

Warszawa,8 – 10 kwietnia 2025
- Cena od 697 PLN
- 3 dni, 9 konferencji
- Multikino Złote Tarasy, Warszawa
Ceny wzrosną za
Zarezerwuj swoje miejsce w najlepszej cenie!
Prawdopodobnie jedyna zgrywalizowana
konferencja na świecie
Już 8–10 kwietnia 2025 roku spotykamy się w Multikinie Złote Tarasy na XIX edycji konferencji I * Marketing & Technology! 🥳
To będzie największa edycja w historii #ilovemkt! Przez trzy dni zorganizujemy aż 9 konferencji z 3 ścieżkami tematycznymi każdego dnia. Wśród nich takie klasyki, jak: I * marketing, I * social media oraz I * AI na największej sali kinowej w Polsce. Powraca też XSUMMIT – konferencja o Customer i Employee Experience. Ponadto wprowadzamy 5 zupełnie nowych ścieżek, które odbędą się w mniejszych salach. Wśród nich:
Agenda konferencji krok po kroku wprowadzi uczestników w świat optymalizacji zdrowia i produktywności, dostarczając solidnych podstaw i praktycznych wskazówek. Prelekcje obejmą kluczowe zagadnienia, takie jak poprawa jakości snu, zarządzanie stresem, techniki wspierające koncentrację oraz sposoby na zwiększenie poziomu energii. Dzięki temu każdy będzie mógł odkryć biohacking w przystępny i inspirujący sposób.
- I ♥️ PRO: ads&analytics: zaawansowane techniki planowania i mierzenia efektywności kampanii 📊.
- I ♥️ PRO: seo&content: taktyki na zwiększenie widoczności i skuteczności contentu 🕵️.
I ♥️ PRO: e-mail marketing: nowe sposoby na maksymalizację zaangażowania odbiorców 🎯.
Bądź częścią tej historycznej edycji #ilovemkt! ❤️
Kliknij i sprawdź agendę każdego z dni
Prelegentki i Prelegenci

@SztucznaPolska – Jacek Jabłoński
Pierwszy raz na konferencji

CEO
Tigers
Franciszek Georgiew
Od asystentów do agentów AI: dlaczego małe kroki tworzą wielkie zmiany?

0

0

1
4/5
4,94/6
Opis prelekcji
Koniec przytłoczenia wizjami nie do realizacji! Poznaj sprawdzoną ścieżkę transformacji AI przez małe zwycięstwa. Na przykładzie działu sprzedaży pokażę, jak krok po kroku budować kulturę AI w organizacji – od pierwszego asystenta do ekosystemu współpracujących agentów.

CEO
AI wizards, Job’n’Joy, Shake the Cake
Tomek Graszewicz
7 ograniczeń, które sobie stawiasz w korzystaniu z AI w marketingu

0

2

0
3/3
5,51/ 6
O prelegencie
Praktyk AI specjalizujący się w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w branży kreatywnej. Założyciel firmy szkoleniowej AI wizards, gdzie uczy praktycznego zastosowania narzędzi AI, m.in. ChaGPT, Midjourney i wielu innych narzędzi generative AI, wspierających procesy twórcze. Laureat nagrody Digital Ars za najlepsze dzieło stworzone przy pomocy AI w 2023, oraz wielu innych prestiżowych nagród w branży kreatywnych m.in. EFFIE, KTR, EBEA, Golden Arrow czy Złote Spinacze. Od ponad 20 lat związany z branżą kreatywną, założyciel agencji employer brandingowej Job’n’Joy oraz agencji kreatywnej Shake the Cake. Wykładowca akademicki, szkoleniowiec i keynote speaker, od lat dzielący się wiedzą na temat technik rozwijania kreatywności oraz wykorzystania AI w pracy twórczej.

Co-founder
AI Flavours
Zuzanna Kwiatkowska
Spektakularne faile AI i czego możemy się z nich nauczyć

0

1

0
3/3
5,0/6
O Prelegentce
Edukatorka i praktyczka, działająca w branży AI od prawie 10 lat, podczas których wdrażała i patentowała rozwiązania technologiczne, w szczególności na pograniczu audio i AI. Wspiera start-upy deeptech w skutecznej komunikacji z inwestorami i biznesem. Z wykształcenia matematyczka specjalizująca się w uczeniu maszynowym. Wyróżniona w zestawieniu Top 100 Kobiet w AI w Polsce. Kreatywnie napędzana przez ADHD.

pidak.ai
@pidak.ai – Kacper Sołtys
Modele do generowania zdjęć FLUX, dlaczego są lepsze od Midjourney?
Pierwszy raz na konferencji
O prelegencie
Entuzjasta sztucznej inteligencj. Tworzący treści z jej użyciem pod pseudonimem “pidak.ai”. Od ponad roku publikuje treści w social mediach wygenerowane przy pomocy najnowszych narzędzi AI. W swoich pracach przedstawia polityków i inne znane z życia publicznego osoby w niecodziennych sytuacjach.

CEO | Head of SEO
TopOnline
Marcin Kamiński
Yosa – mój pierwszy agent AI. Dziesięć kluczowych lekcji z jego tworzenia

0

0

0
2/2
5,02
O prelegencie
Współzałożyciel Top Online. Odpowiedzialny za działy SEO i marketingu, rozwój autorskich narzędzi i automatyzację procesów. Praktyk, nie teoretyk – wszystkie wdrażane dla klientów rozwiązania testował na własnej skórze. Stały rozwój agencji, to dla niego najważniejszy zawodowy cel, choć – jak sam twierdzi – nic nie byłoby możliwe bez ludzi, z którymi pracuje na co dzień.

Senior AI Engineer
Agnieszka Mikołajczyk-Bareła
Czy liczby mogą zamienić się w myśli? O przełomowych treningach dużych modeli językowych.

0

0

0
1/1
5,15/6

CMO/COO
Qlos
Kamil Porembiński
AI w walce z oszustami

1

0

0
2/1
5,26
Opis prelekcji
O prelegencie
Upierdliwy, ale potrzebny – tak w kilku słowach można opisać Kamila Porembińskiego, który od ponad 17 lat pomaga firmom i startup-om w informatyzacji marketingu, zwiększaniu dostarczalności kampanii e-mailowych oraz dostępności stron internetowych. Jego konikiem jest cyberbezpieczeństwo, a jednymi z flagowych usług szkolenia z zakresu bezpieczeństwa w sieci, migracje do chmury oraz optymalizacja kosztów infrastruktury serwerowej. Na swoim koncie ma współprace z takimi markami, jak: IMKER, Urząd Miasta Wrocław, WSB Merito. Współtwórca książki: “WydAIniej”, w której napisał rozdział o cyberbezpieczeństwie w kontekście wykorzystania sztucznej inteligencji. Prywatnie nurek i autor pierwszego w Polsce podcastu o tej właśnie tematyce pod hasłem: “Spod Wody”.

Co-Founder
NAOKO-STORE
Jacek Szyndler
5 zaskakujących trendów AI, które musisz znać, aby nie zostać w tyle

0

0

0
1/1
5,06/6
O prelegencie
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie zdobył tytuły magistra ekonomii oraz finansów i rachunkowości. Ukończył również studia podyplomowe. Po studiach kontynuował swoją akademicką karierę, prowadząc wykłady na różnych uczelniach z zakresu przedsiębiorczości akademickiej. Jest również współautorem podręcznika z tej dziedziny. W ramach firm inkubowanych w ramach Akemickiego Inkubatora Przedsiębiorczości zdobył wiele wyróżnień, w tym m.in tytuł Młodej Firmy Roku.
Od ostatnich siedmiu lat pełni funkcję wiceprezesa ds. Marketingu w NAOKO, odzieżowym, e-commerce. Firma od wielu lat prowadzi owocną współpracę z grupa Discovery, tworząc kolekcje odzieżowe dla NAOKO na licencji Warner Bros. Uczestniczyła też w wielu wydarzeniach na arenie międzynarodowej, m.in w prestiżowym Mercedes Benz Fashion Week.
NAOKO, jest też pionierem w dziedzinie modowej technologii, będąc na czele innowacyjnego projektu, który łączy modę, społeczność i sztuczną inteligencję. Projekt ten zaangażował ponad 50 000 osób, co stanowi niezwykły kamień milowy w historii firmy.

Konsultant | Mówca | Trener
Anna PRO
Anna Prończuk-Omiotek
Wystąpienia publiczne a AI – jak to skutecznie połączyć, aby uniknąć tremy i stresu

1

1

0
3/4
4,9/6
O Prelegentce
Anna Prończuk-Omiotek – znana w internecie jako AnnaPRO, ponieważ uczy jak robić PROfesjonalny marketing, który wspiera sprzedaż. Współpracowała m.in. z Allegro, General Electric, Mercedes-Benz, Medicover, Santander. Autorka kanału „ANNA PRO” na YouTube, gdzie dzieli się wiedzą o AI, marketingu i szeroko pojętym biznesie. Kanał został nagrodzony w 2024 jako jeden z TOP 10 kanałów z najwyższym współczynnikiem zaangażowania wśród YouTuberów marketingowych. Jest Co-Founderem SalesYY.com i wraz z zespołem konsultantów, pomaga właścicielom firm usługowych, technologicznych i biznesów Saas, podnosić efektywność ich działań marketingowych i sprzedażowych. „Nasza misja to łączyć strategię Marketingu ze strategią Sprzedaży, aby stworzyć dla Ciebie powtarzalny, przewidywalny i skalowalny proces dotarcia do klienta docelowego.”

Jacek Adamczak & Piotr Szkoda
Pierwszy raz na konferencji
O prelegentach
Piotr Szkoda
AI Product Manager w sprawny.marketing, wcześniej SEO Manager w Widzialni.pl, gdzie dbał o jakość usług i zespół SEO współpracując z działem sprzedaży i digital. Współtwórca, mentor i wykładowca Szkolenia Junior SEO Specialist dla Coderslab. Certyfikowany trener biznesu Akademii SET. Entuzjasta praktyk automatyzowania żmudnych i powtarzalnych zadań. Od początku testuje asystentów AI, wierząc, że wspomogą, a nie zastąpią ludzi w marketingowym świecie. Uważa, że szeroka wiedza i rozeznanie w rynku ma ogromną wartość w podzielonym dziś na wiele specjalizacji świecie digital marketingu.
Jacek Adamczak
Graphic Designer w sprawny.marketing. Praktyk od 8 lat projektujący materiały zarówno do digitalu, jak i do druku. Ukończył Bootcamp UI/UX Designer, gdzie zgłębiał tajniki projektowania interfejsów. Jest odpowiedzialny za oprawę wizualną konferencji I Love Marketing. Na co dzień wykorzystuje AI do tworzenia i inspirowania się w swoim projektowaniu. Prywatnie jest wiecznie niewyspanym tatą dwójki dzieci, słuchającym w drodze do pracy audiobooków o działaniu służb specjalnych i morderstwach. To także wielbiciel biegów terenowych z przeszkodami, który ponad wszystko kocha… ser.

Prompt Engineer
promptowy
@ promptowy Piotr Olszewski
Pierwszy raz na konferencji
Prelegentki i Prelegenci

Agnieszka Durska

Luiza Jurgiel-Żyła

Hanna Pieczyńska

Agata Zeman

Katarzyna Dworzyńska

Krystian Cieślak

Barbara Krysztofczyk
W tej ścieżce wystąpi jedynie 6 prelegentów i prelegentek, zapewniając wysoki poziom merytoryczny i przestrzeń na szczegółowe omówienie tematów.
Ze względu na kameralny charakter tej ścieżki liczba miejsc jest ograniczona.
Prelegentki i Prelegenci

Google Ads Expert
lukaszchwiszczuk.pl
Łukasz Chwiszczuk
Gdzie uciekają Twoje budżety reklamowe?

2

1

0
5/7
5,21 / 6
O prelegencie
Zwolennik optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla kilku agencji i domów mediowych. W swoim portfolio ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM. Prelegent na semKRK, SEMcamp i Akademii Google Partners.

CEO
Up&More
Tomasz Starzyński
Strategie skalowania kampanii digital: jak unikać pułapek i maksymalizować efekty?
Pierwszy raz na konferencji

Senior Product Analyst
Allegro
Martyna Zastrożna
Jak opowiadać o danych, żeby inni chcieli słuchać?

0

0

0
4,19 / 6
O Prelegentce
Martyna Zastrożna – analityczka, która zmienia liczby w insighty. Uczy efektywnego wykorzystania Google Analytics i wizualizacji danych. Na co dzień pracuje w największym polskim e-commerce. Kocha herbatę, ciężką muzykę, Eltona Johna i wszystko, co nordyckie.

CEO
Adequate SEM
Witold Wrodarczyk
Wszystko, czego nie wiesz o Ads i Analytics

0

0

0
5/5
4,99/6
Opis prelekcji
Przez ostatnie kilka miesięcy prowadziłem na LinkedIn quizy w formie ankiet, w których zadawałem pytania na temat zasad działania i raportowania w Google Ads i Analytics oraz interpretacji podstawowych raportów, z których na co dzień korzystamy. W każdej z tych ankiet większość odpowiedzi była błędna. Dlatego postanowiłem, że na #ilovemkt opowiem o tym wszystkim, co powszechnie uważamy za zupełnie inne, niż faktycznie jest. Jeśli uznać wyniki ankiet za reprezentatywne (łącznie udzielono kilku tysięcy odpowiedzi), to statystycznie rzecz biorąc, z tej prezentacji możesz dowiedzieć się wielu nowych rzeczy.
O prelegencie
Certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics i Facebooka. Doradca Inwestycyjny, ekspert w zakresie ekonomiki kampanii reklamowych i modelowania atrybucji. Prelegent m.in. I <3 Marketing oraz Forum IAB, Google Partners, autor artykułów w magazynach sprawny.marketing, Marketer+ i Online Marketing. Jego prace są publikowane i cytowane za granicą, m.in. w Search Engine Journal i Search Engine Land. Witold jest założycielem agencji Adequate Interactive Boutique i praktykiem performance marketingu z kilkunastoletnim doświadczeniem.

Digital Analyst & Data Scientist
Analityczny
Mateusz Muryjas
Data MasterChef – Jak z surowych danych ugotować marketingowy sukces?

0

0

0
3/3
5,05/6
Opis prelekcji
Gordon Ramsay nie toleruje kiepskich składników i chaosu w kuchni – a Ty nie powinieneś tolerować bałaganu w swoich danych marketingowych.
W tej prezentacji pokażę, jak zbudować solidną hurtownię danych, łącząc informacje o sprzedaży, ruchu na stronie i kampaniach marketingowych. Na konkretnych case studies zobaczysz, jak integracja Google Analytics, CRM i danych reklamowych z wykorzystaniem Google Cloud i BigQuery pozwala odkrywać nowe insighty i napędzać wzrost.
O prelegencie
Pomaga firmom uporządkować analitykę i rozwiązać problemy z danymi. Konsultant i freelancer, wspiera organizacje we wdrażaniu hurtowni danych, konfiguracji narzędzi analitycznych, tworzeniu dashboardów i wizualizacji danych. Specjalizuje się w Google Cloud Platform (BigQuery) oraz w pracy z Google Analytics, Google Tag Manager i Looker Studio. Prowadzi warsztaty i występuje na konferencjach. Rozwija resilo data warehouse – narzędzie dla e-commerce, które pomaga uruchomić hurtownię danych w chmurze Google.
Prelegentki i Prelegenci

Szkoleniowiec
Bucki Pro
Piotr Bucki
You can ring my bell! Jak projektować doświadczenie marki i mądrze wykorzystywać dźwięk.

4

0

6
14/14
5,46/ 6
Opis prelekcji
To prezentacja, której nie da się odsłyszeć. I dobrze! Bo nauczę cię, jak wzorem największych marek, wykorzystywać dźwięk, by wpływać na zachowania, decyzje i doświadczenia. Nie łap się od razu za portfel – efekt będzie spektakularny, ale budżet marketingowy cię nie zrujnuje.
O prelegencie
Piotr od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację. Autor książki Porozmawiajmy o komunikacji oraz Life’s a pitch and then you die. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual, autor i opiekun serii BuckiAcademi.

Co-Founder & CEO
Centrum Respo
Michał Wrzosek
10 sposobów na więcej leadów, potencjalnych klientów i sprzedaż

0

1

0
1/1
5,51/6
O prelegencie
Dr Michał Wrzosek – przedsiębiorca, edukator, influencer. W social mediach obserwuje go 2,2 mln obserwatorów, a jego video w zeszłym roku miały ponad 1 miliard wyświetleń.

Strateg marki
brandoholik.pl
Maciek Sznitowski
Desegmentacja klientów – zmień podejście do analizy ich potrzeb

0

0

1
2/2
5,34
Opis prelekcji
O prelegencie
Mówi o sobie, że jest brandoholikiem, bo od 15 lat pomaga firmom w brand marketingu. Układa marki w spójną historię – bo spójna marka lepiej zapisuje się w pamięci klientów i szybciej zdobywa ich zaufanie.
Wiedzą o brand marketingu dzieli się na blogu Brandoholik.pl oraz w podcaście Markotwórstwo.

Brand Manager
Adam Szulc Barber
Marcelina Szulc
Po pierwsze człowiek, czyli jak uczę się marketingu w biznesie rodzinnym
Pierwszy raz na konferencji
O Prelegentce
Manager biznesu rodzinnego Adam Szulc Barber w Poznaniu – z pasją i precyzją realizuje kampanie reklamowe, dba o sprawne funkcjonowanie sklepu internetowego oraz kreuje nowe możliwości rozwoju marki. Autorka felietonów dla branżowych mediów fryzjerskich, gdzie łączy wiedzę ekspercką z lekkim piórem. Płynie w niej poznańska krew, która przekłada się na zamiłowanie do porządku, skutecznej organizacji i pracy organicznej. Prywatnie – pasjonatka sztuki i wokalistka z własnym albumem muzycznym. Tworzy, organizuje, inspiruje – zawsze z głową pełną pomysłów i sercem w dźwiękach.

Media & Marketing Expert
Maciej Budzich
Sztuka przekładania liczb na emocje, czyli jak sprawić, by dane przemówiły do odbiorcy

1

2

0
9/11
4,90/6
Opis prelekcji

Konsultant, trener, mentor
sylwiazabielska.pl
Sylwia Zabielska
4 kroki do rozwiązania każdego problemu w marketingu i w biznesie

0

1

0
2/2
4,88/6
Opis prelekcji
W czasach, gdy AI wykonuje coraz więcej zadań, to właśnie umiejętność rozwiązywania problemów staje się niezastąpioną kompetencją przyszłości. Poznaj 4 kroki, dzięki którym najlepsi konsultanci biznesowi zmieniają chaos w klarowne decyzje.
O Prelegentce
Łącząc doświadczenia konsultanta strategicznego, marketingowca i eksperta od zarządzania talentami, wspiera profesjonalistów w zajmowaniu miejsca przy stole Zarządu i budowaniu ich silnej pozycji w organizacji. Pomaga zrozumieć i uwolnić biznesową wartość zawartą w dobrze zaplanowanej kulturze organizacyjnej i strategii HR.

CEO
HappyContent | Hola Cuba
Barbara Stawarz-Garcia

0

3

0
9/9
4,98/6
O Prelegentce
Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” wydanej przez PWN i dziś to właśnie treści w internecie są jej specjalnością. W 2016 roku trafiła do rankingu najbardziej kreatywnych osób w biznesie magazynu BRIEF. Dziś buduje #HappyContent, agencję specjalizującą się w usługach content marketingowych oraz współpracy z influencerami. Prowadzi szkolenia i wykłada na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS).

Strateg marki
MIDEA
Paweł Tkaczyk

2

0

4
13/16
5,09/6
O prelegencie
Paweł Tkaczyk to jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Jego książka, „Zakamarki marki” jest bestsellerem i lekturą obowiązkową na najlepszych polskich uczelniach. Od 17 lat buduje silne marki, współpracował m.in. z HBO, Orange czy Google. Współtworzył lub konsultował marki pracodawcy dla Capgemini, Objectivity czy Orange.

Founder
PrezART
Kamil Kozieł

3

4

0
12/12
5,44/6
O prelegencie
Kamil to trener, którego autodestrukcyjne ciągoty skłoniły do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się, jak ktoś nazywa go kołczem. Przedsiębiorca. Założyciel IT School i Prezart.

Head of Marketing Europe
Prologis
Marta Tesiorowska
Pierwszy raz na konferencji

Email Marketing Expert
Paweł Sala

0

1

1
12/13
5,0/6
O prelegencie
Trener, manager oraz konsultant z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Współtwórca wielu kampanii marketingowych nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Effie, Kreatura czy Mixx Awards. Co-founder FreshMaila – najpopularniejszego narzędzia do email marketingu w Polsce obecnie będącego częścią giełdowej spółki Vercom. Mówca na największych konferencjach branżowych w Polsce takich jak Infoshare, Forum IAB, I love marketing czy InternetBeta. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautor innych – w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN – „E-marketing – pakiet startowy”. Wieloletni szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska. Autor podcastu Email [i] Marketing.

Radca prawny
tomaszpalak.pl
Tomasz Palak

2

3

3
12/13
5,40/6
O prelegencie
Radca prawny, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność przedsiębiorców w internecie – prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy itd. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły i prowadzi szkolenia. W wolnym czasie gitarzysta, prowadzi bloga tomaszpalak.pl.
Prelegentki i Prelegenci

Joanna Jabłońska-Białowąs

Ewa Davenport

Marta Choromańska & Karolina Stogidis

Agnieszka Lachowska

Piotr Sadowski

Katarzyna Szczesna

Weronika Rosiak-Jedz
W tej ścieżce wystąpi jedynie 6 prelegentów i prelegentek, zapewniając wysoki poziom merytoryczny i przestrzeń na szczegółowe omówienie tematów.
Ze względu na kameralny charakter tej ścieżki liczba miejsc jest ograniczona.
Prelegentki i Prelegenci

Tech Lead & SEO Manager
maxROY.agency
Jarosław Dudek
SEO AI w e-commerce – poligon testowy, który wygenerował ponad 1.000.000 zł sprzedaży w 12 miesięcy

0

0

0
3/3
4,91

Co-founder & CMO
Surfer SEO
Tomasz Niezgoda
Wnioski po analizie 1,000,000 SERPów oraz budowie najbardziej korelujących metryk w branży
Pierwszy raz na konferencji

Founder
SearchBrothers
Kaspar Szymański
SEO Katastrofy – jak im sprostać, jak im zapobiec i jak je wykorzystać. Były pracownik Google Search Kaspar Szymanski przedstawi 3 z życia wzięte case study.
Opis prelekcji
Trzy duże witryny – markowy e-sklep, porównywarka cen podróży oraz portal medyczny – w krótkim odstępie czasu straciły z różnych powodów widoczność w wynikach Google. Były Googlarz, Kaspar Szymanski przedstawi wszystkie trzy case study. Opowie również jak uniknąć katastrof SEO lub jak je wykorzystać do poprawy rankingów w Google.

CTO & Partner
Vestigio
Robert Niechciał

0

0

2
3/3
5,07

Chief Executive Officer
Senuto
Damian Sałkowski

0

1

0
3/3
5,09

Tarantula SEO | takaoto
Szymon Słowik

0

0

0
4/5
4,84/6
O prelegencie
Specjalista SEO z kilkunastoletnim doświadczeniem, a także założyciel renomowanej butikowej agencji SEO takaoto.pro i współtwórca Tarantula SEO, firmy oferującej linki z wysokiej jakości serwisów zapleczowych. W swoich organizacjach odpowiada za rozwój roduktu w oparciu o potrzeby rynku, konsulting, kwestie strategiczne, szkolenia, a także rozwój know-how, badania i rozwój. Prowadzi blog o SEO i marketingu szymonslowik.pl.
Prelegentki i Prelegenci

Co-founder & Creative Director
More Bananas
Anna Ledwoń-Blacha
DJ algorytm – jak miksuje Twoje treści i co zrobić, by były hitem?

1

0

0
7/9
4,86/6
Opis prelekcji
O Prelegentce
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec – głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

CEO
Agencja Social Media Now
Piotr Chmielewski
AI wszędzie, co to będzie, czyli social media i 7 rekomendacji

0

0

0
1/1
4,26
O prelegencie
Piotr Chmielewski, CEO agencji Social Media Now, która jako Partner firmy Meta w programie Meta Business Partners realizuje skuteczne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych. Doradca i szkoleniowiec z ponad 10 letnim doświadczeniem.

Ekspert Personal Branding
Rafał J. Szymański
Rafał Szymański
„Jemu się udało”… Obalmy szkodliwe mity o budowaniu skutecznego profilu na LinkedInie!

0

1

1
7/7
5,05/6
O prelegencie
Od ponad 24 lat zajmuje się digital marketingiem B2B. Pracował w Sanofi, Roche, Neckerman, Philips i 3M. Laureat Effie, Golden Arrow i Mixx Awards za najskuteczniej sprzedające kampanie marketingowe. Dwukrotnie stawał na podium I Love Marketing & Technology. Założył konto na LinkedIn w 2006 roku a 10 lat później dostał email, że ma przeprowadzić pierwsze korporacyjne wdrożenie LinkedIn Sales Nawigator na 700 kont w 17 krajach. Na tyle zafascynował się tym oprogramowaniem, że odszedł z korporacji, aby zająć się jego wdrażaniem w firmach. Współzałożyciel firmy dostarczający leady sprzedażowe B2B oraz produkującej oprogramowanie automatyzujące działania w Social Media.
Prywatnie działa jako aktywista społeczny, ojciec czwórki dzieci, jedno z nich zmaga się z kryzysami psychicznymi. Jego TEDx „Depresja to porywacz naszych dzieci” zostało wyróżnione przez TED w TOP10 wystąpień o zdrowiu. Jest ekspertem w zespole Rzecznika Praw Obywatelskich oraz od 2024 roku zespole UNICEF i rzecznika Praw Dziecka.

CEO
digitalk.pl
Artur Jabłoński
Co ma wspólnego AI z szeptanką?

0

0

4
12/13
5,08/6
O prelegencie
CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie, czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3 tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki „Jak pisać, żeby chcieli czytać”. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

Founder & Head of Strategy
MaxTractor
Magdalena Urbaniak
Orka na ugorze czy złote plony: wszystkie wnioski po roku prowadzenia kanału na YouTube

0

0

0
11/12
4,92/6
O Prelegentce
Założycielka MaxTractor.agency. Doradza, buduje i wdraża strategie komunikacyjne dla firm i osób prywatnych. Specjalistka ds. public relations i influencer marketingu. Współzałożycielka projektu Marketing Inspire. Tworzy bloga magdaurbaniak.com o marketingu i tractormania.pl o ciągnikach rolniczych. Autorka artykułów dla takich magazynów jak Social Media Manager, Sprawny Marketing czy PR Manager. Występowała m.in. na TedX czy InfoShare. Wykładowca na takich uczelniach jak DSW, WSB i WSH we Wrocławiu oraz WSEI w Krakowie.

Senior Creative Director | Owner
Good for You
Wojciech Kardyś
Virale, a algorytmy: czy da się przewidzieć sukces?

0

0

0
4/6
4,78/6
O prelegencie
Specjalista do spraw komunikacji Internetowej, digital marketingu, i personal brandingu. Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, reżyser, konsultant marketingowy, szkoleniowiec i felietonista. Wykładowca na kierunku Trendwatching&Future Studies na WH AGH w Krakowie. Założyciel agencji konsultingowej Good For You. W reklamie internetowej działa od ponad dekady, zaś w marketingu influencerskim i content video specjalizuje się od lat sześciu. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom – Cotygodniowy Przegląd Internetu oraz twórca video-kursu o Twitterze: Twitter bez Tajemnic. Od 2022 roku rozpoczął współpracę z Komisją Europejską jako Ambasador Cyfrowy UE w Polsce. Twórca bloga o social mediach i marketingu – Netomania. Zdobywca wielu nagród branżowych (min: Złote Spinacze, Złoty Listek CSR, EB STARS, Siłą Przyciągania, nominacja do Kampani Społecznej Roku 2017) oraz mówca na Ted Talks. Pracuje z takimi klientami jak Biedronka, JYSK Polska, Grupa Raben, Grupa Żywiec, Komisja Europejska, Coca-Cola HBC, Provident Polska i wiele innych.

Założycielka marki
Video Teacherka
Sylwia Dąbrowska

0

0

0
5/6
4,86/6
O Prelegentce
Sylwia Dąbrowska {Jako Video Teacherka} ponad 6 lat pomaga firmom i markom osobistym, profesjonalnie i lekko wypadać przed kamerą oraz świadomie budować spójny i wyrazisty wizerunek w sieci.
Każdego dnia, wspiera w budowaniu silnych, spójnych i rozpoznawalnych marek online dzięki wykorzystaniu contentu video.

Oliwia Bugała
Pierwszy raz na konferencji

Business Development Director
Tears of Joy
Kamil Bolek

1

3

2
12/13
5,16/6
O prelegencie
Ekspert w zakresie wykorzystania digital influencerów w komunikacji marek i ekosystemu YouTube, dyrektor ds. rozwoju biznesu w agencji Tears of Joy. Były CMO i członek zarządu LTTM (LifeTube), wcześniej Head of Communication indaHash. PR-owiec i psycholog przekładający swoją wiedzę na działania w marketingu do 2012 r. Wielokrotnie nagradzany prelegent konferencji marketingowych, juror konkursów branżowych, trener DIMAQ, szkoleniowiec i wykładowca wielu kierunków studiów (w tym MBA).
Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które przeprowadził, gdzie za każdym razem proszono go o podesłanie 'notki o sobie’, doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio w trzeciej osobie jest trochę dziwne i chyba czas coś z tym zrobić – całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: Dzielę się wiedzą o influencerach i YouTube – chętnie podzielę się również z Tobą!

Owner
dagmarapakulska.pl
Dagmara Pakulska

0

0

0
9/11
4,75/6
Z uwagi na multidyscyplinarny charakter biohackingu wybraliśmy jego najważniejsze obszary. W tej ścieżce wystąpi 13 prelegentek i prelegentów, którzy zaprezentują 18-minutowe wystąpienia w formule #ilovemkt, uzupełnione panelami dyskusyjnymi.
Z uwagi na charakter ścieżki I 🧡 Biohacking, liczba miejsc jest ograniczona.
Prelegentki i Prelegenci

dr n.med. Maciej Duczyński
Jak błyskawicznie obniżyć stres grzebiąc palcem w… uchu?

dr Piotr Stankiewicz
Dlaczego stoicyzm wziął Dolinę Krzemową szturmem?

Agata Jurkowska
Co i kiedy jeść, żeby nie zwariować, czyli chronoodżywianie w XXI wieku
Opis prelekcji
Jesteśmy częścią środowiska, które podlega cyklicznym zmianom w ciągu doby i w ciągu roku. Kiedyś nasza dieta była sezonowa i regionalna, co zapewniało nam synchronizację ze środowiskiem, a co za tym idzie zdrowie. Nowoczesny styl życia sprawił, ze odeszliśmy od tej koncepcji, która jest fundamentalnym element przywrócenia i zachowania naszego zdrowia.
O Prelegentce
Dietetyk, psychodietetyk, trener personalny, pasjonatka chronobiologii i życia zgodnego z naturą człowieka. Prowadzę kanał na yt „Tłusta Agata”, grupę na facebooku zrzeszającą osoby będące na diecie Carnivore, a przede wszystkim pomagam ludziom w ich drodze do osiągnięcia optymalnego zdrowia. Poprzez przywracanie harmonii ciała i umysłu ze środowiskiem wprowadzam w remisję choroby chroniczne XXI wieku.

Bartłomiej Nowak
Organizacja seansu bioakustyki – redukcja stresu i wyrównanie układu nerwowego modulowaną falą dźwiękową.

dr n. med. Marzanna Radziszewska-Konopka
Self care w trudnych czasach. Jak przeramować rzeczywistość?

Tomek Paprzycki
Co Twoja kupa mówi o Twojej przyszłości?
O prelegencie
Absolwent fizjoterapii na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu, osteopatii na Osteopathie Schule Deutschland i osteopatii sportowej na European Academy of Sport Osteopathy. Pasjonat zdrowego stylu życia, edukator, sportowiec amator, influencer.

Dyrektor
Pharma Nord Polska
Dariusz Rodowski
Człowieku co Ty bierzesz? Rzecz o suplementach diety.
O prelegencie
Z wykształcenia chemik. Od lat 90 pracujący z suplementami diety.
Członek założyciel Krajowej Rady Suplementów i Odżywek oraz Polskiego Towarzystwa Kosmetologicznego.
Autor artykułów w prasie na temat znaczenia Q10 dla zdrowia oraz wykorzystania go w badaniach naukowych.

CEO
EyeShield
Sebastian Kilichowski
O tym jak żarówki i ekrany LED robią z Ciebie zombie
O prelegencie
Ekspert od rytmu dobowego i wpływu światła na zdrowie. Od 7 lat pomaga ludziom zwiększyć poziom energii i lepiej spać. Jego doświadczenie opiera się na współpracy z ponad 400 osobami, które zmagały się z niskim poziomem energii i problemami hormonalnymi. Twórca pierwszych w Polsce okularów blokujących niebieskie światło oraz zdrowego oświetlenia EyeShield.

Rafał Wilk
Biohacking za 0 złotych – REWILDING
Opis prelekcji
Wraz z rozwojem technologii, zgromadziliśmy potrzebne nam dobra w domach i mieszkaniach, zapominając o Naszych biologicznych korzeniach. Dziś nie ma wątpliwości, że zdolność do zachowania najlepszej jakości życia i zdrowia człowieka, zarówno fizycznego, jak i psychicznego jest determinowana przebywaniem w naturze. Rozwój miast, zmiana środowiska pracy oraz stylu życia, które nastąpiły w ostatnich dekadach, zmniejszyły czas oraz częstotliwość kontaktu ze światem przyrody powodując, że ludzie pozostają w pomieszczeniach zamkniętych nawet przez 90% czasu w ciągu dnia. O kosztownych problemach i darmowych rozwiązaniach związanych z tą dysproporcją usłyszysz już niebawem w ramach konferencji BIOHACKING.

dr Łukasz Sobkowiak
Czy możesz dożyć roku 2100 i zachować zdrowie?
Opis prelekcji
Poznaj sekrety długowieczności i odkryj, jak cieszyć się zdrowiem i energią przez długie lata! Podczas wykładu zanurzymy się w najnowsze odkrycia naukowe, które pozwalają spowolnić procesy starzenia i poprawić jakość życia. Dowiesz się, jak dieta, ruch, zarządzanie stresem oraz regeneracja organizmu wpływają na Twoją przyszłość. Odkryj również, jak mikrobiota jelitowa i innowacyjne terapie, takie jak hiperbaria tlenowa, mogą wspierać Twoją drogę do długowieczności. Ten wykład to praktyczna dawka wiedzy i inspiracji dla każdego, kto chce świadomie zadbać o swoje zdrowie i cieszyć się życiem na pełnych obrotach!
O prelegencie
Doświadczenie akademickie zdobywał w Programie Terapii Genowych Człowieka w jednej z 3 najlepszych szkół medycznych świata – Stanford School od Medicine (Kalifornia, USA), w Instytucie Biochemii i Biofizyki PAN w Warszawie oraz w Instytucie Biologii Molekularnej i Biotechnologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przez kilka lat pracował jako manager w działach medycznych firm farmaceutycznych, takich jak: Boehringer Ingelheim, UCB oraz Sanofi. Misją Łukasza jest popularyzacja nauki z zakresu zdrowia, długowieczności i biohackingu. Łukasz rozwija profil na Instagramie, prowadzi kanał naukowy Bio-portal na You Tube i blisko współpracuje z siecią klinik medycyny hiperbarycznej – Baromedical.
W tej ścieżce wystąpi jedynie 6 prelegentów i prelegentek, zapewniając wysoki poziom merytoryczny i przestrzeń na szczegółowe omówienie tematów.
Ze względu na kameralny charakter tej ścieżki liczba miejsc jest ograniczona.
Prelegentki i Prelegenci

