Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Screen-shot-2010-03-31-at-6.24.41-AM

Polska wersja mobilnego AdWordsa już dostępna

Od minionego piątku (25 czerwca), dostępna jest polska wersja językowa mobilnej wersji AdWords przeznaczona dla telefonów komórkowych z systemami Android oraz iPhoneOS.

Dzięki tej małej mobilnej aplikacji, będziesz miał zawsze pod ręką dostęp do kluczowych alertów i statystyk, dzięki czemu w razie potrzeby będziesz mógł dokonywać szybkich zmian, niezależnie gdzie jesteś.

Kolejnym plusem „mobilnego” AdWordsa jest możliwość konfiguracji aplikacji, według własnych potrzeb. Podczas logowania do konta możemy zaznaczyć tylko te elementy, które będziemy chcieli monitorować z poziomu swojego smartphona.

Głównym celem, podczas opracowywania mobilnego klienta reklam Google, było stworzenie aplikacji oferującej podstawowe czynności. Dlatego jeśli chcemy skorzystać z takich z opcji jak ustawienia reklam i kampanii, zmuszeni będziemy uruchomić pełną-desktopową wersję AdWords.

[Źródło: http://adwords-pl.blogspot.com/]

sprawnymarketing

Michal Burzynski

Michał Burzyński aktywny jest w branży SEO / SEM od 2007 roku. Jego specjalnościami są: PPC, tworzenie ruchu organicznego, optymalizacja konwersji (CRO) oraz analityka internetowa.


  • narayan

    czarek, skąd wzięliście tego gościa do pisania? obserwuję go od tygodnia i coraz mniej mam ochoty was czytać. błędy językowe, zaczynanie wiadomości od końca (bo się nie umie wyłuskać co jest ważne, a co nie), bezkrytyczne przepisywanie marketingowej mowy googla. co w ogole w tym artykule jest więcej niż na blogu G.?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *