Szkolenie Copywriting Sprzedażowy

Twórz teksty, które skłaniają do zakupu

Prowadzący:
Paweł Tkaczyk

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

136

Ocena szkoleń

4.53

Zamów telefonicznie

577 855 277

O szkoleniu

Paweł Tkaczyk zarabia na życie opowiadaniem historii – zajmuje się budowaniem silnych marek, zdając sobie sprawę z tego, jak ważna we współczesnym marketingu jest opowieść. Często podkreśla sam, że dobra marka to właśnie świetnie opowiedziana historia.

A czy Ty potrafisz w sposób przekonujący przedstawić swoją historię? Zaczarować klientów słowem, pokazać, że każdy materiał promocyjny może być oryginalny i nieszablonowy? Jeśli nie możesz z pełnym przekonaniem odpowiedzieć ,,tak” na te pytania – to szkolenie jest dla Ciebie.

MaxRoy1291

Szczegółowe informacje

Na szkoleniu poznasz metody copywritingu i zobaczysz przykłady dobrych tekstów sprzedażowych!

John Caples w książce ,,Sztuka reklamy”, uznawanej przez wielu za Biblię Copywritingu, udowadniał, że tekst w reklamie jest równie ważny jak grafika – nie przekonamy klienta do zakupu samym zdjęciem produktu i kilkoma zdawkowymi informacjami obok niego. Niestety, dziś często zapominamy o tej podstawowej zasadzie, pokładając całą nadzieję na sprzedaż w ciekawie przygotowanej grafice.

Paweł Tkaczyk na szkoleniu pokaże, jak sprzedawać słowem i przede wszystkim – jak robić to dobrze.

MaxRoy1311

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Copywriting sprzedażowy?

Poznasz sposoby na przyciągnięcie uwagi odbiorcy oraz nauczysz się pisać językiem korzyści;

Poznasz elementy, jakie powinien zawierać doby tekst

Dowiesz się, jak opisami tworzyć pragnienie posiadanie produktu

Dowiesz się, jak pisać, analizować i REDAGOWAĆ teksty, by nabierały życia i siły, przekonującej do zakupu.


Jakie są wymagania wstępne?

  • Szkolenie jest dla osób początkujących, więc nie musisz się do niego specjalnie przygotowywać, ale jeśli chcesz wyciągnąć z niego jak najwięcej, zajrzyj przed szkoleniem na SprawnyMarketing.pl, do działu Copywriting i przeczytaj artykuły z portalu  dotyczące tematu szkolenia.

  • Zastanów się też, jak chcesz wykorzystywać copywriting w swoich działaniach marketingowych – prowadzący szkolenie odpowie na wszystkie Twoje pytania.

Program szkolenia Copywriting Sprzedażowy

  • 10:00 – 11:45 Sprzedaż słowami. Co tak naprawdę chcesz osiągnąć?

    • Analizy wstępne, czyli co musisz zrobić przed rozpoczęciem pisania?
    • Fakty, emocje i… akcje. O pudełku narzędzi copywritera.
    • Persona: podstawowa analiza wstępna.
    • Word Ci przeszkadza w pisaniu. O modelach distraction free oraz markdown.

  • 11:45 – 12:30 Jaki powinien być dobry tekst? Bierzemy się do pracy

    • Zaskoczenie – o modelach przyciągania uwagi Twojego odbiorcy.
    • Język korzyści – jak pisać, by odbiorca nie mógł się oderwać od czytania?
    • Wąż między wierszami – czyli o sztuce obiecywania.
    • Wisielec, czyli najgorsza rzecz, jaką copywriterzy robią na zakończenie tekstu. Jak go przegonić?

  • 12:30 – 13:45 Techniki budowania. Bo dobry tekst budujemy z klocków.

    • Wiarygodność – o używaniu detali oraz znajomości Twojego odbiorcy.
    • Mentalne obrazowanie – techniki, dzięki którym Twój przekaz zostaje w głowie.
    • Matka Teresa i współczesny PR – o tym, jak Twój odbiorca zapamiętuje tekst.
    • Strzelanie podczas wykładu – czyli czego nie możesz, a co musisz zrobić na początku.
    • Storytelling w warsztacie copywritera.

  • 13:45 – 15:45 Dobre praktyki. Konkretnie: jak pisać na przykład newsletter?

    • Trójkąt miłości w warsztacie copywritera.
    • Percepcja witryny internetowej – pisanie dla www.
    • Żona vs. użytkownik Twittera, czyli o byciu mistrzem krótkiej formy.

  • 15:45 – 17:30 Inspiracje. Jak być lepszym copywriterem?

    • Jak dostać się do opery?
    • O testach A/B.
    • Psychologia copywritingu.

  • 17:30 – 18:00 Pytania i odpowiedzi

Trener

trener

Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi, „zarabia na życie opowiadaniem historii”. Dlaczego? Bo wierzy, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia. Jego firma, MIDEA, specjalizuje się w budowaniu silnych marek.


Rejestrując się 5 dni przed szkoleniem swój certyfikat otrzymasz po szkoleniu w formie elektronicznej

Exception when calling EventsApi->eventsGetByCategoryCode: [404] Error connecting to the API (url: https://rejestracja.sprawnymarketing.pl/open-api/category-events/by-code/) . Client error: `GET https://rejestracja.sprawnymarketing.pl/open-api/category-events/by-code/` resulted in a `404 Not Found` response: {"code":404,"message":"Not Found"}

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć _format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie sprawny.marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Wiedza ze szkolenia Copywriting Sprzedażowy jest wykorzystywana m.in. w następujących firmach

Z zakresu Copywriting sprzedażowy przeszkoliliśmy już 136 osób! Zobacz opinie uczestników:

Anna Ziółkowska

Freelancer

"Szkolenie z copywritingu pokazuje, co tak naprawdę liczy się w pisaniu skutecznych tekstów sprzedażowych. Przedstawione techniki poparte są praktycznymi przykładami i doświadczeniami czołowego copywritera. Nie ma lepszej rekomendacji dla Copywritingu nauczanego przez pana Darka, niż jego skuteczność."

Wojciech Zduński

Online Marketing Specialist

"Jestem zadowolona ze szkolenia. Podobał mi się przystępny sposób prezentacji, wiele przykładów i wskazówek, które można zastosować w pracy. Szczególnie cenne jest dla mnie przedstawienie innego spojrzenia na pisanie tekstów ofertowych – położenie głównego nacisku na klienta i jego potrzeby, a nie produkt."

Magdalena Wocior

-

"Darek Puzyrkiewicz w łatwy sposób przedstawił koncepcje pisania tekstów sprzedażowych. Szczególnie wartościowa jest pogłębiona analiza potrzeb klientów, która od dziś jest dla mnie punktem wyjścia podczas pracy nad nowymi tekstami reklamowymi. Darek przekazuje wiedzę w sposób niezwykle interesujący, jest bardzo dobrym mówcą. Całodniowe spotkanie upłynę mi błyskawicznie. Jest to bardzo miła odmiana w porównaniu do innych szkoleń."

Wojciech Topolewski

Specjalista ds. E-commerce

Lokalizacja szkoleń

Poznań Concordia Design, ul Zwierzyniecka 3, 60-813 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Aparthotel Lwowska 1, ul. Lwowska 1, 30-548 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Szkolenia dedykowane

Karolina Antoniak

577 322 677

Karolina.Antoniak@sprawnymarketing.pl

Organizacja szkoleń

Karolina Wojciechowska

577 877 133

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

Płatności

Oliwia Krzywdzińska

519 183 555

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl