Warszawa,22 – 24 października 2024
- Cena od 1197 PLN
- 3 dni, 3 konferencje
- Multikino Złote Tarasy, Warszawa
Ceny wzrosną za
Zarezerwuj swoje miejsce w najlepszej cenie!
Prawdopodobnie jedyna zgrywalizowana
konferencja na świecie
Od 22 do 24 październik 2024 roku odbędzie się już XVIII edycja konferencji I * Marketing&Technology! Zobaczymy się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Konferencja potrwa aż trzy dni, a my przygotowaliśmy na każdy dzień jedną ścieżkę tematyczną: I * social media, I * marketing oraz: I * AI. Będziesz mieć okazję poznać najnowsze narzędzia, trendy, strategie i innowacje. Dowiesz się, jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w marketingu oraz tego, jak wdrożyć AI w swojej firmie.
Kliknij i sprawdź agendę każdego z dni
Prelegentki i Prelegenci
Wyprzedź swoją konkurencję dzięki wykorzystaniu AI w marketingu!
Od jakiegoś czasu wszyscy eksperci trąbią o AI w marketingu, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne narzędzia AI, a branżowe opracowania ogłaszają sztuczną inteligencję jednym z najgorętszych trendów marketingowych na 2023 rok.
Jedno jest pewne: sztuczna inteligencja to technologia, której nie możesz zignorować, jeśli nie chcesz, aby Twoja konkurencja zostawiła Cię w tyle!
Dlatego właśnie stworzyliśmy pierwsze w Polsce szkolenie z AI marketingu, dzięki któremu to Ty wyprzedzisz swoich rywali!
Szkolenie z wykorzystania AI w marketingu – wiedza, którą musisz zdobyć
Szkolenie AI dla marketingu jest intensywnym jednodniowym programem dla pracowników branży marketingowej, którzy chcą poszerzyć swoje umiejętności i poznać możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w swojej pracy. Szkolenie skupia się na czterech głównych obszarach wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu. Jest to:
Podczas szkolenia poznasz różne narzędzia i technologie, a nasi trenerzy podzielą się z Tobą praktycznymi wskazówkami i przetestowanymi w boju tipami, dzięki którym wykorzystasz je do swoich działań.
Czego dokładnie Cię nauczymy?
- Jak wykorzystywać narzędzia do wyboru słów kluczowych, optymalizacji treści i monitorowania wyników.
- Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do analizy danych i dostosowywania treści do potrzeb i oczekiwań Twoich klientów.
- Jak za pomocą AI tworzyć i edytować obrazy, muzykę i materiały wideo.
W trakcie szkolenia odpowiemy na pytania uczestników – dzięki temu będziesz mieć okazję, aby omówić problem na przykładzie konkretnego zagadnienia czy problemu pojawiającego się w trakcie Twojej codziennej pracy.
Program szkolenia
AI dla marketingu
Cele szkolenia: spełnienie marzenia marketera! – umiejętność wykorzystania narzędzi AI do optymalizacji pracy
Zakres szkolenia: narzędzia AI dla marketingu
Forma merytoryczna: szkolenie z elementami warsztatu
Materiały: prezentacja szkoleniowa
Prowadzący: Piotr Szkoda i Jacek Adamczak
10:00 – 10:30 Wprowadzenie do AI w marketingu
• Definicja AI i jej zastosowań w marketingu
• Omówienie potencjalnych korzyści i wyzwań związanych z wykorzystaniem AI w marketingu
• Rzeczywistość prawna
10:30 – 11:45 Content i SEO
• Pomysły i wytyczne na treść
• Pisanie artykułu na podstawie ramy/szkieletu
• Jak uatrakcyjnić artykuł, czyli o sile podsumowań i FAQ
• Jakie treści wychodzą najlepiej z AI writerów?
• O jakości contentu AI słów kilka
• Czy Google wie, która treść została napisana przez AI?
• Optymalizacja w wyszukiwarce z wykorzystaniem AI
• Granica AI – gdzie powinien włączyć się człowiek i w jakim stopniu możemy zawierzyć botom?
11:45 – 12:00 Przerwa kawowa
12:00 – 13:00 Sprzedaż/komunikacja na sterydach
• Personalizacja maili i komunikacji
• Coldmailing, czyli jak zaangażować przyszłego klienta
• Chatboty, czyli jak odpowiadać klientom nawet nie będąc online
• Możliwości na usprawnienie procesów sprzedażowych
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 15:30 Wykorzystanie AI w tworzeniu i edycji obrazów
• Poznanie narzędzi i technologii umożliwiającej tworzenie i edycję obrazów z wykorzystaniem AI (m in. Midjourney, DALL·E 2)
• Zapoznanie się z funkcjonalnościami poszczególnych narzędzi, przykłady ich zastosowania oraz poznanie ich możliwości
• Tworzenie oraz edycja obrazów za pomocą poznanych narzędzi
15:30 – 16:15 Tworzenie i edycja muzyki z wykorzystaniem AI
• Poznanie różnych możliwości, jakie daje wykorzystanie AI w tej dziedzinie, takie jak np. automatyczne generowanie kompozycji, korekcja dźwięku, tworzenie nowych brzmień
• Omówienie konkretnych przykładów zastosowania AI w tworzeniu i edycji muzyki
16:15 – 16:30 Przerwa kawowa
16:30 – 17:15 Tworzenie i edycja materiałów wideo z wykorzystaniem AI
• Pokazanie, jak AI może ułatwić i usprawnić proces tworzenia i edycji materiałów wideo
• Omówienie różnych możliwości: tworzenie wideo na podstawie tekstu, automatyczne tworzenie napisów, automatyczna korekcja koloru
17:15 – 18:00 Pytania i odpowiedzi
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia.
Prelegentki i Prelegenci
Maciej Kautz
Rozpoczęcie konferencji
Marketing Strategy Consultant
mariyakallagova.com
Mariya Kallagova
O sztuce dekonstrukcji – jak czytać reklamy?
2
0
1
3/4
5,36/6
Opis prelekcji
Sporo się mówi ostatnio o tym, jak poprawnie konstruować reklamy, z jakich niezbędnych elementów powinny się składać. Dzisiaj chcę powiedzieć o tym zagadnieniu od drugiej strony: jak nauczyć się dekonstrukcji reklam, żeby tworzyć jeszcze lepsze?
O Prelegentce
Partnerka w tribe47, agencji growth dla e-commerce. Od niedawna Marketing Director w Rozetka.pl. Przeszła długą drogę od specjalistki performance, przez dyrektorkę kreatywną, do dyrektorki marketingu. 10+ lat w digitalu. Specjalizuje się w kreacji, wzroście start-upów i e-commerce.
Founder & Managing Parter
AdFather
James Behr
Wychowani w social mediach
0
1
1
3/3
5,25
Opis prelekcji
Mimo tego, że w czasach mojego dzieciństwa nie było mediów społecznościowych, to dziś jako 32 latek mogę zaryzykować stwierdzenie, że jestem od nich uzależniony. Jak zatem funkcjonuje pokolenie wychowane w social mediach od najmłodszych lat? 88% ośmiolatków i 98% dwunastolatków korzysta z mediów społecznościowych w swoim wolnym czasie. Badania „Nastolatki 3.0” wskazują, że młodzi ludzie spędzają coraz więcej czasu online. Aktualnie jest to średnio 5 godzin i 36 minut dziennie. Niewątpliwie taki stan rzeczy niesie za sobą nieuniknione społeczne konsekwencje.
O prelegencie
Zarządza agencją AdFather, której działania obejmują takie obszary jak m.in. strategia, branding, social media, web design oraz produkcja contentu. Od ponad 4 lat autor rubryki poświęconej niestandardowym kampaniom publikowanej w magazynie sprawny marketing. Jako wykładowca akademicki (Collegium Da Vinci, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu) dzieli się wiedzą z zakresu kreowania marki i wizerunku w rozmaitych branżach.
CEO
digitalk.pl
Artur Jabłoński
0
0
3
11/12
5,09/6
O prelegencie
CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Mariya Kallagova, James Behr, Artur Jabłoński
Przerwa kawowa
Influencer marketing & YouTube expert
Kamil Bolek
I tak od lat… Największe kłamstwa i bzdury w influencer marketingu przez branżę powtarzane
1
3
2
11/12
5,19/6
Opis prelekcji
Wydawać by się mogło, że po tylu latach mówienia o influencer marketingu wszystko jest już sprawdzone, zmierzone i jasne…
Niestety, im większy staje się ten rynek, tym więcej słyszę bzdur, nieprawdziwych informacji, niezweryfikowanych zaleceń i najlepszych praktyk z… powietrza.
I – o zgrozo – to nie jest tylko problem plotkarskiej prasy czy hejterskich komentarzy – bo powielają je: Forbes, branżowe media, globalne platformy, a nawet profesjonalne firmy, niektóre agencje i niemało „linkedinowych ekspertów”. Może czas zweryfikować niektóre tezy, wskaźniki i rekomendacje?
O prelegencie
Ekspert w zakresie wykorzystania digital influencerów w komunikacji marek i ekosystemu YouTube, dyrektor ds. rozwoju biznesu w agencji Tears of Joy. Były CMO i członek zarządu LTTM (LifeTube), wcześniej Head of Communication indaHash. PR-owiec i psycholog przekładający swoją wiedzę na działania w marketingu do 2012 r. Wielokrotnie nagradzany prelegent konferencji marketingowych, juror konkursów branżowych, trener DIMAQ, szkoleniowiec i wykładowca wielu kierunków studiów (w tym MBA).
Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które przeprowadził, gdzie za każdym razem proszono go o podesłanie 'notki o sobie’, doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio w trzeciej osobie jest trochę dziwne i chyba czas coś z tym zrobić – całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: Dzielę się wiedzą o influencerach i YouTube – chętnie podzielę się również z Tobą!
CEO
Influence that Matters
Katarzyna Paciorek
Jak połączyć reklamę z twórcą?
Pierwszy raz na konferencji
Opis prelekcji
Przykłady zrealizowanych kampanii przez twórców, którzy dostosowują materiał promocyjny do swojego contentu, a nie na odwrót.
Jakimi wyznacznikami powinien kierować się reklamodawca podczas doboru twórcy do kampanii influencerskiej?
O Prelegentce
Jedna z najpopularniejszych streamerek w Polsce prowadząca swoje transmisje na platformie Twitch. Związana ze światem streamingu i social mediów od 6 lat. Pomimo kariery w mediach społecznościowych zdecydowała się na rozpoczęcie nowych działań w biznesie które zaowocowały stworzeniem aplikacji Influnce That Matters która służy innym influencerom do znajdowania i wykonywania zleceń reklamowych.
Founder & Head of Strategy
MaxTractor
Magdalena Urbaniak
Świat wg Bundych, czyli jak biznes radzi sobie w social media
0
0
0
10/11
4,94
Opis prelekcji
Trochę miłości, trochę nienawiści, sporo śmiechu, ale często przez łzy – tak często wyglądają działania firm w mediach społecznościowych. W trakcie wystąpienia sprawdzimy, ile lekcji dla nas płynie z tego połączenia brawurowych postaci z dynamicznym środowiskiem.
O Prelegentce
Założycielka MaxTractor.agency. Doradza, buduje i wdraża strategie komunikacyjne dla firm i osób prywatnych. Specjalistka ds. public relations i influencer marketingu. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Tworzy bloga magdaurbaniak.com o marketingu i tractormania.pl o ciągnikach rolniczych. Autorka artykułów dla takich magazynów jak Social Media Manager, Sprawny Marketing czy PR Manager. Występowała m.in. na TedX czy InfoShare. Wykładowca na takich uczelniach jak DSW, WSB i WSH we Wrocławiu oraz WSEI w Krakowie.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Kamil Bolek, Kasia Paciorek, Magda Urbaniak
Przerwa kawowa
Trenerka mobile VIDEO i marketingu
Agata Koman-Więch
6 metod na filmy, które zatrzymają scrollujących użytkowników Instagrama (a nagrasz je w mniej niż 5 minut)
Pierwszy raz na konferencji
Opis prelekcji
Na Instagramie każdy chce tworzyć treści, które przyciągną uwagę – a zwłaszcza filmy, które zatrzymają scrollujących użytkowników. Mimo ogromnej ilości porad i trików, wiele popularnych „najlepszych praktyk” to nic innego jak mity, które w rzeczywistości szkodzą zamiast pomagać. Czas uporządkować fakty. Podczas tej prelekcji zaprezentowane zostaną skuteczne, przetestowane metody na tworzenie angażujących filmów, które można zrealizować w mniej niż 5 minut. Przyjrzymy się też najczęstszym błędom, które sprawiają, że materiały wideo znikają w natłoku treści.
O Prelegentce
W zaledwie 5 lat dzięki social media i video marketingowi zbudowała markę osobistą, której ufają firmy w całej Polsce.
Wykonała ponad 800 transmisji na żywo z przedsiębiorcami i markami osobistymi.
Przeszkoliła ponad 11.100 osób z zakresu video i social media.
Wyszkoliła 42 twórców video, którzy zyskali nowy zawód.
Wygenerowała prawie 5 mln zł brutto na kursach online.
Współpracowała z takimi markami jak: Toyota, Politechnika Krakowska, Uczelnia ASBIRO, Anwen, Kamila Rowińska, Kasia Zielińska.
Jest szkoleniowcem, marketerem i producentem video do Internetu. Dużą częścią aktywności są produkty online, w których pokazuje firmom oraz markom osobistym, jakie możliwości zaistnienia w świadomości klienta daje videomarketing i social media.
Co-Founder & CEO
Centrum Respo
Michał Wrzosek
Jak jednego dnia nagrałem 10 filmików, które zrobiły kilka milionów wyświetleń
Pierwszy raz na konferencji
O prelegencie
Dr Michał Wrzosek – przedsiębiorca, edukator, influencer. W social mediach obserwuje go 2,2 mln obserwatorów, a jego video w zeszłym roku miały ponad 1 miliard wyświetleń.
CEO
Precious Content
Ola Sidorowska
Skomentuj ten film słowem… Czyli love-hate relationship z automatyzacją na Instagramie
0
0
0
2/2
4,89
Opis prelekcji
Przedsiębiorcy odkryli automatyzację i nastał chaos… Nieumiejętne korzystanie z niej przez przedsiębiorców zaczęło zniechęcać odbiorców.
ManyChat mówi „Przekuj obserwujących w dolary”, ale jak zrobić to moralnie, jakościowo i z wartością dla obserwujących?
O Prelegentce
Z głową w chmurach, nosem w telefonie i tysiącem pomysłów na dobry content. Ola Sidorowska – zwyciężczyni pierwszej w Polsce nagrody Make TikToks Contest. Zawodowo social media manager i założycielka agencji kreatywnej Precious Content, a prywatnie miłośniczka podróży i chwytania nowych doświadczeń.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Agata Koman-Więch, Michał Wrzosek, Ola Sidorowska
Przerwa kawowa
Założycielka marki
Video Teacherka
Sylwia Dąbrowska
To rolka dla zasięgów i lajków. Jak rosnąć na Instagramie?
0
0
0
4/5
4,85/6
O Prelegentce
Sylwia Dąbrowska {Jako Video Teacherka} ponad 6 lat pomaga firmom i markom osobistym, profesjonalnie i lekko wypadać przed kamerą oraz świadomie budować spójny i wyrazisty wizerunek w sieci.
Każdego dnia, wspiera w budowaniu silnych, spójnych i rozpoznawalnych marek online dzięki wykorzystaniu contentu video.
CEO
mocno.biz
Erwin Gałan
Jak przejść Instagram i nie wykrwawić się po drodze. Realia budowania dużego konta i kody na uniknięcie porażki
Pierwszy raz na konferencji
Opis prelekcji
Prezentacja będzie o kluczowych według mnie aspektach, które decydują o tym, że jedne konta się wybijają, a inne zginą w odmętach zapomnienia.
O prelegencie
Komandos brutalnej komunikacji i Nemezis mdłego marketingu. Dyplomowany psycholog i strateg marketingowy. Założyciel marki MOCNO i zamkniętej społeczności biznesowej MOCNO Club. 10 lat w marketingu online. Od 0 do 10 000 obserwujących na Instagramie w 151 dni. Uczy strategii wzrostu i sprzedaży w oparciu o psychologię społeczną i ekonomię behawioralną. W marketingu: albo MOCNO, albo wcale.
Katarzyna Mıstaçoğlu
W jaki sposób social media mogą stać się fundamentem dla Twojej niezależności finansowej i zawodowej?
0
0
0
1/1
4,67
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Sylwia Dąbrowska, Erwin Gałan, Kasia Mıstaçoğlu
Ogłoszenie wyników i zakończenie konferencji
Jak zwiększać konwersję i chronić biznes w czasach wzrostu kosztów reklamy online?
W ostatnich dwóch latach marketingowcy coraz częściej podkreślają, jak ważne jest pozyskiwanie i wykorzystywanie danych zero-party oraz first-party. Jest to kluczowe w obliczu planowanych zmian związanych z ograniczeniem użycia plików cookies stron trzecich oraz wzrostu kosztów reklamy płatnej.
Jeśli chodzi o efektywne wykorzystanie danych, najskuteczniejszym kanałem komunikacji pozostaje email marketing. Od lat uważany jest za jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Statystycznie, każda złotówka zainwestowana w email marketing generuje 41 zł sprzedaży.
Dlatego przygotowałem to szkolenie, aby pomóc Ci maksymalizować efekty w email marketingu w 2024 roku. Skupimy się na kluczowych aspektach, takich jak dostarczalność, generowanie leadów i najnowsze trendy, które warto uwzględnić w Twoich działaniach.
Email marketing kanał komunikacji, którego nie możesz zignorować
To szkolenie jest idealne dla osób, które cenią sobie konkretne, wymierne efekty. Jest ono prowadzone przez praktyka, który przeanalizował setki tysięcy kampanii email marketingowych, współtworzył branżowe standardy i przygotowywał kampanie nagradzane w takich konkursach jak GoldenArrow, Kreatura, Mixx Awards.
To intensywny, jednodniowy program, który pomoże Ci rozpocząć działania w email marketingu lub znacząco poprawić efektywność, jeśli już prowadzisz takie kampanie.
Program szkolenia
Cel szkolenia: kompleksowe wprowadzenie w świat email marketingu przynoszącego wymierne efekty finansowe.
Zakres szkolenia: email marketing
Forma merytoryczna: interaktywny wykład, case studies.
Materiały: prezentacja po zajęciach.
Prowadzący: Paweł Sala
10:00 – 10:10
Przywitanie i omówienie zakresu szkolenia
10:10 – 11:30
Dlaczego email marketing i co o nim musicie wiedzieć
Email marketing to najefektywniejsza forma komunikacji marketingowej – dowiedz się, dlaczego tak się dzieje i jak wykorzystać unikatowe przewagi tego narzędzia do podnoszenia efektywności działań.
Trendy i strategie email marketingowe na 2024 rok i później
Dowiedz się, na jakie trendy warto zwrócić uwagę przy planowaniu swojej strategii email marketingowej w nadchodzącym roku, a na jakich nie warto się zbytnio koncentrować, ponieważ technologia jeszcze nie pozwala osiągnąć ich pełnego potencjału.
Jak unikać spamu – kluczowe zasady na 2024 rok
W 2024 roku główni gracze na rynku darmowych skrzynek pocztowych zmieniają zasady dostarczania wiadomości marketingowych. Dowiedz się, o czym musisz pamiętać, aby Twoje maile trafiały do odbiorców na skrzynkach takich jak Gmail, Onet, WP czy Interia.
11:30 – 11:45
Przerwa kawowa
11:45 – 13:15
Jak skutecznie i legalnie budować bazy adresowe
Dowiedz się, jak efektywnie budować bazę adresową do wykorzystania w email marketingu. Jak robić to legalnie i zgodnie z najlepszymi praktykami, abyś mógł spać spokojnie.
Jak zarządzać bazami adresowymi
Skuteczna baza adresowa to dopiero początek drogi – dowiedz się, jak odpowiednio zarządzać bazą adresową, wykorzystując dane deklaratywne oraz behawioralne, aby lepiej dostosować przesyłane treści.
13:15 – 14:15
Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:15 – 15:30
Jak stworzyć skuteczną i efektywną kreację email marketingową
Skuteczność email marketingu w dużej mierze zależy od jakości przesyłanej kreacji. Dowiedz się, o czym musisz pamiętać, aby Twoje maile były chętnie czytane i generowały wysoką konwersję.
15:30 – 15:45
Przerwa kawowa
15:45 – 17:00
Optymalizacja działań email marketingowych w celu maksymalnej konwersji
Email marketing pozwala na szybką analizę i optymalizację działań. Dowiedz się, na jakie wskaźniki warto zwracać uwagę i jakie wnioski wyciągać z ich zmian, aby kolejne kampanie były jeszcze bardziej efektywne.
Prelegentki i Prelegenci
Maciej Kautz
Rozpoczęcie konferencji
Trenerka Public Speaking
kotowskakama.pl
Kama Kotowska
5K tworzenia świata – jak stworzyć coś z niczego i przekonać do tego tłumy
1
0
1
3/3
5,25/6
Opis prelekcji
Czy słowa kształtują rzeczywistość? Czy marketing jest królem biznesu? Czy możemy obejść się bez siebie nawzajem? Przegląd najnowszych badań, statystyk, faktów i żartów na temat najważniejszej umiejętności homo sapiens – tworzenia otaczającego nas świata.
O Prelegentce
Od ponad 8 lat związana z branżą kreatywną. Prelegentka, trenerka, wykładowczyni.
Ekspertka Behavior-Led Marketingu, który łączy kreatywność z analityką behawioralną i pracą z danymi.
Jako entuzjastka Content i Growth Marketingu stawia przede wszystkim na nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów komunikacyjnych i budowanie strategii kreatywnych. Mówi o sobie Creative MacGyver.
Strateg marki
MIDEA
Paweł Tkaczyk
Duży budżet albo… duża zaraźliwość. O alternatywnych metodach reklamowania produktów i usług
2
0
4
12/15
5,10/6
Opis prelekcji
Opowiem o memetyce i o tym, w jaki sposób tworzy się produkty, które reklamują się same.
O prelegencie
Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki” jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google. Współtworzył lub konsultował marki pracodawcy dla Capgemini, Objectivity czy Orange.
CEO
DevaGroup
Krzysztof Marzec
Jak SEM inspiruje marketing
2
0
0
4/4
5,38/6
Opis prelekcji
Opowiem o tym, jak dane i narzędzia oraz strategie realizowane przez działy SEO/SEM potrafią zmieniać cały marketing na lepsze. Od pozyskiwania ruchu, poprzez komunikaty reklamowe aż po strony docelowe. Zobaczysz, jak pilnowanie dobrych praktyk z SEM skutkuje większą skutecznością kampanii w innych obszarach.
O prelegencie
CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. W branży SEM od 2005 roku. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi eHandlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce – w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia konkursów European Search Awards i Global Search Awards.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Kama Kotowska, Paweł Tkaczyk, Krzysztof Marzec
Przerwa kawowa
co-founder
marketingopanowany.pl
Jacek Kłosiński
Największym problemem w marketingu nie jest marketing
0
0
1
5/5
4,89
Opis prelekcji
Żeby marketing działał, nie możemy skupiać się wyłącznie na… marketingu. Opowiem o rzeczach, które decydują o tym, jakie efekty dają nasze kreacje, lejki i kampanie i które jednocześnie z marketingiem nie mają zbyt wiele wspólnego.
O prelegencie
Zajmuję się w doradztwem i szkoleniami na marketingopanowany.pl. Jako trener pracował m.in. dla Ikea, Orange, Play, Santander, Wedel, Comarch, ING, czy Bayer. Sprzedał ponad 10 000 kursów online, które szczegółowo omawiają tematy marketingowe. Napisał książkę o organizacji pracy „Metoda Tęczówki”. Zdarza mu się prowadzić też zajęcia na uczelniach, w tym na poziomie MBA.
Szkoleniowiec LEGO® SERIOUS PLAY®
Play in DNA & Janina Daily
Janina Bąk
Jak przebudować biznes za pomocą… klocków LEGO?
4
0
1
8/9
5,24
Opis prelekcji
W tej prezentacji opowiem o tym, czego możemy się nauczyć od jednej z najbardziej kochanych marek świata – LEGO. Jak uczynić innowację ważnym źródłem wzrostu i przewagi konkurencyjnej, jak radzić sobie z konsekwencjami błędnych decyzji biznesowych oraz o kreatywnej metodzie szkoleniowej, która w latach 90. uratowała LEGO od bankructwa i pomogła im podbić nowe rynki docelowe.
O Prelegentce
Trenerka biznesowa, statystyczka i influencerka. Założycielka dwóch marek, które mają rozbawiać – Janina Daily i Play in DNA. Szkoli niemal 100 firm rocznie z kompetencji przyszłości, m.in. kreatywności, analityki i wystąpień publicznych. Metodą LEGO® SERIOUS PLAY® pomaga zespołom i organizacjom przebudować biznes za pomocą… klocków LEGO. Szkoliła takie firmy jak: Google, META, Spotify Sweden, Deloitte, czy Netflix.
Założyciel
WiseGroup
Szymon Negacz
Co marketer powinien wiedzieć o strategii biznesu, a nie wie, jak zapytać?
1
0
0
1/1
5,55
Opis prelekcji
Marketing musi być połączony ze sprzedażą – o tym już wiemy. Marketing musi również wynikać ze strategii biznesu – o tym mówi się trochę rzadziej. W tym wystąpieniu nauczę Cię, jak zadać pytania o strategię biznesu, żeby móc do tego dostosować swoje działania.
O prelegencie
Wierzy, że rozwój sprzedaży to proces. Założyciel WiseGroup, grupy pięciu firm specjalizujących się w sprzedaży i marketingu B2B: SellWise, HireWise, AdWise, Let’s automate i Akademia Sales Angels. Z wykształcenia informatyk, trener biznesu oraz absolwent MBA. W trakcie kariery zawodowej zdobył kompetencje sprzedażowe, marketingowe i technologiczne. W 2018 roku połączył je w jedno, zakładając firmę doradczo-szkoleniową SellWise. Od tego czasu pomaga skutecznie zwiększać wyniki sprzedaży firm w Polsce. Jego wkład przyczynił się również do sukcesu Akademii Sales Angels. Autor popularnego podcastu „Nowoczesna Sprzedaż i Marketing”, docierającego do ponad 40 tysięcy słuchaczy oraz prowadzący kanał YouTube „Wise Business School”, gdzie tłumaczy trudne biznesowe zagadnienia w zrozumiały sposób. Wszystkie przedsięwzięcia, w których brał udział, wygenerowały już ponad 1 mld złotych przychodu.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Jacek Kłosiński, Janina Bąk, Szymon Negacz
Przerwa kawowa
Founder
Lethe / DDOB / Carpatree
Jakub Chmielniak
Od 0 do 100 mln userów w 3 miesiące na Telegramie – dlaczego marketing w 2024 to nie tylko Instagram i TikTok?
Opis prelekcji
Czy Telegram będzie nowym Tiktokiem? Jeszcze 5 lat temu każdy traktował TikToka z dystansem, a dzisiaj appka chińskiego ByteDance jest pełnoprawnym, mainstreamowym kanałem docierania do odbiorców, któremu stale rosnące budżety poświęcają wszystkie duże marki.
Co będzie kolejne? W mojej prelekcji będę chciał opowiedzieć o fenomenie ostatnich miesięcy na Telegramie: miniappkach, które generują niebotyczne zasięgi, nieosiągalne nigdzie indziej. Czyli: czym jest Hamster Kombat, Dragonz Land, Pixelverse, Catizen, i skąd te dziesiątki milionów użytkowników grających w gry i klikających w smoki i chomiki?
O prelegencie
Od 13 lat z powodzeniem rozwijam Mr. Gugu, Aloha From Deer, Carpatree i inne polskie marki odzieżowe i sklepy internetowe. Współtworzę jedną z największych polskich agencji influencer marketingowych – Daily Dose of Beauty (DDOB).
CEO
Very Human Services
Wojciech Ławniczak
Lista Przebojów Programu Klienckiego
2
1
2
7/7
5,48
Opis prelekcji
Prezentacja powstała w oparciu o wnioski wybranych 33 projektów badawczych i strategicznych z obszaru produktu i usługi, które realizowałem w latach 2013-2023 i których esencję postanowiłem wyciągnąć i przedstawić. Wyszło, że jest Top 5 elementów, które bez względu na to, czy jesteś dużą, czy małą firmą i w jakiej branży działasz, powinny być dla Ciebie ważne, bo mają wpływ na pozytywne nastawienie klienta względem Twojej marki, jego lojalizację, sprawniejsze procesy – komunikacji, sprzedaży i marketingu. Na konferencji podzielę się z Tobą pierwszą trójką.
O prelegencie
Od dwudziestu lat realizuje projekty, których ramy wyznaczają strategie, marka, innowacje i design. Pracuje z korporacjami, firmami właścicielskimi i instytucjami jako doświadczony moderator procesów innowacyjnych i projektant usług. Jeden z pionierów service design thinking w Polsce. Współzałożyciel think-tanku Service Design Polska oraz Very Human Services – agencji zajmującej się badaniami i projektowaniem w oparciu o podejście human-centred.
