Reguły automatyczne AdWords już działają

Kilka dni temu Google ostatecznie wdrożył nową funkcję w kontach AdWords wszystkich reklamodawców (także polskich). Funkcja nazywa się “Automated rules” (w wersji polskiej “Automatyzacja” lub “Reguły automatyczne”) i umożliwia definiowanie warunków typu “jeśli CPC spadnie

Więcej

2x dłuższe nagłówki w reklamach AdWords! Ale nie dla każdego

Dzisiaj Google ogłosił oficjalnie wdrożenie nowego widoku reklam AdWords wyświetlanych nad wynikami organicznymi. Pierwsza linia opisu wyświetlana będzie obok tytułu, dzięki czemu linia tytułu będzie liczyła nawet do 63 znaków (25 znaków nagłówka + spacja

Więcej

Ile darmowych klików dostajesz w AdWords?

Czy reklama Google działa tylko wtedy, gdy zostanie kliknięta? Oczywiście nie, klienci potrafią skorzystać z reklam (szczególnie tych nowych, zawierających różne rozszerzenia) na wiele sposobów, bez klikania ich. Od kilku dni Google prezentuje w interfejsie

Więcej

Zobacz wyniki wyszukiwania cudzymi oczami

Narzędzie podglądu reklamy umożliwia “symulacyjne” podejrzenie wyników wyszukiwania dla dowolnej frazy, lokalizacji geograficznej, wersji językowej Google’a, domeny Google’a, a od teraz także dla dowolnego urządzenia. Dzięki narzędziu możesz zobaczyć swoje reklamy oczyma klientów korzystających z

Więcej

Linki witryny w AdWords szkodzą! (czasami)

Google AdWords od dłuższego już czasu pozwala dodawać do reklam tzw. “linki witryny”, prowadzące do wybranych (algorytmicznie) działów witryny. Jak wprowadzenie tej funkcji wpłynęło na zachowanie szukających? Czy klikają wciąż tak samo? Firma, z którą

Więcej

Łatwiejsze zarządzanie słowami wykluczającymi w AdWords

Webowy interfejs Google AdWords został wczoraj wzbogacony o funkcję globalnych list słów wykluczających (negatywnych), które można łatwo zastosować we wszystkich/wybranych kampaniach na koncie. Dzięki tym listom możesz łatwo i szybko wyłączyć reklamy dla zapytań zawierających

Więcej

Czego szukają użytkownicy mobilni? Nowa funkcja w Keyword Toolu

Od kilku dni Narzędzie propozycji słów kluczowych Google (ang. Google Keyword Tool) przedstawia zainteresowanie słowami kluczowymi z podziałem na typ urządzenia, którego używa szukający. Domyślnie wciąż widzimy wyniki zsumowane dla wszystkich urządzeń (komputery stacjonarne +

Więcej

Facebook Ads wciąż tańsze od AdWords. Jak ich używać?

Nie jesteś pewien, czy inwestowanie w gromadzenie fanów na Facebooku to dobry pomysł? Facebookowe reklamy kierujące bezpośrednio do twojej witryny nie są niczym złym. Być może nie jesteś przygotowany do zainwestowania tysięcy złotych w budowanie

Więcej

Google Instant zmniejszył CPC o 3,5%!

Z badań firmy Marin Software wynika, że wprowadzenie Google Instant miało pozytywny wpływ na Google AdWords, zarówno z punktu widzenia Google’a, jak i reklamodawców. Wprowadzenie Instanta zwiększyło dochody Google z uwagi na wyraźny wzrost (ponad

Więcej

Google Boost Ads: zautomatyzowane AdWordsy dla lokalnych biznesów

Google ogłosił dzisiaj testowe wdrożenie Boost Ads. Ta przeznaczona dla lokalnych, małych biznesów usługa automatyzuje kampanię AdWords. Od reklamodawcy oczekuje się jedynie by stworzył profil biznesu w usłudze Miejsca Google, podał skrótowy opis działalności, adres

Więcej

Na czym polega Google Instant i jak go używać?

Google uruchomił właśnie rewolucyjną usługę Google Instant, polegającą na aktualizowaniu wyników wyszukiwania w miarę wprowadzania zapytania. Google chwali się, że dzięki Instant zaoszczędzimy na każdym zapytaniu ok. 3,5 sekundy, wydaje się jednak, że siła tej

Więcej

Wydatki na AdWords i SEM w Polsce

  IAB opublikował wyniki przeprowadzonego przez PriceWaterhouseCoopers badania IAB AdEx dotyczącego kondycji polskiej reklamy internetowej. Badanie dotyczy I kwartału 2010 i wykazało 17,5% wzrost jej wartości w porównaniu do analogicznego okresu roku 2009. Oznacza to,

Więcej

Zarządzanie kampaniami PPC: zawód przeszłości?

W ostatnich tygodniach zauważyłam, że bycie na bieżąco ze wszystkimi zmianami w Google AdWords jest coraz trudniejsze. Zmiany wprowadzane są częściej, niż nadążam je testować. I to jest świetne. Zaczęłam się jednak równocześnie zastanawiać, czy

Więcej

AdWords Product Extensions wzbogaca się o kolejną opcję

W zeszłym roku Google wprowadziło do AdWordsów kilka nowych funkcji dla sprzedawców, pod nazwą Product Extension ( Rozszerzenia Produktów). Jedną z nowych możliwości było dołączanie cen oraz zdjęć sprzedawanych towarów do wyświetlanych reklam aby bardziej

Więcej