Jak wklejać Tweety oraz posty z Facebooka i Google+?

To, że Social Media wkraczają szturmem w każdy aspekt naszego życia, jest faktem niezaprzeczalnym. Okazuje się, że w dziecinnie prosty sposób możemy swoje posty z trzech największych sieci społecznościowych umieszczać w postach.

Po co nam wbudowane Tweety i posty? Minęło 1,5 roku od wprowadzenia pomysłu na Twitterze, tysiące analiz, setki zebrań w Mountain View, aż wreszcie embedded posts zaproponowały także pozostałe najważniejsze sieci social media: Facebook i Google+. Z pewnością warto zatem uznać, że gra okazała się warta świeczki. To znaczące, acz niedoceniane ulepszenie na Twitterze wprowadzono w 2011 roku. Faktem jest, że dzięki wbudowanym postom można z naszym przekazem z social media dotrzeć do tych, którzy przebywają poza naszą siecią społecznościową. W ten sposób rzeczywistości www, SEO, PPC, E-Mail Marketingu oraz Social Media jeszcze bardziej się przenikają. Być może dzięki zastosowaniu podobnego rozwiązania na FB i w G+, korzystanie z wbudowanych postów stanie się w roku 2013 jeszcze bardziej powszechne.


Często największe nasze społeczności znajdują się poza social media. Na przykład, listy e-mailingowe, osoby poszukujące strony w sieci, subskrybenci bloga, itp. W przeszłości nieraz poszukiwano dobrego sposobu na sprzężenie tych istniejących już często od lat społeczności z naszymi mediami społecznymi. Teraz, gdy można już osadzać posty, wysiłek synchronizacji social media z www może być nieco łatwiejszy. Użytkownicy odwiedzający stronę mogą komentować posty, pisać retweety, kliknąć w link w osadzonym poście bez konieczności opuszczania witryny. To działa! Mniejszy opór materii oznacza więcej konwersji.

Ale jak to działa?

Krok 1 – Wejdź na stronę swojego fanpejdża, kanału Twittera lub Google+ i kliknij odpowiedni przycisk przy wybranym poście:

Twitter

Facebook

Google+

Krok 2 – Po prostu wstaw kod posta na swojej stronie

Twitter

Facebook

Google+

Jak to wygląda?

 

Google+

 

W identyczny sposób można załadować swój post z Facebooka

 

oraz z Twittera

Źródło: HubSpot: 1, 2, 3

Rafał Kowalewski

Trener AdWords w MaxROY.com, związany z branżą SEM od 2009 roku. Jako copywriter - miłośnik literatury i pięknego słowa. Jako specjalista reklamy w Google, wyznawca zasady: “Brzydkie reklamy sprzedają najlepiej”.


  • Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • Bardzo przydatny post Panie Rafale! Nie miałem pojęcia, że Facebook i Google+ udostępniają takie możliwości.

      Jak jest z indeksacją treści takich embeddowanych wpisów?

    • Paweł Rabinek

      Ciekawa sprawa. Pewnie szybko pojawi się także embed w WordPress wzorem tego co zostało już stworzone dla Twittera.

    • Interesująca informacja, na pewno ją wkrótce wykorzystam, ponieważ nie wiedziałem o takiej możliwości. Sprawdzę też dokładnie jaki to ma wpływ na wyniki.

    • NarzedziaMarketingu.pl

      I co wejdę na Waszego bloga, to znajdę coś ciekawego. Dla praktyków czy pasjonatów Marketingu Internetowego jesteście nieocenieni – w moje opinii oczywiście :)

    • Adwokat Kraków

      Interesujące i upraszczające jednocześnie, jeśli chce się publikować w kilku kanałach social media

    • POLONIA W IRLANDII

      Dziękuję za ten artykuł. Bardzo mi pomógł w rozwoju strony.

    • czyli post z data wsteczna z faceboka mozna przeniest na twittera gdzie nie ma opcji daty wstecznej ?

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *