Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

Przepytujemy eksperta e-commerce: sprzedaż wielokanałowa jako nowy trend

Tomek Frontczak przepytuje Wojtka Kyciaka, eksperta od e-commerce. Osią rozmowy jest wielokanałowość w e-commerce. Panowie zaczynają od przejęcia Merlina przez Empik: czy wyjdzie to Empikowi na dobre? Czy zajdzie efekt synergii? Stworzony w wyniku tej akwizycji nowy podmiot w polskim ecommerce będzie handlować w kilku kanałach: w offline, pod marką merlin.pl i empik.com – czy można uniknąć kanibalizacji?


Wielokanałowa sprzedaż to następny duży trend w ecommerce? Pojawiają się rozwiązania (Vendio.com), pozwalające na synchronizację oferty na wielu platformach jednocześnie. Czy to sposób dla producentów na łatwe wejście w detal? Jak mogą wyżywić się przy nich mali sprzedawcy? W jaką branżę warto dziś wejść sklepem internetowym?

Odpowiedzi w wywiadach :-)

Empik przejmuje Merlin.pl, spółka idzie na giełdę
Multichannel Commerce na blogu Contium
Alibaba.com Acquires Vendio, Continues to Advance Global
E-Commerce Platform

Prowadzenie i promocja sklepów internetowych od A do Z – szkolenie w ramach SearchMarketingWeek

sprawnymarketing

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu internetowego, analityki internetowej, reklamy online oraz powiązanych dziedzin. Sprawny Marketing to także 25 szkoleń, które pomogą wznieść promocję Twojej firmy na wyższy poziom. Sprawny Marketing jest głównym organizatorem konferencji I <3 Marketing , której najbliższy termin przypada na 1-2 marca 2017 roku.


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • świetnie, ale następnym razem warto przestawić kamerę. rzut z ukosa jest męczący :/

    • gosc.portalu

      Uwaga do WK: przejecia nie sa charakterystyczne w poczatkowej fazie rozwoju rynku. Wowczas mozliwosci wzrostu sa duze i firmy stawiaja na dynamiczny wzrost dokonywany wlasnymi silami. Dopiero, gdy mozliwosci wzrostu maleja lub firmy zaczynaja tracic srodki i staja sie niewyplacalne, rozpoczyna sie faza przejec i fuzji.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *