Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Napisz do nas
szukanie-okazji

Poszukiwanie okazji w internecie – publikacja naukowa

Robiąc porządki w swoich materiałach zauważyłem, że nie opublikowałem w internecie artykułu The Search for Opportunities in the Internet Using Internet Marketing Mechanisms, którego jestem współautorem i przygotowany został na konferencję Haamaha 2007. Nadrabiam zaległości.
Wersja html artykułu: Publication: The Search for Opportunities in the Internet Using Internet Marketing Mechanisms
Poniżej prezentacja:

Grafika w nagłówku autorstwa użytkownika stockimages z freedigitalphotos.net


 Share sprawnymarketing

Tomasz Frontczak

Założyciel serwisu SprawnyMarketing.pl i autor bestsellera Marketing internetowy w wyszukiwarkach (6000 sprzedanych egzemplarzy), pierwszej na polskim rynku pozycji omawiającej kompleksowo zagadnienia SEM/SEO/PPC. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com. Od 2006 roku posiada certyfikat Google Advertising Professional a od 2008 roku prowadzi certyfikowane przez Google szkolenia AdWords (jeden z 3 pierwszych trenerów w Polsce). Współpracuje z Wydziałem Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej w grupie zajmującej się badaniami nad koncepcją zwinnego przedsiębiorstwa (ang. agile enterprise) i teorią okazji. Interesuje się wpływem mechanizmów marketingu internetowego na zwinność przedsiębiorstwa. Każdego dnia zaangażowany w projekt o bardzo długim horyzoncie czasowym: “Tata Igi i Sary”. Profil w Google+


  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *