83 polskich marketerów, których warto obserwować w social media w 2018 roku

Rozpoczynając swoją przygodę w branży marketinogowej i na platformach społecznościowych, warto w pierwszej kolejności przewertować social media i zapoznać się z profilami znanych marketerów. Dlaczego? To właśnie oni często dzielą się swoją wiedzą i testują nowe rozwiązania. Dzięki temu osoba dopiero ,,raczkująca” w danej platformie społecznościowej może poznać cenny know-how! Zachęcamy do zapoznania się z naszą listą :)!

UWAGA – jeśli uważasz, że kogoś brakuje na tej liście, napisz to nam w komentarzu pod tym postem na Facebooku – osoby, które będą najczęściej wymieniane, dodamy do listy!

Zachęcamy również do obserwowania serwisu SprawnyMarketing.pl w Social Media

 

Facebook-page-001

twitter

LinkedIn-page-001

instagram

YouTube-page-001

Pinterest logo

slideshare

unnamed-3 Sprawny Snapchat

 

Poniżej przedstawiamy naszą osobistą listę polecanych profili:

Bartosz Berliński

berlinski Specjalizuje się w SEM (marketing w wyszukiwarkach), z naciskiem na SEO (pozycjonowanie stron i optymalizacja). Odpowiadał za planowanie i realizację kampanii reklamowych, analizę efektywności i optymalizację działań marketingowych oraz pozycjonowanie serwisów techniką long tail m.in. Grupy Allegro.pl. Współautor badań i publikacji z zakresu SEM/Web Analytics. Współwłaściciel firmy doradczej MaxROY.com sp. z o.o., zajmującej się konsultingiem w zakresie SEM. Interesuje się psychologią zachowań użytkowników wyszukiwarek.

https://www.facebook.com/bberlinski
https://twitter.com/berlinski
https://www.instagram.com/bberlinski/

Jakub Biel

Czarodziej od marketingu i PR. Współzałożyciel bloga o reklamie, mediach i nowych technologiach. Odpowiedzialny za działania marketingowe w firmie Solgaz, reprezentuje ją na rynku polskim i zagranicznym.

https://www.facebook.com/biel.jakub
https://twitter.com/kubabiel
https://www.linkedin.com/in/jakubbiel
https://www.instagram.com/jakub.biel/

Rahim Blak

blak Ekstrawertyczny przedsiębiorca, zagorzały Instagrammer, aktywny Networker w social mediach. CEO i współzałożyciel click community – agencji social media oraz platformy aplikacji click apps. Koncentruje się na marketingu społecznościowym ze szczególnym naciskiem na social commerce i social CRM. Zajmuje się także tworzeniem startupów w modelu SaaS. Najnowszy startup edrone pozycjonuje jako “Pierwszy CRM dla e-commerce”. Absolwent wydziału malarstwa ASP w Krakowie i MBA w Łodzi, jest członkiem rady przedsiębiorców ASP w Krakowie, prowadzi zajęcia z e-marketingu i social media na MBA w Łodzi, Prelegent wielu konferencji. Uwielbia dzielić się wiedzą, czemu daje wyraz w swoich filmach z serii #ZrozumiećBiznes. Wierzy, że tworzenie Startupów jest sztuką.

https://www.snapchat.com/add/rahimblak
https://www.facebook.com/rahim.blak
https://www.instagram.com/rahimblak/
https://twitter.com/rahimblak
https://www.youtube.com/channel/UC7jHoiixGmZKRf37P2J5zsQ
https://www.linkedin.com/in/rahimblak

Ola Budzyńska

budzynska Naczelna Pani Swojego Czasu w Polsce. Uczy kobiety zarządzania sobą w czasie za pomocą webinarów i kursów online. Przeprowadziła już kilkadziesiąt webinarów, na które zapisało się 21 686 kobiet. Zbudowała 30 tysięczną społeczność Pani Swojego Czasu w Polsce. Nienawidzi mówić o sobie w trzeciej osobie i uważa, że kobiety zbyt rzadko wychodzą przed szereg i pokazują, co potrafią.

https://www.facebook.com/paniswojegoczasu
https://twitter.com/paniswojegoczas
https://www.linkedin.com/in/aleksandra-budzyńska-335a5352/
https://www.instagram.com/paniswojegoczasu/
https://pl.pinterest.com/paniczasu/

Maciej Budzich

budzich Pasjonat i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Miałem okazję być uczestnikiem na wielu konferencjach branżowych (Forum IAB, InternetBeta), wykładam m.in. w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks Tischnera w Krakowie, AGH w Krakowie na kierunku marketing internetowy.

https://www.facebook.com/mediafun
https://twitter.com/mediafun?lang=pl
https://www.linkedin.com/in/mediafun
https://www.instagram.com/mediafun/
https://www.youtube.com/user/blogmediafunpl

Michał Cortez

cortez

Specjalizuje się w strategiach sprzedażowych dla marek i sklepów internetowych i optymalizacji projektow eCommerce (CRO, UX, SEM). Aktualnie zarządza kilkunastoosobowym departamentem eCommerce Strategy w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions i odpowiada za jakość zintegrowanych strategii eCommerce i eMerchandisingowych dla regionalnych i globalnych Klientów agencji (m.in. Procter & Gamble, GlaxoSmithKline, Microsoft, Mattel, MARS, Toyota).
Wczesniej wspoltworzyl m.in. najwiekszy polski projekt fashion eCommerce – answear.com czy kanał sprzedaży internetowej dla MIG Group (Sizeer, Timberland, 50style.pl).
Wykladowca akademicki, ex. demoscenowiec, z wyksztalcenia prawnik.

Jakub Cyran

cyran Jakub Cyran to nagradzany prelegent i przedsiębiorca. Współautor książki Biblia eBiznesu 2, wykładowca na Politechnice Białostoskiej (studia podyplomowe, Marketing internetowy). A przede wszystkim praktyk. Rozwijał i zarządzał GO.PL sp. z o.o., które zdobyło nagrody w kategorii Innowacja roku oraz Narzędzie generujące sprzedaż (Ekomersy 2014 i 2015) oraz był finalistą konkursu Aulery (2015).

https://www.facebook.com/jakubcyran
https://twitter.com/jakubcyran
https://www.linkedin.com/in/jakubcyran
https://www.instagram.com/jakubcyran/
https://www.youtube.com/channel/UC2qtN8h4EKyaHDm0VeTIL2A

Monika Czaplicka

czaplicka W branży social media od 10 lat. Pra­cuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klien­tów. Pro­wa­dzi fan­page “Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy” oraz bloga czaplicka.eu. Jej debiu­tancka książka “Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” nakła­dem wydaw­nic­twa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych. Podczas konferencji I love marketing otrzymała I miejsce (z 18) za najlepszą prelekcję głosami prawie 900 widzów zgromadzonych na sali oraz przed komputerami. Wykształ­ce­nie socjo­lo­giczne, zdo­byte w trak­cie stu­diów w Insty­tu­cie Socjo­lo­gii UW, umoż­li­wia jej ana­li­zo­wa­nie danych i obser­wo­wa­nie sieci z cie­ka­wej per­spek­tywy.

https://www.snapchat.com/add/czaplicka
https://www.linkedin.com/in/monikaczaplicka
https://www.instagram.com/czaplicka/
https://pl.pinterest.com/czaplicka/
https://twitter.com/mtx?lang=pl

Joanna Czekaj

czekaj W pracy zawodowej związana z SEM i analityką. Managing director w agencji SalesTube, gdzie odpowiada za zarządzanie agencją, jej rozwój w regionie CEE oraz poszerzanie portfolio klientów. Wcześniej współpracowała z największymi klientami Google. Zaangażowana również w rozwój przedsiębiorczych kobiet, pomaga jako mentor rozwijać startupy.

https://www.facebook.com/joanna.czekaj
https://twitter.com/askaczekaj
https://www.linkedin.com/in/joannaczekaj

Paweł Danielewski

danielewski Założyciel Akademii Expertów, która promuje wideo z praktycznymi poradami dla marketingowców, pomagając im wygenerować wyższe wyniki sprzedażowe.

https://www.facebook.com/PawelDanielewskipl/
https://www.linkedin.com/in/paweł-danielewski-5646ab108/
https://www.instagram.com/pawel_danielewski/
https://www.youtube.com/user/PawelDanielewski

Katarzyna Dworzyńska

dworzynska Właścicielka agencji PR Calling, skupionej wokół firm z branży #newtech, #martech i #fintech. Propagatorka crowdfundingu udziałowego w Polsce. Mentorka w programach akceleracyjnych dla startupów. Autorka wielu publikacji branżowych. Prelegentka. Blogerka. Na blogu www.dworzynska.com porusza tematy związane z szeroko rozumianym biznesem, komunikacją oraz technologiami. Wierzy, że nie ma rzeczy niemożliwych. W wolnych chwilach biega.

https://www.facebook.com/blogDworzynska
http://www.twitter.com/blogDworzynska
https://www.linkedin.com/in/katarzynadworzynska/

 

Tomasz Frontczak

frontczak Założyciel serwisu SprawnyMarketing.pl. Autor bestsellera “Marketing internetowy w wyszukiwarkach” (6000 sprzedanych egzemplarzy, Wydawnictwo Helion 2006), pierwszej na polskim rynku książki omawiającej kompleksowo zagadnienia SEM/SEO/PPC. Współwłaściciel firmy konsultingowej MaxROY.com. Jeden z 3 pierwszych w Polsce certyfikowanych  trenerów Google AdWords. Od 2014 roku zaangażowany w startup DietLabs, gdzie odpowiada za osiągnięcie dużej skali sprzedaży w Polsce i na rynkach zagranicznych poprzez e-marketing zorientowany na wykorzystywanie okazji.

https://twitter.com/frontczak
https://www.linkedin.com/in/frontczak

 

Jacek Gadzinowski

gadzinowski Jeden z najpopularniejszych vblogerów w Polsce, jego kanał na YouTube zgromadził prawie pół miliona subskrybentów. Autor popularnej serii Wjazd na chatę, a także wielu projektów filmowychJego blisko 15-letnie doświadczenie w obszarze dziennikarstwa, publicystyki, negocjacji, handlu, a także marketingu i komunikacji, pozwoliły mu pracować dla dużych korporacji z różnych branży.

https://www.facebook.com/jacek.gadzinowski
https://twitter.com/jackgadzinowski
https://www.linkedin.com/in/jacek-gadzinowski
https://www.instagram.com/jackgadovsky/
https://www.youtube.com/user/JacekGadzinowski
https://pl.pinterest.com/gadovsky/

Marcin Gnat

gnat Autor inicjatywy czytelniczej na Facebooku „Przeczytam 52 książki w roku”, która w 2015 roku zaangażowała 102,5 tysiąca internautów, zaś w 2016 roku doczekała się drugiej, równie udanej edycji oraz nominacji do tytułu Kampanii Społecznej Roku. Promuje również aktywny tryb życia poprzez akcję – „100 treningów w 2016 roku” . W przeszłości dziennikarz Onetu, Interii, bloger NaTemat a także twórca agencji informacyjnej Blitznews.pl. W ostatnim czasie – specjalista od Content Marketingu i Social Media w firmach Brainly oraz Omni Finances. Obecnie pracuje w dziale marketingu FreshMaila.

https://www.linkedin.com/in/marcin-gnat-94009629
https://www.facebook.com/marcingnatpisze
https://twitter.com/mgnatkrk
https://www.instagram.com/marcingnat/

 

Bartosz Góralewicz

goralewicz Bartek jest współzałożycielem agencji Elephate. Specjalizuje się w technicznym SEO. Cały wolny czas spędza na uczeniu SEO swoich dwóch małych córek.

https://www.snapchat.com/add/goralewicz
https://www.facebook.com/goralewicz
https://twitter.com/bart_goralewicz
https://www.youtube.com/channel/UCEZn7YWnedWsIhViHNlDSJA
https://www.linkedin.com/in/goralewicz
https://www.instagram.com/goralewicz/

 

Katarzyna Granops-Szkoda

granops Narratorka firmowych historii w SprawnyMarketing.pl i MaxROY.com. Odpowiada za strategię content marketingową marki SprawnyMarketing.pl, prowadzi także konta portalu we wszystkich mediach społecznościowych, w tym fanpage na Facebooku – jeden z największych o tej tematyce w Polsce. Autorka licznych artykułów o Content i Social Media Marketingu, publikowanych m.in. na portalu SprawnyMarketing.pl, Marketer+ czy NowoczesnaFirma. Od kilku lat doradza małym i średnim firmom, jak skutecznie promować się w social media. Swoją pasją do Social Media Marketingu i Content Marketingu dzieli się z uczestnikami autorskich szkoleń (szkoliła m.in. pracowników Quiosque, Urzędów Miast, TelePizza czy Virtualo).

https://www.snapchat.com/add/kasia_granops
https://www.facebook.com/katarzyna.granops
https://twitter.com/k_granops
https://www.linkedin.com/in/katarzyna-granops-szkoda-aa49125a
https://www.instagram.com/katarzynagranops/

Natalia Hatalska

hatalska Analityk trendów, założycielka i CEO instytutu badań nad przyszłością – infuture hatalska foresight institute. Autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki Cząstki przyciągania. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands. Członek Rady Ekspertów Think Tank. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami.

https://www.facebook.com/hatalskacom/
https://twitter.com/hatalskacom
https://www.linkedin.com/in/nataliahatalska
https://www.instagram.com/hatalskacom/
https://www.youtube.com/user/nhatalska

Artur Jabłoński

jablonski Pracuje jako konsultant ds. e-marketingu. Specjalizuje się w projektowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w internecie generujących leady i sprzedaż. Oprócz tego prowadzi szkolenia, doradza, wykłada.

https://www.facebook.com/arturjablonskicom
https://twitter.com/arturjablonski
https://www.linkedin.com/in/agjablonski
https://www.instagram.com/agjablonski/
https://www.youtube.com/channel/UCLrMM1gzMvKXulbDpDmLdPg

 

Karol Jurga

jurga Ściśle związany z dziennikarstwem, nowymi mediami i marketingiem internetowym. Swoją karierę rozpoczynał jako prezenter radiowy w Radio TokSport, był również założycielem sportowej agencji informacyjnej inSport. Obecnie odpowiedzialny za social media Grupy Medialnej AGORA.

https://www.facebook.com/karol.jurga
https://twitter.com/jurgakarol
https://www.linkedin.com/in/karol-jurga
https://www.instagram.com/wujekowca/

 

Daniel Kędzierski

kedzierski Przedsiębiorca z 11-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategi marketingowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Tworzenie reklam lokalnych i niestandardowe formy rozliczeń na Facebook nie mają przed nim tajemnic, a w szczególności: Local Awareness, Custom Location Ads, Local Video Ads, Dynamic product Ads, Content manager, CPA, CPL, CPC, CPM, oCPM i inne. Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym.

https://www.facebook.com/CEO.FastTony.es
http://www.youtube.com/c/FastTonyesPolska
https://twitter.com/fasttonyes
https://www.linkedin.com/in/danielfasttony

Jacek Kotarbiński

kotarbinski Racjonalizuje procesy marketingu i sprzedaży, controllingu, zarządzania markami czy projektami marketingowymi. Pomaga w efektywniejszym zarządzaniu kosztami marketingu oraz zwiększeniu wartości i zyskowności firmy. Jego pasją jest marketing terytorialny i marketing wewnętrzny. Jest doktorantem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego (2011-2014), a tematem jego dysertacji jest efektywność marketingu średnich i dużych firm.

https://www.facebook.com/jacek.kotarbinski
https://twitter.com/kotarbinski
https://www.linkedin.com/in/kotarbinski
https://www.instagram.com/jacekk/
https://www.youtube.com/channel/UCVQGqsuohas0dTsli2rjwfw

Artur Kurasiński

kurasinski Przedsiębiorca z 17-letnim doświadczeniem dotyczącym inwestycji i wspierania polskich startupów. Mentor licznych konkursów startupowych, bloger (AK74.pl), uczestnik konferencji oraz aktywny komentator branżowy. Współtwórca cyklu spotkań Aula Polska oraz nagród Aulery.

https://www.facebook.com/akurasinski
https://twitter.com/kurasinski
https://www.linkedin.com/in/arturkurasinski
https://www.instagram.com/kurasinski/
https://www.youtube.com/user/eroder

Kamil Kozieł

koziel Trener, którego autodestrukcyjne ciągoty skłoniły do pracy z aktorami, komikami oraz grafikami i doprowadziły do opracowania teorii 4 warstw prezentacji, którą przedstawił na wystąpieniu TEDx. Obecnie, niczym niestrudzony Beduin prowadzi konferencyjno-koczowniczy tryb życia, pomagając prelegentom wygłosić ze sceny ważki komunikat. Złości się, jak ktoś nazywa go kołczem. Przedsiębiorca. Założyciel IT School i Prezart oraz współwłaściciel Stand-up Polska i ORA-600.

https://www.facebook.com/kamilkozielblog
https://twitter.com/kamil_koziel
https://www.linkedin.com/in/kamilkoziel
https://www.instagram.com/kakoziel/
https://www.youtube.com/user/kamilkoziel

Cezary Lech

lech CEO sprawnego.marketingu, od 13 lat zajmuje się marketingiem, w szczególności tematami z zakresu pozycjonowania, content marketingu i marketingu w wyszukiwarkach. Jest wydawcą największego polskiego magazynu o marketingu sprawny.marketing i organizatorem ogólnopolskiego cyklu szkoleń, które z sukcesem edukują kilka tysięcy osób rocznie. Cezary jest także pomysłodawcą i organizatorem  zgrywalizowanej konferencji I <3 Marketing & Social media, która dwa razy do roku gromadzi najlepszych polskich ekspertów i przedstawicieli znaczących w Polsce firm. Właściciel popularnej strony na Facebooku poświęconej marketingowi, którą obserwuje ponad 77 tysięcy osób. Prezenter i redaktor cotygodniowego programu na żywo “Marketingowe Podsumowanie Tygodnia”, w którym szczegółowo omawia najważniejsze dla branży nowości na rynku.

https://www.facebook.com/cezarylech
https://twitter.com/cezarylech
https://www.linkedin.com/in/cezarylech
https://www.instagram.com/cezarylech/
https://www.youtube.com/sprawnymarketingPL

Maciej Lewiński

lewinski Zajmuję się rozwiązywaniem problemów małych, średnich i dużych firm z Google AdWords i Google Analytics. Powołał go do tego… sam Google. Jest Certyfikowanym Trenerem, któremu gigant powierzył edukowanie agencji SEM w ramach projektu Akademia Google Partners oraz konsultowanie najtrudniejszych przypadków. Działa także w ramach Centrum Pomocy Google, a za merytoryczne wsparcie oficjalnego forum Google otrzymał tytuł Najlepszego Współtwórcy Forum Google. Co to dla Ciebie oznacza? Masz szansę obserwować osobę, która zna narzędzia Google jak własną kieszeń.p

https://twitter.com/lewwwin
https://www.linkedin.com/in/lewwwin
https://www.instagram.com/lewwwin/

Mariusz Łodyga

lodyga Praktyk marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Prowadzący posiada praktyczną znajomość public relations oraz technik budowy wizerunku. Mariusz jest właścicielem marki Premium Consulting, w ramach której zrealizował niemal 200 projektów szkoleniowych i doradczych zarówno dla dużych instytucji publicznych i prywatnych,  jak i firm sektora MŚP. O umiejętnościach i kompetencji Mariusza świadczy bogate portfolio klientów obejmujące m.in. UAM, Orange i PKO BP.

https://www.facebook.com/MariuszLodyga
https://twitter.com/mariuszlodyga
https://www.linkedin.com/in/mariusz-łodyga-38109a50
https://www.instagram.com/mariusz_lodyga
https://www.youtube.com/user/Runitallbabe

Monika Mikowska

mikowska Obecnie współwłaścicielka agencji Mobee Dick, zajmującej się projektowaniem i badaniem rozwiązań mobilnych oraz tworzącej strategie obecności w świecie mobilnym dla największych marek w Polsce (np. TUiR Warta, NIVEA Polska, Żabka Polska, Getin Noble Bank, Credit Agricole). Wiodąca w Polsce specjalistka ds. mobile UX design. Autorka najpopularniejszego bloga w branży, jestem.mobi. Współautorka książek “E-marketing” oraz “Biblia e-biznesu 2”. Wykładowca i mentorka kierunku UX Design na Uniwersytecie SWPS. Jedna ze stu kobiet w Polsce wyróżnionych w 2014 roku tytułem Ambasadorki Przedsiębiorczości Kobiet.

https://www.facebook.com/mikowska.monika
https://twitter.com/mobimoni
https://www.linkedin.com/in/monikamikowska
https://www.instagram.com/monikamikowska/

Anna Miotk

miotk Od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR. Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga www.annamiotk.pl.

https://www.facebook.com/badaniapublicrelations
https://twitter.com/amiotk
https://www.linkedin.com/in/annamiotk
https://www.instagram.com/amiotk/

Katarzyna Młynarczyk

mlynarczyk Pasjonatka nowych technologii, cyfryzacji usług. Wykładowca na akademiach i uniwersytetach w Polsce, założycielka studiów podyplomowych, a także trenerka. CEO w Socjomanii, specjalizuje się w E-commerce, content marketing, LinkedIn, Employer Branding i B2B. Studentka Service Innovation and Design w Helsinkach, pasjonatka łączenia elementów digital marketingu i service design.

https://www.facebook.com/katarzynamlyn
https://twitter.com/kaskamlynarczyk
https://www.linkedin.com/in/mlynarczykkatarzyna
https://www.instagram.com/netnoisette/

Grzegorz Mogilewski

mogilewski Marketer, zdobywca wielu prestiżowych nagród za skuteczne kampanie, twórca programu telewizyjnego. Internetem zajmuje się od 1996 roku.  Doradzał małym i dużym firmom, jak czerpać korzyści z obecności w sieci. Założyciel ICONARIS, która weryfikuje nowe inwestycje, a także optymalizuje już istniejące produkty tak, by na siebie zarabiały.

https://www.facebook.com/mogilewski/
https://twitter.com/gmogilewski
https://www.linkedin.com/in/mogilewski
https://www.instagram.com/gmogilewski/

 

Rafał Myśliński

Fafa, czyli współtwórca jednego z najpopularniejszych profili lolcontentowych na Facebooku (Suchar Codzienny), który zgromadził prawie pół miliona obserwujących na tym portalu, a także ponad milion followersów na Instagramie. Specjalista i praktyk od social mediów.

https://www.instagram.com/suchyfafa/
https://www.facebook.com/rafal.myslinski.7
https://www.linkedin.com/in/rafal-myslinski-a8304553/

Kamil Natil

Myku, czyli współtwórca jednego z najpopularniejszych profili lolcontentowych na Facebooku (Suchar Codzienny), który zgromadził prawie pół miliona obserwujących na tym portalu, a także ponad milion followersów na Instagramie. Specjalista i praktyk od social mediów.

https://www.instagram.com/myku_pyku/
https://www.facebook.com/myqpyq
https://www.linkedin.com/in/kamil-natil/

 

 

Jakub Prószyński

proszynski Specjalista w zakresie zarządzania społecznościami i analityki mediów społecznościowych. Zawsze będący na bieżąco z trendami w SM o czym pisze na swoim blogu, Pijaru Koksu. Pracuje w agencji Truly jako Head of Social Media Team. “Po godzinach” fan gier video oraz netflixowych seriali.

https://www.facebook.com/JakubProszynski
https://twitter.com/jakubproszynski
https://www.linkedin.com/in/jakubproszynski
https://www.instagram.com/jakub_proszynski/

 

Dagmara Pakulska

pakulska Marketerka, prelegentka na szkoleniach i konferencjach branżowych, specjalistka HR z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych AGH oraz WSE.

https://www.facebook.com/dagmara.pakulska.9
https://twitter.com/dagmarapakulska
https://www.linkedin.com/in/dagmarapakulska
https://www.instagram.com/dagmarapakulska/

 

Mateusz Paszkiewicz

paszkiewicz New Media Specialist, prelegent na polskich i zagranicznych konferencjach. Pomaga organizacjom i markom personalnym wykorzystać potencjał nowych mediów. Na co dzień aktywnie udziela się na LinkedIn, gdzie publikuje, buduje społeczności (twórca największej grupy biznesowej o Snapchacie – Snapchat for Business), pozyskuje nowych klientów oraz odpowiada za działania Sprawnego Marketingu.

Współpracował z takimi markami jak: TVN24 (wdrożył i był odpowiedzialny za obsługę TVN24 na Snapchacie – strategia i treści), Gazeta.pl, Kainos, Suchar Codzienny.
Szkoli i udziela konsultacji z zakresu nowych mediów.

Paweł Tkaczyk

tkaczyk Jak sam twierdzi, „zarabia na życie opowiadaniem historii”. Dlaczego? Bo wierzy, że dobra marka to świetnie opowiedziana historia. Jego firma, MIDEA, specjalizuje się w budowaniu silnych marek.

https://facebook.com/PawelTkaczykEN
https://twitter.com/paweltkaczyk
https://www.instagram.com/paweltkaczyk/

 Michał Sadowski

sadowski Założyciel i CEO Brand24, z narzędzia korzysta ponad 1000 klientów na terenie 40 krajów. Mentor w Startup Weekend & Founder Institute. Autor “Rewolucja social media” bestsellerowej książki. Jako właściciel Brand 24, otrzymał wiele prestiżowych nagród.

https://www.facebook.com/michalsadowski
https://twitter.com/sadek
https://www.linkedin.com/in/michalsadowski1/pl
https://www.instagram.com/michaleksadowski/
https://www.youtube.com/user/digeratipl

Paweł Sala

sala Współzałożyciel Freshmaila, platformy, z której korzysta obecnie 60.000 sprzedawców z różnych branż. Znany również jako mówca, pojawił się na wielu prestiżowych konferencjach internetowych i marketingowych. Publikuje również artykuły w branżowych czasopismach, autor książki “Świeże podejście do e-mail marketingu”.

https://www.facebook.com/sala.pawel
https://www.linkedin.com/in/emailmarketingexpert
https://www.instagram.com/sala.pawel/
https://www.youtube.com/user/pawelsala

 

Szymon Słowik

slowik Od 2008 r. zajmuje się konsultingiem, SEO i szeroko rozumianym marketingiem internetowym. Jest współzałożycielem firmy Takaoto (https://takaoto.pro), która zajmuje się kompleksowymi audytami stron i sklepów internetowych pod kątem SEO i UX, a także tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowych online.

https://www.facebook.com/szymonslowik.blog/
https://twitter.com/szymonslowik
https://www.linkedin.com/in/szymonslowik/pl
https://www.instagram.com/szymon_slowik/

 

Barbara Stawarz-García

stawarz Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Specjalistka w zakresie e-marketingu i komunikacji internetowej. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” oraz współautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. W branży od 2005 roku. Trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS). Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski, IDEA Bank czy Hestia.  Prowadzi agencję Happy Content specjalizującą się w usługach content marketingowych oraz współpracy z influencerami. W 2016 roku została wyróżniona przez magazyn BRIEF w rankingu 50 najbardziej kreatywnych osób w biznesie.

https://www.facebook.com/barbarastawarzpublic
https://twitter.com/bstawarz
https://www.linkedin.com/in/bstawarz
https://www.instagram.com/bstawarz/

Michał Szafrański

szafranski Michał Szafrański to „pełnoetatowy” bloger prowadzący blog JakOszczedzacPieniadze.pl oraz popularny podcast „Więcej niż oszczędzanie pieniędzy”. Zdobywca trzech nagród w konkursie Blog Roku 2013, m.in. dla „Najbardziej inspirującego bloga”. W 2014 roku wyróżniony tytułem „Społecznie odpowiedzialnego blogera” przez organizatorów Blog Forum Gdańsk. Autorytet w dziedzinie mądrego oszczędzania, który zdecydował się porzucić dobrze płatny etat na rzecz edukacji finansowej. Dawniej dyrektor ds. rozwoju w firmie informatycznej, bezpośrednio odpowiadający za relacje z najbardziej wymagającymi klientami. W ciągu zaledwie roku zbudował najpoczytniejszy niezależny blog finansowy w Polsce, który czyta ponad 200 tys. osób miesięcznie. Regularnie zapraszany jest do mediów w charakterze eksperta.

https://www.facebook.com/michal.szafranski
https://twitter.com/szaffi
https://www.linkedin.com/in/michalszafranski
https://www.instagram.com/michal_szafranski/

Maciej Tesławski

teslawski Pierwszy filozof marketingu. Był współtwórcą pierwszego polskiego letterhouse’u ABC Direct Contact i pierwszej wersji ustawy o ochronie danych osobowych, a także współzałożycielem SMB. Współpracował z największymi agencjami w kraju i pracował dla największych firm, takich jak Nestlé czy General Motors. Był prezesem zarządu McCan Relationship Marketing, pracował też m.in. dla J. Walter Thompson i Grey Worldwide. Jest członkiem jury konkursów: Złota Strzała, Boomerang i Superbrands. Oprócz pracy w charakterze stratega rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Prowadzi własną akademię MCA, w której przeszkolił kilkaset polskich firm. Od 2010 roku jest związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie wykłada strategię i marketing relacji oraz współtworzył kierunek Komunikacja Wizerunkowa. Ostatnio także Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu i Forum Edukacji Biznesowej przy UE Wrocław.
Autor książek: „Konsument Wiery jak pies”, „Strategia marketingowa” i „Praktyka brandingu”.

https://www.facebook.com/maciej.teslawski
https://twitter.com/teslawski
https://www.linkedin.com/in/mteslawski/de

Maciej Wróblewski

wroblewski Ze światem YouTube związany od 2013 roku. Prowadzi szkolenia i opowiada o YouTube na konferencjach branżowych. Posiada certyfikat YouTube Certified in Audience Growth. Po godzinach pomaga użytkownikom produktów Google na oficjalnych Forach Pomocy jako Top Contributor.

https://www.facebook.com/soMaciek
https://www.instagram.com/somaciek/
https://www.youtube.com/c/somaciek
https://twitter.com/somaciek
https://www.linkedin.com/in/wroblewskimaciej

Michał Bajorek

Internetowy influencer, który zawodowo zajmuje się Instagramem. Jest pomysłodawcą i założycielem popularnego profilu @24hoursuccess, obserwowanego przez 500 tysięcy followersów z całego świata, w tym znanych celebrytów. Dzięki olbrzymiemu zasięgowi profil stanowi doskonałą powierzchnię reklamową dla sektora B2C, co na co dzień Michał umiejętnie wykorzystuje reklamując różne marki.

https://www.facebook.com/michal.bajorek
https://www.instagram.com/michalbajorek24
https://www.linkedin.com/in/michalbajorek/

Janina Bąk

Komendant komedii w Janinadaily.com. Panga biznesu. Wirtuoz dobrej matematycznej zabawy. Przez ostatnie pięć lat uczyła metodologii badań i statystyki na TCD w Irlandii. Od zawsze jest psychofanką badań ankietowych, już niedługo także doktorem nauk społecznych. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Lubi przekonywać ludzi, że z analizą danych można i należy się zaprzyjaźnić, a jej supermocą jest umiejętność wytłumaczenia absolutnie każdego zagadnienia statystycznego na przykładzie zwierzątek. Najbardziej nie lubi, gdy złe rzeczy przytrafiają się dobrym zdaniom.

https://www.facebook.com/janinadaily/
https://www.instagram.com/janina.daily
https://twitter.com/janinadailyblog
https://www.linkedin.com/in/janinabak/

Szczepan Bentyn

Studiował na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Kryptowalutami zainteresował się w 2013 roku. Znany w szczególności jako opiniotwórczy influencer, w prostych słowach opowiadający w mediach społecznościowych, na konferencjach i w artykułach o rewolucji, jaką są kryptowaluty. Założyciel i prezes zarządu Pracowni Nowych Technologii, w której rozwija i buduje rozwiązania oparte na technologii blockchain. Jako pierwszy Polak wyemitował swój personalny token – bentyncoin, którego wartość w ciągu pół roku wzrosła od 1 grosza o 6000%.

https://www.facebook.com/szczepan.bentyn
https://www.instagram.com/bentynsz
https://twitter.com/Bentyn
https://www.linkedin.com/in/szczepanbentyn/

Wojciech Bizub

Copywriter & magik e-marketingu. Dzisiaj jego klienci mówią, że jest pierwszym marketerem, który dostarcza im wyników, a nie wymówek. Wyciągając wnioski z przeprowadzonych kampanii oraz światowych wzorców stworzył strategię marketingową WBIZNES. Jego wizytówką są osiągane wyniki oraz opinie klientów.

https://www.facebook.com/wojciechbizub/
https://www.instagram.com/wojciech.bizub
https://twitter.com/WojciechBizub

Michał Brański

Michał Brański stworzył w 1999 r. wraz z Jackiem Świderskim i Krzysztofem Sierotą portal internetowy pod nazwą go2.pl (późniejsze o2.pl), a w 2000 r. założył MediaOne sp. z o.o. (późniejsze: o2.pl sp. z o.o., a następnie Grupa o2 sp. z o.o., która w 2011 r. została przekształcona w spółkę akcyjną Grupa o2 S.A. (obecnie Wirtualna Polska Holding S.A.). Od powstania portalu do dnia dzisiejszego rozwija on działalność założonej spółki i spółek zależnych na polskim rynku internetowym, pełniąc funkcję członka Zarządu Spółki i Spółek Zależnych: Grupa Wirtualna Polska sp. z o.o. i WP Shopping. Od 2009 r. Michał Brański jest dyrektorem Borgosia Investments Limited, a od 2014 r. prezesem zarządu w 10x S.A.

Michał Brański studiował w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku zarządzanie i marketing.

https://www.facebook.com/michal.branski   
https://www.instagram.com/michal_branski
https://twitter.com/vxel

Piotr Bucki

Od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację. Autor książki Porozmawiajmy o komunikacji oraz Life’s a pitch and then you die. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual, autor i opiekun serii BuckiAcademi. Autor licznych publikacji, jego teksty ukazują się regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro

https://www.facebook.com/piotr.bucki
https://www.instagram.com/pbucki
https://twitter.com/PBucki
https://www.linkedin.com/in/piotrbucki/

Łukasz Chwiszczuk

Zwolennik optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla kilku agencji i domów mediowych.
W swoim portfolio ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych.
Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM.  Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na semKRK, SEMcamp i Akademii Google Partners.

https://www.facebook.com/lukasz.chwiszczuk
https://www.instagram.com/lukaszchwiszczuk
https://twitter.com/UChwiszczuk
https://www.linkedin.com/in/lukasz-chwiszczuk-89b58123/

Mateusz Czech

Mateusz Czech – zawodowo związany z Brand24. Po godzinach buduje boty. Od ponad 13 miesięcy rozwija komunikację w oparciu o Messengera. Autor tekstów dla Marketer+, czy Sprawny Marketing. Autor bloga www.mateuszczech.pl. Konsultuje projekty, szkoli oraz rozwija społeczność w Polsce dookoła Messenger Marketingu. Prywatnie wielki Apple.

https://www.facebook.com/mateuszczech.blog/
https://www.instagram.com/mateuszczech__
https://twitter.com/mateuszczech_
https://www.linkedin.com/in/mateuszczech/

Ola Gościniak

Prowadzi biznes online oraz bloga Jestem Interaktywna (olagosciniak.pl) o nowych technologiach. Na kilkutysięcznej grupie wsparcia na FB “Jesteśmy Interaktywne” pomaga kobietom w tworzeniu swojego miejsca w sieci. Na co dzień prowadzi kursy, webinary, wyzwania związane z tematyką stron internetowych i biznesu online. Występowała na wielu konferencjach dla blogerów oraz osób zainteresowanych WordPressem m.in. WordCamp oraz Blog Conference Poznań. Wcześniej przez 5 lat prowadziła firmę i tworzyła dla innych strony internetowe. Absolwentka Informatyki na Politechnice Poznańskiej oraz Grafiki Projektowej w Collegium Da Vinci.

https://www.facebook.com/gosciniak.a
https://www.instagram.com/olagosciniak
https://twitter.com/olagosciniak
https://www.linkedin.com/in/imagospot/

Monika Górska

Monika Górska – reżyser filmów dokumentalnych i reportaży, dziennikarka, wykładowca akademicki i ekspert storytellingu w biznesie.
W 1989 ukończyła polonistykę na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Naukę kontynuowała za granicą i uzyskała dyplomy w L’Institute de Journalisme Robert Schuman w Brukseli – dziennikarstwo oraz w Institute Of Telecommunication w Dallas (reżyseria i produkcja TV). W 2012 r. uzyskała tytuł doktora nauk humanistycznych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. W styczniu 2013 r. zdobyła dyplom coacha na SWPS w Poznaniu. Specjalizuje się w storytellingu, jako narzędzia komunikacji interpersonalnej.

Od 1991 zajmuje się tworzeniem filmów i pracą wykładowcy – najpierw w Belgii i Holandii, a od 1997 w Polsce, w jej rodzinnym Poznaniu. Jako reżyser, scenarzystka i dziennikarka realizuje wywiady, filmy dokumentalne, reportaże, koncerty, teatry TV i magazyny dla wszystkich stacji TVP oraz innych telewizji europejskich m.in. RTBF, RTL-5, LTV.

Od 2011 jako założycielka Fabryki Opowieści, trener storytellingu pomaga ludziom opowiadać ich historie światu. Obecnie jest wykładowcą w SWPS w Poznaniu.

https://www.facebook.com/monika.gorska.9
https://www.instagram.com/monikagorska.thestoryfactory
https://twitter.com/monika_gorska
https://www.linkedin.com/in/monikagorska/

Agnieszka Grzesiek- Kasperczyk

Radca prawny z ponad 10-letnim doświadczeniem, współwłaściciel kancelarii MyLo. Najbardziej lubi przekuwać problemy prawne na łatwe rozwiązania. Pracuje głównie dla firm z branży interaktywnej. Upraszcza regulaminy, odczarowuje mity na temat danych osobowych, wdraża polityki zgodne z RODO bez uszczerbku dla procesów marketingowych, skutecznie broni klientów w kontrolach UOKiK.

Publikuje w Marketer+, Nowa Sprzedaż oraz interaktywnie.com. Prelegent na Akademia Marketingu oraz Mail My Day. Pracuje dla takich firm jak Freshmail, FastTony.es, Marketer+, Content House, Socjomania, XTRF, SoftwareMill, Dobre Programy.

https://www.facebook.com/agnieszka.grzesiek.39
https://www.instagram.com/agnieszkagrzesiek
https://twitter.com/agkasperczyk
https://www.linkedin.com/in/agnieszka-grzesiek-57906420/

Mateusz Grzywnowicz

Obecnie Dyrektor ds. E-commerce w spółce ODCgroup, od samego początku kariery, związany ze sprzedażą na eBay oraz Amazon. Serwis sprzedażowy eBay zna od 9 lat, Amazon od ponad 4 lat, przez ten czas nauczył się i zrozumiał reguły tam panujące i dzieli się swym doświadczeniem z uczestnikami szkoleń. Szkolenia są oparte w 100% na wiedzy praktycznej oraz na prawdziwych przykładach.
Jako jeden z pierwszych w Polsce prowadzi zajęcia z obsługi portalu eBay i Amazon oraz ogromnych możliwości, jakie one oferują

https://www.facebook.com/mateusz.grzywnowicz.9
https://www.instagram.com/grzywnowicz.pl
https://www.linkedin.com/in/mateusz-grzywnowicz-2b6b32a5/

Konstantin Kanin

Związany z rosyjskojęzycznym internetem przez całe swoje życie, a od 10 lat – z marketingiem internetowym. Pochodzi z Białorusi, od 10 lat mieszkania w Poznaniu. Na codzień kieruje agencją DaCompany, która łączy polskie marki ze wschodnimi konsumentami za pomocą sieci społecznościowych, wyszukiwarek, dystrybucji treści oraz komunikacji w ich ojczystym języku.

Współpracował z firmami z branży edukacyjnej, odzieżowej, elektronicznej, eventowej, medycznej i turystycznej. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem na swoim blogu, kanale YouTube oraz wydarzeniach branżowych.

https://www.facebook.com/KonstantinKanincomPL/
https://www.facebook.com/konstanty.kanin
https://www.instagram.com/konstantinkanin
https://twitter.com/KonstantinKanin

Michał Kasprzyk

Przed publicznością czuje się jak ryba w wodzie, więc pomaga wygłaszać lepsze przemówienia ludziom, którzy chcą skuteczniej przekazywać swoją wiedzę lub inspirować innych. Mówca, czerpiący wiele z TEDa. Organizator TEDxWroclaw. Założyciel Biura Mówców Spice, które pomaga w kontakcie ze świetnymi prelegentami. Zaangażowany w projekt pierwszej europejskiej analogowej bazy kosmicznej z zespołem Space Is More.

https://www.facebook.com/mpkasprzyk
https://www.linkedin.com/in/michalkasprzyk/

Jacek Kłosiński

Projektant graficzny z ponad 11 letnim doświadczeniem. Współzałożyciel jednej z pierwszych polskich marek w całości skupionej wokół projektowania infografik.
Obecnie trener i wykładowca działający na zlecenie rozmaitych organizacji i uczelni wyższych. Autor bloga klosinski.net.

https://www.facebook.com/klosinskijacek
https://www.facebook.com/j.klosinski/
https://www.instagram.com/jklosinski
https://twitter.com/j_klosinski

 

Adrian Martinez

Koordynator infoShare Academy w Warszawie, przez lata związany z branżą marketingową,
Prowadzi liczne szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji i reklamy w mediach społecznościowych ze skupieniem na Facebooku oraz LinkedIn.

Swoje doświadczenie w branży marketingowej rozwijał pracując w agencjach digitalowych, w których odpowiadał za rozwój działań agencji głównie z zakresu obsługi klientów w mediach społecznościowych. Przez okres pracy wyspecjalizował się w komunikacji marek w Social Media oraz skutecznych metodach reklamowych.

https://www.facebook.com/adrianmartinezwaw
https://www.instagram.com/adrian.martinez.wawa
https://www.linkedin.com/in/amartinezbizman/

Rafał Masny

Współtwórca kanału na YouTube – Abstrachuje TV (2,3 mln subskrypcji, numer 2 na polskim YouTube).

https://www.facebook.com/RKMasny/
https://www.instagram.com/rmasny
https://twitter.com/RafalMasny
https://www.linkedin.com/in/rafał-masny-aa1bab57/

Bartek Matusiak

Prezes i zarazem projektant usług w Uxon – Agencji Customer Experience. Pracuje z przedsiębiorcami, prezesami i menedżerami sektora MŚP. Specjalizuje się w udoskonalaniu działających firm, a także wdrażaniu na rynek nowych brandów. Absolwent Zarządzania Innowacją na warszawskim SWPS.
Pomysłodawca pierwszego w Polsce zestawu warsztatowego do tworzenia Customer Journey Map.

https://www.facebook.com/panmatusiak
https://www.instagram.com/panmatusiak
https://twitter.com/panmatusiak

Paweł Mielczarek

Swoją przygodę ze sprzedażą internetową zaczął w start-up lekkikoszyk.pl, gdzie już od samego początku tworzył portal, który mógł dorównać allegro.pl. Próbując zwiększyć przychody we własnym biznesie, dostrzegł brak miejsca, z którego sprzedawcy mogliby czerpać porady i wskazówki zwiększające ich zyski. Postanowił zagospodarować tę niszę i stworzył bloga o sprzedaży na allegro.

Od 3 lat z powodzeniem prowadzi firmę, wspierając marki i budując strategię pod największy marketplace w Polsce.Wiedzę zdobywa na szkoleniach prowadzonych przez Grupę Allegro oraz w codziennej praktyce, współpracując z największymi markami na rynku. Wykonał już blisko 100 audytów, pomagając rozwinąć skrzydła sprzedawcom na krajowym portalu handlowym.

https://www.facebook.com/pawel.mielczarek
https://www.instagram.com/pawel5147
https://www.linkedin.com/in/pawel-mielczarek-vsprint/

Anna Mościcka

Head of marketing w Whites. Planuje i realizuje strategie content i social media marketingowe. Marketingiem internetowym zajmuje się od 10 lat, m.in. w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz Gazeta.pl i Deloitte. Współzałożycielka School of New Media i prowadząca szkolenia z obszaru marketingu internetowego i mediów społecznościowych – m.in. w ramach szkoleń Sprawny.Marketing. Prelegentka na licznych konferencjach – m.in. InfoShare. Wykładowczyni na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

https://www.facebook.com/MoscickaAnia
https://www.instagram.com/AniaMMoscicka

Tomasz Palak

Radca prawny w Profit Plus, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność przedsiębiorców w internecie – prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy itd. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły oraz prowadzi szkolenia. Prowadzi także bloga tomaszpalak.pl.

https://www.facebook.com/tomasz.palak
https://www.instagram.com/tomaszpalak
https://twitter.com/tomaszpalak
https://www.linkedin.com/in/tomasz-palak-14a769a1/

Dagmara Plata-Alf

Dagmara Plata-Alf – pasjonatka marketingu, zarządzania oraz fanka nowych technologii. CEO w firmie Hotel Media Group specjalizującej się w doradztwie i prowadzeniu działań marketingowych dla prestiżowych hoteli i restauracji oraz wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest autorką licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania. Regularnie publikuje w magazynach Biznes Restauracje & Catering, Biznes Hotel, czy też Event Management. Realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich m.in. na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie czy też Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Absolwentka studiów doktoranckich na Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA na University of Bedfordshire. Prowadzi swojego bloga dagmaraplataalf.pl.

https://www.facebook.com/dagmara.plataalf
https://www.instagram.com/dagmaraplataalf
https://twitter.com/plata_alf
https://www.linkedin.com/in/dagmaraplataalf/

Dariusz Puzyrkiewicz

Certyfikowany trener biznesowy i copywriter, który od 10 lat pomaga przełamywać stare, coraz mniej skuteczne schematy sprzedaży, które narażają tylko firmy na odrzucenie ze strony klientów. Szkolił pracowników takich firm, jak Mercedes-Benz Vans, Home.pl, Tauron i wielu mniejszych.  Ma wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, dzięki czemu jego szkolenia są bardzo praktyczne i nastawione za wzrost zysków, zgodnie z jego sloganem: Słowo daję, zyski rosną!

https://www.facebook.com/darek.puzyrkiewicz
https://www.instagram.com/darek_p
https://twitter.com/dynanet
https://www.linkedin.com/in/dariuszpuzyrkiewicz/

Bartłomiej Rak

W branży interaktywnej reprezentuje jedno z pierwszych pokoleń, które dorastało z Internetem, a jednocześnie pamięta jego początki w Polsce – generacja Y. Pierwsze kroki stawiał w Zespole ds. Internetu ING Banku Śląskiego. Następnie przeszedł na drugą stronę marketingowej barykady i zajmował się wirtualnym światem Second Life oraz tworzył jedną z krakowskich agencji interaktywnych. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami internetowymi i social media. Współprowadzi spółkę konsultingowo-szkoleniową Socjomania Sp. z o.o., w ramach której tworzy strategie i edukuje z zakresu działań w nowych mediach. Aktualnie na zlecenie Call Center Inter Galactica zarządza wdrożeniem rozwiązań Social Media Contact Center. Prowadzi zajęcia z mediów społecznościowych na Akademii Leona Koźmińskiego, AGH, WSE oraz WSB. Autor artykułów o social media marketingu, które ukazały się w Marketingu w Praktyce, Hotelarzu oraz Marketerze+. Zafascynowany Internetem i prawie uzależniony od komunikacji za jego pośrednictwem.. Przeczytaj więcej na: https://sprawnymarketing.pl/autor/bartlomiej-rak/

https://www.facebook.com/bartlomiejrak
https://www.instagram.com/bartlomiejrak
https://twitter.com/bartlomiejrak
https://www.linkedin.com/in/rakbartlomiej/

Magdalena Urbaniak

Jest specialistą z zaktesu AGRO PR. Obrała za cel budować świadomość samego rolnictwa oraz wiedzę firm w branży agro w zakresie komunikacji, marketingu i wizerunku. Bazując na doświadczeniu, jakie buduje od lat, ma zamiar dzielić się swoją wiedzą. Chce pomagać ludziom i ich markom rozwijać się w sieci i poza nią. Prowadzi blog tractormania.pl. Ponadto zajmuje się influencer marketingiem. Najwięcej wie i pisze na temat public relations, komunikacji marek, social media i influencer relations. Organizuje spotkania z cyklu Czwartki Social Media we Wrocławiu.

https://www.facebook.com/meg.urbaniak.me
https://www.instagram.com/magda.tractormania
https://twitter.com/Meg_Urbaniak
https://www.linkedin.com/in/m-urbaniak-best-comm-manager/

Dominik Wartecki

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Od 8 lat stale związany z branżą public relations. Doświadczenie zdobywał, współpracując z takimi firmami jak HBO Polska, Turner Broadcasting, Fujitsu, Exide Technologies, MINI BMW, Kupiec, PKO BP, John Deere i wiele innych.

Jego specjalnością jest kreowanie szeroko rozumianego wizerunku w Internecie. Współorganizator cyklu seminariów „Rewolucja w Komunikacji”, a także autor wielu szkoleń i publikacji z zakresu internetowego PR. Założyciel agencji PR – dotPR oraz Get More Social, wykładowca na Politechnice Gdańskiej i UAM. Obecnie współtworzy agencję marketingu video Filmpoint.

https://www.facebook.com/dwartecki
https://www.instagram.com/dwartecki
https://twitter.com/dwartecki
https://www.linkedin.com/in/dwartecki/

Aleksander Waszak

Praktyk i konsultant e-commerce z ponad 9 letnim doświadczeniem. Współwłaściciel
w firmie rodzinnej BODYLOOK premium lingerie działającej w branży bielizny premium – odpowiedzialny za rozwój sklepu internetowego oraz salonów stacjonarnych.

Jako partner w firmie Milewski & Partnerzy przez kilka lat organizował jedne
z największych wydarzeń biznesowo-motywacyjnych w Europie, m.in. z Tonym Robbinsem, Nickiem Vujiciem, Garrym Kasparovem. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz wielu warsztatów i szkoleń.

https://www.facebook.com/awaszak
https://www.instagram.com/aleksander_waszak
https://www.linkedin.com/in/aleksander-waszak-4b408357/

Marek Wołynko

Prowadzi własną firmę produkującą filmy video. Operator, montażysta, dźwiękowiec, fotograf. Zafascynowany storytellingiem i autentycznością w komunikacji marek. W 2016 roku przygotował autorski warsztat z robienia video na telefonie.

Od tego czasu organizuje szkolenia dla firm takich jak: Bank ING, Saint-Gobain, szkoła Early Stage czy Polska Agencja Prasowa.

https://www.facebook.com/wmarow
https://www.instagram.com/wmarow
https://twitter.com/wmarow
https://www.linkedin.com/in/wmarow/

Tomasz Brusik

Social media manager w agencji Semahead, należącej do grupy Interia. Z zamiłowania grafik. Autor Rysuję fejsbuki – rysunkowego bloga o social mediach.

https://www.facebook.com/tomasz.brusik
https://www.instagram.com/tomek.brusik
https://twitter.com/TomaszBrusik
https://www.linkedin.com/in/tomaszbrusik/

 

Marcin Wsół

Od ponad 6 lat prowadzi skuteczne kampanie linków sponsorowanych dla coraz większego grona zadowolonych klientów, zajmuje się też analityką internetową i przeprowadza audyty kampanii Google AdWords. Posiadacz wszystkich branżowych certyfikatów Google oraz certyfikowany partner Google Premium, autor licznych artykułów w magazynach branżowych, gdzie dzieli się swoją ekspercką wiedzą zdobytą dzięki intensywnej praktyce.

https://www.facebook.com/marcin.wsol
https://www.instagram.com/marcin.wsol
https://twitter.com/MarcinWsol
https://www.linkedin.com/in/marcinwsol/

Witold Wrodarczyk

Absolwent Politechniki Warszawskiej. Założyciel i dyrektor operacyjny agencji Adequate Interactive Boutique. Doradca inwestycyjny. Certyfikowany specjalista Google AdWords, Analytics i Double Click.

https://www.facebook.com/wrodarczyk
https://www.instagram.com/wrodarczyk
https://twitter.com/Wrodarczyk
https://www.linkedin.com/in/witold-wrodarczyk/

Michał Leszek

Biznesmen, mówca motywacyjny, wykładowca, coach , sportowiec – urodził się 22 listopada 1982 w Garwolinie. Ukończył Wydział Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Informatyka i Ekonometria. Swoje pierwsze kroki w karierze zawodowej stawiał w finansach przedsiębiorstw w AVON, Ernst&Young oraz Deloitte, gdzie zajmował się analizami finansowymi i transakcjami fuzji i przejęć. Kolejne doświadczenia zbierał na rynkach finansowych w Saxon Financials oraz własnej firmie TWL Capital. Po udanej karierze w finansach w 2010 roku zdecydował się na zmianę drogi zawodowej i powrót do rodzinnej firmy Lechpol gdzie jako współwłaściciel i dyrektor marketingu stworzył Kruger&Matz – najbardziej wyrazistą markę na rynku polskiej elektroniki. Jego marzeniem jest, by Kruger&Matz stał się marką globalną. Pasjonat marketingu, psychologii i rozwoju duchowego oraz wyścigów motocyklowych.

https://www.facebook.com/profile.php?id=748980291
https://www.instagram.com/michalleszek/

Franciszek Georgiew

Właściciel agencji marketingowej Social Tigers. