Napisz do nas

Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

sprawny-fb

Kozy i pierogi w Google: o czym Sprawny pisze na Facebooku

Jeśli czytasz nasze teksty wyłącznie w witrynie, sporo tracisz. Niektóre informacje zamieszczamy bowiem wyłącznie na Facebooku. Dotyczy to szczególnie małych objętościowo, ale istotnych newsów, a także ciekawostek, linków do ciekawych treści u naszych szanownych konkurentów i różnych refleksji. Czasem newsy ze Sprawnego pojawiają się najpierw w skróconej wersji właśnie na FB. Także tam toczą się rozmowy. Jeśli nie chcesz, by to wszystko przeszło ci koło nosa, „zafanuj” SprawnyMarketing na Facebooku! (zrobiło tak już prawie 400 osób)

Jak to zrobić? Jeśli masz już konto na Facebooku, po prostu poszukaj widżetu FB, znajdującego się w prawej kolumnie Sprawnego, na każdej jego podstronie (także tej, poszukaj teraz po prawej stronie, prawdopodobnie nieco poniżej tego fragmentu:
zafanuj SprawnyMarketing na Facebooku

Możesz też wejść na Facebooka, odszukać w tamtejszej wyszukiwarce SprawnyMarketing i tam kliknąć…
zostan fanem SprawnyMarketing na Facebooku

A jeśli nie masz jeszcze konta na Facebooku? Hm, warto je założyć, nie tylko dla naszych tekstów. Kilka powodów:

  • Pewnie są tam już twoi znajomi. Na FB ludzie kontaktują się ze sobą nie tylko przez komentowanie zdjęć „jak ślicznie wyglądasz”. Kontaktowanie się jest dużo wygodniejsze i bogatsze, niż na Naszej Klasie,
  • Jeśli nie lubisz serwisów społecznościowych, potraktuj FB jako narzędzie biznesowe. Po pierwsze, nie tylko Sprawny ma tam swój fanpejdż, potraktuj więc FB po prostu jak czytnik newsów. Po drugie, obecność na FB staje się – czy ci się to podobna, czy nie – narzędziem budowania wiarygodności; bez profilu kiedyś jakieś zlecenie może przejść ci koło nosa. Po trzecie, możesz nawiązać kontakty z ludźmi z branży.
  • Dostęp do newsów Sprawnego też jest istotnym argumentem :-).

Jak się zarejestrować? Wejdź na Facebook.pl, już na głównej stronie zobaczysz krótki formularz rejestracyjny:
Facebook - rejestracja

Wypełniasz i już jesteś. Potem jeszcze „zafanowujesz” SprawnyMarketing.pl i wiesz już jaki jest związek kóz i pierogów z Google :-).

sprawnymarketing

Maciej Janas

Od 2004 w poznańskich agencjach interaktywnych (UX, copy), od lutego 2010 do grudnia 2012 redaktor serwisu SprawnyMarketing.pl. Lubi tropić i opisywać trendy w biznesie internetowym, interesuje się interakcjami technologii z człowiekiem i społeczeństwem oraz współczesną polszczyzną. Google+


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *