizowania takich strategii (tak, by przyniosły one spodziewane i przede wszystkim szybkie- rezultaty) wydaje się być dziś tak skomplikowany, że wiele przedsiębiorstw zatrudnia agencje social media, by zajęły się prowadzeniem ich kampanii. 

Takie rozwiązanie to pomysł dobry, ale bardzo kosztowny. Jako praktycy, którzy samodzielnie zajmują się promowaniem swoich produktów na ogromną skalę, proponujemy przeszkolenie z zakresu social mediów – jeden dzień intensywnych zajęć, dzięki którym samodzielnie będziesz w stanie poprowadzić promocję swojej firmy w social mediach. 

Zdobyte przez Was umiejętności poświadczymy certyfikatem, po skończonych zajęciach przekażemy materiały szkoleniowe i zaprosimy do grupy, w której eksperci oraz uczestnicy naszych spotkań pomagają rozwiązywać problemy osób, które dopiero zaczynają swoje działania promocyjne w rozmaitych kanałach społecznościowych.

Celem tej konferencji jest wygenerowanie wzrostu w Twojej firmie nieo 10-20%! Jesteśmy przekonani, że dzięki wiedzy i narzędziom, które otrzymasz w trakcie tej konferencji, Twój biznes urośnie dwu-trzykrotnie w ciągu najbliższych tygodni.

Wykorzystanie marketingu internetowego daje tak ogromne możliwości, że nawet maleńka firma może nagle zacząć rosnąć, jak na drożdżach. Jest to możliwe tylko dzięki Internetowi – gigantycznej sieci, łączącej miliony użytkowników na raz. 

Tak, tam są klienci, teraz trzeba tylko się z nimi połączyć! Dlatego jesteśmy przekonani, że poznanie omawianych technik i narzędzi pomoże Ci radykalnie zwiększyć liczbę klientów – nie o 10-20%, lecz o 100-200% – taka to siła.

My nie wchodzimy do Internetu, my żyjemy w Internecie.

Prezentujemy tylko praktyczne techniki zdobywania klientów! Są tak łatwe, że zastosujesz je od razu na drugi dzień! Na konferencji zobaczysz konkretne przykłady ich zastosowania, dzięki czemu od razu zrozumiesz, jak je u siebie zastosować.

To będą też dziesiątki inspiracji, łatwych do zastosowania w każdej, nawet najmniejszej firmie, bez dużego budżetu reklamowego! 

Kto pierwszy ten lepszy – zacznij z tego korzystać, zanim zobaczy to Twoja konkurencja. Na pewno będzie to coś nowego na Twoim rynku, dlatego tak ważne jest, by być pierwszą firmą, która to robi – reszta będzie to tylko mniej lub bardziej nieudolnie naśladować.

Potrzebujesz tylko dwóch dni, wejść na tę ścieżkę szybkiego rozwoju twojego biznesu.

Agenda

1 dzień:

Cezary Lech

10:00-11:00

Jak prawidłowo używać Google - największej wyszukiwarki na świecie?

  • Wspólnie określimy jaki cel ma Twoja aktywność w Internecie?
  • Kto jest Twoim idealnym klientem?
  • Google Tag Manager – dlaczego jest to ważny pierwszy krok?
  • Google Search Console – jakie dane zbiera, do czego możemy to wykorzystać?
  • Google Analytics – Co nam powie o naszych klientach?
  • Określenie i ustawienie tzw. konwersji i sposobu jej mierzenia.
  • Jak usprawnić przepływ danych między różnymi narzędziami Google?
  • Krok po kroku założenie zoptymalizowanej wizytówki w Google Maps.

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Cezary Lech

11:15-12:15

Strona www Twojej firmy oraz Content Marketing i Video Marketing

Strona www:
  • Czy musisz mieć stronę www jako mały lub lokalny biznes?
  • Jeśli tworzysz stronę, to jak stworzyć ją po kosztach?
  • Jak stworzyć stronę www na podstawie strony na Facebooku?
  • Jakie są trendy w zakresie domen www?
  • Jakie są nowe rozszerzenia domen?
  • Jak zarejestrować domenę?
  • Jak wybrać hosting?
  • Co to jest pixel konwersji?
  • Dlaczego jest to kluczowe narzędzie w nowoczesnym marketingu?
  • Jak zainstalować najważniejsze narzędzia Google i Facebooka na swojej stronie?
Content Marketing i Video Marketing:
  • Jak znaleźć i dobrać do współpracy lokalne blogi internetowe?
  • Jak znaleźć i zaprosić do współpracy lokalnych influencerów?
  • Jak przeprowadzić lokalną kampanię content marketingową z wykorzystaniem lokalnych mediów i lokalnych gazet?
  • Jak tworzyć tanie treści video przy pomocy prostych narzędzi?
  • Jak wykorzystać YouTube do promocji swojego biznesu?
  • Gdzie jeszcze wykorzystać te materiały do promocji?

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Cezary Lech

12:15 - 13:30

SEO - daj się znaleźć tym, którzy szukają twoich usług i produktów

W tym module otrzymasz niezbędną wiedzę, by od razu uruchomić własne działania z zakresu lokalnego SEO dla swojego biznesu i dla swoich klientów!

  • Pokażemy Ci krok po kroku, jak prowadzić działania z zakresu lokalnego SEO
  • Przedstawimy przegląd działań w lokalnym SEO – dla marketerów o różnym stopniu zaawansowania,
  • Pokażemy Ci przykłady profili, które w najlepszy możliwy sposób wykorzystały potencjał Google Moja Firma/Google+/Google Maps, a także przeprowadzimy przez proces uruchamiania własnego profilu,
  • Wyjaśnimy, jakie działania są istotne dla długoterminowego sukcesu lokalnego i mobilnego marketingu w SEO,
  • Dobierzemy słowa kluczowe oraz pokażemy Ci jak samodzielnie sprawdzać pozycje
  • Gdzie i jak dodać firmę żeby być wysoko w wynikach lokalnych w Google?
  • Jak zoptymalizować wizytówkę w Google Maps?
  • Gdzie ludzie z Twojego miasta szukają Twojej firmy i usług?
  • Czy warto robić zdjęcia do wizytówki certyfikowanego fotografa Google?
  • Jak zostać lokalnym przewodnikiem Google?
  • Otrzymasz listę kilkunastu miejsc, na których musisz założyć profil swojej firmy, aby podbić pozycje na słowa kluczowe lokalne.
  • Co to są i jak działają lokalne Rich Snippety?

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Bartosz Berliński

12:30-13:30

Reklamy w Google i Sieci Stron Google

Dowiesz się:

  • Jak stworzyć lokalną kampanię AdWords?
  • Jakie rozszerzenia reklam Google AdWords są dostępne dla biznesów lokalnych?
  • Które z nich są najskuteczniejsze?
  • Jak generować sprzedaż w lokalnym biznesie dzięki Google AdWords?
  • Jak wyglądają najskuteczniejsze lokalne jednostki reklamowe?
  • Jak stworzyć bannerową kampanię reklamową w promieniu np. jednego kilometra od Twojego lokalu usługowego?

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Katarzyna Granops-Szkoda

15:00-16:15

Facebook Marketing dla firm lokalnych

  • Jakie elementy musi zawierać Twój profil na Facebooku?
  • Jak pozyskiwać pierwszych klientów?
  • Jak zachęcić osoby odwiedzające Twoją firmę, żeby polubiły Twój fanpage?
  • Jakie typy reklam będą najbardziej skuteczne do promocji Twojego biznesu?
  • Jak sprawić, żeby klienci kontaktowali się z Tobą za pomocą Facebooka i jak ich do tego nakłonić?
  • Jak dzięki Facebookowi pozyskiwać numery telefonów i maile do klientów?
  • Jak kierować reklamę tylko na osoby przebywające w pobliżu Twojej lokalizacji (np. na 1-10 km od Twojej siedziby)
  • Fanpage firmy, która ma więcej niż jedną siedzibę – jak Facebook ułatwia prowadzenie takiego profilu
  • Reklama Twojej firmy – jak dodać przyciski ,,zadzwoń” czy ,,jak dojechać”

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Jakub Cyran

16:15-17:00

Tworzenie i zarządzanie działem sprzedaży

Mobile Marketing, App Marketing, 
  • Jak wykorzystać aplikacje mobilne?
  • Jak ustawić reklamy na podstawie lokalizacji, czyli dotrzyj do osób przechodzących obok
  • Aplikacje lojalnościowe, czyli zmiana przybijać pieczątki można na prawdę wzbudzić lojalność klienta
  • WiFi Marketing – jak wykorzystać darmową sieć Wi-Fi?
  • Jak zbierać adresy mailowe od klientów?
  • Jak zbierać i wykorzystywać dane o numerach telefonów?
  • SMS Marketing – zobacz case z zagranicy!
  • Jak przekuć wpadkę, w wiernego klienta?
  • Jakie elementy są potrzebne do skutecznej sprzedaży przez internet?

E-mail marketing małej firmy w praktyce:

  • Jak pozyskiwać adresy e-mail nowych osób?
  • Jak zacząć z e-mail marketingiem, co musisz wiedzieć, jaki system wybrać?
  • Dlaczego zbieranie e-maili klientów jest tak ważne?
  • Budowanie relacji w e-mail marketingu – nie tylko sprzedaż!
  • Automatyzacja w e-mail marketingu – do czego może Ci się przydać w realiach małej i średniej firmy
  • Typy maili, o których musisz pamiętać
  • Podstawy prawne e-mail marketingu

Gość Specjalny

17:00-18:00

Gość Specjalny

Warszawa – Paweł Tkaczyk

  • Więcej niż strona i ulotka – schemat budowy marki dla małych firm

Wrocław – Michał Sadowski

  • 12 dobrych praktyk budowania relacji z klientami, czyli jak przyspieszyć wzrost Twojej firmy

Kraków – Rahim Blak

  • Strategie social media dla MŚP

Kraków – Paweł Sala

  • Jak stworzyć odpowiednią komunikację e-mail marketingową?

Poznań – Maciej Lewiński

  • Jak dowiedzieć się więcej o swoich klientach? Google Analytics w praktyce małej i średniej firmy

Gdańsk – Daniel Kędzierski

  • Zaawansowane możliwości Facebook Marketingu, które warto znać

W każdym mieście inny gość specjalny!

Poznań

Zdjęcie

Maciej

Lewiński

Kraków

Zdjęcie

Rahim

Blak

Warszawa

Zdjęcie

Paweł

Tkaczyk

Wrocław

Zdjęcie

Michał

Sadowski

Gdańsk

Zdjęcie

Daniel

Kędzierski

Zapisz się na dowolną konferencję,
a otrzymasz dostęp do wideo
z prezentacjami wszystkich gości specjalnych!

Zarejestruj się >

Agenda

Dzień z social media

Dagmara Pakulska

10:00 - 11:00

5 typów reklam na Facebooku, które musisz przetestować

Pomysły na ciekawe reklamy, które pomogą Ci:

  • pozyskać nowych klientów
  • odzyskać utraconych
  • namówić obecnych na kolejny zakup

Ponadto:

  • Facebook Marketing 2017 – o czym musisz pamiętać?
  • Czym są grupy niestandardowych odbiorców i dlaczego koniecznie musisz z nich korzystać?
  • 5 rodzajów reklam, które każda firma powinna przetestować

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Dagmara Pakulska

11:15-13:15

Zasięgi Organiczne Social Media Marketingu

Zasięgi organiczne social media marketingu istnieją i mają się bardzo dobrze. Jeżeli chcesz dostać darmowy zasięg, musisz dawać społeczności wartość!

Z prezentacji dowiesz się:

  • Jaką wartość możesz dawać fanom?
  • Jakie formaty postów generują największe zasięgi organiczne? 
  • Jak tworzyć posty, które angażują społeczność?
  • Jak wykorzystać potencjał profili osobowych w oparciu o relacje?

Social Media to ludzie i content, który oni tworzą. Bez Was nie było by serwisów społecznościowych, dlatego zasięgi organiczne istnieją i mają się bardzo dobrze:)

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Dagmara Pakulska

14;00 - 15:00

Twitter Marketing

Dowiesz się:

  • Jak ogromny potencjał marketingowy drzemie w Twitterze
  • W jaki sposób stworzyć i zoptymalizować swój profil
  • Jak budować swoją społeczność na Twitterze
  • Z jakich natywnych narzędzi Twittera warto korzystać
  • W jaki sposób korzystać z narzędzi reklamowych Twittera
  • Jak tworzyć wyjątkowy content, który zaangażuje Twoją grupę docelową i sprawi, że o Twojej marce będzie głośno
  • A ponadto poznasz case studies, które zainspirują Cię do działania!

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Dagmara Pakulska

15:00 - 16:00

Video marketing

Co wyróżnia tę prelekcję?

  • skupimy się na praktycznych aspektach video marketingu – tak, abyś już następnego dnia wdrażał zdobytą wiedzę w komunikacji Twojej marki
  • szkolenie prowadzi praktyk – Maciej Wróblewski, certyfikowany ekspert YouTube, jeden z współtwórców sukcesu Studio Tymbark (100 tys subskrypcji w 30 dni);
  • wszystkie zagadnienia są prezentowane na przykładach małych i średnich firm – dość oklepanych, wielomilionowych case studies z korporacji;

Dagmara Pakulska

16:15-17:00

LinkedIn

Za pomocą LinkedIn jesteś w stanie: 

  • zbudować sieć kontaktów biznesowych,
  • bezpośrednio dotrzeć do nowych klientów,
  • dzielić się wartościową treścią na LinkedIn, która przyciągnie do Ciebie potencjalnych klientów i partnerów biznesowych,
  • zbudować swoją pozycję jako eksperta i lidera w danej branży,
  • podjąć współpracę z najlepszymi specjalistami na rynku

Pokażę Ci, jak to zrobić!

W tym module otrzymasz wiedzę z takich zagadnień jak:

Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu. Przygotujemy i prześlemy go do Ciebie pocztą.

marketing_lokalny

Zobacz opinie uczestników poprzedniej edycji:

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

KrakówHotel Park Inn by Radisson, ul. Monte Cassino 2 30-337 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Monte Cassino 2, 30-377

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Golden Floor Tower, ul. Chłodna 15

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

GdańskQ Hotel Cru Gdańsk ul. Rycerska 11 ,82-882 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

WrocławQ Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Partnerzy: