Szkolenia Marketingowe MaxROY.com – Jesień 2013 + Video!

Jak na prawdziwą akademię marketingu przystało, w październiku rozpoczynamy nowy rok szkoleniowy zapraszając na jesienną edycję tygodnia szkoleń Search Marketing Week 2013.
Kilka dni szkoleń z e-marketingu. Miesiące korzyści!

W dniach 4-18 października w Poznaniu zapowiadamy prawdziwy urodzaj znakomitych pomysłów, orzeźwiające dyskusje i wiele niespodzianek w ramach tygodnia szkoleń z marketingu internetowego Search Marketing Week. W listopadzie kolejna edycja Search Marketing Week, który odbędzie się także w Warszawie 25-29 listopada…

To ostatnie dni rejestracji na szkolenia w ramach tygodnia SearchMarketingWeek.com. Zapraszamy szczególnie na nowe tytuły: SEO: Jak pozycjonować strony www, Facebook Marketing i Facebook Ads, Zaktualizowane szkolenie AdWords PRO.

Jesienne edycje SearchMarketingWeek.com odbywają się w Poznaniu (4-18 października – siedziba MaxROY.com) i w Warszawie (25-29 listopada – Wieżowiec Rondo 1). Zapisy na Search Marketing Week rozkręciły się na dobre! Zgłoszenia na szkolenie przyjmujemy aż do ostatniej chwili, także podczas Eventu – o ile zostaną wolne miejsca.

Wybraliśmy oba miasta ze względu na ich potencjał demograficzny, centralne położenie i dogodny dojazd z każdego zakątka Polski – mówi Tomasz Frontczak z MaxROY.com, organizator imprez.

Relacja video z tygodnia szkoleń Search Marketing Week:

Szkolenia MaxROY.com: 2900 przeszkolonych osób z 1350 firm

Organizatorzy podsumowali też swoje dotychczasowe imprez dla e-marketerów i pozycjonerów. Od początku 2009 roku przeszkolili prawie 2900 osób z blisko 1350 firm. Zdecydowanie najwięcej słuchaczy przeszkolono z systemu reklamowego Google AdWords (1040 osób podczas kilkudziesięciu szkoleń na poziomie średniozaawansowanym). Na drugim miejscu pod względem liczby uczestników (280) ex aequo znalazły się międzynarodowa konferencja Search Marketing Day (edycje 2011 i 2012) i szkolenie z pozycjonowania.

Tematy szkoleń według popularności do 2012 roku:

  • AdWords (1497 osób),
  • SEO (498 osób),
  • Facebook marketing (188 osób),
  • Użyteczność (133),
  • E-mail marketing (110),
  • Sklepy internetowe (50)
  • Google Analytics (90)

Mniejsze liczby uczestników zgromadziły szkolenia, które miały swoje premiery w 2012 roku (Google AdSense, copywriting w internecie, inbound marketing).

Szczegółowe informacje o obu imprezach można znaleźć na ich witrynie internetowej:

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu internetowego, analityki internetowej, reklamy online oraz powiązanych dziedzin. Sprawny Marketing to także 25 szkoleń, które pomogą wznieść promocję Twojej firmy na wyższy poziom. Sprawny Marketing jest głównym organizatorem konferencji I <3 Marketing , której najbliższy termin przypada na 1-2 marca 2017 roku.


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • Projektant

      Ciekawe jaka frekwencja będzie w tym roku. Obawiam się, że kryzys może ograniczyć budżety szkoleniowe, zwłaszcza w mniejszych firmach, a nie mówiąc już o freelancerach.

    • Jaki jest koszt takiego szkolenia i gdzie można się na nie zarejestrować?

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *