Napisz
do nas

Napisz lub zadzwoń

  • Cena od 970 PLN miesięcznie
  • 12 miesięcy i 48 specjalistów
  • Wiedza PRO

Platforma wymiany wiedzy dla zaawansowanych marketerek i marketerów

Ruszyła pierwsza w Polsce platforma wymiany wiedzy dla zaawansowanych marketerów i marketerek - Akademia sprawny.marketing.

Czym jest Akademia sprawny.marketing?

  • Akademia to program kształcenia marketerów na poziomie jeszcze wyższym niż szkolenia, konferencje, webinary czy bootcampy.
  • Konkretna wiedza w formie spotkań online z najlepszymi specjalistami - budujemy społeczność najbardziej zaawansowanych ekspertów w Polsce.
  • Dzięki tej wiedzy będzie rosła cała Twoja firma - od działu PPC, contentu, social media, po dział sprzedaży. Skaluj wiedzę swoich pracowników, wznosząc swoje działy na jeszcze wyższy poziom!
  • Akademia to 48 ekspertów z różnych dziedzin marketingu, 12 miesięcy, jedno spotkanie w tygodniu. Cotygodniowa dawka zaawansowanej wiedzy, rozszerzająca informacje z konferencji czy szkoleń.
  • Stały progres Twojego działu marketingu, dzięki któremu cała firma zrobi krok do przodu.
  • Dla kogo Akademia sprawny.marketing?

    • Wiedza przekazywana na konferencjach i szkoleniach to dla Ciebie za mało?
    • Chcesz jako pierwszy sprawdzać nowości pojawiające się w świecie marketingu?
    • Chcesz mieć bezpośredni dostęp do najlepszych specjalistów z branży, którzy nie prowadzą już szkoleń ani prelekcji, lecz ich wiedza i doświadczenie przewyższa wielu marketerów?

    Akademia sprawny.marketing adresowana jest do agencji marketingowych, działów marketingu i freelancerów, którzy mają dość zaawansowaną wiedzę i potrzebują narzędzi, inspiracji i umiejętności na poziomie wyższym niż tradycyjne szkolenia czy konferencje. Szkolenia odbywają się online raz w tygodniu, dlatego wszystkie nowości będziesz mieć na bieżąco. Aplikuj już dziś!

    UWAGA!

    Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

    Czyje wystąpienia są już dostępne na platformie?

    Maciej Lewiński

    Albert Radomski

    Witold Wrodarczyk

    Ewa Wysocka

    Łukasz Chwiszczuk

    Bartosz Majewski

    Artur Jabłoński

    Cezary Lech

    Bartek Sibiga

    Martyna Zastrożna

    Kto wystąpi w najbliższych miesiącach?

    Mateusz Czech

    Karol Dziedzic

    Anna Mościcka

    Marcin Miłowski

    Marek Gonsior

    Maciej Wróblewski

    Wojciech Bizub

    Szymon Lisowski

    Dariusz Puzyrkiewicz

    Paweł Tkaczyk

    Krzysztof Marzec

    Krzysztof Wroński

    Dlaczego warto dołączyć do programu Akademii sprawny.marketing?

    • Wiedza doświadczonych trenerów, którzy już nie prowadzą szkoleń lub którym nawet podczas szkoleń PRO nie wystarcza czasu na przedstawienie najbardziej zaawansowanych materiałów i case'ów. Spotkania online to najszybszy dostęp do wiedzy o nowych narzędziach - otrzymasz cotygodniowe nowości i pomysły na polepszenie działań Twojej firmy, od osób które realnie wykorzystują na codzień swoją wiedzę w prowadzonych projektach.

    • Chcesz mieć kontakt z najlepszymi marketerami w kraju ale masz dość grup na Facebooku z banalnymi dyskusjami, juniorami i przypadkowymi użytkownikami? Tutaj otrzymujesz dostęp do elitarnej grupy profesjonalistów z branży, bez przypadkowych osób. Zweryfikowane firmy i trenerzy - problemy Twojej agencji lub działu marketingu pomogą Ci rozwiązać najlepsi!

    • W programie mogą wziąć udział tylko zweryfikowani marketerzy, a treści przekazywane podczas spotkania online są unikatowe, oparte o case studies i nie znajdziesz ich na innych szkoleniach lub konferencjach.

    • Ty głosujesz na temat który zostanie poruszony. Wiedza będzie szyta na miarę i dopasowana do potrzeb uczestników programu. Chciałbyś usłyszeć o nowościach od ekspertów zza granicy? Zagłosuj na swojego prelegenta a zrobimy wszystko, aby przeprowadził dla Ciebie szkolenie online i ucz się od najlepszych.

    • Napotkałeś problem w swoich działaniach? Nie masz już pomysłów na nowe rozwiązania marketingowe? Tutaj otrzymujesz wsparcie Twojego działu marketingu, które jest lepsze niż support Facebooka czy Google.

    • Pracujemy na niepublikowanych nigdzie indziej, prywatnych case studies trenerów.

    • Nie chcesz robić notatek podczas szkolenia ręcznie, a boisz się że nie zapamiętasz najważniejszych informacji? Chcesz przekazać swoim współpracownikom co wdrożyć w nowym tygodniu działań marketingowych? Nie musisz się martwić - po każdym spotkaniu otrzymasz skrót z niego w formie checklisty wdrożeniowej.

    • Zamiast płacić za cały rok dostępu do platformy, możesz zdecydować się na płatność subskrypcyjną - co miesiąc z Twojego konta będzie pobierana płatność.

    • Poziom wiedzy wyższy, niż przekazywany na szkoleniach PRO. Ze swojego biura lub domu masz dostęp do konsultacji najbardziej zaawansowanych ekspertów z różnych dziedzin marketingu.

    • Po zakończonym sezonie Akademii weźmiesz udział w spotkaniu integracyjnym dla wszystkich uczestników i trenerów Akademii. Poznasz osobiście najlepszych marketerów w kraju - co może dać Ci jeszcze więcej możliwości biznesowych!

    Zobacz więcej o koncepcji Akademii

    Agenda

    Jakie tematy są poruszane podczas spotkań Akademii?

    Dostępne na platformie

    Maciej Lewiński

    Analiza statystyczna dzień po dniu w Excelu

    Dostępne na platformie

    Albert Radomski

    Analiza wyników kampanii za pomocą Facebook Attribution

    Dostępne na platformie

    Witold Wrodarczyk

    Optymalizacja profit-driven i zasady portfolio biddingu

    Dostępne na platformie

    Ewa Wysocka

    Metric-driven optimisation - jak skalować biznesy subskrypcyjne w oparciu o 3 kluczowe metryki wzrostu

    Dostępne na platformie

    Łukasz Chwiszczuk

    Szukanie potencjału na wzrost w dobrze prowadzonych działaniach Google Ads

    Dostępne na platformie

    Bartosz Majewski

    Analityka sprzedażowa w firmie usługowej

    Dostępne na platformie

    Artur Jabłoński

    Framework optymalizacyjny kampanii na FB i IG dla e-commerce (i nie tylko)

    Dostępne na platformie

    Cezary Lech

    Kampanie video 360 - jak być wszędzie ze swoim przekazem, na przykładzie akcji promocyjnych #ilovemkt

    Dostępne na platformie

    Bartek Sibiga

    TikTok – jak wykorzystać popularność nowej platformy w swoich działaniach marketingowych

    Dostępne na platformie

    Martyna Zastrożna

    Case study: Wdrażanie Google Analytics i Google Marketing Platform w dużym e-commerce

    25 marca, 14:00

    Mateusz Czech

    Chatboty w praktyce, czyli jak zautomatyzować to co nudne i powtarzalne?

    1 kwietnia, 14:00

    Karol Dziedzic

    Budowanie modeli atrybucji pod konkretny projekt

    8 kwietnia, 14:00

    Anna Mościcka

    Data driven content marketing strategy - jak ją zbudować w swojej firmie?

    15 kwietnia, 14:00

    Marcin Miłowski

    Analityka aplikacji mobilnych oraz webowa w nowej usłudze Google Analytics App+Web z wykorzystaniem Google Analytics for Firebase

    22 kwietnia, 14:00

    Marek Gonsior

    Jak z tysiąca celebrytów wybrać tego jednego, który będzie pracować na rzecz naszej marki

    Maciej Lewiński

    Analiza statystyczna dzień po dniu w Excelu

    Bardzo często się mówi, że jak coś porównujemy, to tylko jabłka z jabłkami. W Google Analytics bardzo częstym błędem jest porównywanie między sobą dwóch różnych dni, np. piątku z sobotą. Piątek to często dzień roboczy (czyt. "jabłko"), a sobota to często dzień nieroboczy (czyt. "grucha"). Wyniki z tych dwóch dni mogą być znacznie różne i zakłamane swoją specyfiką, co często może myląco wpływać na podejmowane decyzje. Z tego powodu podczas spotkania dowiesz się, jak porównywać dane między sobą, aby były jednoznaczne i żeby porównywać "jabłka" z "jabłkami".

    O prelegencie

    Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google AdWords oraz Google Analytics, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.

    Albert Radomski

    Analiza wyników kampanii za pomocą Facebook Attribution

    Jak praktycznie wykorzystać Facebook Attribution w optymalizacji kampanii FB Ads? Ponieważ kampanie na Facebooku przygotowujemy z nastawieniem na różne cele - od zasięgowych przez brand awareness po sprzedaż - to optymalizacja kampanii wg wyników na koncie reklamowym jest dosyć trudna. Każda kampania ma ustawiony odrębny cel i ciężko je zunifikować do jednego modelu atrybucji. Za pomocą Facebook Attribution możemy rozebrać konto reklamowe na czynniki pierwsze i pracować na codziennej optymalizacji, nie posiłkując się domyślnym modelem atrybucji na wyświetlenia, który mocno podkrada konwersje z kampanii google’owych.

    O prelegencie

    Performance manager z 8-letnim doświadczeniem w realizacji kampanii sprzedażowych w systemach reklamowych Facebooka i Google. Zarządzał zespołami performance i szkolił specjalistów agencji reklamowych i domów mediowych. Autor pierwszego w Polsce kursu online "Facebook Analytics: od podstaw" oraz rozdziałów poświęconych analityce w "Księdze Adsów 3".

    Witold Wrodarczyk

    Optymalizacja profit-driven i zasady portfolio biddingu

    Koncepcja profit-driven opiera się o wykorzystanie wielkości krańcowych do optymalizacji wydatków reklamowych. Jednowymiarowe spojrzenia na miary takie, jak marża, CPA czy ROAS, rozszerzane jest o wymiar elastyczności cenowej, co pozwala na maksymalizację osiąganego zysku i lepszą alokację budżetu w portfolio reklamowym. Podczas wystąpienia zobaczysz modele matematyczne, które pomagają w zrozumieniu mechanizmów profit-driven. Pokażę, w jaki sposób przekładają się one na decyzje o podziale budżetu lub modyfikacji oferowanych stawek. Wnioski, które wypływają z tego podejścia, są czasem sprzeczne z intuicją. Tym bardziej zaskakuje, jak dzięki nim uzyskuje się poprawę efektywności działań reklamowych i wzrost skuteczności, który wcześniej wydawał się niemożliwy do osiągnięcia.​​​​

    O prelegencie

    Absolwent Politechniki Warszawskiej. Założyciel i CEO agencji Adequate Interactive Boutique. Doradca inwestycyjny. Certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics i Facebooka.

    Ewa Wysocka

    Metric-driven optimisation - jak skalować biznesy subskrypcyjne w oparciu o 3 kluczowe metryki wzrostu

    Podczas spotkania zobaczysz 3 przypadki biznesowe (biznesu subskrypcyjnego B2C). Każdy biznes był inny i na innym etapie wzrostu. Jak były skalowane, opierając je o różne metryki wzrostu?

    O prelegentce

    CEO Tribe47, założycielka PortalYogi.pl, wcześniej Senior Partner w firmie Mindvalley. Od ponad 10 lat zajmuje się budowaniem i skalowaniem biznesów internetowych w obszarach edukacji online, subskrypcji oraz mono-brand ecommerce. W Tribe47 zajmuje się głównie rozwojem zespołu, budową procesów dostarczania usług oraz przygotowywaniem strategii dla kluczowych klientów.

    Łukasz Chwiszczuk

    Szukanie potencjału na wzrost w dobrze prowadzonych działaniach Google Ads

    Prowadzisz kampanie, które przynoszą oczekiwane wyniki? Chcesz rozszerzyć działania by sprzedawać jeszcze więcej? Podczas spotkania zobaczysz najczęstsze metody poszukiwania wzrostu wartości konwersji oraz obniżenia kosztu konwersji.

    O prelegencie

    Zwolennik optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla kilku agencji i domów mediowych. W swoim portfolio ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na semKRK, SEMcamp i Akademii Google Partners.

    Bartosz Majewski

    Analityka sprzedażowa w firmie usługowej

    Jak mierzyć sprzedaż w firmie usługowej w ujęciu jakościowym oraz ilościowym? Jakie są najważniejsze metryki i w jakiej częstotliwości powinniśmy je mierzyć? Jakie są główne przeszkody w mierzalności firm usługowych, oraz z jakich narzędzi i wsparcia warto korzystać? Tego wszystkiego dowiesz się podczas wystąpienia!

    O prelegencie

    CEO / współzałożyciel Casbeg, firmy doradczej, która wspiera spółki B2B w zarządzaniu marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta. Jakiś czas po tym gdy wartość zrealizowanych przez niego transakcji przekroczyła 20 milionów złotych - został menedżerem i skierował uwagę na inne metryki. Dowodzone przez niego zespoły pozyskały ponad 1000 klientów na 41 rynkach. W ciągu 12 lat spędzonych sprzedaży pracował między innymi w Righthello, OEX Divante, Unity, Hipotekaplus.pl. Jako konsultant pracował z jednymi z najszybciej rosnących startupów i firm w Polsce, m.in. Callpage, TenderHut, Droids on Roids, Monterail, Pixers, Sotrender, Yieldbird, Telemedi.co, Neoteric, PromoTraffic.

    Artur Jabłoński

    Framework optymalizacyjny kampanii na FB i IG dla e-commerce (i nie tylko)

    Podczas wystąpienia zobaczysz, w jaki sposób wyciągnąć maksimum z popularnego ostatnio nowego podejścia do targetowania - maksymalnego rozszerzania grup odbiorców. Przekonasz się w jakich warunkach (branżach, produktach, itd.) tego typu metodyka się sprawdza i jak połączyć ją z innymi prowadzonymi przez siebie kampaniami (o dokładniejszych parametrach) czy opcjami (na przykład automatyczną optymalizacją kampanii).

    O prelegencie

    CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

    Cezary Lech

    Kampanie video 360 - jak być wszędzie ze swoim przekazem, na przykładzie akcji promocyjnych #ilovemkt

    Jak dotrzeć do tysięcy osób za pomocą video? Poznaj sposoby na dystrybucję treści i promocję na przykładzie akcji promocyjnych konferencji #ilovemkt. W jaki sposób promowana jest konferencja, która co pół roku zbiera pełną widownię, a bilety wyprzedawane są na kilka tygodni przed wydarzeniem? Jakie metody dystrybucji treści możesz wdrożyć w swoich działaniach promocyjnych?

    O prelegencie

    Współzałożyciel sprawny.marketing, organizator konferencji #ilovemkt, #ilovecommerce oraz #ilovecrypto, wydawca magazynu sprawny.marketing, trener z obszaru nowoczesnego marketingu.

    Bartek Sibiga

    TikTok – jak wykorzystać popularność nowej platformy w swoich działaniach marketingowych

    TikTok, aplikacja skoncentrowana tylko na wertykalnych filmach, jest aktualnie najcześciej ściąganą aplikacją na świecie - co musisz o niej wiedzieć, by wykorzystać tę nowość w swoich działaniach marketingowych? Zobaczysz to podczas półtorej godzinnego warsztatu, który kompleksowo wprowadzi Cię w świat Tik Toka.

    O prelegencie

    Założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com. Przez lata dominował na rodzimej scenie narciarskiego slopestyle'u zdobywając Mistrzostwo Polski i godnie reprezentując kraj na Mistrzostwach Świata i Europy. Kontuzja kolana skłoniła go do wykorzystania informatycznego wykształcenia i realizacji szalonego pomysłu biznesowego, który okazał się być strzałem w dziesiątkę. Uwagę ze sportu przekierował na Internet i potencjał blogosfery. Dostrzegł potencjał młodych twórców działających w internecie i stworzył pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych na świecie platform zrzeszających twórców internetowych z Pokolenia Millenials oraz Pokolenia Z – digital natives wychowanych ze smartfonem w ręku.

    Martyna Zastrożna

    Case study: Wdrażanie Google Analytics i Google Marketing Platform w dużym e-commerce

    Jakie problemy i wyzwania mogą się pojawić, oraz na co zwrócić uwagę, wdrażając Google Analytics na dużej skali? Porozmawiamy o: Google Tag Manager, względach bezpieczeństwa, działaniu na skali, elastyczności rozwiązań, wyzwaniach związanych z atrybucją, oraz o tym, jakie domyślne ustawienia GA nie są OK przy dużych serwisach lub wykorzystaniu BigQuery.

    O prelegentce

    Entuzjastka marketingu i użytecznych stron internetowych. Zawodowo analityczka danych. Autorka książek: „Google Analytics dla marketingowców” oraz „Google Analytics w biznesie”, a także wielu artykułów w branżowych czasopismach. Prywatnie miłośniczka dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie) :) Szaleńczo zakochana we wszystkim, co islandzkie.

    Mateusz Czech

    Chatboty w praktyce, czyli jak zautomatyzować to co nudne i powtarzalne?

    Współczesny marketing to taki, który potrafi łączyć technologię z klasycznym podejściem do marketingu. Automatyzacja to kierunek, który pomaga firmom zaoszczędzić czas, pieniądze, a przy tym budować skalę. Chatboty idealnie wpisują się w aktualne tempo życia i pomagają odciążyć z powtarzalnych i schematycznych zadań, z którymi specjaliści od marketingu zmagają się każdego dnia. Podczas spotkania opowiem w jaki sposób wykorzystać boty i postaram się udowodnić, że automatyzacja może być „ludzka”. A to wszystko nie musi być trudne, skomplikowane i drogie.

    O prelegencie

    Pierwszego chatbota w Messengerze zbudował w grudniu 2016. Autor tekstów dla Marketer+, czy Sprawny Marketing. Autor bloga https://czechu.pl, Wykładowca Social Media & Content Marketing WH AGH w Krakowie, WSEI w Krakowie, gdzie prowadzi własny przedmiot obszaru Messenger Marketingu. Buduje i wdraża chatboty dla klientów, konsultuje projekty i rozwija społeczność w Polsce dookoła botów i automatyzacji. Prywatnie wielki fan Elona Muska i entuzjasta technologii.

    Karol Dziedzic

    Budowanie modeli atrybucji pod konkretny projekt

    Jakie kroki należy przedsięwziąć, aby móc w jak najbliższy sposób (choć nadal nie idealny) spróbować mierzyć odpowiednio zwroty z inwestycji w Google Analytics?

    O prelegencie

    W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24.

    Anna Mościcka

    Data driven content marketing strategy - jak ją zbudować w swojej firmie?

    Co to właściwie znaczy mieć strategię opartą na danych? Jakie dane brać pod uwagę i skąd je brać? Jak mierzyć skuteczność podjętych działań? Z kim się porównywać? I czy rzeczywiście content marketing może mieć wpływ na działania sprecyzowanej grupy odbiorców?

    O prelegentce

    Head of Content Studio w agencji Whites, zarządza zespołem realizującym projekty w obszarach content i social media marketingu. Planuje i realizuje strategie dla największych marek na rynku polskim i zagranicznym. Stworzyła od podstaw komórkę social mediową i kreatywna w agencji. Zajmuje się marketingiem internetowym od ponad 12 lat. Kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl. Wcześniej związana z branżą konsultingową, zajmowała się marketingiem w firmie Deloitte. Współzałożycielka takich inicjatyw jak Content Espresso czy School of New Media, szkoleniowiec (min. SprawnyMarketing) i prelegent (min. InfoShare, InternetBeta, I love Marketing, TEDx), wykładowca na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

    Marcin Miłowski

    Analityka aplikacji mobilnych oraz webowa w nowej usłudze Google Analytics App+Web z wykorzystaniem Google Analytics for Firebase

    Nowa usługa w Google Analytics: App+Web pozwala na połączenie danych z aplikacji mobilnej oraz strony internetowej w jednym miejscu. Jaka jest różnica pomiędzy klasycznym Google Analytics, a Google Analytics App+Web? Jak poprawnie zlecić wdrożenie mierzenia eventów? Czym różni się audiences od user property i jak z nich korzystać? Jakie możliwości dla marketerów i analityków daje wdrożenie Firebase? Odpowiedź na te i inne pytania pojawią się podczas naszego spotkania online.

    O prelegencie

    Digital Marketing Consultant z 9-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym. Wiedzę zdobywał prowadząc swoje blogi i pracując dla klientów w agencjach marketingowych oraz in-house. Jako konsultant freelancer milowski.eu szkoli, audytuje i doradza firmom. Pomaga w poprawnym zbieraniu, interpretowaniu danych oraz optymalizacji prowadzonych kampanii marketingowych od strategii po egzekucje wyników. Oprócz pasji do marketingu uwielbia dwa rodzaje desek: snowboardową i kiteboardową.

    Marek Gonsior

    Jak z tysiąca celebrytów wybrać tego jednego, który będzie pracować na rzecz naszej marki

    Każdego dnia media pokazują setki znanych osób. Z pozoru wydawać się może, że wybór celebryty wspierającego naszą markę jest dziecinnie łatwym zadaniem. Niestety, rzeczywistość szybko to weryfikuje, kiedy w grę zaczynają wchodzić osobowość, dopasowanie, inne spierane marki, pieniądze czy po prostu indywidualne gusta. Opowiem o tym, jak świadomie wybrać właściwą twarz i jak zrobić, aby celebryta był naszym ambasadorem, a nie tylko kolejnym elementem graficznym naszej komunikacji.

    O prelegencie

    Doradca marki | Niezależny konsultant. Od 17 lat zajmuje się marketingiem. Był odpowiedzialny między innymi za całościową zmianę i implementację strategii marketingowej wiodącej sieci wyposażenia wnętrz, co miało bezpośrednie przełożenie na głębokie zmiany w świadomości i postrzeganiu marki oraz wyniki spółki. Jego dorobek został doceniony m.in. tytułem Dyrektora Marketingu Roku oraz nagrodą w kategorii "Wysoka efektywność - Sales & Marketing Director” w tym samym konkursie. Jest prelegentem prestiżowych konferencji branżowych (m.in. I Love Marketing, Marketing Progress, VideoWars, Golden Marketing Conference, InternetBeta) i autorem tekstów z zakresu szeroko rozumianego marketingu. Dzisiaj, jako freelancer, dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. Współpracuje z decydentami, zarządami i właścicielami spółek, działami marketingu, indywidualnymi przedsiębiorcami oraz agencjami reklamowymi, doradzając z zakresu szeroko rozumianego marketingu i sprzedaży.

    44 wystąpienia

    770

    13 godzin video

    Zarejestruj się jeszcze dzisiaj i otrzymaj pakiet 32 nagrań z  VII edycji o wartości 770 zł ZA DARMO!

    Zarejestruj się Aplikuj teraz

    Dostęp przesyłamy w ciągu
    kilku godzin po opłaceniu rejestracji

    Dostępne pakiety Akademii

    UWAGA!

    Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

    Bonusy w ramach pakietów: Agencja Dział marketingu Freelancer
    Liczba spotkań z trenerami w ciągu roku Liczba spotkań z trenerami w ciągu roku
    Notatki wizualne po każdym spotkaniu online Notatki wizualne po każdym spotkaniu
    Dostęp do opiekuna grupy przez 5 dni w tygodniu Dostęp do opiekuna grupy przez 5 dni w tygodniu
    Liczba użytkowników mających dostęp do cotygodniowych spotkań online Liczba użytkowników mających dostęp
    Liczba użytkowników głosujących na tematy spotkań Liczba głosujących użytkowników
    Liczba użytkowników mających dostęp do tajnej grupy dla marketerów PRO Liczba użytkowników mających dostęp do tajnej grupy

    wartość:

    570

    Liczba wejściówek na spotkanie integracyjne po ukończonym sezonie Akademii Liczba wejściówek na spotkanie integracyjne

    wartość:

    770

    Liczba wejściówek na wybrany dzień konferencji #ilovemkt o wartości 770 zł Liczba wejściówek na wybrany dzień #ilovemkt

    wartość:

    177

    Roczna prenumerata magazynu sprawny.marketing Roczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

    wartość:

    370

    Kurs online Facebook Marketing Kurs online Facebook Marketing

    wartość:

    40

    Książki marketingowe do wyboru Książki marketingowe do wyboru
    Łączna wartość bonusów Łączna wartość bonusów

    Bonusy w ramach pakietów:

    Agencja

    Dział marketingu

    Freelancer

    Liczba spotkań z trenerami w ciągu roku

    Notatki wizualne po każdym spotkaniu

    Dostęp do opiekuna grupy przez 5 dni w tygodniu

    Liczba użytkowników mających dostęp

    Liczba głosujących użytkowników

    Liczba użytkowników mających dostęp do tajnej grupy

    Liczba wejściówek na spotkanie integracyjne

    Liczba wejściówek na wybrany dzień #ilovemkt

    Roczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

    Kurs online Facebook Marketing

    Książki marketingowe do wyboru

    Łączna wartość bonusów

    Wybierz pakiet:

    Płatność subskrypcyjna (umowa na 12 miesięcy)Liczba biletów: 50970 PLN miesięcznieLiczba biletów: 509970 PLN jednorazowoLiczba biletów: 501170 PLN miesięcznie
    Płatność jednorazowa (umowa na 12 miesięcy)Liczba biletów: 5012970 PLN jednorazowoLiczba biletów: 501470 PLN miesięcznieLiczba biletów: 5015970 PLN jednorazowo

    08dni : 15godzin : 08minut

    Kwota na fakturze 0 zł z VAT

    Dane zamawiającego

    Wpisz swoje imię
    Wpisz swoje nazwisko
    Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
    Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
    To pole jest obowiązkowe
    Kod pocztowy w formacie XX-XXX.
    Wpisz nipTylko liczby
    Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

    Rejestracja Grupowa

    Dane uczestników możesz przesłać na maila: olga.brzezecka@sprawnymarketing.pl

    Akademia - Pakiet Standard 2020 - płatność miesięczna

    Akademia - Pakiet Standard 2020 - płatność roczna

    Akademia - Pakiet Premium 2020 - płatność miesięczna

    Akademia - Pakiet Premium 2020 - płatność roczna

    Akademia - Pakiet VIP 2020 - płatność miesięczna

    Akademia - Pakiet VIP 2020 - płatność roczna

    To pole jest obowiązkowe

    Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

    W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

    Treść strony nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

    Główna różnica polega na różnicy w liczbie osób które mają dostęp do Akademii, a co za tym idzie, do spotkań online, tajnej grupy na Facebooku, głosowania na ekspertów, spotkania integracyjnego oraz zakresu dodatkowych bonusów (wejściówki na konferencje, kurs i książki marketingowe). Nie musisz być agencją, aby zdecydować się na pakiet “Agencja” – nazwy oznaczają jedynie wielkość pakietów.

    Cena jaka jest podczas podpisywania umowy jest ceną obowiązującą przez cały okres umowy (cały sezon Akademii, tj. rok).

    Tematy są dobierane z kilku zakresów tematycznych – Social Media, Narzędzia Google, SEO & Content, Strategia.

    Na tematy spotkań możesz głosować w ankiecie, jednak będziemy dbali o równowagę w poruszanych tematach – tak, aby każdy dział mógł wynieść coś dla siebie. Szczególną uwagę będziemy zwracali na nowości, dlatego tematy będą wybierane na bieżąco.

    Jak najbardziej masz taką możliwość – podczas spotkania online możesz zadawać pytania na czacie. Eksperci będa odpowiadać na nie podczas Q&A. Później masz możliwość kontaktowania się z ekspertami na zamkniętej grupie na Facebooku.

    Naszym celem jest stworzenie platformy wymiany wiedzy – aby cykl wymiany wiedzy był pełny, cały sezon Akademii trwa rok, tak jak w szkole 🙂 Wiedza przekazywana podczas spotkań online będzie na najwyższym poziomie, niemniej jednak jeśli poziom przekazywanej wiedzy będzie wg Ciebie zbyt niski, w ramach gwarancji satysfakcji otrzymasz możliwość zrezygnowania ze współpracy w trakcie trwania sezonu Akademii.

    Spotkanie integracyjne odbędzie się pod koniec trwania sezonu Akademii, tj. pod koniec roku w Warszawie. Będziesz mieć okazję osobiście poznać pozostałych uczestników Akademii oraz ekspertów.