4 sposoby na udaną kampanię e-commerce w Google Ads

Od czego zacząć, żeby Twoje działania w e-commerce przynosiły zyski? Jakich funkcji użyć przy sprzedaży online? Z tego artykułu dowiesz się, jakie działania sprawdzą się w przypadku e-sklepów. Otrzymasz wskazówki na temat tego, jak zacząć

Więcej

Krzysztof Marzec

Jak stworzyć najlepszą reklamę w Google Ads?

Nieważne, jak dużo czasu poświęcisz na analizę słów kluczowych i jak precyzyjnie pogrupujesz je w strukturze grup reklam i kampanii – bez dobrych reklam nie osiągniesz dobrych wyników. W tym artykule dowiesz się, jak technicznie

Więcej

65 nowości z reklamy w Google

Nowości z reklamy Google za okres październik-grudzień 2019 1. Leady wprost z wyszukiwarki. Nowa beta w Google Ads Na wielu kontach pojawiła się możliwość stworzenia nowego rozszerzenia – Lead Form Extensions. Rozszerzenie umożliwia pozyskiwanie danych

Więcej

Witold Wrodarczyk - artykuł

Performance marketing – jak chronić się przed oszustwami?

Oszustwa w internecie zazwyczaj kojarzą się z wykradaniem danych kart kredytowych, wyłudzaniem subskrypcji SMS czy też wiadomościami od rzekomych spadkobierców afrykańskich dyktatorów. Okazuje się jednak, że ofiarami wyłudzeń na skalę miliardów dolarów rocznie padają także reklamodawcy. Jak

Więcej

Jak osiągać zyski dzięki modelowaniu atrybucji

Narzędzia modelowania atrybucji nie są nowością, ale firmy wciąż stosunkowo rzadko wykorzystują je w optymalizacji działań reklamowych online. Tymczasem analiza ścieżek wielokanałowych i modelowanie atrybucji mogą kompletnie zmienić postrzeganie wartości i roli poszczególnych źródeł ruchu,

Więcej

newsy-pazdziernik

Newsy marketingowe – październik 2016

Marketingowe Podsumowanie Tygodnia to przegląd kilku najciekawszych newsów minionego tygodnia – co tydzień nagrywamy dla was program, w którym omawiamy starannie wyselekcjonowane wcześniej nowości. Jeśli dotychczas nie znałeś naszego programu, koniecznie przejrzyj poprzednie nagrania i

Więcej

Newsy-marketingowe-wrzesień

Newsy marketingowe – wrzesień 2016

Znasz już nasz cotygodniowy program Marketingowe Podsumowania Tygodnia? Jeśli nie, koniecznie nadrób zaległości, a także obserwuj nasze kolejne odcinki – zaoszczędzisz dzięki temu dużo czasu, który byś poświęcił na samodzielny research najciekawszych newsów, jakie pojawiły

Więcej

Newsy marketing

Newsy marketingowe – sierpień 2016

Od połowy lipca na naszym Facebooku możecie śledzić nowy cykl – stały, cotygodniowy program live Marketingowe Podsumowanie Tygodnia. Zbieramy tam dla Was wszystkie najważniejsze nowości z branży, jakie pojawiły się w każdym tygodniu. Jeśli przegapiłeś/aś

Więcej

5 rzeczy, których nie wiedziałeś o reklamie synchronicznej

Wciąż mało wiemy o reklamie synchronicznej, ponieważ jest to rozwiązanie dopiero wchodzące na polski rynek. Pierwsze kampanie wykorzystujące TV Sync są już za nami, a w mediach powoli pojawiają się artykuły tłumaczące mechanizm działania takiej

Więcej