Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

reklamy

Sieć partnerska zostaje zastąpiona siecią reklamową w AdWordsach

Jak podaje Google na swoim blogu dotyczącym usługi AdWords, w ciągu najbliższych tygodni dotychczasowa sieć partnerska dostępna w serwisie reklamowym Google, zostanie zastąpiona przez sieć reklamową.

Zmianie ulegnie również nazewnictwo w interfejsie webowej aplikacji Google AdWords – z sieci partnerskiej na reklamową.

Dodatkowo wraz z zmianą nazewnictwa sieci, została uruchomiona nowa witryna opisująca strony i korzyści oferowane z uczestnictwa w sieci reklamowej Google [link].

Główną przyczyną zmiany nazwy było poszerzenie oferty reklamowej w AdWordsach oraz dodanie nowych funkcji, opcji kreowania reklam, usprawnieniu narzędzi pomiarowych oraz witryn wydawców, których w całej sieci na dzień dzisiejszy jest ponad milion.

Dla przypomnienia dodam, że sieć reklamowa Google obejmuje większość usług webowych potentata wyszukiwarkwoego m.in. Wyszukiwarkę Google, YouTube, Google Finance, Gmail, Mapy Google, platformę blogową – Blogger oraz ponad milion partnerskich witryn.

[źródło:http://adwords.blogspot.com/]

sprawnymarketing

Michal Burzynski

Michał Burzyński aktywny jest w branży SEO / SEM od 2007 roku. Jego specjalnościami są: PPC, tworzenie ruchu organicznego, optymalizacja konwersji (CRO) oraz analityka internetowa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *