DoubleClick i Programmatic Buying
Dowiedz się, jak zautomatyzować zakup reklam i poprawić wyniki biznesowe!
Prowadzący: Jan Piotrowski

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu DoubleClick i Programmatic Buying?

Poznasz najnowsze, zaawansowane możliwości zakupu powierzchni reklamowych!

Dowiesz się, jak działa platforma DoubleClick Bid Manager, dzięki której możesz korzystać zakupu programatycznego reklam.

Dzięki dokładnemu omówieniu działania i funkcji DoubleClick Bid Managera, zwiększysz swoją wiedzę i umiejętności, a tym samym - zyski z prowadzonych kampanii.

Dowiesz się, jakimi danymi dysponujesz i jak możesz je skutecznie wykorzystać.
Ponadto:
-
Na szkoleniu dowiesz się, dlaczego warto korzystać właśnie z platformy DoubleClick Bid Manager do zakupu programatycznego.
-
Dowiesz się, jakie wskaźniki brać pod uwagę przy analizie danych oraz poznasz sposoby raportowania wyników.
-
Opanujesz zasady programatycznego zakupu powierzchni reklamowych!
Dlaczego warto znać możliwości programmatic buying oraz platformy DoubleClick Bid Manager?
Pracujesz w agencji i zastanawiasz się, jak podnieść wyniki prowadzonych przez Ciebie kampanii, aby klienci byli bardziej zadowoleni? Znajomość platformy DoubleClick Bid Manager pozwoli właśnie na optymalizację kampanii, a w efekcie – podniesie także rezultaty biznesowe Twojej firmy.
Trend w reklamie digital na pokazuje, że programmatic rośnie w bardzo dynamicznym tempie zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych. DoubleClick Bid Manager jest wiodącą na polskim rynku platformą do zakupu powierzchni w modelu zautomatyzowanym.
Umiejętność obsługi tego narzędzia oraz narzędzi zintegrowanych umożliwia marketerom precyzyjne dotarcie do pożądanych grup docelowych, optymalizację kampanii pod różne cele, umożliwiając znaczną poprawę wyników kampanii, zarówno tych wizerunkowych jak i efektywnościowych. Platforma DoubleClick Bid Manager zapewnia również reklamodawcom bezpieczeństwo ich brandów oraz wysoką jakość ruchu.
Program szkolenia DoubleClick i Programmatic Buying
-
- Cele szkolenia: Poznanie działania i funkcji platformy DoubleClick Bid Manager – optymalizacja kampanii, poprawa jej wyników
- Zakres szkolenia: DoubleClick i Programmatic Buying
- Formy merytoryczne: szkolenie
- Materiały: prezentacja szkoleniowa
- Prowadzący: Jan Piotrowski
-
10:00 – 10:30 Programmatic w ekosytemie DoubleClick
- Czym jest programmatic buying?
- Ekosystem DoubleClick – jak wykorzystać możliwości platformy w środowisku zakupu programatycznego?
-
10:30 – 11:15 Potencjał kreatywny w DoubleClick
- Emisja kreacji w DoubleClick Bid Manager – jakie możliwości daje platforma?
-
11:15 - 11:30 Przerwa kawowa
-
11:30– 12:00 Dane - jak je wykorzystać, by zwiększyć efektywność kampanii?
- Rodzaje dostępnych danych, dzięki którym efektywność prowadzonych kampanii wzrasta
- Dane 1st Party, 2n Party, 3rd Party oraz sposoby na ich skuteczne wykorzystanie
-
12:00 – 13:45 Jak osiągnąć precyzję w targetowaniu
- Jak dotrzeć do odpowiednich użytkowników, nie “przepalając” przy tym budżetu?
- Odpowiedni dobór i emisja reklam dla prawidłowych grup docelowych
-
13:45 – 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
-
14:30 - 15:30 Wyniki - co zrobić, aby były zadawalające?
- Optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym.
- Kiedy, jak i co zmienić, aby maksymalnie poprawić wyniki Twojej kampanii?
-
15:30 - 15:45 Przerwa kawowa
-
15:45 - 17:00 Przewiduj i raportuj!
- Raporty: predykcyjne i wykonawcze
- Jak tworzyć raporty, które pozwoli odkryć potencjały, znaleźć odpowiednie grupy docelowe?
- Sposoby prezentowania wyników przeprowadzonych kampanii
Rejestrując się 2 dni przed szkoleniem, pamiętaj, że swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu.
Przygotujemy go i prześlemy pocztą na wskazany przez Ciebie adres.

Zarejestruj się
Zapisz się na szkolenie DoubleClick i Programmatic Buying. Dowiedz się, jak w pełni wykorzystać ekosystem DoubleClick Bid Manager do podnoszenia wyników płatnych kampanii!
Zobacz więcej >Lokalizacja szkoleń
Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań
Warszawa Golden Floor Tower, Chłodna 51, 00-001 Warszawa
Wrocław Q Hotel Wrocław 53-334 Wrocław, ul. Zaolziańska 2
Kraków Aparthotel ul. Lwowska 1 30-548 Kraków
Gdańsk Hotel Gdańsk ul. Szafarnia 9 80-755 Gdańsk.
Najczęściej zadawane pytania
GDAŃSK
Hotel Gdańsk
ul. Szafarnia 9
80-755 Gdańsk
KRAKÓW
Aparthotel
ul.Lwowska 1, LU 14
30-548 Kraków
POZNAŃ
Concordia Design
ul Zwierzyniecka 3
60-813 Poznań
WARSZAWA
Golden Floor Tower
ul. Chłodna 51
00-001 Warszawa
WROCŁAW
Q Hotel Wrocław
ul. Zaolziańska 2
53-334 Wrocław
Mimo że nie ma ostatecznego terminu zapisu na szkolenie, zachęcamy do wcześniejszej rezerwacji, ponieważ limit miejsc może skończyć się nawet na tydzień przed szkoleniem. W przypadku wpłaty na 1 do 3 dni roboczych przed terminem szkolenia, prosimy przynieść dowód wpłaty za udział w danym szkoleniu.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na szkolenia to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@maxroy.com oraz pod numerem 519 183 555.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.
Należy zapisać się przez formularz na stronie sprawnymarketing.pl/szkolenia wpisując dane osobowe oraz, w przypadku rejestracji pracowników, dane do faktury.