Partner
Lawmore
Aleksandra Maciejewicz
1/1
5,09
O Prelegentce
Rzecznika patentowa, prawniczka, partnerka w LAWMORE, założycielka ONDARE legal/business hub, specjalistka z zakresu zarządzania własnością intelektualną. Od ponad 11 lat doradza naukowcom, startupom i przedstawicielom przemysłów kreatywnych. Wykładowczyni, mentorka i autorka wielu publikacji (m.in. poradnika na temat sztucznej inteligencji WydAIniej, kodeksu dobrych praktyk dla influencerów oraz pierwszego polskiego e-booka o prawnych aspektach generatywnego AI). Psycholożka in spe.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Jakub Chmielniak, Wojtek Ławniczak, Aleksandra Maciejewicz
Przerwa kawowa
Email Marketing Expert
Paweł Sala
9 sprawdzonych sposobów na zwiększenie konwersji w e-mail marketingu
0
1
1
11/12
4,99
Opis prelekcji
W dobie coraz mniejszych zasięgów organicznych marketerzy zwiększają swoje zaangażowanie w e-mail marketing. Dowiedz się, jak nie stracić szansy na osiągnięcie maksymalnych konwersji z każdego wysłanego maila. Poznaj tajniki zamiany subskrybentów w klientów, a klientów w lojalnych fanów Twojej marki.
O prelegencie
Trener, manager oraz konsultant z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Współtwórca wielu kampanii marketingowych nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Effie, Kreatura czy Mixx Awards. Co-founder FreshMaila – najpopularniejszego narzędzia do email marketingu w Polsce obecnie będącego częścią giełdowej spółki Vercom. Mówca na największych konferencjach branżowych w Polsce takich jak Infoshare, Forum IAB, I love marketing czy InternetBeta. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautor innych – w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN – „E-marketing – pakiet startowy”. Wieloletni szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska. Autor podcastu Email [i] Marketing.
Strateg marki
brandoholik.pl
Maciek Sznitowski
Wnikliwie w głąb wglądaj, czyli ogarnij wreszcie te insighty!
0
0
0
1/1
5,11
Opis prelekcji
Insighty to tajemny składnik, który dodaje magicznej otoczki wszystkim marketingowym pomysłom i strategiom. Nic dziwnego, że marketerzy szukają ich jak Gargamel Smerfów. Ale jak je znaleźć? Czy musimy liczyć na szczęście? A może czekać na objawienie? Nie, marketing to nie czarna magia, a odkrywanie insightów nie wymaga zaklęć. Podzielę się pragmatycznymi sposobami na ich wypracowanie.
O prelegencie
Mówi o sobie, że jest brandoholikiem, bo od 15 lat pomaga firmom w brand marketingu. Układa marki w spójną historię – bo spójna marka lepiej zapisuje się w pamięci klientów i szybciej zdobywa ich zaufanie.
Wiedzą o brand marketingu dzieli się na blogu Brandoholik.pl oraz w podcaście Markotwórstwo.
CEO
Tigers
Franciszek Georgiew
4
0
1
3/4
4,83
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Paweł Sala, Franciszek Georgiew, Maciek Sznitowski
Ogłoszenie wyników i zakończenie konferencji
Szkolenie pomoże Ci zrozumieć specyfikę poszczególnych portali, poznać skuteczne typy contentu, efektywne ustawienia reklam i poznać narzędzia do spięcia całego ekosystemu.
- Szkolenie zaczniemy od omówienia podstawowej rzeczy: STRATEGII. Dzięki temu dowiesz się, jakie kanały wybrać do danej grupy docelowej, nauczysz się określać jej specyfikę i na tej podstawie dobierać odpowiednie treści. Wszystko na podstawie konkretnych danych analitycznych.
- W kolejnym kroku omówimy ALGORYTMY, czyli to, co sprawia, że pewne treści zyskują niesamowitą popularność, podczas gdy inne umykają uwadze użytkowników. Dowiesz się wszystkiego o tym, jak stworzyć skuteczny CONTENT do każdego popularnego kanału social media.
- Następnie przejdziemy przez MODERACJĘ. W tym segmencie omówimy jak komunikować się z odbiorcami i reagować na kryzysy. Poznasz też garść narzędzi przydatnych w codziennej pracy marketera.
- Na deser zostawiliśmy nie mniej ciekawą część social mediów — promocję i REKLAMY PŁATNE. Dowiesz się wszystkiego o ustawianiu skutecznych kampanii na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i Twitterze.
Szkolenie prowadzi Artur Jabłoński
Niekwestionowany ekspert mediów społecznościowych, właściciel agencji digitalk, autor jednego z najpopularniejszych blogów o tematyce marketingowej, a także newslettera i podcastu “Konkretnie o marketingu”.
Program szkolenia
Social Media Manager
Cele szkolenia: szkolenie kompleksowo wprowadzające w świat social mediów
Zakres szkolenia: social media
Formy merytoryczne: szkolenie
Materiały: prezentacja szkoleniowa
Prowadzący: Artur Jabłoński
10:00 – 11:30 Strategia
• Social media przyszłości – co nas czeka? Od Tik Toka po WeChata.
• Czy moja grupa docelowa jest na ____? Jak wybrać kanały, w których warto być obecnym
• Polacy w social media – garść danych o demografii i zachowaniach.
• Media własne, cudze, zdobyte – sposoby funkcjonowania w różnych kanałach jednocześnie
• Od akcji jednorazowych po egobaity – sprawdzone taktyki działań w social media
• Analityka mediów społecznościowych
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 – 13:15 Komunikacja
• Zasady działania algorytmu Facebooka i Instagrama,
• Treści, które przyciągają uwagę – niezależnie od kanału,
• Co łączy, a co dzieli najpopularniejsze media społecznościowe
• Angażujące grafiki i animacje – jak powinny wyglądać i jakimi narzędziami je stworzyć,
• Interesujący post, czyli jaki? Tekstowa strona postów i reklam. Jak pisać, żeby chcieli czytać i klikać.
13:15 – 14:00 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:00 – 15:15 Moderacja
• Przydatne narzędzia social media managera – od tworzenia grafik przez proste animacje po zarządzanie profilami.
• Stymulowanie dyskusji i reagowanie na komentarze
• Sytuacje kryzysowe – jak sobie z nimi poradzić
15:15 – 15:30 Przerwa kawowa
15:30 – 17:00 Promocja
• Jak działają reklamy płatne w social media – struktura kampanii, typy targetowania, modele aukcyjne
• Podobieństwa i różnice między systemami reklamowymi na Facebooku, Instagramie, Linkedinie i Twitterze
• Sprawdzone sposoby dobierania grup docelowych,
• Kluczowe statystyki kampanii reklamowych – jak analizować wyniki i zarządzać raportami
17:00 – 18:00 Sesja Q&A
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia
#ilovemkt Afterparty
📆 17.04.2024
⏰ 21:00
#ilovemkt Afterparty to nie tylko zwykła impreza! To niepowtarzalna okazja, by kontynuować dyskusje, które rozpoczęliśmy jeszcze podczas konferencji, poznać innych entuzjastów marketingu i po prostu dobrze się bawić!
Dlaczego warto wziąć udział w #ilovemkt Afterparty?
• Nawiążesz nowe, wartościowe kontakty biznesowe
• Wymienisz się doświadczeniami z innymi profesjonalistami branży marketingowej
• Po dniu pełnym intensywnych prelekcji to idealne miejsce na chwilę relaksu i rozrywki.
• Odkryjesz pyszne drinki w open barze!
_________________
Uwaga: Wstęp na #ilovemkt afterparty tylko dla posiadaczy biletów w pakiecie Premium i VIP (udział stacjonarny). Nie ma możliwości zakupu osobnych wejściówek tylko na Afterparty.
Nie przegap okazji do zabawy w towarzystwie najlepszych ekspertów branży marketingowej!
Prelegentki i Prelegenci
Maciej Kautz
Rozpoczęcie konferencji
SEO Director
Fabryka Marketingu
Mateusz Malinowski
Perplexity AI – przyszłość wyszukiwarek i SEO?
0
1
0
2/2
5,25/6
O prelegencie
Zajmuję się tworzeniem kompleksowych strategii SEO oraz audytami, rekomendacjami content marketingowymi i procesem linkbuilding’u.
Swoim doświadczeniem dzielę się w trakcie szkoleń, konferencji i meet up’ów. Zająłem 2 miejsce na I love marketing i 3 miejsce na semKRK. Jestem również pomysłodawcą warszawskiego Meet Up 404, czyli spotkań dla specjalistów z zakresu pozycjonowania.
Od ponad 2 lat zgłębiam możliwości AI, szczególnie w kontekście contentu i wykorzystania w SEO. W sztucznej inteligencji upatruję skutecznej realizacji, bez straty na jakości wykonywanej pracy.
Właścicielka kancelarii adwokackiej
Założycielka Dimotely
Katarzyna Krzywicka
Gdy algorytm się myli, kto ponosi winę za błędy AI?
Pierwszy raz na konferencji
Opis prelekcji
Kto ponosi odpowiedzialność za jego błędy – programista, właściciel platformy, a może autor promptu? W trakcie prelekcji odkryjemy realne ryzyka związane z błędami AI, zbadamy, jak podmioty mogą się przed nimi zabezpieczać, oraz omówimy kroki, które pozwolą zminimalizować ryzyko. Dowiesz się, jak świadomie zarządzać technologią, by stała się Twoim sprzymierzeńcem, a nie źródłem problemów.
O Prelegentce
projektantka prawna, szefowa kancelarii adwokackiej, właścicielka e-sklepu z prawem dimotely, założycielka startupu LegalTech – DITOR i uczestniczka program Famale Startup, Huge Thing.
Buduje świat, w którym technologia i dizajn pokazują, jak używać prawa na co dzień! Doradza w zakresie wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji zgodnie z prawem w organizacjach i prowadzi szkolenia w tym zakresie. Pokazuję, jak działać nie tylko w sposób bezpieczny, ale także prosty, skuteczny i innowacyjny.
Director of Software Engineering
GSK
Marek Zieliński
Najnowsze trendy w świetle starych problemów. Subiektywnie o AI
0
0
0
1/1
5,08
O prelegencie
Marek kieruje zespołem tworzącym oprogramowanie, które pomaga naukowcom z GSK w opracowywaniu nowych leków i szczepionek, przy wykorzystaniu zaawansowanej inżynierii oprogramowania, inżynierii danych, technologii chmurowych oraz AI. Z powodzeniem buduje i zarządza międzynarodowymi zespołami i globalnymi usługami IT. Jest absolwentem studiów informatycznych i programu Executive MBA Poznań-Atlanta. Jako okazjonalny prelegent, chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem. Poza pracą pasjonuje się literaturą faktu, nowymi technologiami, tworzeniem sztuki multimedialnej i dobrym kinem sci-fi.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Mateusz Malinowski, Katarzyna Krzywicka, Marek Zieliński
Przerwa kawowa
Co-founder & Creative Director
More Bananas
Anna Ledwoń-Blacha
Marketing w erze AI: sztuczna inteligencja, prawdziwe emocje
1
0
0
6/8
4,84
Opis prelekcji
W mojej prezentacji pokażę, jak sztuczna inteligencja może wspierać budowanie autentycznych relacji z konsumentami, łącząc zaawansowane technologie z prawdziwymi emocjami. Razem odkryjemy, jak AI zmienia podejście do marketingu, pozwalając na głębsze i bardziej efektywne angażowanie odbiorców, budowanie strategii i tworzenie contentu. Poruszymy aspekty związane z granicą pomiędzy tym co „sztuczne”, a tym co „prawdziwe” i czy ma to jeszcze znaczenie.
O Prelegentce
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.
Konsultant | Mówca | Trener
Anna PRO
Anna Prończuk-Omiotek
Jak w 6 krokach stworzyć VIDEO AI, które zatrzyma skrollujące palce? (i nie będzie creepy).
1
0
0
2/3
4,81/6
Opis prelekcji
Chcesz dowiedzieć się, jak szybko i efektywnie tworzyć kampanie wideo przy użyciu AI? W tej prezentacji pokażę Ci:
jak są najlepsze narzędzia AI do generowania wideo,
jak zautomatyzować montaż i postprodukcję,
jak krok po kroku zaplanować i zrealizować kampanię wideo z AI – na przykładzie konkretnego case study.
Nauczysz się, jak z pomocą sztucznej inteligencji tworzyć profesjonalne wideo, które wzmocni Twoją markę i wyróżni Cię na tle konkurencji. A to wszystko podane w przejrzystej formie, krok po kroku, tak byś móc natychmiast wdrożyć zdobytą wiedzę w praktykę. Gotowi na rewolucję w wideomarketingu? 🙂
O Prelegentce
Anna Prończuk-Omiotek – znana w internecie jako AnnaPRO, ponieważ uczy jak robić PROfesjonalny marketing, który wspiera sprzedaż. Współpracowała m.in. z Allegro, General Electric, Mercedes-Benz, Medicover, Santander. Autorka kanału „ANNA PRO” na YouTube, gdzie dzieli się wiedzą o AI, marketingu i szeroko pojętym biznesie. Kanał został nagrodzony w 2024 jako jeden z TOP 10 kanałów z najwyższym współczynnikiem zaangażowania wśród YouTuberów marketingowych. Jest Co-Founderem SalesYY.com i wraz z zespołem konsultantów, pomaga właścicielom firm usługowych, technologicznych i biznesów Saas, podnosić efektywność ich działań marketingowych i sprzedażowych. „Nasza misja to łączyć strategię Marketingu ze strategią Sprzedaży, aby stworzyć dla Ciebie powtarzalny, przewidywalny i skalowalny proces dotarcia do klienta docelowego.”
Co-Founder
NAOKO-STORE
Jacek Szyndler
Wzrost do 100 mln zł sprzedaży w asyście ChatGPT – Case study: Jakie KPI osiągnęliśmy dzięki AI w biznesie, marketingu, zdrowiu i życiu codziennym
Pierwszy raz na konferencji
Opis prelekcji
O prelegencie
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie zdobył tytuły magistra ekonomii oraz finansów i rachunkowości. Ukończył również studia podyplomowe. Po studiach kontynuował swoją akademicką karierę, prowadząc wykłady na różnych uczelniach z zakresu przedsiębiorczości akademickiej. Jest również współautorem podręcznika z tej dziedziny. W ramach firm inkubowanych w ramach Akemickiego Inkubatora Przedsiębiorczości zdobył wiele wyróżnień, w tym m.in tytuł Młodej Firmy Roku.
Od ostatnich siedmiu lat pełni funkcję wiceprezesa ds. Marketingu w NAOKO, odzieżowym, e-commerce. Firma od wielu lat prowadzi owocną współpracę z grupa Discovery, tworząc kolekcje odzieżowe dla NAOKO na licencji Warner Bros. Uczestniczyła też w wielu wydarzeniach na arenie międzynarodowej, m.in w prestiżowym Mercedes Benz Fashion Week.
NAOKO, jest też pionierem w dziedzinie modowej technologii, będąc na czele innowacyjnego projektu, który łączy modę, społeczność i sztuczną inteligencję. Projekt ten zaangażował ponad 50 000 osób, co stanowi niezwykły kamień milowy w historii firmy.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Anna Ledwoń-Blacha, Anna Prończuk-Omiotek, Jacek Szyndler
Przerwa kawowa
CMO/COO
Qlos
Kamil Porembiński
Dlaczego tak łatwo jest Cię zhakować? AI w służbie przestępców
0
0
0
1/1
4,97
Opis prelekcji
Jeżeli uważasz, że cyberbezpieczeństwo nie zależy od Ciebie i nie mają Ci co ukraść, to podrzuć mi swoje hasła na maila. Cyberprzestępcy kradną na potęgę, AI tylko ich wspiera w działaniach, a Ty dłużej czytasz ten opis prelekcji, niż oni włamują Ci się na Facebooka.
O prelegencie
Upierdliwy, ale potrzebny – tak w kilku słowach można opisać Kamila Porembińskiego, który od ponad 17 lat pomaga firmom i startup-om w informatyzacji marketingu, zwiększaniu dostarczalności kampanii e-mailowych oraz dostępności stron internetowych. Jego konikiem jest cyberbezpieczeństwo, a jednymi z flagowych usług szkolenia z zakresu bezpieczeństwa w sieci, migracje do chmury oraz optymalizacja kosztów infrastruktury serwerowej. Na swoim koncie ma współprace z takimi markami, jak: IMKER, Urząd Miasta Wrocław, WSB Merito. Współtwórca książki: “WydAIniej”, w której napisał rozdział o cyberbezpieczeństwie w kontekście wykorzystania sztucznej inteligencji. Prywatnie nurek i autor pierwszego w Polsce podcastu o tej właśnie tematyce pod hasłem: “Spod Wody”.
Co-founder, CEO
easy.tools
Grzegorz Róg
Kochanie, spóźnię się na obiad! O tym, jak AI i Automatyzacja zmieniła moją pracę na zawsze.
1
0
1
3/3
5,20
Opis prelekcji
Kochanie, spóźnię się na obiad! Ile? Najwyżej kilka tygodni. Wiesz, wymyśliliśmy z Adamem taki nowy projekt. Okazuje się, że to całe AI może faktycznie się do czegoś przydać. Jeśli połączyć je z automatyzacją, nasze zespoły mogą wejść na zupełnie nowy poziom produktywności. Czy jestem sam? Nie do końca, jestem z Alice. Ale to nie tak, jak myślisz. Kochanie?
O prelegencie
W swojej pracy łączy na co dzień projektowanie, automatyzacje, oraz nowoczesne podejście do edukacji oraz dzielenia się wiedzą. Tworzy jedną z największych polskich platform edukacyjnych dla kreatywnych – eduweb.pl oraz społeczność ahoy.so. Poza tym prowadzi szereg internetowych projektów i startupów w Polsce i za granicą – na przykład easycart.pl, automation.house, systemflow.co czy learnux.io. Dużą wagę przykłada do świetnych doświadczeń użytkownika i tworzenia produktów, które dają wartość, a wszystko inne stara się automatyzować.
Co-founder
AI Flavours
Zuzanna Kwiatkowska
Poznała ten jeden AI skill – wszyscy szefowie jej nienawidzą!
0
1
0
2/2
4,97/6
Opis prelekcji
Winda w biurowcu. Spanikowany pracownik przypomina sobie, że miał przygotować raport dla szefowej. Na szczęście z pomocą przychodzi mu kolega, który ma do dyspozycji komputer pod pachą i… 60 pięter. I tyle mu wystarcza, by na oczach starszych kolegów wygenerować brakujący dokument, zanim dojadą na miejsce. Tyle, bo na komputerze miał też Excela – który właśnie tak reklamował się w 1992 roku. A gdyby ten kolega miał AI, komórkę i o wiele mniej pięter? Czy ta historia również zakończyłaby się happy endem? Przekonajmy się!
O Prelegentce
Edukatorka i praktyczka, działająca w branży AI od prawie 10 lat, podczas których wdrażała i patentowała rozwiązania technologiczne, w szczególności na pograniczu audio i AI. Wspiera start-upy deeptech w skutecznej komunikacji z inwestorami i biznesem. Z wykształcenia matematyczka specjalizująca się w uczeniu maszynowym. Wyróżniona w zestawieniu Top 100 Kobiet w AI w Polsce. Kreatywnie napędzana przez ADHD.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Kamil Porembiński, Zuzanna Kwiatkowska, Grzegorz Róg
Przerwa kawowa
CEO & Founder
Brand24
Michał Sadowski
Marketing w 2026 – wizja przyszłości rewolucji AI i w jaki sposób możemy wykorzystać nadchodzące zmiany w codziennej pracy
2
2
2
11/11
5,27
O prelegencie
Założyciel i prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Programista i grafik. Komentator zjawisk związanych z Internetem.
Profesor fizyki
Uniwersytet Warszawski
Andrzej Dragan
Pierwszy raz na konferencji
O prelegencie
Profesor fizyki na Uniwersytecie Warszawskim oraz National University of Singapore, prowadzi grupę badawczą zajmującą się łączeniem teorii względności z teorią kwantową. Laureat nagród naukowych European Science Foundation, Ministra Edukacji, Fundacji Nauki Polskiej, Narodowego Centrum Nauki, tygodnika “Polityka”. Stypendysta University of Oxford, pracował w Imperial College London i University of Nottingham. Autor dwóch książek i 60 artykułów naukowych. Zdobywca tytułu Fotograf Roku brytyjskiego pisma „Digital Camera”, nominowany do Złotego Lwa na festiwalu reklamowym w Cannes. Autor fotografii i krótkich filmów dla Netflixa, HBO, Channel 4, Sky TV, Playstation, Converse, Energizer, Xbox. Twórca fotograficznego Efektu Dragana, autor wystaw w Mediolanie, Londynie, Paryżu, Amsterdamie, Nowym Jorku i Tokyo. Zdobywca, głównej nagrody London Fashion Film Festival, Best in Show brytyjskiego „Creative Review”, finalista Berlin Commercial oraz nagród na festiwalach Golden Drum, Epica Awards, Corbis Awards, Photo Masters Cup London. Autor teledysków dla Quebonafide, Behemoth, Hani Rani. Jako nastolatek zdobywał nagrody w konkursach muzyki elektronicznej. Nigdy nie pił kawy.
Digital EU Ambassador
Maciej Kawecki
Dolina Krzemowa nie spowalnia. Zaczyna biec szybciej
Pierwszy raz na konferencji
Opis prelekcji
Czy po wielkim „boom” pod hasłem AI czeka nas spowolnienie? Czy „bańka pod hasłem AI” pomału pęka? Czego możemy spodziewać się w najbliższych miesiącach i latach od technologii i Sztucznej Inteligencji? Aby odpowiedzieć na te pytania dr Maciej Kawecki spotkał się w USA z osobami, które kierują największymi firmami technologicznymi świata oraz największymi naukowcami. Efektem tych spotkań jest stworzony film dokumentalny „tak widzimy przyszłość”. Film stworzony z udziałem największych amerykańskich nazwisk technologicznych będzie pierwszą taką produkcją w historii. Obok filmu w oparciu o doświadczenia z tych spotkań i aktualny stan wiedzy przygotowany został wykład, w którym dr Maciej Kawecki wyjaśnia, dlaczego ludzkość zapewne nigdy nie osiągnie poziomu AGI w rozwoju AI. Dlaczego poziom taki w pewnym sensie nie istnieje. W wykładzie wskazane zostaną również możliwe scenariusze rozwoju AI w najbliższych latach. Wykład wykorzystując przygotowane autorsko materiały wizualne stanowić ma podróż po nauce i wiedzy o otaczającej nas rzeczywistości, która stanowi jedyną istniejącą dzisiaj naturalną granicę rozwoju AI.
Panel dyskusyjny
Uczestnicy: Michał Sadowski, Andrzej Dragan, Maciej Kawecki
Ogłoszenie wyników i zakończenie konferencji
Chaos w marketingu dopadnie Cię szybciej, niż myślisz.
Mając do wyboru dziesiątki kanałów marketingowych, setki narzędzi – jak wybrać to, czym trzeba się zająć w pierwszej kolejności?
Strategia przypomina planowanie podróży – zabierasz swoją firmę lub markę z punktu A (w którym jest dzisiaj) do punktu B (w którym chcesz się znaleźć). Istnieją gotowe i sprawdzone metody, dzięki którym powstrzymasz chaos.
Skuteczne wdrożenie strategii to kluczowy proces, który odpowiada za 99% sukcesu. Nauczysz się nie tylko jak przejść go sprawnie, ale również jak mierzyć jego skuteczność.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu Strategia marketingowa?
• Nauczysz się mierzyć marketing. Bez tego żadna strategia nie ma racji bytu. Poznasz sposoby na priorytetyzowanie (przeczytaj to słowo trzy razy głośno!) działań, by nie marnować zasobów.
• Dostaniesz gotowe narzędzia i metody oraz dowiesz się, kiedy którą z nich warto stosować.
• Opowiem o dobrych praktykach, bo w strategii za 99% sukcesu odpowiada jej wdrożenie.
• Szkolenie ma charakter interaktywnego wykładu, obejmujące case studies firm z Polski i zagranicy.
Szkolenie prowadzi Paweł Tkaczyk
Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił trzy książki: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.
Program szkolenia
Cel szkolenia: opanowanie narzędzi i metod analizy strategicznej oraz sposobów jej wdrażania.
Zakres szkolenia: strategia marketingowa.
Forma merytoryczna: interaktywny wykład, case studies.
Materiały: prezentacja po zajęciach.
Prowadzący: Paweł Tkaczyk
10:00 – 11:00 Strategia marketingowa, strategia komunikacji, strategia sprzedaży i inne – co wchodzi w ich skład? Kiedy i której potrzebujesz?
• Ustalanie celów strategicznych
• Ustalanie metod pomiaru
• Co nie powinno wchodzić w skład strategii?
11:00 – 11:30 Analizy wstępne na przykładzie analizy SWOT.
11:30 – 11:45 Przerwa kawowa
11:45 – 12:45 Macierz BCG i podstawowe sposoby mierzenia sukcesu rynkowego.
• Strategia znaku zapytania i relacje z konkurencją.
• Strategia gwiazdy i budowanie wyróżnienia na rynku
• Dojna krowa i metody zwiększania przychodu
• Pies i wstęp do analizy portfelowej
12:45 – 13:30 Cykl życia produktu i dostosowanie strategii do poszczególnych faz cyklu życia.
13:30 – 14:30 Przerwa obiadowa (we własnym zakresie)
14:30 – 15:30 Segmentacja, targetowanie, pozycjonowanie, czyli trzy centralne filary strategii marketingowej.
• Jak segmentować rynek? Dobre i złe przykłady. Macierz segmentacyjna.
• Wybór strategii targetowania. Analiza portfelowa marek.
• Pozycjonowanie – strategie znajdowania przewagi konkurencyjnej.
15:30 – 16:30 Dobór kanałów marketingowych i persony
16:30 – 16:45 Przerwa kawowa
16:45 – 17:30 Dobre i złe przykłady
17:30 – 18:00 Pytania i odpowiedzi
Więcej szczegółów znajdziesz na stronie szkolenia.
Sprawdź bonusy i wybierz bilet
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Premium
Standard
Dedykowana strefa VIP z posiłkiem, możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach
Materiały video z 3 dni XVII edycji konferencji (poprzednia edycja) WARTOŚĆ: 1970 zł
Streszczenia prelekcji przygotowane przez AI
Roczna drukowana prenumerata magazynu sprawny.marketing
Materiały video z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł
Wydzielone najlepsze miejsca na widowni
Dostęp do archiwum wiedzy sprawny.marketing – akademia oraz poprzednie wydania magazynu
Udział w afterparty, 23.10.2024 Open bar dla uczestników WARTOŚĆ: 350 zł
Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing
Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny I <3 marketing
Duża paczka konferencyjna
Mała paczka konferencyjna
Dostęp do kursów online
Egzemplarz magazynu sprawny.marketing
Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom
Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl
Dlaczego warto?
1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja
Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉
2
18-minutowe prezentacje
Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.
3
ZERO sprzedażowych prezentacji
Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.
4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji
Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu
5
Epickie Afterparty #ilovemkt
Impreza odbywa się po drugim dniu I ❤️ Marketing & Technology (czyli po I ❤️ Marketing) w klubie SLA, ul. Świętokrzyska 3 – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.
6
Edutainment w najlepszej formie
Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂
7
I Love Marketing loves eco!
Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku. Razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ilu uczestników pojawi się na konferencji!
8
Paczka konferencyjna
Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.
9
Maciej Kautz jako prowadzący konferencję!
Konferencja #ilovemkt jest prowadzona przez genialnego konferansjera,Macieja Kautza, który już 18 edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.
10
Wybierasz zwycięzcę #ilovemkt i gwiazdę okładki magazynu!
Uczestnicy wybierają nie tylko zwycięzców #ilovemkt, ale również gwiazdę okładki magazynu sprawny.marketing! Prelegent z najwyższą średnią ze wszystkich dni znajdzie się w kolejnym numerze naszego magazynu.
11
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów
Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce?
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.
12
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku
Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂
13
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji
Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.
14
Dostęp do subskrypcji premium.sprawny.marketing
W ramach zamówionej wejściówki na konferencję #ilovemkt otrzymasz 3-miesięczny specjalny dostęp testowy m.in. do wszystkich edukacyjnych treści sprawny.marketing za paywallem oraz innowacyjnej platformy społecznościowej dla marketerów i marketerek. W zależności od wybranego biletu na konferencję w ramach subskrypcji otrzymasz m.in: streszczenia najlepszych, nowych książek marketingowych, polskiej prasy branżowej, a także sprawozdania z największych eventów marketingowych z całego świata!
FAQ
Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. W dniu konferencji wystarczy podejść do punktu rejestracyjnego, gdzie prowadzona będzie rejestracja imienna.
Paczkę otrzymasz tydzień przed konferencją na adres, który został wskazany w zamówieniu.
Niestety nie, tylko bilety premium i vip są uprawnione do uczestnictwa w afterparty. Jeśli chcesz z nami być na afterze zachęcamy do zakupu biletu uprawnionego 🙂
Dostępy do nagrań w ramach pakietu otrzymasz w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawnymarketing.pl. Faktura zostanie wysłana również mailowo z systemu infakt na wskazany przy zamówieniu adres mailowy.
Na fakturze widnieje nazwa biletu, rodzaj pakietu, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.
Szczegółowe informacje otrzymasz mailowo tydzień przed eventem 🙂