PIERWSZE TAKIE SZKOLENIE W POLSCE!

SZKOLENIE AI W MARKETINGU

Jak wykorzystać sztuczna inteligencję w SEO, content marketingu i social media

Zarejestruj się >>

Certyfikowane przez

Bądź pierwszy i oceń szkolenie!

NOWOŚĆ!

Zamów telefonicznie

531 404 855

Wyprzedź swoją konkurencję dzięki wykorzystaniu AI w marketingu!

Od jakiegoś czasu wszyscy eksperci trąbią o AI w marketingu, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne narzędzia AI, a branżowe opracowania ogłaszają sztuczną inteligencję jednym z najgorętszych trendów marketingowych na nie tylko już 2023, ale również 2024 rok.

Jedno jest pewne: sztuczna inteligencja to technologia, której nie możesz zignorować, jeśli nie chcesz, aby Twoja konkurencja zostawiła Cię w tyle!

Dlatego właśnie stworzyliśmy pierwsze w Polsce szkolenie z AI marketingu, dzięki któremu to Ty i Twój biznes wyprzedzisz swoich rywali!

Szkolenie AI w marketingu – Zobacz relację oraz opinie uczestników:

Czym dokładnie jest AI?

Sztuczna inteligencja to technologia, która pozwala na tworzenie programów komputerowych, które są w stanie naśladować ludzkie zachowania i podejmować decyzje na podstawie analizy danych. Może mieć zastosowanie w wielu dziedzinach, w tym w marketingu. W marketingu AI pozwala na analizowanie i przetwarzanie dużych ilości danych, aby wyciągać wnioski i podejmować lepsze decyzje biznesowe.

Warto też podkreślić, że sztuczna inteligencja to dziedzina, która cały czas się rozwija, a jej zastosowanie rośnie w różnych sektorach gospodarki. Współczesne technologie AI, w tym narzędzia takie jak ChatGPT lub Gemini pozwalają na uzyskiwanie coraz lepszych wyników, a ich wpływ na rozwój różnych gałęzi przemysłu jest coraz bardziej zauważalny.

W jaki sposób wdrożenie AI ma Ci pomóc w działaniach marketingowych?

Przede wszystkim dzięki niej odzyskasz masę czasu, który zajmują Ci powtarzalne, mozolne zadania! Dzięki sztucznej inteligencji stworzysz nie tylko teksty i grafiki, ale nawet muzykę czy wideo! Nie wierzysz? A co jeśli powiemy Ci, że poprzednie dwa akapity zostały w całości napisane przez sztuczną inteligencję? 😉

Nadal mało? W takim razie musisz wiedzieć, że powyższa grafika nie jest efektem wielogodzinnej, żmudnej pracy graphic designera, nie jest też kupiona z bazy zdjęć, a została stworzona przez AI po wpisaniu odpowiednich promptów.

Na naszym szkoleniu z AI marketingu pokażemy Ci krok po kroku, jak wykorzystywać sztuczną technologię w swojej codziennej pracy, aby dostarczała Ci dokładnie tego, czego oczekujesz!

Szkolenie z wykorzystania AI w marketingu – wiedza, którą musisz zdobyć

Szkolenie AI dla marketingu  jest intensywnym jednodniowym programem dla pracowników branży marketingowej, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności i poznać możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w swojej pracy. Szkolenie skupia się na czterech głównych obszarach wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu. Jest to:

 

 

Podczas szkolenia poznasz różne narzędzia i technologie, a nasi trenerzy podzielą się z Tobą praktycznymi wskazówkami i przetestowanymi w boju tipami, dzięki którym wykorzystasz je do swoich działań.

Czego dokładnie Cię nauczymy?

  • Jak wykorzystywać narzędzia do wyboru słów kluczowych, optymalizacji treści i monitorowania wyników.
  • Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do analizy danych i dostosowywania treści do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów.
  • Jak za pomocą AI tworzyć i edytować obrazy, muzykę i materiały wideo.

W trakcie szkolenia odpowiemy na pytania uczestników – dzięki temu będziesz mieć okazję, aby omówić problem na przykładzie konkretnego zagadnienia czy problemu pojawiającego się w trakcie Twojej codziennej pracy. 🙂

A co na ten temat powiedziała sama sztuczna inteligencja? 😉

 

Eksperci są zgodni – mamy do czynienia z prawdziwą rewolucją:

Zobacz jakie możliwości daje AI:

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu AI dla marketingu?

Dowiesz się, jak poradzić sobie z lawiną pomysłów - koniec z czasochłonnym wyszukiwaniem pomysłów lub ubieraniu idea w odpowiednie słowa!

Uwolnisz swój cenny czas, który do tej pory poświęcałeś na mozolne, powtarzalne zadania. Teraz może zająć się nimi AI!

Nauczysz się, jak umiejętnie komunikować z narzędziami AI - tak by robiły dokładnie to, co chcesz!

Nowe narzędzia i metody pracy oparte o AI = większa wydajność i zadowolony szef ;)


Do kogo skierowane jest szkolenie oraz jakie są wymagania wstępne?

  • Pracowników branży marketingowej, którzy chcą dzięki AI usprawnić proces tworzenia contentu, komunikację wewnętrzną oraz audiowizualną oprawę.

  • Osób zajmujących się SEO, które chcą poznać narzędzia i technologie związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji do tworzenia contentu dopasowanego pod SEO.

  • Osób, które chcą wykorzystać AI do optymalizacji swojej pracy.

  • Przedsiębiorców, którzy chcą poznać nowe technologie i narzędzia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w marketingu oraz zrozumieć, jakie korzyści wynikną z tego dla ich firmy.

Szkolenie: AI dla marketingu

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak sztuczna inteligencja wpływa na marketing online?
  • Jakie są możliwości wykorzystania AI w tworzeniu treści i SEO?
  • Jak AI może pomóc w sprzedaży?
  • Jak wykorzystać narzędzia oparte na AI do tworzenia i edycji obrazów?
  • Jakie możliwości daje AI w tworzeniu i edycji muzyki oraz materiałów wideo?

 

  • Cele szkolenia: spełnienie marzenia marketera! – umiejętność wykorzystania narzędzi AI do optymalizacji pracy
  • Zakres szkolenia: narzędzia AI dla marketingu
  • Forma merytoryczna: szkolenie z elementami warsztatu
  • Materiały: prezentacja szkoleniowa
  • Prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak

Program szkolenia
AI dla marketingu

  • 10:00 – 10:30 Wprowadzenie do AI w marketingu

    • Definicja AI i jej zastosowań w marketingu
    • Omówienie potencjalnych korzyści i wyzwań związanych z wykorzystaniem AI w marketingu
    • Rzeczywistość prawna

  • 10:30 – 11:45 Content i SEO

    • Pomysły i wytyczne na treść
    • Pisanie artykułu na podstawie ramy/szkieletu
    • Jak uatrakcyjnić artykuł, czyli o sile podsumowań i FAQ
    • Jakie treści wychodzą najlepiej z AI writerów?
    • O jakości contentu AI słów kilka
    • Czy Google wie, która treść została napisana przez AI?
    • Optymalizacja w wyszukiwarce z wykorzystaniem AI
    • Granica AI – gdzie powinien włączyć się człowiek i w jakim stopniu możemy zawierzyć botom?

  • 11:45 – 12:00 Przerwa kawowa

  • 12:00 – 13:00 Sprzedaż/komunikacja na sterydach

    • Personalizacja maili i komunikacji
    • Coldmailing, czyli jak zaangażować przyszłego klienta
    • Możliwości na usprawnienie procesów sprzedażowych

  • 13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00 – 15:30 Wykorzystanie AI w tworzeniu i edycji obrazów

    • Poznanie narzędzi i technologii umożliwiającej tworzenie i edycję obrazów z wykorzystaniem AI (m in. Midjourney, DALL·E 2)
    • Zapoznanie się z funkcjonalnościami poszczególnych narzędzi, przykłady ich zastosowania oraz poznanie ich możliwości
    • Tworzenie oraz edycja obrazów za pomocą poznanych narzędzi

  • 15:30 – 16:15 Tworzenie i edycja muzyki z wykorzystaniem AI

    • Poznanie różnych możliwości, jakie daje wykorzystanie AI w tej dziedzinie, takie jak np. automatyczne generowanie kompozycji, korekcja dźwięku, tworzenie nowych brzmień
    • Omówienie konkretnych przykładów zastosowania AI w tworzeniu i edycji muzyki

  • 16:15 – 16:30 Przerwa kawowa

  • 16:30 – 17:15 Tworzenie i edycja materiałów wideo z wykorzystaniem AI

    • Pokazanie, jak AI może ułatwić i usprawnić proces tworzenia i edycji materiałów wideo
    • Omówienie różnych możliwości: tworzenie wideo na podstawie tekstu, automatyczne tworzenie napisów, automatyczna korekcja koloru

  • 17:15 – 18:00 Pytania i odpowiedzi

Szkolenie: AI dla marketingu PRO

Czego dowiesz się podczas szkolenia?

  • Jak korzystać z różnych modeli językowych w marketingu i sprzedaży?
  • Jak poprawić doświadczenie klienta z pomocą AI?
  • Jakie narzędzia i techniki można wykorzystać do tworzenia reklam z wykorzystaniem AI?
  • Jak AI może pomóc w tworzeniu treści oraz komunikacji?
  • Jakie są praktyczne zastosowania AI w marketingu – od tworzenia reklam po programowanie?
  • Poznasz interesujące case studies pokazujące wykorzystanie AI w różnych branżach.

Program szkolenia
AI dla marketingu PRO

  • 10:00 - 10:30 Promptowanie i inne modele językowych

    • Łączenie narzędzi jako konieczność?
    • Prompt chaining
    • Inne modele językowe i ich możliwość wykorzystania

  • 10:30 - 11:15 Customer Experience i ścieżka klienta ze wspomaganiem

    • Target i persona – tworzenie i wykorzystanie podczas komunikacji
    • Ankiety i ich analiza
    • Chatboty – czyli jak wykorzystać AI do odpowiedzi na nurtujące pytania użytkowników

  • 11:15 - 11:30 Przerwa kawowa

  • 11:45 - 13:00 Reklama - adsy, rolki i inne reelsy

    • Rolki z długich filmów (opus pro etc)
    • Automatyczne generowanie bannerów na Social Media i Adsy
    • Analiza wyników i wyciąganie wniosków

  • 13:00 - 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:00 - 15:00 O contencie jeszcze trochę...

    • Generowanie treści na podstawie własnych dokumentów
    • Jasper vs Writesonic vs YeppAI i przewagi poszczególnych narzędzi
    • Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna

  • 15:00 - 16:00 Programowanie od zera

    • Tworzenie prostego kodu
    • Edycja istniejącego kodu zgodnie z potrzebami
    • Google Colab i wektoryzacja treści
    • Bannery HTML5 i ich animowanie

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 17:15 Case Studies

    • PROPS – czyli torebki pojemne w AI
    • Książka kucharska

  • 17:15 - 18:00 Sesja Q&A

Szkolenie: AI: Grafika i Video

Na tym szkoleniu odkryjesz tajniki wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu i  branży kreatywnej, od projektowania graficznego po kreację dźwięku i filmów. Zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci wyróżnić się na tle konkurencji i tworzyć kampanie marketingowe na najwyższym poziomie. Dzięki temu Twoje działania marketingowe staną się bardziej efektywne, innowacyjne i dostosowane do potrzeb współczesnego rynku.

Program szkolenia
AI: Grafika i Video

  • 10:00 - 10:30 Wprowadzenie

    • Odkrywanie potęgi AI w nowoczesnym marketingu
    • Strategie wykorzystania AI do optymalizacji działań marketingowych

  • 10:30 - 11:30 AI w projektowaniu graficznym

    • Poznaj narzędzia przyszłości: Midjourney, Adobe Firefly, Leonardo AI
    • Omówienie narzędzia Midjourney:
      • Instalacja i konfiguracja serwera
      • Optymalizacja ustawień konta
      • Od podstaw do zaawansowanego promptowania
      • Kluczowe parametry dla perfekcyjnych grafik
      • Inspiracje i źródła dla kreatywnych umysłów
      • Zaawansowane techniki kreacji

  • 11:30 - 11:45 Przerwa kawowa

  • 11:45 - 13:30 AI w projektowaniu graficznym

    • Leonardo AI – darmowa alternatywa dla Midjourney
    • Profesjonalne zdjęcia produktowe
      • Wycinanie tła
      • Wirtualne sesje zdjęciowe i kompozycje
      • Tworzenie kompozycji
    • Odkryj funkcję Generative Fill w Photoshop Beta
    • Transformacja szkicu w realistyczny obraz 
    • Ewolucja zdjęcia: od 2D do 3D
    • Kreacja grafik wektorowych z AI
    • Optymalizacja jakości grafik
    • Dyskusja: Zalety i wyzwania AI w projektowaniu graficznym
    • Praktyczne ćwiczenia z użyciem tych narzędzi do tworzenia grafik dla materiałów marketingowych

  • 13:30 - 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)

  • 14:30 - 16:00 AI w projektowaniu dźwięku

    • Odkryj narzędzia AI do kreacji dźwięku
    • Komponowanie muzyki z pomocą AI
    • 11Labs – przyszłość generowania głosu:
      • Kreacja własnego, unikalnego głosu
      • Konwersja tekstu na mowę
    • Innowacje dźwiękowe: od tekstu do efektów specjalnych i muzyki
    • Optymalizacja jakości nagrań audio
    • Wprowadzenie do transkrypcji z AI
    • Twórz efekty dźwiękowe i muzykę dla kampanii marketingowych

  • 16:00 - 16:15 Przerwa kawowa

  • 16:15 - 17:30 AI w tworzeniu filmów

    • Wprowadzenie do narzędzi AI do tworzenia filmów
    • Runway – generator materiałów wideo:
      • Kreacja wideo z tekstu i obrazu
      • edytor materiałów wideo:
        • usuwanie niechcianych elementów z wideo
        • wycinanie z tła
        • śledzenie obiektu (motion tracking)
    • Kaiber – generowanie i optymalizacja materiałów wideo
    • Ulepszanie jakości materiałów wideo
    • Praktyczne ćwiczenia z użyciem tych narzędzi do tworzenia filmów dla materiałów marketingowych

  • 17:30 - 18:00 Case study + sesja Q&A

    • PROPS: Kreacja kolekcji damskich torebek
    • Tworzenie e-booka z AI
    • Materiały wideo promujące kurs AI dla marketingu

Trenerzy

szkolenie AI w marketingu

Piotr Szkoda

AI Product Manager w sprawny.marketing, wcześniej SEO Manager w Widzialni.pl, gdzie dbał o jakość usług i zespół SEO współpracując z działem sprzedaży i digital. Współtwórca, mentor i wykładowca Szkolenia Junior SEO Specialist dla Coderslab. Certyfikowany trener biznesu Akademii SET. Entuzjasta praktyk automatyzowania żmudnych i powtarzalnych zadań. Od początku testuje asystentów AI, wierząc, że wspomogą, a nie zastąpią ludzi w marketingowym świecie. Uważa, że szeroka wiedza i rozeznanie w rynku ma ogromną wartość w podzielonym dziś na wiele specjalizacji świecie digital marketingu.

Jacek Adamczak 
Graphic Designer w sprawny.marketing. Praktyk dd 8 lat projektujący materiały zarówno do digitalu, jak i do druku. Ukończył Bootcamp UI/UX Designer, gdzie zgłębiał tajniki projektowania interfejsów. Jest odpowiedzialny za oprawę wizualną konferencji I Love Marketing. Na co dzień wykorzystuje AI do tworzenia i inspirowania się w swoim projektowaniu. Prywatnie jest wiecznie niewyspanym tatą dwójki dzieci, słuchającym w drodze do pracy audiobooków o działaniu służb specjalnych i morderstwach. To także wielbiciel biegów terenowych z przeszkodami, który ponad wszystko kocha… ser.

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Standard

Pakiet nagrań prelekcji w tematyce AI z konferencji I ❤️ Marketing&Technology, które uzupełniają tematykę szkolenia

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Dostęp do Premium sprawny.marketing na 6 miesięcy.

Premium to platforma pełna eksperckiej wiedzy oraz aktualnych informacji z marketingowego świata.

Certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu
(aby otrzymać certyfikat w wersji drukowanej, należy zapisać się z minimum tygodniowym wyprzedzeniem – dotyczy tylko szkoleń stacjonarnych)

Prezentacja trenera w formacie PDF

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing
(z wyłączeniem szkoleń online)

Dostęp do MKTletter’a (jeśli zapiszesz się do newslettera podczas rejestracji)

Sprawdź opinie uczestników szkoleń:

Aleksandra Wysiadecka

Dominika Wojucka

Julita Arciszewska

Zuzanna Gajos

Anna Stani-Miturska

Anna Popławska

Kinga Sienicka

Helena Mielewczyk

Lokalizacja szkoleń

Poznań Novotel plac Andersa 1, 61-898 Poznań

Warszawa ADN Centrum Konferencyjne ul. Grzybowska 56, 00-844 Warszawa

Wrocław Ibis Styles ,plac Konstytucji 3 Maja 3, 50-083 Wrocław

Kraków Q Hotel Plus Kraków, ul. Wygrana 6, 30-311 Kraków

Gdańsk Hotel Sadova, Łąkowa 60, 80-769 Gdańsk.

Najczęściej zadawane pytania

Kontakt

Marcelina Felerska

Obsługa klienta

Marcelina.Felerska@sprawnymarketing.pl

531 404 855

Angelika Chilczuk

Organizacja Szkoleń

Angelika.Chilczuk@sprawnymarketing.pl

577 877 944

Karolina Wojciechowska

Szkolenia dedykowane

Karolina.Wojciechowska@sprawnymarketing.pl

577 877 133

Oliwia Krzywdzińska

Płatności

Oliwia.Krzywdzinska@sprawnymarketing.pl

519 183 555