Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Napisz do nas
lead-bullet-raport

Polski e-commerce w Google – raport LeadBullet

Handel elektroniczny w Polsce jest jedną z najszybciej rozwijających się gałęzi gospodarki. Nowe narzędzia i technologie przeniosły dynamikę rozwoju  e-commercu na dotąd nieznany poziom. Konkurencja rośnie, a konsument staje się coraz bardziej świadomy swoich potrzeb. Żeby sprzedawać, nie wystarczy po prostu być w Internecie. Warunkiem efektywnego dotarcia do klienta jest dziś spójna strategia z wykorzystaniem SEO, e- PR oraz content marketingu. Zobacz raport SEO eCommerce w Polsce.

Eksperci LeadBullet SA wzięli pod lupę czołowych graczy e-handlu w Polsce  i opracowali razem z niemiecką spółką SearchMetrics raport, w którym podsumowują ich widoczność w Google oraz prognozują trendy na 2014 rok. Analizie poddane zostało ponad 20 branż. W każdej z nich wyróżnione zostały firmy, które zanotowały największą widoczność i ruch z Google, jak również te, które widoczne w sieci były najmniej.

2014 rok według ekspertów LeadBullet będzie kontynuacją zmian, jakie zachodziły  w obszarze SEO w 2013 roku, szczególnie na polu synergii z działaniami content marketingowymi.

Raport SEO eCommerce 2013 w Polsce

Rok 2013 był niezwykle emocjonujący dla spółek, którym zależy na pozyskaniu ruchu z Google! Nieustające zmiany algorytmów wyszukiwarki, coraz słabiej działające metody automatycznego pozycjonowania oraz rosnące koszty sprawiły, że tysiące firm zaczęło inwestować w nowe rozwiązania. Content marketing, jako kluczowy trend w 2014 roku, okazał się być rozwiązaniem dla marek premium, które stać na jakość. Pod znakiem zapytania stoją wciąż dziesiątki tysięcy małych firm, których budżety nie są na tyle pokaźne. Zapraszamy do zapoznania się z raportem SEO Visibility 2013!

Raport można pobrać pod adresem:  http://leadbullet.pl/raport2013

Partnerami raportu są: Izba Gospodarki Elektronicznej, InternetStandard
Patronem merytorycznym jest: IAB Polska
Patronat medialny nad raportem objęli: Interaktywnie.com, Mediarun, Retail Trends Polska, retail360, Money.pl, SprawnyMarketing.pl

sprawnymarketing

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu internetowego, analityki internetowej, reklamy online oraz powiązanych dziedzin. Sprawny Marketing to także 25 szkoleń, które pomogą wznieść promocję Twojej firmy na wyższy poziom. Sprawny Marketing jest głównym organizatorem konferencji I <3 Marketing , której najbliższy termin przypada na 1-2 marca 2017 roku.



    • the-first.sklep.pl

      To prawda, skuteczność automatycznego pozycjonowania spada aczkolwiek zawsze pozostaje model półautomatyczny. Jeśli chodzi o skuteczne metody, jak zwykle każdy ma swój sprawdzony model. Faktem jest jednak, że ciężko jest małym graczom konkurować z dużym budżetem, chyba że mały gracz ma na etacie sprytnego pozycjonera. Tak czy inaczej takowy też kosztuje.
      Na pewno duży budżet = lepsza jakość i pewnie bezpieczniejsze seo.

    • Hubert Oleszczuk

      Ze swojego doświadczenia wiem, że początkującym bardzo ciężko jest przebić się w google. Dlatego dobrze jest, szczególnie na początku zadbać o inne źródła ruchu niż wujaszek google.

    • Epapspot

      Czy jest to raport o SEO czy o ecommerce bo już nie wiem

    • Dariusz Jurek

      Super raport, ktoś się napracował :-) Sklepy nie mają łatwo w dzisiejszych czasach, kiedy pandy i pingwiny sa wypuszczane.

    • drukarnia warszawa

      Napracowali się, ale w zasadzie to za dużo tu ogólności, mało konkretów.

    • Można z seo na początku zdobyć ruch, ale na lokalnym rynku, jednocześnie reklamować sklep także poza internetem. Z moich doświadczeń wynika także, że osoby prowadzące sklep często mają większą sprzedaż na Allegro niż ze swoich sklepów.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *