Sprzedaż w Internecie: eBay, Amazon, Allegro

3 dni szkoleń, podczas których dowiesz się, jak sprzedawać w łatwy sposób w całej Europie

Prowadzący:
Mateusz Grzywnowicz, Paweł Mielczarek

Certyfikowane przez

Przeszkolone osoby

244

NOWOŚĆ

Zamów telefonicznie

531 404 855

Wyprzedź konkurencję zdobądź nowe rynki oraz z dnia na dzień w łatwy sposób rozpocznij międzynarodową sprzedaż!

eBay oraz Amazon w sposób znaczący różnią się od doskonale znanego nam Allegro, oraz są one dużo bardziej skomplikowane w obsłudze. Na każdym z portali trzeba umieć się poruszać w odpowiedni sposób aby sprzedawać skutecznie i bez ryzyka.

Przepustką do handlu na rynku międzynarodowym może być Ebay i/lub Amazon  – najpopularniejsze portale aukcyjny na świecie. Na szkoleniu dowiesz się dlaczego warto korzystać z Ebay-a, jak stawiać pierwsze kroki na Amazon oraz jak wyprzedzić konkurencję.

Na szkoleniu powiem Ci jak wykorzystać potencjał wszystkich trzech serwisów z wiedzy opartej w 100% na praktycznym doświadczeniu i prawdziwych przykładach.

Pokaże Ci również jak unikać błędów i od samego początku sprzedawać z sukcesem.

Portale aukcyjne to jeden z podstawowych kanałów sprzedaży na rynku e-commerce. Warto aby Twój sklep też tam się znalazł.
Zwiększ swoją sprzedaż.

 

Wymierne korzyści

Pracujemy na konkretnych przykładach

100% wiedzy praktycznej

Unikniesz błędów i zaoszczędzisz dużo pieniędzy!

Dotrzesz do miliona klientów w Europie i na świecie

Zdobędziesz nowe rynki sprzedaży

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Sprzedaż w Internecie: eBay, Amazon oraz Allegro?

Dowiesz się, jak prowadzić i promować swój sklep na tych popularnych serwisach

Uświadomisz sobie, jakie musisz podjąć działania, by sprzedawać na całym świecie

Dowiesz się, jakich błędów uniknąć na starcie, co pozwoli Ci w dużo krótszym czasie osiągnąć zamierzony wzrost sprzedaży

Przestanie ograniczać Cię zapotrzebowanie jednego kraju - zaczniesz sprzedawać na cały świat


Dla kogo są szkolenia?

  • Dla właścicieli małych i średnich firm, handlowców

  • Pracowników marketingu

  • Osób chcących uruchomić kolejne kanały sprzedaży oraz rozszerzyć swoją sprzedaż na inne rynki

Szkolenie eBay – rozwój sprzedaży międzynarodowej

W Europie wartość rynku detalicznego handlu elektronicznego w 2018 r. osiągnie wartość 602 mld EUR [źródło: Ecommerce Europe, PayU]. Do 2022 r. rynek ten będzie rósł w tempie CAGR 7,5%, co oznacza, że w 2022 r. osiągnie wartość ok. 804 mld EUR.

Mimo rosnącego zainteresowania zagranicznymi rynkami, sprzedaż poza granicami kraju, w ujęciu wartościowym, jest w polskim handlu elektronicznym wciąż zjawiskiem marginalnym.

Zdecydowana większość sklepów (57,9%) sklepów NIE generuje żadnego obrotu ze sprzedaży zagranicznej. Nie musi tak być!

Polscy sprzedawcy coraz częściej uczą się jak sprzedawać na eBay i coraz śmielej podchodzą do rynków zagranicznych. Pomaga im w tym rozwój platform międzynarodowych, w tym ekspansja eBay na naszym rynku. 171 milionów kupujących, w 190 krajach czeka.

 

eBay to idealna możliwość sprzedaży swoich produktów na całym świecie. Sprzedaż w zagranicznych serwisach eBay UK, eBay DE lub eBay USA jednak nie należy do najłatwiejszych, ale może przynieść ogromne zyski!

 

Jeżeli chcesz zwiększyć obroty swojej firmy nawet o 300% i rozpocząć ekspansję swoich produktów poprzez marketpalce eBay UK, eBay DE, eBay IT , eBay FR a nawet eBay USA – skorzystaj z mojego wieloletniego dświadczenia sprzedażowego na tym portalu.

 

Podczas szkolenie skupimy się w 100% na dotarciu do międzynarodowego klienta z Europy i Świata. Pokaże Ci w jak prosty sposób praktycznie z dnia na dzień rozpoczęć sprzedaż na tym sewisie.  eBay to jeden z podstawowych kanałów sprzedaży na globalnym rynku e-commerce. Warto aby Twój sklep też tam się znalazł już teraz.

 

Z tego szkolenia dowiesz się:

  • Jakie wymagania należy spełnić, aby móc sprzedawać na Ebay
  • Jak zarejestrować konto, prowadzić i rozwijać sprzedaż na Ebay
  • Jak krok po kroku wystawić aukcję
  • Jakie metody płatności oraz formy promocji są najskuteczniejsze na Ebay
  • Jak wyróżnić się na tle konkurencji i zwiększyć sprzedaż

Program szkolenia Sprzedaż w Internecie: eBay

    10:00-11:45 Poznaj platformę eBay

    • Sprzedaż międzynarodowa w liczbach
    • Dlaczego wybrać Ebay.de a nie Ebay.pl
    • Zakładanie konta w portalu krok po kroku – wymagania formalne i prawne
    • Wymagania eBay wobec sprzedających
    • Narządzie do analizy sprzedaży i ich praktyczne zastosowanie
    • Koszty i prowizje od sprzedaży na eBay
    • Dostępne formy płatności – ich wady i zalety

    11:45-12:00 Przerwa kawowa

    12:00-13:30 Zacznijmy od początku

    • Prowizje za wystawienie aukcji i sprzedaż
    • Optymalizacja aukcji pod kątem algorytmów wyszukiwania
    • Wystawianie aukcji krok po kroku
    • Dobry tytuł, opis i dobre zdjęcie
    • Skuteczne sposoby zwiększania sprzedaży – aukcje wieloprzedmiotowe
    • Tworzenie sklepu eBay – krok po kroku

    13.30 – 14.30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:30-16:30 Rozwój sprzedaży na platformie eBay

    • Najlepsze sposoby wysyłki do krajów Unii Europejskiej
    • Jak sprzedawać jednocześnie na wielu wersjach eBay: ebay.de, ebay.co.uk, ebay.fr, ebay.com
    • Dostępne formy działań marketingowych oraz praktyczne ich zastosowanie
    • Tworzenie promocji oraz akcji promocyjnych

    16:30–16:45 Przerwa kawowa

    16:45–18:00 Optymalizacja i automatyzacja sprzedaży

    • Spory z klientami – jak im zapobiegać oraz jak je rozwiązywać
    • Standardy i wskaźniki narzucone przez eBay
    • Obsługa zwrotów i reklamacji
    • Narzędzia do automatyzacji i wspierania sprzedaży

     

Szkolenie Amazon – wstęp do sprzedaży międzynarodowej

Amazon to gigant e-commerce z USA, obecny w 14 krajach pod lokalnymi domenami, ale obsługuje znaczną część Świata. 310 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie i rocznie sprzedaje się tam 323 miliony towarów.

Ponad 40 milionów kupujących i ponad 30 miliardów euro rocznego obrotu – takimi wynikami może się pochwalić niemiecki Amazon. Jest to więc rynek 3–4 razy większy niż cały polski e-commerce. Na szkoleniu powiem Ci ja możesz zaistnieć na tym rynku.

Amazon dla wielu osób, oraz dla wielu firm wydaje się niedostępnym kanale sprzedaży. Nic bardziej mylnego, jest jak najbardziej dostępny dla polskich sprzedawców, co więcej nawet sam Amazon zachęca polskie firmy do rozpoczęcia u nich sprzedaży np. poprzez dedykowaną stronę: https://services.amazon.pl/. Oczywiście  hasło Amazon w Polsce pojawiają się w wraz z tematem centrów logistycznych, które obsługują zamówieni z Europy. Rejestrując konto na Amazon od razu dostajemy bezproblemowy dostęp do pięciu europejskich wersji Amazon: Wielka Brytania, Francja, Hiszpania, Włochy oraz Niemczech.

Na szkoleniu pokaże Ci jak polskie firmy e-commerce z mogą rozwijać swoją sprzedaż na tym ogromny portalu. Ale nie jest to łatwy i aby zaistnieć na Amazon z powodzeniem należy się solidnie przygotować, ponieważ Amazon, poza stymulującymi perspektywami rozwoju, stawia też rygorystyczne wymagania dotyczące jakości oferowanych produktów oraz usług najwyższym poziomie. . Sprzedawcy, którym jeszcze daleko do doskonałości, mogą mieć problem, żeby zawojować ten rynek.

Z tego szkolenia dowiesz się:

  • Jakie wymagania należy spełnić, aby móc sprzedawać na Amazon
  • Dowiesz się dlaczego warto wejść z Twoimi produktami na Amazon?
  • Jakie produkty możesz sprzedawać na Amazon?
  • Czy Amazon to dobre miejsce dla sprzedaży Twoich produktów i rozwoju Twojej firmy
  • Dowiesz się kro po kroku jak uruchomić sprzedaży swoich produktów na dowolnej europejskiej platformie Amazon-a.

 

Program szkolenia Amazon

    10:00-11:45 Jak zacząć? Przygotowanie do sprzedaży na Amazon

    • Czy polskie firm mogę sprzedawać na Amazon?
    • Jakie produkty można sprzedawać na Amazon?
    • Czym są kody EAN? Co to jest UPC, ISBN, GTIN czy ASIN?
    • Jak się przygotować do wystawianie produktów na Amazon
    • Fulfillment by Amazon vs. Fulfillment by Merchant
    • Czym jest program FBA i EFN oraz PAN FBA? czy opłaci Ci się z tego korzystać?
    • Koszty i prowizje od sprzedaży na Amazon

     

    11:45-12:00 Przerwa kawowa

    12:15-13:30 Pierwsze kroki na Amazon

    • Narzędzia do analizy sprzedaży oraz potencjału produktów
    • Jak zorganizować kwestie i obowiązki podatkowe związanymi ze sprzedażą za granicą
    • Poruszanie się po “Amazon Seller Center”
    • Dodawanie produktu do Amazon krok po kroku
    • Narzędzia do optymalizacji treści i ich zastosowanie

    13:30-14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

    14:15-16:30 Rozwijanie sprzedaży

    • Formy promocji dostępne na Amazon
    • Czym jest Amazon PPC i jak działa?
    • Kampanie Amazon Pay Per Click
    • Jak zoptymalizować kampanie Amazon PPC
    • Amazon Brand Registry – zalety rejestracji brandu
    • Enhanced Brand Content

    16:30-16:45 Przerwa kawowa

    16:45-18:00 Działania wspierające sprzedaż

    • Jak wyróżnić się na tle konkurencji i zwiększyć sprzedaż
    • Spory z klientami – jak im zapobiegać oraz jak je rozwiązywać
    • Obsługa zwrotów i reklamacji
    • Narzędzia do automatyzacji i wspierania sprzedaży

     

Szkolenie Allegro

Dowiedz się jak wykorzystać potencjał sprzedażowy Allegro w swoich działaniach.

224 mln wizyt w miesiącu, 3,5 mld odsłon, 14 mln transakcji – który serwis sprzedażowy w Polsce może pochwalić się takimi wynikami? Jest ponad 14 mln powodów, dla których powinieneś prowadzić sprzedaż właśnie na Allegro.pl.

Obecnie można zauważyć trend poszukiwania klientów na zagranicznych serwisach, a przecież na lokalnym rynku zaniedbujemy największe narzędzie do generowania zakupów. Portal, który kiedyś był straganem – aktualnie zmienia kierunek i zmierza w stronę galerii handlowej. Jeszcze kilka miesięcy temu wystarczyło wystawić ofertę i sprzedaż się kręciła praktycznie sama. Niskie koszty uruchomienia biznesu, łatwy proces dodania oferty, gotowe narzędzia wspomagające obsługę sprzedaży skusiły setki tysięcy firm. Dziś pozostawienie tego kanału sprzedaży bez fachowej opieki daje niskie wyniki, a nawet generuje stratę.

Szkolenia to świetny moment, by dowiedzieć się czegoś nowego. Poznać schematy i możliwości, które będziesz w stanie od razu przełożyć na działania! Nikt nie wyjdzie ze szkolenia, bez informacji jak wystartować kolejnego dnia.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Sprzedawców z kilkuletnim doświadczeniem na platformie, chcących poznać nowe techniki promocji i sprzedaży w największym serwisie e-commerce w Polsce. Poprzez świadome i efektywne planowanie procesów prosprzedażowych, dotrą do większej ilości klientów, zwiększając zasięg swojej działalności.
  • Pracowników ds. zarządzania ofertą na allegro, którym najbardziej zależy na podniesieniu swoich kompetencji w tym kanale sprzedaży. Dzięki poznanym narzędziom będą umieli optymalizować wydatki na promocję oraz tworzyć oferty z wysoką popularnością.
  • Marketerów prowadzących sprzedaż wyłącznie w sklepie internetowym i szukających dodatkowych źródeł przychodu. Pomimo że szkolenie nie zawiera podstaw związanych z zarządzeniem ofertą na allegro, to jest świetnym źródłem inspiracji, a z drugiej strony przyśpieszy osiągnięcie wysokich wyników.

 Zdobądź kompleksową wiedzę w 4 krokach

Szkolenie zostało podzielone na cztery sekcje: biznes, inspiracja, wiedza oraz praktyka. Trzy pierwsze części pozwolą uporządkować informację, rozpoznać najczęściej popełniane błędy i poznać sposoby wyróżnienia się w gąszczu aukcji. Ostatni blok to zbiór sprawdzonych rozwiązań od najlepszych sprzedawców w serwisie. Podsumowaniem zajęć będzie case firmy, pokazujący jakich wyników można się spodziewać realizując, wypracowane schematy działania.
Szkolenie organizowane jest przy współpracy z Allegro.
Jeśli zapisałeś się na szkolenie i chcesz abyśmy zrealizowali Audyt Twojej aukcji i rozłożyli ofertę na czynniki pierwsze podeślij trenerowi  na adres poczta@vsprint.pl nazwę swojego konta.

Program szkolenia Allegro

  • 10:00 – 11:45 Biznes: Jak to zrobić by zarobić?

    • Czy warto jeszcze sprzedawać na allegro?
    • Tytuł jest kluczowy – zwiększenie ruchu na aukcjach.
    • Nowy opis oferty vs stary opis – jak się odnaleźć w nowym szablonie?
    • Zdjęcia, które sprzedają.
    • Za wszelką cenę – skuteczne wypozycjonowanie wartości produktu.
    • Właściwe mierniki sukcesu – dostępne statystyki i raporty, optymalizacja oferty.

  • 11:45 - 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 - 13:45 Inspiracja: Co mogę jeszcze zrobić, aby zwiększyć sprzedaż na Allegro?

    • Czym mogę wyróżnić się na aukcji/ofercie?
    • Który model promocji jest korzystniejszy – Ads Allegro czy promowanie ofert?
    • Sortowanie po trafności – bądź na szczycie listingu.
    • Cross-selling i up-selling w nowej odsłonie.
    • Allegro jako miejsce promocji Twojej marki.
    • Dodatkowe obszary wzrostu: Oficjalny Sklep Allegro, Strefa Marek i Strefa Okazji.
    • Pozostałe formaty reklamowe na portalu.

  • 13:45 - 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:30 - 15:15 Rozwój Allegro dla sprzedających - co rynek czeka w przyszłości?

  • 15:15-16:00 Wiedza: 4xK - Konkurencja, Klient, Kurier, Komentarz

    • Jak to robi konkurencja, że sprzedaje więcej od Nas?
    • Trudny klient czy trudna sytuacja?
    • Alternatywne portale sprzedażowe, które jeszcze istnieją i mają klientów.
    • Jak się bronić przed kradzieżą zdjęć, opisów?

  • 16:00-16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15-17:00 Allegro jako największa wyszukiwarka produktowa

    • Podstawowe informacje o działaniu wyszukiwarki.
    • Jakie cechy bierze pod uwagę trafność.
    • Jak działa sortowanie po trafności na listingach.
    • O co zadbać, aby oferty były oceniane dobrze.

  • 17:00 - 18:00 Praktyka: Bo wiele złych kroków uczyniono, stojąc w miejscu.

    • Allegrowy mistrz perswazji – gotowe techniki sprzedażowe.
    • Puste dni sprzedażowe ? – najczęstsze syndromy i błędy.
    • Harmonogram pracy zespołu sprzedażowego – poznaj grafik optymalny.
    • Case Study – 8 kroków, aby zdobyć VIP i być w TOP 3 branży.

Trenerzy

trener

Mateusz Grzywnowicz

Obecnie Dyrektor ds. E-commerce w Nextsell.pl, od samego początku kariery, związany ze sprzedażą na eBay oraz Amazon. Serwis sprzedażowy eBay zna od 9 lat, Amazon od ponad 4 lat, przez ten czas nauczył się i zrozumiał reguły tam panujące i dzieli się swym doświadczeniem z uczestnikami szkoleń. Szkolenia są oparte w 100% na wiedzy praktycznej oraz na prawdziwych przykładach.
Jako jeden z pierwszych w Polsce prowadzi zajęcia z obsługi portalu eBay i Amazon oraz ogromnych możliwości, jakie one oferują

trener

Paweł Mielczarek

Swoją przygodę ze sprzedażą internetową zaczął w start-up lekkikoszyk.pl, gdzie już od samego początku tworzył portal, który mógł dorównać allegro.pl. Próbując zwiększyć przychody we własnym biznesie, dostrzegł brak miejsca, z którego sprzedawcy mogliby czerpać porady i wskazówki zwiększające ich zyski. Postanowił zagospodarować tę niszę i stworzył bloga o sprzedaży na allegro.

Od 3 lat z powodzeniem prowadzi firmę, wspierając marki i budując strategię pod największy marketplace w Polsce.Wiedzę zdobywa na szkoleniach prowadzonych przez Grupę Allegro oraz w codziennej praktyce, współpracując z największymi markami na rynku. Wykonał już blisko 100 audytów, pomagając rozwinąć skrzydła sprzedawcom na krajowym portalu handlowym.


Zobacz pierwsze opinie uczestników szkolenia Sprzedaż w Internecie: Allegro, eBay, Amazon:

"Szkolenie było bardzo interesujące. Prowadzący potrafił odpowiedzieć na pytania zadawane przez uczestników. W odpowiedni sposób skupiał na sobie uwagę, nie nudził i ciekawie przedstawiał wiedzę. Jestem bardzo zadowolony ze szkolenia i jestem przekonany, że wiedza zdobyta podczas szkolenia pozwoli mi wdrożyć nowe rozwiązania w Grupie Lubawa, dzięki którym będziemy mogli jeszcze bardziej zaistnieć na rynkach europejskich jak i światowych."

Mateusz Karasiński

Specjalista Online Marketingu i Social Media, Lubawa Group

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555