Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

snapchat webinar

[Video] Czy Snapchat jest dla Ciebie?

Snapchat to aktualnie jedna z najbardziej innowacyjnych i najszybciej rozwijających się platform social media. Na całym świecie dziennie korzysta z tej aplikacji ponad 150 milionów użytkowników. Główną zaletą Snapchata jest poświęcona uwaga w trakcie konsumowania treści oraz zaangażowanie po stronie użytkowników. Wykorzystaj to!

Aplikacja opiera się na opowiadaniu historii, która ma miejsce “tu i teraz”. Oferuje proste w użyciu narzędzia, które dają olbrzymie możliwości do kreatywnych działań za pomocą smartfona. Polem dla marek jest tworzenie wartościowych treści (rozrywkowych lub użytecznych) dopasowanych do potencjalnego odbiorcy brandu w formie bliskiej do twórców internetowych.

Podczas webinaru dowiesz się:

➡ Czy w ogóle potrzebujesz Snapchata?
➡ Dlaczego ludzie korzystają ze Snapchata i jakie treści tworzą?
➡ Kto jest głównym targetem?
➡ Czym jest aktualizacja Memories i jaki ma wpływ na aplikację?
➡ Dokąd zmierza Snapchat?

Chcesz dowiedzieć się jeszcze więcej o promocji na Snapchacie?

Zapraszamy na szkolenie Snapchat & Instagram Stories:


 Share sprawnymarketing

Powyższy tekst zawiera prywatne poglądy Autora. Niekoniecznie muszą odzwierciedlać one poglądy Redakcji.

Mateusz Paszkiewicz

New Media Specialist, prelegent na polskich i zagranicznych konferencjach. Pomaga organizacjom i markom personalnym wykorzystać potencjał nowych mediów. Na co dzień aktywnie udziela się na LinkedIn, gdzie publikuje, buduje społeczności (twórca największej grupy biznesowej o Snapchacie – Snapchat for Business), pozyskuje nowych klientów oraz odpowiada za działania Sprawnego Marketingu. Współpracował z takimi markami jak: TVN24 (wdrożył i był odpowiedzialny za obsługę TVN24 na Snapchacie – strategia i treści), Gazeta.pl, Kainos, Suchar Codzienny. Szkoli i udziela konsultacji z zakresu nowych mediów.


  • Trudno mi sobie wyobrazić skuteczne pozyskiwanie klientów przez mniejsze firmy na snapchata… to ma sens chyba tylko przypadku takich, które mają już jakiś brand.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *