Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Googleplex-mountain-view

Jak się pracuje w Google? Jak zdobyć pracę w Google?

Zobacz najnowszy artykuł odsłaniający tajniki zatrudniania pracowników przez Google tzw. Google Quality Raters, sprawdź też przykładowy test dla osób ubiegających się o pracę w Google.

Zbiór filmów o Google. Godzinny film dokumentalny (dość obiektywny) oraz kilka filmików, które pokazują jak pracuje się w Google i jaka jest to firma. Oglądając je trzeba pamiętać, że w Goolge jest taka atmosfera, bo korporacja ma się bardzo dobrze. Prawdziwy test kultury korporacyjnej będzie wtedy, gdy nadejdą gorsze dni Google (choć na razie na to się nie zanosi).

http://abcnews.go.com/Video/playerIndex?id=1528162
Tutaj reporter koncentruje się na tym, że jedzenie w stołówce jest za darmo. Sam pracując w Philipsie w Holandii zastanawiałem się, dlaczego nikt nie wprowadził podobnego rozwiązania – wyprodukowanie posiłku nie jest drogie, a konieczność płacenia to niepotrzebne uniedogodnienie dla pracowników.

Fotogaleria z Google Plex (pierwsze zdjęcie to miejsce pracy tego samego programisty, co występuje w filmie.):
TIME: Life in the Googleplex Photo Essay

Jak to jest pracować w Google, ogląda się jak reklamówkę firmy:

Jeżeli jesteś bardziej zainteresowany historią Google, źródłami sukcesu firmy i znasz angielski, polecam książkę The Search Johna Battelle lub lekturę 6 rozdziału książki „Marketing internetowy w wyszukiwarkach”.

Poniżej materiał video ze spotkania z autorem książki The Search w siedzibie Google.

A tutaj materiał reklamowy dla osób szukających pracy w Google. Reklamówka podkręcona maksymalnie, praca w Google to prawie raj na ziemi, gdzie pracownicy żyją w firmie.

Google Behind the Screen

Film dokumentalny o Google w pięciu częściach (dość obiektywny, wspomina o kilku problemach, np. prywatności).

Odpowiedzi ze strony Google udziela głównie Marissa Mayer, Vice President, Search Products & User Experience.

Uwagi o działaniu algorytmu – czy rzeczywiście pokazuje to, czego należałoby się spodziewać? Przykład z Holokaustem i zamachem 9/11 w Nowym Jorku.


O usłudze tłumaczenia online, prywatności, polityce prywatości i podejściu do informacji (you and I wanted when we wanted)


Skanowanie książek (private or public), o projekcie dostępu do kompuerów z internetem i Google dla krajów rozwijających się.


Dostęp do różnych informacji i różnych punktów widzenia, ale co zrobić, gdy jest jedna wyszukiwarka? Google Earth (znowu o prywatność).

sprawnymarketing

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu internetowego, analityki internetowej, reklamy online oraz powiązanych dziedzin. Sprawny Marketing to także 25 szkoleń, które pomogą wznieść promocję Twojej firmy na wyższy poziom. Sprawny Marketing jest głównym organizatorem konferencji I <3 Marketing , której najbliższy termin przypada na 1-2 marca 2017 roku.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *