Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

Idzie nowe, przygotuj się na zmiany!

W ostatnich latach obserwujemy duże zmiany w marketingu – większe nastawienie na personalizację, bezpośredni przekaz oraz przygotowywanie komunikatów doskonale dopasowanych do danego odbiorcy. Te trendy z całą pewnością będą nasilać się w roku 2015. Czy Ty i Twoja firma jesteście na to przygotowani?

Barbara Stawarz z agencji Content King specjalnie dla serwisu SprawnyMarketing.pl powiedziała:

W 2015 roku będziemy obserwować jeszcze większą personalizację przekazu marketingowego. Context marketing, czyli przekaz do właściwej osoby, we właściwym czasie i poprzez właściwy nośnik, to wyzwanie marketerów. W dobie szumu informacyjnego i zmęczenia przekazem reklamowym konsumenci oczekują doskonałego dopasowania komunikatu marketingowego.

,,Doskonałe dopasowanie komunikatu marketingowego” – to duże wyzwanie dla marketera, jednakże coraz więcej narzędzi i strategii marketingowych ułatwia osiągnięcie tego celu.

Mając to na uwadze, przygotowując nową, wiosenną edycję szkoleń Search Marketing Week, staraliśmy się dobrać takie tematy, które  w dzisiejszych czasach stają się niezbędne w realizacji skutecznych strategii marketingowych. Zresztą zobaczcie sami!

Dodatkowo przygotowaliśmy dla Was niespodziankę – zapisując się do 31.12.14 na dowolnego szkolenie w roku 2015, otrzymasz 20% rabatu! To jedyna okazja, by zapisać się z rabatem na nasze szkolenia!

Storytelling

Na nasyconych rynkach coraz trudniej odróżnić się od konkurencji. W przypadku samochodów, piwa, komputerów czy telefonów – ale także w przypadku codziennych usług, takich, jak nauka języka – przestajemy kupować produkty dla ich cech funkcjonalnych. Każdy samochód dowiezie nas do celu, każdy komputer pozwoli na sprawdzenie maila i podłączenie się do Internetu. Każda szkoła angielskiego nauczy angielskiego.

Jak zatem podejmujemy decyzję, gdy wszystkie produkty zaczynają oferować nam to samo? Przestajemy kupować produkt, a kupujemy opowieść o nim. Opowieść o tym, że mleko pochodzi od szczęśliwych krów, że kawa jest zbierana o wschodzie słońca i parzona przez wykwalifikowanych baristów… Opowieści są motorem napędowym dzisiejszego marketingu.

O tym, jak tworzyć fascynujące (i skuteczne sprzedażowo) opowieści, opowie mistrz w tej dziedzinie – Paweł Tkaczyk.

Program szkolenia Storytelling z Pawłem Tkaczykiem

Local&Mobile SEO

W dzisiejszych czasach tradycyjne SEO już nie wystarczy – jeśli chcesz, by Twoja strona zwiększyła swoje notowania w wyszukiwarce, musisz zrozumieć, jak działa lokalne SEO. Jeśli nie prowadzisz firmy wyłącznie online, a Twój lokal codziennie odwiedza wielu klientów, wykorzystaj ten potencjał również w wyszukiwarce!

Nie możesz też ignorować rosnącego ruchu z urządzeń mobilnych – czy wiesz, że większość ruchu z wyszukiwań mobilnych odnosi się właśnie do lokalnych przedsiębiorstw? Ilość wyszukiwań z ruchu mobilnego cały czas rośnie – zadaniem specjalistów ds. SEO w dzisiejszych czasach staje się jak najlepsze dotarcie do użytkowników, którzy ,,w biegu” szukają na komórce ofert ze swojego najbliższego otoczenia.

Program szkolenia Local&Mobile SEO

Social Media w służbie biznesu

Mówi się często, że dzisiaj ,,na Facebooku chce być każdy” – to samo tyczy się firm, choć nie zawsze dany produkt czy usługa nadają się do promocji za pomocą tego serwisu. W wielu biznesach dużo ważniejsze jest budowanie swojego wizerunku jako ekspertach branżowego, a do tego najodpowiedniejszymi serwisami społecznościowymi są LinkedIn i SlideShare.

LinkedIn jest zintegrowany ze SlideShare, zatem możemy stworzyć połączoną strategię komunikacji na tych serwisach.

Co umożliwia nam obecność na tych serwisach?:

  • Prezentacje to biznesowy standard – dzięki SlideShare możemy dzielić się nimi z innymi,
  • Budowanie sieci kontaktów biznesowych dzięki LinkedIn,
  • Wypowiadanie się w grupach dyskusyjnych na tematy branżowe,
  • Możliwość zdobycia potencjalnych klientów dzięki kontaktom LinkedIn,
  • Możliwość bezpośredniego kontaktu – social media są kanałem, dzięki któremu komunikacja staje się łatwiejsza i bardziej bezpośrednia niż za pomocą innych narzędzi – wykorzystaj to!

O tym, jak tworzyć skuteczną strategię komunikacji w tych serwisach opowie Katarzyna Młynarczyk.

 Program szkolenia LinkedIn&SlideShare

Inbound + Content Marketing

Na wiosnę przygotowaliśmy kolejną edycję świetnie przyjętego przez uczestników w roku 2014 szkolenia Inbound&Content Marketing, prowadzonego przez właścicielkę Content King, Barbarę Stawarz. Tym razem szkolenie odbędzie się w kilku miastach Polski – w Poznaniu, Krakowie, Gdańsku, Wrocławiu i w Warszawie.

Content Marketing był najważniejszym trendem w e-marketingu w 2014 roku i wiele wskazuje na to, że będzie równie istotny w roku 2015. Coraz więcej firm jest świadomych tego, że tylko najwyższej jakości treść, która jest budowana według odpowiedniej strategii, zapewni przewagę nad konkurencją w Internecie.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • W jaki sposób zachowuje się współczesny konsument?
  • Na czym polega Inbound Marketing?
  • Czym jest Content Marketing?
  • Jak efektywnie wykorzystywać budżet marketingowy oraz „Paid, Owned i Earned Media”?
  • Jaka jest zależność między Content Marketingiem a SEO?
  • Na czym polega strategia Content Marketingowa?
  • Jak określać grupę docelową?
  • Jak przebiega dystrybucja treści i publicity?

Szkolenie obfitować będzie w case’y oraz w zajęcia warsztatowe dotyczące tworzenia własnego wartościowego contentu.

Program szkolenia Inbound + Content Marketing

Skuteczny landing page i optymalizacja konwersji

Jak zwiększyć sprzedaż – to pytanie, które zadaje sobie każdy sprzedawca, marketingowiec i właściciel e-sklepu.

Często przyczyny nieudanych akcji marketingowych szukamy daleko, w najmniejszych detalach kampanii marketingowej, podczas gdy w wielu przypadkach przyczyna niepowodzenia leży… w naszej własnej stronie sprzedażowej.

Dlatego tak ważne jest, by oprócz generowania ruchu na swoją stronę dbać też o to, by witryna, na którą trafią  klienci, była dla nich atrakcyjna i zachęcała do zakupu!

Na tym szkoleniu nauczymy Cię, jak Tworzyć strony, które sprzedają i jak testować to, czy nasza strona jest skuteczna.

Program szkolenia Skuteczny landing page i optymalizacja konwersji

Jak zacząć? Wprowadzenie do Marketingu Internetowego

Jeśli Twoja marka nie prowadzi jeszcze działań z zakresu online marketingu, to czas najwyższy to zmienić!

Dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z marketingiem internetowym, przygotowaliśmy dwa szkolenia:

1. Wprowadzenie do Marketingu Internetowego

Głównym tematem szkolenia będą sposoby zwiększania poziomu konwersji. Szkolenie Wprowadzenie do Marketingu Internetowego cechują całościowe podejście, duża wiedza, oraz umiejętność jej przekazywania przez prowadzącego.

Prowadzący szkolenie Mariusz Łodyga omówi najważniejsze metody, które umożliwią skuteczne rozpoczęcie działań promocyjnych w Internecie:

  • Branding – generator większej sprzedaży
  • E-mail marketing – planowanie, tworzenie i analizowania kampanii
  • Copywriting – jak jedno słowo potrafi wpłynąć na skuteczność marketingową tekstu?
  • Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych
  • Co robią klienci na naszych stronach www?

Program szkolenia Wprowadzenie do Marketingu Internetowego

2. E-commerce: Jak założyć sklep internetowy?

Uczestnikami naszych szkoleń są nie tylko osoby zawodowo zajmujące się marketingiem, ale też właściciele e-sklepów. Dla osób, które dopiero chcą rozpocząć sprzedaż w Internecie, przygotowaliśmy szkolenie, na którym dowiesz się, od czego zacząć tworzenie sklepu internetowego, a także jak zmaksymalizować skuteczność podejmowanych działań reklamowych i jak przygotować sklep tak, aby je wspierał?

Czego dowiesz się na szkoleniu?

  • Podczas szkolenia przejdziesz przez drogę zakładania i prowadzenia e-sklepu krok po kroku, a na koniec wyjdziesz nie tylko z wiedzą, jak otworzyć swój pierwszy e-sklep, ale także jakie działania marketingowe warto podjąć na początku, aby zwrot z inwestycji pojawił się jeszcze w pierwszym miesiącu jego działania.
  • Dodatkowo, dowiesz się, jakie obowiązki prawne ciążą na e-sprzedawcach oraz jakie dokumenty są w sklepie internetowym niezbędne.

Program szkolenia e-commerce: Jak założyć sklep internetowy?

 Specjalna promocja świąteczna

 Zapisz się na wybrane szkolenia w roku 2015 do 31.12.2014, a otrzymasz 20% rabatu!

To jedyna okazja, by zapisać się z rabatem na nasze szkolenia!

Zobacz programy wszystkich 18 szkoleń, jakie odbędą się wiosną 2015 w 6 miastach Polski!

Na rok 2015 szykujemy też jeszcze jedną, dużą niespodziankę – śledźcie nasz portal, więcej napiszemy w dedykowanym poście na początku Nowego Roku!
sprawnymarketing

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu internetowego, analityki internetowej, reklamy online oraz powiązanych dziedzin. Sprawny Marketing to także 25 szkoleń, które pomogą wznieść promocję Twojej firmy na wyższy poziom. Sprawny Marketing jest głównym organizatorem konferencji I <3 Marketing , której najbliższy termin przypada na 1-2 marca 2017 roku.


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • Przez te zmiany ludzie wpadają w depresję:) No cóż trzeba się zapisać aby nie być do tyłu.

    • Darek C

      Przeciętny Kowalski jest już tak zmęczony nawała reklam, ze wyłącza zmysły,przekaz reklamowy musi być bardzo dopasowany.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *