Napisz do nas

Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

new

Nowy wygląd Google AdSense!

Jeszcze przed polskim długim weekendem Google ogłosił wdrożenie nowego interfejsu panelu Google AdSense. Nowy interfejs dostępny jest od razu na całym świecie. Zmiany obejmują nie tylko layout i nawigację, ale także nowe funkcje, takie jak nowe wykresy, ściślejsza kontrola nad wyświetlanymi reklamami i nowy system pomocy.

Zmiany były testowane (i dostępne u niektórych wydawców AdSense) od około roku. Z każdym dniem nowy interfejs jest udostępniany kolejnym partiom wydawców, by za kilka dni objąć już wszystkich. Jeśli nie należysz jeszcze do „wszystkich”, Google przygotował specjalnego linka, którego użycie „wymusza” wyświetlenie nowego interfejsu AdSense.

Jeśli nowy interfejs nie przypadnie ci do gustu, cały czas będziesz mógł dokonać „downgrade’u” do starego – w prawym górnym rogu znajdziesz przełącznik między wersjami.

Co się zmieniło? Raportowanie bardziej przypomina teraz Google Analytics: dużo wykresów, możliwość wielowymiarowego operowania na danych, zestawiania ich ze sobą itd. Możesz wyświetlić raporty według kryteriów takich jak typ reklamy, jej rozmiar, rodzaj jednostki reklamowej, rodzaj targetowania, model płatności. Raporty mogą dotyczyć przychodów, ale także pozostałych miar. Możesz wybrać też dowolny zakres czasowy. Liczne wykresy ułatwią ci zestawienie ze sobą różnych danych (np. porównać skuteczność reklam tekstowych i graficznych) i zorientowanie się w trendach.

Nowy interfejs pozwala bardziej szczegółowo kontrolować jakie reklamy pojawią się na twoich stronach. Pozwala blokować niechciane rodzaje reklam.

Zmienia się także interfejs: jest teraz szybszy i lepiej zaplanowany, chociaż to najlepiej zobaczyć na własne oczy.

Przy okazji dowiedzieliśmy się też, że na świecie są przeszło 2 miliony wydawców AdSense.

Na koniec seria wideoprezentacji nowego interfejsu: pierwsza jest ogólna, następne prezentują już konkrety:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=r5Y9DTk2DhQ&feature=player_embedded[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WMjra3sIhDM&feature=player_embedded[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-eUUJ3wZzzc&feature=player_embedded[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7VTjN-4S4so&feature=player_embedded[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LIrcreKb9Yg&feature=player_embedded[/youtube]

————————-
Grafika w nagłówku autorstwa Stuart’a Miles’a z freedigitalphotos.net
sprawnymarketing

Maciej Janas

Od 2004 w poznańskich agencjach interaktywnych (UX, copy), od lutego 2010 do grudnia 2012 redaktor serwisu SprawnyMarketing.pl. Lubi tropić i opisywać trendy w biznesie internetowym, interesuje się interakcjami technologii z człowiekiem i społeczeństwem oraz współczesną polszczyzną. Google+


  • Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing

  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *