Napisz do nas

Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

linki-telefoniczne

NetSprint testuje linki pay-per-call

NetSprint pracuje nad nową formą linku sponsorowanego wyświetlaną w wynikach wyszukiwania, rozliczaną w modelu pay-per-call. Rozpoczęły się już test z wybranymi reklamodawcami i dla niektórych zapytań można już zobaczyć Linki Telefoniczne w wyszukiwarce Wirtualnej Polski lub NetSprint. Oficjalna premiera produktu będzie miała miejsce w ciągu 3 tygodni.

Niektóre cechy Linków Telefonicznych

  • W modelu Pay-Per-Call podstawą wyceny reklamy jest połączenie telefoniczne z reklamodawcą
  • Istnieje możliwość geotargetowania Linku Telefonicznego
  • Reklamodawca za pomocą Planu Emisji określa, w jakich dniach i w jakich godzinach chce prezentować swoją reklamę
  • Reklama wyświetla numer telefoniczny (przydzielany z puli numerów lokalnych oraz numery 0800)
  • Nr telefonu jest dynamicznie generowany przez system; po połączeniu się z systemem użytkownik zostaje przełączony do aktualnego numeru reklamodawcy
  • Płacisz tylko i wyłącznie za faktyczną rozmowę z Klientem powyżej 10 sekund, bez względu na to, jak długo rozmawiasz (to odróżnia na plus ofertę NetSprintu od Teleboksów Onetu)

Rozwiązanie od strony technologicznej przygotowane zostało we współpracy z firmą easyCALL.pl, która dostarcza infrastrukturę, technologie przekierowania połączeń telefonicznych oraz system bilingowy do rozliczania usługi.

Tak wygląda panel administracyjny z planem emisji reklamy:

Zobacz więcej:
Pay-Per-Call: A New Avenue for Search Marketers
Reklama lokalna — zagrożenie dla prasy i żółtych stron
Ad.net — reklama w internecie rozliczana w modelu pay-per-call

sprawnymarketing

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu internetowego, analityki internetowej, reklamy online oraz powiązanych dziedzin. Sprawny Marketing to także 25 szkoleń, które pomogą wznieść promocję Twojej firmy na wyższy poziom. Sprawny Marketing jest głównym organizatorem konferencji I <3 Marketing , której najbliższy termin przypada na 1-2 marca 2017 roku.


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *