DoubleClick i Programmatic Buying

Dowiedz się, jak zautomatyzować zakup reklam i poprawić wyniki biznesowe!

Prowadzący
Jan Piotrowski

Certyfikowane przez

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

+48 539 905 391

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu DoubleClick i Programmatic Buying?

Poznasz najnowsze, zaawansowane możliwości zakupu powierzchni reklamowych!

Dowiesz się, jak działa platforma DoubleClick Bid Manager, dzięki której możesz korzystać zakupu programatycznego reklam.

Dzięki dokładnemu omówieniu działania i funkcji DoubleClick Bid Managera, zwiększysz swoją wiedzę i umiejętności, a tym samym - zyski z prowadzonych kampanii.

Dowiesz się, jakimi danymi dysponujesz i jak możesz je skutecznie wykorzystać.


Ponadto:

  • Na szkoleniu dowiesz się, dlaczego warto korzystać właśnie z platformy DoubleClick Bid Manager do zakupu programatycznego.

  • Dowiesz się, jakie wskaźniki brać pod uwagę przy analizie danych oraz poznasz sposoby raportowania wyników.

  • Opanujesz zasady programatycznego zakupu powierzchni reklamowych!

Dlaczego warto znać możliwości programmatic buying oraz platformy DoubleClick Bid Manager?

Pracujesz w agencji i zastanawiasz się, jak podnieść wyniki prowadzonych przez Ciebie kampanii, aby klienci byli bardziej zadowoleni? Znajomość platformy DoubleClick Bid Manager pozwoli właśnie na optymalizację kampanii, a w efekcie – podniesie także rezultaty biznesowe Twojej firmy.

Trend w reklamie digital na pokazuje, że programmatic rośnie w bardzo dynamicznym tempie zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych. DoubleClick Bid Manager jest wiodącą na polskim rynku platformą do zakupu powierzchni w modelu zautomatyzowanym.

Umiejętność obsługi tego narzędzia oraz narzędzi zintegrowanych umożliwia marketerom precyzyjne dotarcie do pożądanych grup docelowych, optymalizację kampanii pod różne cele, umożliwiając znaczną poprawę wyników kampanii, zarówno tych wizerunkowych jak i efektywnościowych. Platforma DoubleClick Bid Manager  zapewnia również reklamodawcom bezpieczeństwo ich brandów oraz wysoką jakość ruchu.

Według raportu “Data-driven marketing w Polsce” przygotowanego przez Netsprint Group pod patronatem Sprawnego Marketingu z DoubleClick Bid Managera korzysta 61% ankietowanych marketerów, co czyni go numerem jeden wśród platform zakupowych programmatic. 

Program szkolenia DoubleClick i Programmatic Buying

  • 10:00 – 10:30 Programmatic w ekosytemie DoubleClick

    • Czym jest programmatic buying?
    • Ekosystem DoubleClick – jak wykorzystać możliwości platformy w środowisku zakupu programatycznego?

  • 10:30 – 11:15 Potencjał kreatywny w DoubleClick

    • Emisja kreacji w DoubleClick Bid Manager – jakie możliwości daje platforma?

  • 11:15 - 11:30 Przerwa kawowa

  • 11:30– 12:00 Dane - jak je wykorzystać, by zwiększyć efektywność kampanii?

    • Rodzaje dostępnych danych, dzięki którym efektywność prowadzonych kampanii wzrasta
    • Dane 1st Party, 2n Party, 3rd Party oraz sposoby na ich skuteczne wykorzystanie

     

  • 12:00 – 13:45 Jak osiągnąć precyzję w targetowaniu

    • Jak dotrzeć do odpowiednich użytkowników, nie “przepalając” przy tym budżetu?
    • Odpowiedni dobór i emisja reklam dla prawidłowych grup docelowych

  • 13:45 – 14:30 Przerwa obiadowa

  • 14:30 - 15:30 Wyniki - co zrobić, aby były zadawalające?

    • Optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym.
    • Kiedy, jak i co zmienić, aby maksymalnie poprawić wyniki Twojej kampanii?

  • 15:30 - 15:45 Przerwa kawowa

  • 15:45 - 17:00 Przewiduj i raportuj!

    • Raporty: predykcyjne i wykonawcze
    • Jak tworzyć raporty, które pozwoli odkryć potencjały, znaleźć odpowiednie grupy docelowe?
    • Sposoby prezentowania wyników przeprowadzonych kampanii

Trener

trener

Jan Piotrowski

Jan Piotrowski pracuje na stanowisku Programmatic Buying Manager w SalesTube (Group One).
Specjalista w dziedzinie programmatic buying z wieloletnim doświadczeniem w digital marketingu. Pracował na wielu systemach DSP, m.in. MediaMath, Adform, Turn, ale przede wszystkim jest ekspertem od platformy DoubleClick Bid Manager. Przeprowadził ponad 600 kampanii dla wielu klientów, zarówno tych, którzy mają na celu budowanie swojego wizerunku, jak i tych, którym zależy na sprzedaży.


Warszawa 21 Wrzesień 2017
do rozpoczęcia
21
Wrzesień
2017
Więcej>
zostało miejsc: 10
970 Netto

Formularz rejestracyjny

Kwota na fakturze 0 zł z VAT










ImięNazwiskoEmailTelefon
DoubleClick i Programmatic Buying Warszawa



Zarejestruj się

Zapisz się na szkolenie DoubleClick i Programmatic Buying. Dowiedz się, jak w pełni wykorzystać ekosystem DoubleClick Bid Manager do podnoszenia wyników płatnych kampanii!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Poznań MaxROY.com, Chełmońskiego 8/4

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

KrakówQ Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6 30-311 Kraków

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Katowice Qubus Hotel Prestige Katowice, ul. Uniwersytecka 13, 40-007

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Warszawa Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Budynek Adgar Plaza A, ul. Postępu 15

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

GdańskQ Hotel Cru Gdańsk ul. Rycerska 11 ,82-882 Gdańsk

PoznańKatowiceWarszawaWrocławKrakówGdańsk

Wrocław Best Western Plus Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Najczęściej zadawane pytania

Napisz do nas

Kontakt

PR

Katarzyna Granops-Szkoda

+48 882 042 271

Katarzyna.Granops.Szkoda@SprawnyMarketing.pl

Szkolenia

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Szkolenia@SprawnyMarketing.pl

Napisz do nas na messenger

Płatności

Aleksandra Frala

+48 61 661 60 68

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl