Jak osiągać zyski dzięki modelowaniu atrybucji

Narzędzia modelowania atrybucji nie są nowością, ale firmy wciąż stosunkowo rzadko wykorzystują je w optymalizacji działań reklamowych online. Tymczasem analiza ścieżek wielokanałowych i modelowanie atrybucji mogą kompletnie zmienić postrzeganie wartości i roli poszczególnych źródeł ruchu,

Więcej

newsy-pazdziernik

Newsy marketingowe – październik 2016

Marketingowe Podsumowanie Tygodnia to przegląd kilku najciekawszych newsów minionego tygodnia – co tydzień nagrywamy dla was program, w którym omawiamy starannie wyselekcjonowane wcześniej nowości. Jeśli dotychczas nie znałeś naszego programu, koniecznie przejrzyj poprzednie nagrania i

Więcej

Newsy-marketingowe-wrzesień

Newsy marketingowe – wrzesień 2016

Znasz już nasz cotygodniowy program Marketingowe Podsumowania Tygodnia? Jeśli nie, koniecznie nadrób zaległości, a także obserwuj nasze kolejne odcinki – zaoszczędzisz dzięki temu dużo czasu, który byś poświęcił na samodzielny research najciekawszych newsów, jakie pojawiły

Więcej

Newsy marketing

Newsy marketingowe – sierpień 2016

Od połowy lipca na naszym Facebooku możecie śledzić nowy cykl – stały, cotygodniowy program live Marketingowe Podsumowanie Tygodnia. Zbieramy tam dla Was wszystkie najważniejsze nowości z branży, jakie pojawiły się w każdym tygodniu. Jeśli przegapiłeś/aś

Więcej

5 rzeczy, których nie wiedziałeś o reklamie synchronicznej

Wciąż mało wiemy o reklamie synchronicznej, ponieważ jest to rozwiązanie dopiero wchodzące na polski rynek. Pierwsze kampanie wykorzystujące TV Sync są już za nami, a w mediach powoli pojawiają się artykuły tłumaczące mechanizm działania takiej

Więcej

Jak wykorzystać Wi-Fi do pozyskiwania leadów?

Czy Wi-Fi może dać 100% trafności w target? Zgodnie z badaniami Bain & Company, zdobycie nowego klienta kosztuje firmy aż 7 razy tyle, co utrzymanie obecnego, a mimo wszystko firmy w dalszym ciągu skupiają się

Więcej

Interakcja użytkownika z reklamą online: potęga Rich Media

Według badań (IAB Rich Powerful Research) użytkownicy, którzy widzieli reklamę rich mediową, są blisko cztery razy bardziej skłonni do przejścia na stronę internetową reklamodawcy niż ci, którzy widzieli standardowy baner. Jednocześnie reklamy, które zawierają video

Więcej

Zaawansowane targetowanie dzięki RTB

Warto wiedzieć, że z  RTB (model zakupu powierzchni reklamowej) powiązany jest  Audience Targeting, który  daje Reklamodawcy możliwość docierania z właściwym przekazem reklamowym do odpowiednich Użytkowników w określonym czasie i miejscu, co stanowi niewątpliwie ogromną zaletę

Więcej

Google AdWords – czy Ty także zaczynasz od złej strony?

Rozpoczęcie nowej kampanii AdWords wygląda zazwyczaj podobnie do poprzednich. Wybierasz słowa kluczowe, dzielisz je na grupy, tworzysz reklamy i kierujesz je na stronę docelową. Uruchamiasz kampanię i optymalizujesz ją. Otrzymujesz lepsze lub gorsze wyniki. Co,

Więcej

Personalizacja: Must-have w e-commerce

O tym, że rynek reklamy online w Polsce ciągle rośnie, usłyszeć możemy na każdym branżowym spotkaniu i konferencji. Wydawać by się mogło, że statystyki i trendy na rynku online śledzić powinni tylko najwięksi gracze. Okazuje

Więcej