Napisz
do nas

Napisz lub zadzwoń

  • Cena od 267 PLN netto za odcinek
  • Najlepsi specjaliści
  • Wiedza PRO

Platforma wymiany wiedzy dla zaawansowanych marketerek i marketerów

Ruszyła pierwsza w Polsce platforma wymiany wiedzy dla zaawansowanych marketerów i marketerek - Akademia sprawny.marketing.

Czym jest Akademia sprawny.marketing?

  • Akademia to program kształcenia marketerów na poziomie jeszcze wyższym niż szkolenia, konferencje, webinary czy bootcampy.
  • Konkretna wiedza w formie spotkań online z najlepszymi specjalistami - budujemy społeczność najbardziej zaawansowanych ekspertów w Polsce.
  • Dzięki tej wiedzy będzie rosła cała Twoja firma - od działu PPC, contentu, social media, po dział sprzedaży. Skaluj wiedzę swoich pracowników, wznosząc swoje działy na jeszcze wyższy poziom!
  • Akademia to eksperci z różnych dziedzin marketingu, - dawka zaawansowanej wiedzy, rozszerzająca informacje z konferencji czy szkoleń.
  • Stały progres Twojego działu marketingu, dzięki któremu cała firma zrobi krok do przodu.
  • Dla kogo Akademia sprawny.marketing?

    • Wiedza przekazywana na konferencjach i szkoleniach to dla Ciebie za mało?
    • Chcesz jako pierwszy sprawdzać nowości pojawiające się w świecie marketingu?
    • Chcesz mieć bezpośredni dostęp do najlepszych specjalistów z branży, którzy nie prowadzą już szkoleń ani prelekcji, lecz ich wiedza i doświadczenie przewyższa wielu marketerów?

    Akademia sprawny.marketing adresowana jest do agencji marketingowych, działów marketingu i freelancerów, którzy mają dość zaawansowaną wiedzę i potrzebują narzędzi, inspiracji i umiejętności na poziomie wyższym niż tradycyjne szkolenia czy konferencje. Szkolenia odbywają się online raz w tygodniu, dlatego wszystkie nowości będziesz mieć na bieżąco. Dołącz już dziś!

    UWAGA!

    Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

    Kup dostęp do pojedynczego odcinka

    NOWOŚĆ!

    Nie chcesz podejmować decyzji o całym roku dostępu do platformy lub interesuje Cię tylko jeden temat?

    Teraz masz możliwość kupienia dostępu do pojedynczego spotkania Akademii – zarówno do udziału live, jak i do spotkań dostępnych już na platformie!

    Wybierz interesujący Cię odcinek, złóż zamówienie i korzystaj z wiedzy na najwyższym poziomie – dostęp do spotkania otrzymasz bezterminowo!

    Czyje wystąpienia są dostępne na platformie?

    Maciej Lewiński

    Albert Radomski

    Witold Wrodarczyk

    Ewa Wysocka

    Łukasz Chwiszczuk

    Bartosz Majewski

    Artur Jabłoński

    Cezary Lech

    Bartek Sibiga

    Martyna Zastrożna

    Mateusz Czech

    Karol Dziedzic

    Anna Mościcka

    Jakub Biel

    Zobacz więcej o koncepcji Akademii

    Agenda

    Sprawdź interesujące Cię tematy i kup dostęp do wszystkich spotkań lub do pojedynczego odcinka

    Dostępne na platformie

    Maciej Lewiński

    Analiza statystyczna dzień po dniu w Excelu

    Dostępne na platformie

    Albert Radomski

    Analiza wyników kampanii za pomocą Facebook Attribution

    Dostępne na platformie

    Witold Wrodarczyk

    Optymalizacja profit-driven i zasady portfolio biddingu

    Dostępne na platformie

    Ewa Wysocka

    Metric-driven optimisation - jak skalować biznesy subskrypcyjne w oparciu o 3 kluczowe metryki wzrostu

    Dostępne na platformie

    Łukasz Chwiszczuk

    Szukanie potencjału na wzrost w dobrze prowadzonych działaniach Google Ads

    Dostępne na platformie

    Bartosz Majewski

    Analityka sprzedażowa w firmie usługowej

    Dostępne na platformie

    Artur Jabłoński

    Framework optymalizacyjny kampanii na FB i IG dla e-commerce (i nie tylko)

    Dostępne na platformie

    Cezary Lech

    Kampanie video 360 - jak być wszędzie ze swoim przekazem, na przykładzie akcji promocyjnych #ilovemkt

    Dostępne na platformie

    Bartek Sibiga

    TikTok – jak wykorzystać popularność nowej platformy w swoich działaniach marketingowych

    Dostępne na platformie

    Martyna Zastrożna

    Case study: Wdrażanie Google Analytics i Google Marketing Platform w dużym e-commerce

    Dostępne na platformie

    Mateusz Czech

    Chatboty w praktyce, czyli jak zautomatyzować to co nudne i powtarzalne?

    Dostępne na platformie

    Karol Dziedzic

    Budowanie modeli atrybucji pod konkretny projekt

    Dostępne na platformie

    Anna Mościcka

    Strategia komunikacji marketingowej oparta na contencie - na co zwracać uwagę przy jej tworzeniu, a przede wszystkim jak dziś ją weryfikować (na konkretnych przykładach)

    23 kwietnia, 14:00

    Jakub Biel

    Kreatywne kampanie w czasach koronawirusa. Jak robić marketing, kiedy wszyscy siedzą w domu?

    Maciej Lewiński

    Kup teraz >>

    Analiza statystyczna dzień po dniu w Excelu

    Bardzo często się mówi, że jak coś porównujemy, to tylko jabłka z jabłkami. W Google Analytics bardzo częstym błędem jest porównywanie między sobą dwóch różnych dni, np. piątku z sobotą. Piątek to często dzień roboczy (czyt. "jabłko"), a sobota to często dzień nieroboczy (czyt. "grucha"). Wyniki z tych dwóch dni mogą być znacznie różne i zakłamane swoją specyfiką, co często może myląco wpływać na podejmowane decyzje. Z tego powodu podczas spotkania dowiesz się, jak porównywać dane między sobą, aby były jednoznaczne i żeby porównywać "jabłka" z "jabłkami".

    O prelegencie

    Dokładnie zna środowisko internetowe. Zajmuje się prowadzeniem efektywnych i skutecznych kampanii linków sponsorowanych, optymalizacją i analizą witryn. Działa precyzyjnie i skutecznie, wykorzystując Google AdWords oraz Google Analytics, o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google. Prowadzi szkolenia, na których dzieli się z uczestnikami swoją fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w podbijaniu wirtualnej przestrzeni.

    Albert Radomski

    Kup teraz >>

    Analiza wyników kampanii za pomocą Facebook Attribution

    Jak praktycznie wykorzystać Facebook Attribution w optymalizacji kampanii FB Ads? Ponieważ kampanie na Facebooku przygotowujemy z nastawieniem na różne cele - od zasięgowych przez brand awareness po sprzedaż - to optymalizacja kampanii wg wyników na koncie reklamowym jest dosyć trudna. Każda kampania ma ustawiony odrębny cel i ciężko je zunifikować do jednego modelu atrybucji. Za pomocą Facebook Attribution możemy rozebrać konto reklamowe na czynniki pierwsze i pracować na codziennej optymalizacji, nie posiłkując się domyślnym modelem atrybucji na wyświetlenia, który mocno podkrada konwersje z kampanii google’owych.

    O prelegencie

    Performance manager z 8-letnim doświadczeniem w realizacji kampanii sprzedażowych w systemach reklamowych Facebooka i Google. Zarządzał zespołami performance i szkolił specjalistów agencji reklamowych i domów mediowych. Autor pierwszego w Polsce kursu online "Facebook Analytics: od podstaw" oraz rozdziałów poświęconych analityce w "Księdze Adsów 3".

    Witold Wrodarczyk

    Kup teraz >>

    Optymalizacja profit-driven i zasady portfolio biddingu

    Koncepcja profit-driven opiera się o wykorzystanie wielkości krańcowych do optymalizacji wydatków reklamowych. Jednowymiarowe spojrzenia na miary takie, jak marża, CPA czy ROAS, rozszerzane jest o wymiar elastyczności cenowej, co pozwala na maksymalizację osiąganego zysku i lepszą alokację budżetu w portfolio reklamowym. Podczas wystąpienia zobaczysz modele matematyczne, które pomagają w zrozumieniu mechanizmów profit-driven. Pokażę, w jaki sposób przekładają się one na decyzje o podziale budżetu lub modyfikacji oferowanych stawek. Wnioski, które wypływają z tego podejścia, są czasem sprzeczne z intuicją. Tym bardziej zaskakuje, jak dzięki nim uzyskuje się poprawę efektywności działań reklamowych i wzrost skuteczności, który wcześniej wydawał się niemożliwy do osiągnięcia.​​​​

    O prelegencie

    Absolwent Politechniki Warszawskiej. Założyciel i CEO agencji Adequate Interactive Boutique. Doradca inwestycyjny. Certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics i Facebooka.

    Ewa Wysocka

    Kup teraz >>

    Metric-driven optimisation - jak skalować biznesy subskrypcyjne w oparciu o 3 kluczowe metryki wzrostu

    Podczas spotkania zobaczysz 3 przypadki biznesowe (biznesu subskrypcyjnego B2C). Każdy biznes był inny i na innym etapie wzrostu. Jak były skalowane, opierając je o różne metryki wzrostu?

    O prelegentce

    CEO Tribe47, założycielka PortalYogi.pl, wcześniej Senior Partner w firmie Mindvalley. Od ponad 10 lat zajmuje się budowaniem i skalowaniem biznesów internetowych w obszarach edukacji online, subskrypcji oraz mono-brand ecommerce. W Tribe47 zajmuje się głównie rozwojem zespołu, budową procesów dostarczania usług oraz przygotowywaniem strategii dla kluczowych klientów.

    Łukasz Chwiszczuk

    Kup teraz >>

    Szukanie potencjału na wzrost w dobrze prowadzonych działaniach Google Ads

    Prowadzisz kampanie, które przynoszą oczekiwane wyniki? Chcesz rozszerzyć działania by sprzedawać jeszcze więcej? Podczas spotkania zobaczysz najczęstsze metody poszukiwania wzrostu wartości konwersji oraz obniżenia kosztu konwersji.

    O prelegencie

    Zwolennik optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla kilku agencji i domów mediowych. W swoim portfolio ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na semKRK, SEMcamp i Akademii Google Partners.

    Bartosz Majewski

    Kup teraz >>

    Analityka sprzedażowa w firmie usługowej

    Jak mierzyć sprzedaż w firmie usługowej w ujęciu jakościowym oraz ilościowym? Jakie są najważniejsze metryki i w jakiej częstotliwości powinniśmy je mierzyć? Jakie są główne przeszkody w mierzalności firm usługowych, oraz z jakich narzędzi i wsparcia warto korzystać? Tego wszystkiego dowiesz się podczas wystąpienia!

    O prelegencie

    CEO / współzałożyciel Casbeg, firmy doradczej, która wspiera spółki B2B w zarządzaniu marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta. Jakiś czas po tym gdy wartość zrealizowanych przez niego transakcji przekroczyła 20 milionów złotych - został menedżerem i skierował uwagę na inne metryki. Dowodzone przez niego zespoły pozyskały ponad 1000 klientów na 41 rynkach. W ciągu 12 lat spędzonych sprzedaży pracował między innymi w Righthello, OEX Divante, Unity, Hipotekaplus.pl. Jako konsultant pracował z jednymi z najszybciej rosnących startupów i firm w Polsce, m.in. Callpage, TenderHut, Droids on Roids, Monterail, Pixers, Sotrender, Yieldbird, Telemedi.co, Neoteric, PromoTraffic.

    Artur Jabłoński

    Kup teraz >>

    Framework optymalizacyjny kampanii na FB i IG dla e-commerce (i nie tylko)

    Podczas wystąpienia zobaczysz, w jaki sposób wyciągnąć maksimum z popularnego ostatnio nowego podejścia do targetowania - maksymalnego rozszerzania grup odbiorców. Przekonasz się w jakich warunkach (branżach, produktach, itd.) tego typu metodyka się sprawdza i jak połączyć ją z innymi prowadzonymi przez siebie kampaniami (o dokładniejszych parametrach) czy opcjami (na przykład automatyczną optymalizacją kampanii).

    O prelegencie

    CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

    Cezary Lech

    Kup teraz >>

    Kampanie video 360 - jak być wszędzie ze swoim przekazem, na przykładzie akcji promocyjnych #ilovemkt

    Jak dotrzeć do tysięcy osób za pomocą video? Poznaj sposoby na dystrybucję treści i promocję na przykładzie akcji promocyjnych konferencji #ilovemkt. W jaki sposób promowana jest konferencja, która co pół roku zbiera pełną widownię, a bilety wyprzedawane są na kilka tygodni przed wydarzeniem? Jakie metody dystrybucji treści możesz wdrożyć w swoich działaniach promocyjnych?

    O prelegencie

    Współzałożyciel sprawny.marketing, organizator konferencji #ilovemkt, #ilovecommerce oraz #ilovecrypto, wydawca magazynu sprawny.marketing, trener z obszaru nowoczesnego marketingu.

    Bartek Sibiga

    Kup teraz >>

    TikTok – jak wykorzystać popularność nowej platformy w swoich działaniach marketingowych

    TikTok, aplikacja skoncentrowana tylko na wertykalnych filmach, jest aktualnie najcześciej ściąganą aplikacją na świecie - co musisz o niej wiedzieć, by wykorzystać tę nowość w swoich działaniach marketingowych? Zobaczysz to podczas półtorej godzinnego warsztatu, który kompleksowo wprowadzi Cię w świat Tik Toka.

    O prelegencie

    Założyciel platformy społecznościowej dla influencerów DDOB.com. Przez lata dominował na rodzimej scenie narciarskiego slopestyle'u zdobywając Mistrzostwo Polski i godnie reprezentując kraj na Mistrzostwach Świata i Europy. Kontuzja kolana skłoniła go do wykorzystania informatycznego wykształcenia i realizacji szalonego pomysłu biznesowego, który okazał się być strzałem w dziesiątkę. Uwagę ze sportu przekierował na Internet i potencjał blogosfery. Dostrzegł potencjał młodych twórców działających w internecie i stworzył pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych na świecie platform zrzeszających twórców internetowych z Pokolenia Millenials oraz Pokolenia Z – digital natives wychowanych ze smartfonem w ręku.

    Martyna Zastrożna

    Kup teraz >>

    Case study: Wdrażanie Google Analytics i Google Marketing Platform w dużym e-commerce

    Jakie problemy i wyzwania mogą się pojawić, oraz na co zwrócić uwagę, wdrażając Google Analytics na dużej skali? Porozmawiamy o: Google Tag Manager, względach bezpieczeństwa, działaniu na skali, elastyczności rozwiązań, wyzwaniach związanych z atrybucją, oraz o tym, jakie domyślne ustawienia GA nie są OK przy dużych serwisach lub wykorzystaniu BigQuery.

    O prelegentce

    Entuzjastka marketingu i użytecznych stron internetowych. Zawodowo analityczka danych. Autorka książek: „Google Analytics dla marketingowców” oraz „Google Analytics w biznesie”, a także wielu artykułów w branżowych czasopismach. Prywatnie miłośniczka dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie) :) Szaleńczo zakochana we wszystkim, co islandzkie.

    Mateusz Czech

    Kup teraz >>

    Chatboty w praktyce, czyli jak zautomatyzować to co nudne i powtarzalne?

    Współczesny marketing to taki, który potrafi łączyć technologię z klasycznym podejściem do marketingu. Automatyzacja to kierunek, który pomaga firmom zaoszczędzić czas, pieniądze, a przy tym budować skalę. Chatboty idealnie wpisują się w aktualne tempo życia i pomagają odciążyć z powtarzalnych i schematycznych zadań, z którymi specjaliści od marketingu zmagają się każdego dnia. Podczas spotkania opowiem w jaki sposób wykorzystać boty i postaram się udowodnić, że automatyzacja może być „ludzka”. A to wszystko nie musi być trudne, skomplikowane i drogie.

    O prelegencie

    Pierwszego chatbota w Messengerze zbudował w grudniu 2016. Autor tekstów dla Marketer+, czy Sprawny Marketing. Autor bloga https://czechu.pl, Wykładowca Social Media & Content Marketing WH AGH w Krakowie, WSEI w Krakowie, gdzie prowadzi własny przedmiot obszaru Messenger Marketingu. Buduje i wdraża chatboty dla klientów, konsultuje projekty i rozwija społeczność w Polsce dookoła botów i automatyzacji. Prywatnie wielki fan Elona Muska i entuzjasta technologii.