CEO
Woodpecker
Małgorzata Sikora
Jak pozyskiwać klientów za pomocą cold emaili w 2025 roku (na podstawie ponad 55+ milionów maili wysyłanych miesięcznie przez naszych klientów)
Pierwszy raz na konferencji
O Prelegentce
Małgorzata jest CEO w Woodpecker.co, polskim startupie SaaS, który zdobywa większość swoich klientów na rynkach zagranicznych w ponad 80 krajach. Swoją przygodę z firmą zaczęła jako Junior Supporter i przez ponad osiem lat pełniła różne kluczowe role, m.in. Head of Product, Interim Manager oraz COO, pomagając w rozwoju i skalowaniu biznesu.
Małgorzata ma ponad 9 lat doświadczenia w B2B SaaS, jej pasją jest budowanie skalowalnych procesów go-to-market z udziałem cold emailingu, ze szczególnym naciskiem
na dostarczalność wiadomości. Prywatnie doktor nauk prawnych ze specjalizacją się w przetwarzaniu danych osobowych w SaaS oraz pasjonatka dalekiej północy.

Email Marketing Expert
Paweł Sala

0

1

1
12/13
5,0/6
O prelegencie
Trener, manager oraz konsultant z wieloletnim doświadczeniem marketingowym. Współtwórca wielu kampanii marketingowych nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Effie, Kreatura czy Mixx Awards. Co-founder FreshMaila – najpopularniejszego narzędzia do email marketingu w Polsce obecnie będącego częścią giełdowej spółki Vercom. Mówca na największych konferencjach branżowych w Polsce takich jak Infoshare, Forum IAB, I love marketing czy InternetBeta. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu”, a także współautor innych – w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN – „E-marketing – pakiet startowy”. Wieloletni szef grupy ds. email marketingu przy IAB Polska. Autor podcastu Email [i] Marketing.

Managing Director of Email Platform
Vercom
Katarzyna Garbaciak
Jak budować najlepszą reputację serwerów, ochronić domenę przed phishingiem i spełniać najnowsze wymagania Gmail
Opis prelekcji
Co drugi mail w Polsce kierowany jest do Gmaila – techniczny warsztat dla nadawców e-mail.

Właścicielka kancelarii adwokackiej
Założycielka Dimotely
Katarzyna Krzywicka

0

0

0
1/1
4,77
O Prelegentce
Projektantka prawna, szefowa kancelarii adwokackiej, właścicielka e-sklepu z prawem dimotely, założycielka startupu LegalTech – DITOR i uczestniczka program Famale Startup, Huge Thing.
Buduje świat, w którym technologia i dizajn pokazują, jak używać prawa na co dzień! Doradza w zakresie wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji zgodnie z prawem w organizacjach i prowadzi szkolenia w tym zakresie. Pokazuję, jak działać nie tylko w sposób bezpieczny, ale także prosty, skuteczny i innowacyjny.
Sprawdź bonusy
i wybierz bilet
Bonusy w ramach pakietów
VIP
Premium
Standard

Dedykowana strefa VIP z możliwością networkingu z prelegentami i wystawcami w komfortowych warunkach



Materiały video z poprzedniej edycji konferencji WARTOŚĆ: 2100 zł



Materiały video z zakupionych dni z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł



Paczka konferencyjna



Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny I <3 marketing



Wydzielone najlepsze miejsca na widowni



Udział w afterparty, 9.04.2025 Open bar dla uczestników WARTOŚĆ: 350 zł


Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy – kursy online, streszczenia książek, webinary, archiwalne wydania magazynu


Streszczenia prelekcji przygotowane przez AI


Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział

Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl
Dlaczego warto?
1
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja
Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉
2
18-minutowe prezentacje
Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.
3
ZERO sprzedażowych prezentacji
Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.
4
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji
Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu
5
Epickie Afterparty #ilovemkt
Impreza odbywa się po drugim dniu I ❤️ Marketing & Technology (czyli po I ❤️ Marketing) – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.
6
Edutainment w najlepszej formie
Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂
7
I Love Marketing loves eco!
Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku. Razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ile osób pojawi się na konferencji!
8
Paczka konferencyjna
Osoby, które zakupiły bilet VIP otrzymają paczkę konferencyjną pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.
9
Maciej Kautz jako prowadzący konferencję!
Konferencja #ilovemkt jest prowadzona przez genialnego konferansjera, Macieja Kautza, który już 19 edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.
10
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów
Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce?
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.
11
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku
Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂
12
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji
Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.
13
Dostęp do zamkniętej platformy wiedzy
Dla uczestników, którzy zakupili bilet premium i VIP przygotowaliśmy coś wyjątkowego: dostęp do zamkniętej platformy. Znajdziecie tam między innymi: kursy online, streszczenia książek, webinary z ekspertami, archiwalne wydania magazynu i wiele więcej.

FAQ
Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. W dniu konferencji wystarczy podejść do punktu rejestracyjnego, gdzie prowadzona będzie rejestracja imienna.
Osoby, które zakupiły bilet VIP – otrzymają paczkę tydzień przed konferencją na adres, który został wskazany w zamówieniu.
Dostępy do nagrań w ramach pakietu otrzymasz w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.
Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawnymarketing.pl. Faktura zostanie wysłana również mailowo z systemu infakt na wskazany przy zamówieniu adres mailowy.
Na fakturze widnieje nazwa biletu, rodzaj pakietu, miejscowość w którym się odbywa oraz data. Jeśli potrzebujesz fakturę według indywidualnego schematu, napisz na faktury@sprawnymarketing.pl.
Szczegółowe informacje otrzymasz mailowo tydzień przed eventem 🙂