Warszawa,22 – 24 października 2024

22.10

23.10

24. 10

  • Cena od 697 PLN
  • 3 dni, 3 konferencje
  • Multikino Złote Tarasy, Warszawa

dni
godzin
minut
sekund

Prawdopodobnie jedyna zgrywalizowana
konferencja na świecie

Od 22 do 24 październik 2024 roku odbędzie się już XVIII edycja konferencji I * Marketing&Technology! Zobaczymy się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Konferencja potrwa aż trzy dni, a my przygotowaliśmy na każdy dzień jedną ścieżkę tematyczną: I * social media, I * marketing oraz:  I * AI. Będziesz mieć okazję poznać najnowsze narzędzia, trendy, strategie i innowacje. Dowiesz się, jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w marketingu oraz tego, jak wdrożyć AI w swojej firmie.

Kliknij i sprawdź agendę każdego z dni

Zaproszeni Prelegenci i Prelegentki

Katarzyna Paciorek

Agata Koman-Więch

Katarzyna Mıstaçoğlu

Ola Sidorowska

James Behr

Mariya Kallagova

Sylwia Dąbrowska

Maciek Sznitowski

Artur Jabłoński

Kamil Bolek

Zuzanna Śleszyńska

Łukasz Kępiński

Zaproszeni Prelegenci i Prelegentki

Janina Bąk

Jakub Biel

Barbara Stawarz-García

Wojciech Ławniczak

Szymon Negacz

Michał Karolczyk

Tomasz Palak

Wojtek-Kardyś

Wojciech Kardyś

Aleksandra Radomska

Kamil Kozieł

Kama Kotowska

Piotr Bucki

Zaproszeni Prelegenci i Prelegentki

Anna Ledwoń-Blacha

Maciej Kawecki

Michał Sadowski

Grzegorz Róg

Tomasz Graszewicz

Prelegentki i Prelegenci

O prelegencie

Customer Experience & Operational Excellence Manager w EWL Group

Prelegentki i Prelegenci

Opis prelekcji

O różnorodności na rynku pracy mówi się dużo. Rośnie odsetek firm, które zwracają uwagę na różnorodność płci, wieku, narodowości wspierają pracowników z należących do mniejszości seksualnych. Przed pracodawcami jednak kolejny krok w walce o tworzenie różnorodnych miejsc pracy. Jest nim otwarcie na neuroróżnorodność: kandydatów i pracowników w spekturym autyzmu, z ADHD, ADD, dysleksją, dyskalkulią, czy zespołem Tourette’a. Tylko od czego zacząć pracę z tak trudnym, bo nieznanym dla zdecydowanej większość populacji tematem?

O Prelegentce

Maja Gojtowska – wierzy, że firmy powinny traktować swoich pracowników przynajmniej tak dobrze, jak klientów. Obserwatorka trendów HR, konsultantka, facylitatorka, trenerka, prowadząca szkolenia i webinary. Autorka dwóch HR-owych bestsellerów książkowych  „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?” oraz „Onboarding pracowników. Aby początek nie był końcem”.

Opis prelekcji

2024 a my nadal dyskutujemy – potrzebne, czy nie? Różnorodność się opłaca? Inkluzywna komunikacja to nie chwilowy trend? Przyjrzyjmy się zatem tematowi od strony danych i nauki, sprawdźmy jak sytuacja wygląda w rzeczywistości oraz czy działania z obszaru diversity & inclusion to chwilowy trend, potrzeba czy może odpowiedź jest jeszcze inna?

O prelegencie

Konsultant, trener i przede wszystkim pasjonat oraz praktyk employer brandingu, recruitment marketingu, komunikacji. Autor książki „Employer Branding. Praktyczny podręcznik”. Doświadczenie HR-owe zdobywał w kilku organizacjach, począwszy od NGO, poprzez bankowość, skończywszy na branży e-commerce i IT, z którymi był związany przez ponad sześć ostatnich lat; w ramach tej działalności skutecznie realizował założenia z zakresu EB i komunikacji dla takich marek jak Allegro czy Miinto/Showroom. Współtworzy warszawski zespół pasjonatów EB – EBMASTERS, ma za sobą liczne wystąpienia na konferencjach w branży HR, prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych. Obecnie doradza firmom w roli konsultanta i trenera, realizując swoją pasję do dzielenia się wiedzą i promocji dobrych praktyk na rynku pracy w Polsce.

Opis prelekcji

Strategiczny HR to temat odmieniany dziś przez wszystkie przypadki, tylko co on oznacza w praktyce biznesowej?
Wielu managerów wciąż nie wie, jak HR może wspierać ich w codziennych sytuacjach i w jaki sposób pomaga w realizacji celów. Wielu managerów zwyczajnie boi się, że HR „rozmiękcza” twardy biznes.
A tymczasem to właśnie HR jest fundamentem skutecznej strategii. Lubię pracować na konkretnych dowodach, dlatego prześledzimy wyniki badania ponad 200 organizacji, które podzieliły się z nami swoimi największymi potrzebami. Spojrzymy na to, czego ten biznes najbardziej się boi i co może zrobić HR, żeby managerowie traktowali nas jak partnerów.

O Prelegentce

Iwona Borawska – życie zawodowe dzieli pomiędzy sprzedaż i HR. Jest wspólniczką i konsultantką sprzedaży w Sellwise, gdzie pracuje z firmami B2B nad rozwojem ich strategii oraz skalowaniem biznesu.  Założyła i prowadzi Hirewise – agencję rekrutacyjną specjalizującą się w stanowiskach sprzedażowych i marketingowych, która rzetelnie weryfikuje dopasowanie kandydatów do procesu i modelu biznesowego klienta.
Prowadzi podcast „Budowanie skutecznych zespołów”, w którym dzieli się dobrymi praktykami z obszaru zarządzania.

Opis prelekcji

Dużo mówimy o trendach i o tym, jak ulepszyć HR-ową rzeczywistość. 
Są jednak tematy, o których mówi się znacznie mniej, choć mają ogromny wpływ na całą organizację. Jednym z takich trupów z HR-owej szafy jest zwalnianie i o zwalnianiu właśnie porozmawiamy sobie podczas mojej prezentacji. Bo w końcu firmę poznaje się po tym, jak zaczyna, ale i kończy współpracę.

O Prelegentce

HR-owiec z sercem do marketingu. Konsultantka w obszarach Employer Branding, Employee & Candidate Experience i komunikacji wewnętrznej. Z wykształcenia psycholog oraz EB-owiec z certyfikatem AgilePM oraz ICP-AHR, a także certyfikowana facylitatorka. Pomysłodawczyni i współautorka książki „Bądź Agile. Zwinnie o HR i Employer Brandingu”. Na co dzień aktywna na Instagramie (how2hr).

Opis prelekcji

Tradycyjne metody rekrutacji, czyli zamieszczenie ogłoszeń o pracę i bierne oczekiwanie na spływ aplikacji, a potem zadanie kilku oklepanych pytań na rozmowie kwalifikacyjnej może okazać się niewystarczające, aby pozyskać wyjątkowych kandydatów.
Jeżeli chcesz osiągać efekty inne niż wszyscy, musisz działać inaczej. Włącz kreatywność, działaj nieszablonowo, pokażę Ci jak.

O Prelegentce

Natalia Bogdan – prezeska agencji pracy Jobhouse, headhunterka z ponad 18-letnim doświadczeniem, wykładowczyni akademicka, autorka książki “Biblia rekrutacji” i kursu dla rekruterów RekruMasters, szkoleniowiec, zdobywczyni tytułu Bizneswoman Roku, influencerka HR.  Na co dzień łączy ludzi – najlepszych pracowników z najlepszymi pracodawcami. Przez ponad 13 lat działalności Jobhouse wraz z zespołem pomogła ponad 1000 firm i 20 000 kandydatom. Od 8 lat prowadzi coroczne badanie „Szczęście w pracy Polaków”, które edukuje  pracodawców w zakresie dbania o dobrostan pracowników.

O Prelegentce

Róża Szafranek – founder & CEO HR Hints, owner & CEO Culturivy® Institute. Liderka i ekspertka w dziedzinie efektywności organizacyjnej na styku rynek-biznes-ludzie. Do portfolio Róży i jej zespołu należą takie firmy jak m.in.: ShopRunner (by Fedex), Codewise (by CentralNic), Going (by empik), Kulczyk Investments, Inovo Venture Partners, Ramp Network, Infermedica, Aleph Zero, LiveKid, Vue Storefront, JOKR, Foodsi, Tech to the Rescue, Archdesk, edrone, Market One Capital, Radio357, Plente, G2J Consulting, Endego. Róża jest mentorką w InCredibles, programie mentorskim Sebastiana Kulczyka oraz w międzynarodowych akceleratorach i organizacjach m.in. Founder Institute, 1871 Chicago, P33 Chicago, TechRise i mHUB Chicago. Wykładowczyni akademicka (m.in. Akademia Leona Koźmińskiego, Uniwersytet Jagielloński) i autorka książki “Culturivy: The Power of Changing a Workplace”, która opisuje autorską metodę budowania efektywnych organizacji – Culturivy®. Prowadzi podcast “Ludzie z pracy” powered by Culturivy® Institute, w którym adresuje codzienne wyzwania w relacjach i komunikacji z ludźmi z pracy. Została wyróżniona m.in. na liście 100 Kobiet 2022 wg Forbesa, 100 najbardziej inspirujących kobiet ekosystemu startupowego CEE według Vestbee VC i 23 Kobiet Roku 2023 wg My Company Polska.

Opis prelekcji

Czy celebryci w kampaniach employer branding to dobry pomysł? Zapraszam do zajrzenia za kulisy kampanii marek pracodawców z udziałem Roberta Makłowicza i prof. Aleksandry Przegalińskiej.

O prelegencie

Socjolog mediów i rynku, zawodowo związany z branżą HR od czternastu lat. Początkowo realizowałem projekty rekrutacyjne w branżach finanse i prawo dla Klientów agencji doradztwa personalnego (PGB HR). Następnie jako Recruitment Advisor w Humanway wdrażałem i rozwijałem pierwszy polski ATS – system online wspierający rekrutację. W latach 2012-2019 pracowałem dla Grupy Agora SA, jako Employer Branding Art Director/ Bussiness Owner Pracownia EB. Moje projekty dla takich marek, jak Arla, Budimex, Goldenline czy Oney zdobyły kilkanaście nagród i wyróżnień branżowych. Często preleguję na konferencjach branżowych: Kongres Kadry, HR Factor, Perspektywy HR, International Recruitment Congress by SAZ, EB Masters, EB Leaders Trainings i wiele innych. Moje teksty i opinie publikowane są przez takie media, jak Personel Plus, Personel i Zarządzanie, BRIEF, PRoto.pl czy Gazeta Wyborcza. W 2014 roku przedstawiłem autorską definicję employer brandingu, która znalazła się w słowniku kluczowych pojęć w serwisie NowyMarketing.pl. Kilkukrotnie gościłem, jako ekspert w radiu TOK fm, w audycji „Strefa Szefa”. Byłem pomysłodawcą i członkiem Jury największego w Polsce konkursu wyróżniającego działania employer brandingowe – EB Kreator. Do dziś wykładam na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na pierwszych studiach employer branding w Polsce. W czerwcu 2019 zdecydowałem pójść swoją drogą tworząc Agencję Employer Branding – butikową firmę doradczą, specjalizującą się w EB i marketingu rekrutacyjnym. Prowadzimy tylko z kilkoma markami rocznie, co zapewnia jakość i skuteczność prowadzonych działań.

O prelegencie

Założyciel i współwłaściciel agencji specjalizującej się w employer brandingu, doradztwie biznesowym i marketingu. Autor wielu publikacji, wykładowca akademicki, ale i społecznik. Twórca zespołów doradztwa strategicznego, a po stronie klienta osoba odpowiedzialna za m.in.: komunikacją wewnętrzną, eventy, PR i marką pracodawcy. Od kilkunastu lat z sukcesami zajmuje się budowaniem wizerunku marek.

O prelegencie

Mentor, coach, trener, PR-owiec, Human Lover. Od prawie 10 lat zakochany w branży HR praktyk. Na co dzień jako HR Business Partner Manager w Just Join IT / Rocket Jobs – wspiera managerów, board oraz CEO w rekrutacji, onboardingu, zarządzaniu talentami, a także wszelkich zmianach czy decyzjach personalnych. Nie zapomina również o utrzymaniu satysfakcji całej załogi. W wolnych chwilach fan gotowania, dźwięków z winyli oraz trekkingu po maderyjskich lewadach.

O Prelegentce

Ekspertka HR (human relations), specjalizująca się z zagadnieniach dot. komunikacji i współpracy międzypokoleniowej. Posiada wieloletnie doświadczenie w roli konsultanta, szkoleniowca, prelegenta na największych branżowych scenach (I love marketing, EBShow, TEDx Warsaw Woman, Linkedin Local, InfoShare). Propaguje odpowiedzialny employer branding, wspiera pracodawców w budowaniu nie tylko atrakcyjnych, ale przede wszystkim angażujących miejsc pracy. Były członek zarządu firmy doradczej BIGRAM, autorka bloga www.paulinamazur.com. Od 2022 roku mieszka w Pradze pracując nad transformacją kultury organizacyjnej w wiodącej spółce z branży chemiczno-energetycznej.

O Prelegentce

Przedsiębiorczyni, prelegentka, doradczyni, oraz założycielka Bee Talents. W branży tech od 2010, gdzie przeszła drogę od budowania aplikacji mobilnej do stworzenia firmy rekrutacyjno-consultingowej. Razem ze swoim zespołem znajduje najlepsze talenty dla firm z branży IT w Polsce i na świecie, dzieli się wypracowanymi praktykami szkoląc rekruterów, wspiera swoją radą jako advisor dla start-upów. Prelegentka na licznych wydarzeniach branżowych, autorka artykułów poświęconych rekrutacji i EB, w 2019 wyróżniona w raporcie Strong Women in IT, a od 2020 członkini Enterpreneur’s Organization (EO). Wydawca polskiego przekładu książki “Powerful” Patty McCord. W 2019, założone przez nią Bee Talents zostało wyróżnione w konkursie Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz w konkursie LinkedIn Talent Awards w kategorii najbardziej innowacyjna agencja rekrutacyjna. Prywatnie mama trójki dzieci, a także pasjonatka górskich wędrówek.

Sprawdź bonusy
i wybierz bilet

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Premium

Standard

Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach

Materiały video z XVII edycji konferencji (poprzednia edycja) WARTOŚĆ: 2170 zł

Streszczenia prelekcji przygotowane przez AI

Roczna drukowana prenumerata magazynu sprawny.marketing

Materiały video z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł

Wydzielone najlepsze miejsca na widowni

Dostęp do archiwum wiedzy sprawny.marketing – akademia oraz poprzednie wydania magazynu

Udział w afterparty, 23.10.2024 Open bar dla uczestników WARTOŚĆ: 350 zł

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing

Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny I <3 marketing

Duża paczka konferencyjna

Mała paczka konferencyjna

Dostęp do kursów online

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing

Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział

Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl

Bilety jednodniowe Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

1297 netto

897 netto

697 netto

1297 netto

897 netto

697 netto

1297 netto

897 netto

697 netto

Pakiety Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

3097 netto

2097 netto

1597 netto

Konferencja I Love Business 11-12 czerwca 2024 Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

Bilety jednodniowe Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

1297 netto

897 netto

697 netto

1297 netto

897 netto

697 netto

Pakiety Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

1997 netto

1497 netto

1197 netto

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Chcę otrzymać paczkę konferencyjną:

Dane do wysyłki paczki konferencyjnej:

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć format XX-XXX.
Wpisz miasto
Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie sprawny.marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Wolsztyńskiej 5 60-361 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Po rejestracji

1

Po rejestracji możesz opłacić zamówienie od razu online lub pobrać fakturę proformę i opłacić ją przelewem bankowym.

2

Po zaksięgowaniu wpłaty, jeśli posiadasz taki pakiet otrzymasz dostęp do materiałów video z poprzedniej edycji #ilovemkt o wartości 1970 zł.

3

Tydzień przed eventem otrzymasz od nas paczkę konferencyjną na adres, który został wskazany w zamówieniu ze wszystkimi gadżetami.

4

W dniu konferencji wystarczy, że podejdziesz do stanowiska rejestracyjnego i odbierzesz swój badge. Nie otrzymasz od nas fizycznego biletu na konferencję.

5

Dzięki aplikacji konferencyjnej przez cały dzień będziesz mieć możliwość zagłosowania na najlepszą prezentację. Pamiętaj, że to Ty wybierasz kto wygra I Love Marketing.

6

Do tygodnia po evencie, jeśli posiadasz taki pakiet – otrzymasz nagrania prezentacji z konferencji.

Dlaczego warto?

1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja

Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉

2
18-minutowe prezentacje

Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.

3
ZERO sprzedażowych prezentacji

Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.

4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji

Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu

5
Epickie Afterparty #ilovemkt

Impreza odbywa się po drugim dniu I ❤️ Marketing & Technology (czyli po I ❤️ Marketing) – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.

6
Edutainment w najlepszej formie

Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂

7
I Love Marketing loves eco!

Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku. Razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ilu uczestników pojawi się na konferencji!

8
Paczka konferencyjna

Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

9
Maciej Kautz jako prowadzący konferencję!

Konferencja #ilovemkt jest prowadzona przez genialnego konferansjera,Macieja Kautza, który już 18 edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.

10
Wybierasz zwycięzcę #ilovemkt i gwiazdę okładki magazynu!

Uczestnicy wybierają nie tylko zwycięzców #ilovemkt, ale również gwiazdę okładki magazynu sprawny.marketing! Prelegent z najwyższą średnią ze wszystkich dni znajdzie się w kolejnym numerze naszego magazynu.

11
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów

Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce? 
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.

12
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku

Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂

13
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji

Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.

14
Dostęp do subskrypcji premium.sprawny.marketing

W ramach zamówionej wejściówki na konferencję #ilovemkt otrzymasz 3-miesięczny specjalny dostęp testowy m.in. do wszystkich edukacyjnych treści sprawny.marketing za paywallem oraz innowacyjnej platformy społecznościowej dla marketerów i marketerek. W zależności od wybranego biletu na konferencję w ramach subskrypcji otrzymasz m.in: streszczenia najlepszych, nowych książek marketingowych, polskiej prasy branżowej, a także sprawozdania z największych eventów marketingowych z całego świata!

We our Partners

Partner strategiczny

Partner strefy VIP

Partner komunikacyjny

Partner przerwy kawowej

Partnerzy eco

FAQ

Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. W dniu konferencji wystarczy podejść do punktu rejestracyjnego, gdzie prowadzona będzie rejestracja imienna.

Paczkę otrzymasz tydzień przed konferencją na adres, który został wskazany w zamówieniu.

Niestety nie, tylko bilety premium i vip są uprawnione do uczestnictwa w afterparty. Jeśli chcesz z nami być na afterze zachęcamy do zakupu biletu uprawnionego 🙂

Dostępy do nagrań w ramach pakietu otrzymasz w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.

Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.

 

Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawnymarketing.pl. Faktura zostanie wysłana również mailowo z systemu infakt na wskazany przy zamówieniu adres mailowy.

 

Na fakturze widnieje nazwa biletu, rodzaj pakietu, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.

Szczegółowe informacje otrzymasz mailowo tydzień przed eventem 🙂