Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Napisz do nas
podsumowanie miesiąca

Newsy marketingowe – listopad 2016

Marketingowe Podsumowanie Tygodnia to cykl cotygodniowych programów live, podczas których robimy dla Was przegląd marketingowych newsów każdego tygodnia. Co tydzień nagrywamy program, w którym omawiamy najważniejsze, najciekawsze branżowe nowości, które nie powinny Was ominąć. Do każdego odcinka wybieramy 10-12 najlepszych treści, tym samym ułatwiając Ci czasochłonny research :) Wraz z końcem listopada, naszedł czas na Marketingowe Podsumowanie Miesiąca, czyli streszczenie minionego miesiąca i ostatnich 4 nagrań.

Jeżeli ominęły Cię newsy z poprzednich miesięcy, koniecznie nadrób zaległości:

Prezentujemy odcinki nagrane w listopadzie, z uwzględnieniem 3 najważniejszych news’ów:

#15 Marketingowe Podsumowanie Tygodnia

  • Snapchat Spectacles – nowe informacje techniczne Business Insider
  • Analityka na Snapie
  • 100 pytań Boty by Monika Mikowska z jestem.mobi

#16 Marketingowe Podsumowanie Tygodnia

  • Reklamy na Messenger
  • Reklama karuzelowe na YouTube
  • Livestreaming na Instagram

#17 Marketingowe Podsumowanie Tygodnia

    • Twitter QR Codes
    • Nowe opcje kierowania reklam na FB
    • Eyetracking – śledzenie wzroku

#18 Marketingowe Podsumowanie Tygodnia

  • Live’y na Instagramie
  • Nowa wersja Google Sites
  • 15 wtyczek do WordPressa


 Share sprawnymarketing

Cezary Lech

Content marketer i Specjalista SEO, organizator konferencji I ❤ Marketing oraz Search Marketing Day a także ogólnopolskiego cyklu szkolenia.sprawny.marketing. Autor wielu artykułów oraz prezentacji z zakresu pozycjonowania a także innych aspektów marketingu internetowego. Współwłaściciel i dyrektor komórek marketingowych MaxROY.com sp. z o.o. i GoldPosition.pl. Więcej o Cezarym możesz się dowiedzieć na jego prywatnej stronie i profilu Google+.

Mateusz Paszkiewicz

New Media Specialist, prelegent na polskich i zagranicznych konferencjach. Pomaga organizacjom i markom personalnym wykorzystać potencjał nowych mediów. Na co dzień aktywnie udziela się na LinkedIn, gdzie publikuje, buduje społeczności (twórca największej grupy biznesowej o Snapchacie – Snapchat for Business), pozyskuje nowych klientów oraz odpowiada za działania Sprawnego Marketingu. Współpracował z takimi markami jak: TVN24 (wdrożył i był odpowiedzialny za obsługę TVN24 na Snapchacie – strategia i treści), Gazeta.pl, Kainos, Suchar Codzienny. Szkoli i udziela konsultacji z zakresu nowych mediów.


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing

  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *