Jak stworzyć własnego GIFa - naklejkę

Jak stworzyć własnego GIFa – naklejkę na Instagram Stories

Storiesom na Instagramie coraz więcej uwagi poświęcają zarówno prywatni użytkownicy, jak i marki. Wertykalne, ulotne treści zyskują coraz więcej fanów i opanowały już niemal wszystkie platformy społecznościowe. Powstaje coraz więcej narzędzi pozwalających na tworzenie wyróżniających się

Więcej

Marek Wołynko

9 porad jak nagrywać wideo telefonem (bez akcesoriów)

Problem z akcesoriami do filmowania telefonem wcale nie jest związany z ich ceną. Bardzo dobry zestaw składający się z mikrofonu i statywu kosztuje 300-400 zł. Jasne, że można ulec marketingowi producentów gimbali i wyciągnąć z

Więcej

Artykuł jak zdobyć nowych followersów na Instagramie

10 porad, jak zdobyć nowych followersów na Instagramie

Instagram ogłosił, że po tegorocznych zmianach w algorytmie funkcjonowanie aplikacji ma być odczuwalnie lepsze. Według danych użytkownicy mogą teraz zobaczyć 90% treści więcej w swoim feedzie i spędzają w aplikacji więcej czasu. Chronologiczne wyświetlanie postów

Więcej

Co będzie najważniejsze w działaniach influencera?

Influencer marketing 3.0 – powrót do twardych umiejętności

Czy w 2019 r pęknie bańka influencer marketingu? Czy influencerzy stracą swoje wpływy? Na okładkę amerykańskiego „Forbes” z sierpnia 2018 r. trafia 21-letnia Kylie Jenner. Dzięki aktywności na Instagramie (118 milionów obserwujących) i kreowanej przez

Więcej

52 nowości z reklamy i marketingu na Snapchacie

Nowości z reklamy i marketingu na Snapchacie za okres lipiec–wrzesień 2019 1. „Real friends” Aplikacja Snapa istnieje już od ponad 7 lat. Jak mówią twórcy, jej ideą nie było kreowanie idealnego wizerunku użytkowników czy pokazywanie

Więcej

51 nowości z reklamy na rynku azjatyckim

Nowości na rynku azjatyckim za okres kwiecień–czerwiec 2019 1. WeChat ogłosił wydanie nowego API Rozwiązanie zostało już wdrożone przez firmy, takie jak amerykańska marka produktów do pielęgnacji skóry Kiehl’s (część grupy L’Oréal), a obecnie jest

Więcej

53 nowości z reklamy i marketingu na Twitterze

Nowości z reklamy na Twitterze za okres lipiec–wrzesień 2019 1. Edycja kolejności zdjęć Twitter po długiej fazie testów w końcu oficjalnie wprowadził możliwość edycji kolejności wyświetlania zdjęć załączonych do postów. Wcześniej marki musiały nieźle się

Więcej

42 nowości z reklamy i marketingu na YouTubie

Nowości z reklamy na YouTube za okres lipiec–wrzesień 2019 1. Reklamy graficzne pojawiły się na YouTubie Ponad 70% czasu oglądania YouTube pochodzi z urządzeń mobilnych. Jednak mimo to do niedawna jedyną formą reklamy na komórkach

Więcej

40 nowości z RUnetu

Nowości z RUnetu za okres kwiecień-czerwiec 2019 1. Yandex chce mieć własne social media Yandex uruchomił w trybie testowym własną platformę społecznościową „Aura”, działającą wewnątrz aplikacji mobilnej Yandex’a. Serwis automatycznie tworzy news feed i dobiera

Więcej

16 nowości z Messengera

Nowości z reklamy na Messengerze za okres lipiec–wrzesień 2019 1. Brak zakładki „Odkrywaj” Redesign Messengera przed rokiem przyniósł między innymi nową zakładkę „Odkrywaj”. Po kliknięciu w nią można było w łatwy sposób poznać nowe boty,

Więcej

70 nowości z reklamy na Instagramie

Nowości z reklamy na Instagramie za okres lipiec-wrzesień 2019 1. Dołącz do czatu! W Stories pojawiła się nowa naklejka – czat. Dzięki niej osoby oglądające Twoją relację, będą mogły łatwo i szybko poprosić o dołączenie

Więcej

45 nowości z reklamy na LinkedInie

Nowości z reklamy na LinkedInie za okres lipiec-wrzesień 2019 1. Cele reklamowe na LinkedInie LinkedIn śladem Facebooka wprowadził w swoich kampaniach cele. Do wyboru masz: świadomość marki, odwiedziny witryny, interakcje, wyświetlenia wideo, generowanie leadów, konwersje

Więcej