5 faktów o robieniu filmów telefonem

Koniec wymówek! 5 faktów o robieniu filmów telefonem

Przygodę z wideomarketingiem można zacząć w każdej chwili. Nie są potrzebne do tego duży budżet, drogi sprzęt i zastępy specjalistów. Na początek wystarczą zapał i urządzenie, które każdy ma przy sobie – telefon. Poniedziałki wcale

Więcej

LinkedIn to nie tylko wirtualne CV

SocialNet – tak nazywał się pierwowzór dzisiejszego Facebooka. Reid Hoffman stworzył go jednak za wcześnie, bo w 1997 roku. Gdy chciał reaktywować swój pomysł, było już za późno. Portal Marka Zuckerberga odnosił sukcesy w kolejnych

Więcej

Trendy w social mediach

Facebook dopiero się zaczyna! Trendy w social mediach

Facebook to już nie serwis społecznościowy – zamierza on konkurować nie tylko z całym internetem, ale w ogóle ze wszystkimi mediami. Podczas Agency Day w Dublinie, organizowanym dla europejskich agencji socialmediowych, sporo mówiono m.in. o

Więcej

rysuje fejsbuki

8 elementów identyfikacji wizualnej na Facebooku

Co zrobić, aby grafiki na Facebooku były spójne ze sobą i z Twoją marką? Opracować identyfikację wizualną! Sprawdź listę 8 elementów, których wygląd powinieneś dobrze przemyśleć, zanim zabierzesz się do tworzenia jakiejkolwiek grafiki. Zacznij od

Więcej

Od czego zacząć kampanię na VKontakte

VKontakte to największy serwis społecznościowy w rosyjskim internecie, piąta na świecie strona internetowa według liczby odwiedzin. Teoretycznie na VK można znaleźć odbiorców w każdym wieku, o dowolnych zawodach i zainteresowaniach. Jednak aby przygotować się do

Więcej

7 rzeczy, których klienci nienawidzą w Twojej firmie

Mówi się, że rutyna jest największym wrogiem bezpieczeństwa w pracy. Niestety dotyczy to również branży marketingowej, bo przez nadmiar obowiązków lub codzienną monotonię łatwo możesz zacząć popełniać błędy, z których nie będziesz zdawać sobie sprawy.

Więcej

Dlaczego Instagram to już nie tylko aplikacja od zdjęć?

Swego czasu Instagram był miejscem, które odwiedzaliśmy, żeby zobaczyć trochę #foodpornu oraz zrozumieć, co to znaczy „być hipsterem”. Dzisiaj Instagram to socialowa maszyna, z której dziennie korzysta 400 milionów użytkowników i w której milion reklamodawców

Więcej

dagmara pakulska

Odkryj niezwykły potencjał drzemiący w Twitterze!

Kiedy w 2006 roku Jack Dorsay, Evan Williams i Biz Stone pracowali nad Twitterem, nie spodziewali się, że wywołają komunikacyjną rewolucję. Pragnęli stworzyć portal dla użytkowników, którzy chcą dzielić się z przyjaciółmi tym, co aktualnie

Więcej

[VIDEO] LinkedIn & SlideShare w komunikacji biznesowej

Moja prezentacja dotyczyć będzie LinkedIn SladeShare w content marketingu. Ja – jako osoba, która zajmuje się serwisami społecznościowymi – w Socjomanii, firmie konsultingowo-szkoleniowej wraz z moim zespołem mówię, że tłumaczę Internet. Dzisiaj chciałabym wam wytłumaczyć

Więcej

Jak wypromować nowy produkt na Facebooku?

Niniejszy tekst zdobył I nagrodę w VI edycji Programu Stypendialnego Sprawnego Marketingu dla studentów. Autorce serdecznie gratulujemy, a wszystkich studentów serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w siódmej edycji programu.   Kluczem do rozwoju każdego przedsiębiorstwa na rynku są innowacyjne

Więcej

jak wykorzystac snapchata

Jak wykorzystać Snapchata w marketingu?

Na czym polega fenomen Snapchata? Jak zacząć na nim działać jako marka? W jaki sposób budować społeczność oraz relacje ze społecznością? Snapchat to platforma innowacji, która serwuje treści na mobile – dzięki tej platformie możesz dotrzeć do Millenialsów, czyli

Więcej