    Karol Dziedzic

    Kup teraz >>

    Budowanie modeli atrybucji pod konkretny projekt

    Jakie kroki należy przedsięwziąć, aby móc w jak najbliższy sposób (choć nadal nie idealny) spróbować mierzyć odpowiednio zwroty z inwestycji w Google Analytics?

    O prelegencie

    W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24.

    Anna Mościcka

    Kup teraz >>

    Strategia komunikacji marketingowej oparta na contencie - na co zwracać uwagę przy jej tworzeniu, a przede wszystkim jak dziś ją weryfikować (na konkretnych przykładach)

    Podczas spotkania zobaczysz analizę na przykładach marek z różnych branż (zarówno B2B, jak i B2C, na podstawie własnych danych i dostępnych opracowań), co dzieje się w obszarze contentu i social media, jak to realnie wpływa na marki i co powinny one zaadresować w swoich strategiach na te trudne czasy, ale i na później.

    O prelegentce

    Head of Content Studio w agencji Whites, zarządza zespołem realizującym projekty w obszarach content i social media marketingu. Planuje i realizuje strategie dla największych marek na rynku polskim i zagranicznym. Stworzyła od podstaw komórkę social mediową i kreatywna w agencji. Zajmuje się marketingiem internetowym od ponad 12 lat. Kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl. Wcześniej związana z branżą konsultingową, zajmowała się marketingiem w firmie Deloitte. Współzałożycielka takich inicjatyw jak Content Espresso czy School of New Media, szkoleniowiec (min. SprawnyMarketing) i prelegent (min. InfoShare, InternetBeta, I love Marketing, TEDx), wykładowca na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

    Jakub Biel

    Kup teraz >>

    Kreatywne kampanie w czasach koronawirusa. Jak robić marketing, kiedy wszyscy siedzą w domu?

    W natłoku codziennych negatywnych informacji ciężko jest przebić się z komunikatem firmy. Jak zatem wykorzystać ten czas do skutecznej reklamy? Które firmy zyskują teraz najwięcej na kreatywnym marketingu? Co rozchodzi się viralowo, a co nie, mimo potencjału? Najlepsze praktyki i wskazówki z różnych branż i rynków, w tym gotowe rozwiązania działające w Polsce.

    O prelegencie

    Znany z kreatywnych reklam i niestandardowych kampanii. Odpowiada za komunikację sklepu x-kom (w tym zespoły PR, social media, YouTube i eventy), wcześniej pracownik m.in. Grupy Onet, firmy Solgaz, stacji radiowych i mediów lokalnych. Zwycięzca ostatniej edycji I <3 Marketing, częsty prelegent i wykładowca.

    44 wystąpienia

    770

    13 godzin video

    Zarejestruj się jeszcze dzisiaj i otrzymaj pakiet 32 nagrań z  VII edycji o wartości 770 zł ZA DARMO!

    Zarejestruj się Kup teraz

    Dostęp przesyłamy w ciągu
    kilku godzin po opłaceniu rejestracji

    Dostępne pakiety Akademii

    UWAGA!

    Na najbliższej edycji nie będzie transmisji LIVE

    Wybierz pakiet:

    Pojedynczy odcinekWybierz interesujący Cię odcinek powyżej

    08dni : 15godzin : 08minut

    Kwota na fakturze 0 zł z VAT

    Dane zamawiającego

    Wpisz swoje imię
    Wpisz swoje nazwisko
    Wpisz swój numer telefonuTylko liczby
    Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy.Wpisz swój adres e-mail
    To pole jest obowiązkowe
    Kod pocztowy w formacie XX-XXX.
    Wpisz nipTylko liczby
    Kod pocztowy w formacie XX-XXX.

    Rejestracja Grupowa

    Dane uczestników możesz przesłać na maila: olga.brzezecka@sprawnymarketing.pl

    To pole jest obowiązkowe

    Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie MaxROY.com sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Chełmońskiego 8/4 60-754 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane wyłącznie w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera

    W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich poprawienia. W każdej chwili możesz też żądać usunięcia swoich danych. Zgoda na przetwarzanie Twoich danych na cele marketingowe jest dobrowolna.

    Treść strony nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.