DoubleClick i Programmatic Buying

Dowiedz się, jak zautomatyzować zakup reklam i poprawić wyniki biznesowe!

Prowadzący:
Jan Piotrowski

Certyfikowane przez

NOWOŚĆ

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

Zamów telefonicznie

577 855 277

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu DoubleClick i Programmatic Buying?

Poznasz najnowsze, zaawansowane możliwości zakupu powierzchni reklamowych!

Dowiesz się, jak działa platforma DoubleClick Bid Manager, dzięki której możesz korzystać zakupu programatycznego reklam.

Dzięki dokładnemu omówieniu działania i funkcji DoubleClick Bid Managera, zwiększysz swoją wiedzę i umiejętności, a tym samym - zyski z prowadzonych kampanii.

Dowiesz się, jakimi danymi dysponujesz i jak możesz je skutecznie wykorzystać.


Ponadto:

  • Na szkoleniu dowiesz się, dlaczego warto korzystać właśnie z platformy DoubleClick Bid Manager do zakupu programatycznego.

  • Dowiesz się, jakie wskaźniki brać pod uwagę przy analizie danych oraz poznasz sposoby raportowania wyników.

  • Opanujesz zasady programatycznego zakupu powierzchni reklamowych!

Dlaczego warto znać możliwości programmatic buying oraz platformy DoubleClick Bid Manager?

Pracujesz w agencji i zastanawiasz się, jak podnieść wyniki prowadzonych przez Ciebie kampanii, aby klienci byli bardziej zadowoleni? Znajomość platformy DoubleClick Bid Manager pozwoli właśnie na optymalizację kampanii, a w efekcie – podniesie także rezultaty biznesowe Twojej firmy.

Trend w reklamie digital na pokazuje, że programmatic rośnie w bardzo dynamicznym tempie zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych. DoubleClick Bid Manager jest wiodącą na polskim rynku platformą do zakupu powierzchni w modelu zautomatyzowanym.

Umiejętność obsługi tego narzędzia oraz narzędzi zintegrowanych umożliwia marketerom precyzyjne dotarcie do pożądanych grup docelowych, optymalizację kampanii pod różne cele, umożliwiając znaczną poprawę wyników kampanii, zarówno tych wizerunkowych jak i efektywnościowych. Platforma DoubleClick Bid Manager  zapewnia również reklamodawcom bezpieczeństwo ich brandów oraz wysoką jakość ruchu.

Według raportu “Data-driven marketing w Polsce” przygotowanego przez Netsprint Group pod patronatem Sprawnego Marketingu z DoubleClick Bid Managera korzysta 61% ankietowanych marketerów, co czyni go numerem jeden wśród platform zakupowych programmatic. 

Program szkolenia DoubleClick i Programmatic Buying

    • Cele szkolenia: Poznanie działania i funkcji platformy DoubleClick Bid Manager – optymalizacja kampanii, poprawa jej wyników
    • Zakres szkolenia: DoubleClick i Programmatic Buying
    • Formy merytoryczne: szkolenie
    • Materiały: prezentacja szkoleniowa
    • Prowadzący: Jan Piotrowski

  • 10:00 – 10:30 Programmatic w ekosytemie DoubleClick

    • Czym jest programmatic buying?
    • Ekosystem DoubleClick – jak wykorzystać możliwości platformy w środowisku zakupu programatycznego?

  • 10:30 – 11:15 Potencjał kreatywny w DoubleClick

    • Emisja kreacji w DoubleClick Bid Manager – jakie możliwości daje platforma?

  • 11:15 - 11:30 Przerwa kawowa

  • 11:30– 12:00 Dane - jak je wykorzystać, by zwiększyć efektywność kampanii?

    • Rodzaje dostępnych danych, dzięki którym efektywność prowadzonych kampanii wzrasta
    • Dane 1st Party, 2n Party, 3rd Party oraz sposoby na ich skuteczne wykorzystanie

     

  • 12:00 – 13:45 Jak osiągnąć precyzję w targetowaniu

    • Jak dotrzeć do odpowiednich użytkowników, nie “przepalając” przy tym budżetu?
    • Odpowiedni dobór i emisja reklam dla prawidłowych grup docelowych

  • 13:45 – 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:30 - 15:30 Wyniki - co zrobić, aby były zadawalające?

    • Optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym.
    • Kiedy, jak i co zmienić, aby maksymalnie poprawić wyniki Twojej kampanii?

  • 15:30 - 15:45 Przerwa kawowa

  • 15:45 - 17:00 Przewiduj i raportuj!

    • Raporty: predykcyjne i wykonawcze
    • Jak tworzyć raporty, które pozwoli odkryć potencjały, znaleźć odpowiednie grupy docelowe?
    • Sposoby prezentowania wyników przeprowadzonych kampanii

Trener

trener

Jan Piotrowski

Jan Piotrowski pracuje na stanowisku Programmatic Buying Manager w SalesTube (Group One).
Specjalista w dziedzinie programmatic buying z wieloletnim doświadczeniem w digital marketingu. Pracował na wielu systemach DSP, m.in. MediaMath, Adform, Turn, ale przede wszystkim jest ekspertem od platformy DoubleClick Bid Manager. Przeprowadził ponad 600 kampanii dla wielu klientów, zarówno tych, którzy mają na celu budowanie swojego wizerunku, jak i tych, którym zależy na sprzedaży.


Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Dodaj do swojego zamówienia

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
Wpisz nipTylko liczby
Kod pocztowy w formacie XX-XXX.
To pole jest obowiązkowe

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 (kod: 60-754). Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

Zarejestruj się

Zapisz się na szkolenie DoubleClick i Programmatic Buying. Dowiedz się, jak w pełni wykorzystać ekosystem DoubleClick Bid Manager do podnoszenia wyników płatnych kampanii!

Zobacz więcej >

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa

Wrocław Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2

Kraków Aparthotel ul. Lwowska 1 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Gdańsk ul. Szafarnia 9 80-755 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia indywidualne

Dominika Kaczor

+48 539 905 391

Dominika.Kaczor@SprawnyMarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Antowska

+48577 322 677

Karolina.Antowska@sprawnymarketing.pl

Administracja i płatności

Aleksandra Frala

+48 519 183 555

Aleksandra.Frala@SprawnyMarketing.pl