Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Napisz do nas
blogroku

Po konkursie BlogRoku.pl

Gdyby ktoś kilka lat temu powiedział mi, że będę startował w konkursie razem z Januszem Korwinem Mikke, to popatrzyłbym się na niego co najmniej dziwnie. A okazało się, że to jest możliwe, dzięki blogom i internetowi. Sprawny Marketing w konkursie dostał wyróżnieniu w postaci nominacji eksperta w kategorii Profesjonalne.

W konkursie BlogRoku.pl wygrał blog mamy małego Precla, opisujący walkę o zdrowie niepełnosprawnego syna. Gratulujemy! Konkurs organizowany przez Onet, a wygrał blog na platformie blox.pl — to pokazuje, że Onet chce wypromować najbardziej prestiżowy konkurs, ponad platformowy. Dyskusje zakulisowe wskazywały, że taki właśnie będzie kierunek rozwoju.

Blogosfera jest tak różnorodna, jak różnorodni są ludzie. Np. w kategorii Moje zainteresowania i pasje wygrał blog Tomasz Bielawskiego o fotografii stereoskopowej. Jak powiedział nagrodzony podczas konkursu, przez 20 lat zbierał (za przyzwoleniem żony :-)) pudła (czytaj stare aparaty), a dzięki blogom mógł się podzielić swoją pasją z innymi. Absolutna nisza tematyczna i narrowcasting, czyli wąskie nadawanie treści do zainteresowanych odbiorcy. Długi ogon tematów.

Ponad platformowy charakter konkursu został podkreślony wyróźnieniem pozakonkursowym dla netto.blox.pl. Tym bardziej, że jak Marcin pisze: „o onecie na tym blogu pisałem naprawdę w ostrych słowach, a jednak organizatorzy pokazali klasę”.

Uwagi do samego konkursu:

  • sms to nie najlepszy sposób na głosowanie
  • blogi wytypowane przez ekspertów i nominowane były mało eksponowane. Dochodziło do dziwnych sytuacji na gali — plansza z nominacjami — wygrywa inny blog. Rozwiązanie — nominacje i głosowanie na nominowane przez internautów
  • blogi zawodowych polityków nie powinny konkurować z innymi — trudno, żeby w kategoria Polityka na smsy wygrał kto inny niż Janusz Korwin-Mikke

Co warte odnotowanie, z branży SEM nominowane były dwa blog: nasz i blog Bluerank. Poza tym pierwszej 10-tce po pierwszej turze głosowania znalazł się również blog Mariusza.
Sama gala odbyła się w klubie Fabryka Trzciny na warszawskiej Pradze (mój pierwszy pobyt na Pradze :)). Impreza bardzo miła, byłaby jeszcze bardziej, gdyby nie to, że trzeba było wstać o 4:40 na samolot :-( Pozdrowienia dla ekipy z Polygamia.pl

Dziękujemy naszym Czytelnikom za głosy, a w szczególności tym, którzy regularnie komentują i tym samym współtworzą SprawnyMarketing.pl.

sprawnymarketing

Tomasz Frontczak

Założyciel serwisu SprawnyMarketing.pl i autor bestsellera Marketing internetowy w wyszukiwarkach (6000 sprzedanych egzemplarzy), pierwszej na polskim rynku pozycji omawiającej kompleksowo zagadnienia SEM/SEO/PPC. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com. Od 2006 roku posiada certyfikat Google Advertising Professional a od 2008 roku prowadzi certyfikowane przez Google szkolenia AdWords (jeden z 3 pierwszych trenerów w Polsce). Współpracuje z Wydziałem Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej w grupie zajmującej się badaniami nad koncepcją zwinnego przedsiębiorstwa (ang. agile enterprise) i teorią okazji. Interesuje się wpływem mechanizmów marketingu internetowego na zwinność przedsiębiorstwa. Każdego dnia zaangażowany w projekt o bardzo długim horyzoncie czasowym: “Tata Igi i Sary”. Profil w Google+



    • Mariusz Gąsiewski

      Gratulacje :). Też wysłałem smsa, chociaż byliście konkurencją :). Co do konkursu to ciężko wyłaniać zwyciężców w sytuacji, kiedy blogosfera jest tak różnorodna.

    • Dziękujemy za pozdrowienia, również było się nam bardzo miło spotkać. Co do uwag do konkursu – zgadzam się całkowicie, z jednym dodatkiem. Powinni być po prostu zwycięzcy kategorii wybrani przez jurora. Mamy więc dwie nagrody za daną kategorię – internautów i ekspertów.

      PS następnym razem nie wywiniesz się tak prosto z dalszego imprezowania ;>

    • W następnym roku powinna się pojawić kategoria Blogi komercyjne a w kategorii Blogi Profesjonalne nie powinno być wtedy blogów firmowych.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *