Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

Polska wersja mobilnego AdWordsa już dostępna

Od minionego piątku (25 czerwca), dostępna jest polska wersja językowa mobilnej wersji AdWords przeznaczona dla telefonów komórkowych z systemami Android oraz iPhoneOS.

Dzięki tej małej mobilnej aplikacji, będziesz miał zawsze pod ręką dostęp do kluczowych alertów i statystyk, dzięki czemu w razie potrzeby będziesz mógł dokonywać szybkich zmian, niezależnie gdzie jesteś.

Kolejnym plusem „mobilnego” AdWordsa jest możliwość konfiguracji aplikacji, według własnych potrzeb. Podczas logowania do konta możemy zaznaczyć tylko te elementy, które będziemy chcieli monitorować z poziomu swojego smartphona.

Głównym celem, podczas opracowywania mobilnego klienta reklam Google, było stworzenie aplikacji oferującej podstawowe czynności. Dlatego jeśli chcemy skorzystać z takich z opcji jak ustawienia reklam i kampanii, zmuszeni będziemy uruchomić pełną-desktopową wersję AdWords.

[Źródło: http://adwords-pl.blogspot.com/]

sprawnymarketing

Michal Burzynski

Michał Burzyński aktywny jest w branży SEO / SEM od 2007 roku. Jego specjalnościami są: PPC, tworzenie ruchu organicznego, optymalizacja konwersji (CRO) oraz analityka internetowa.


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • narayan

      czarek, skąd wzięliście tego gościa do pisania? obserwuję go od tygodnia i coraz mniej mam ochoty was czytać. błędy językowe, zaczynanie wiadomości od końca (bo się nie umie wyłuskać co jest ważne, a co nie), bezkrytyczne przepisywanie marketingowej mowy googla. co w ogole w tym artykule jest więcej niż na blogu G.?

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *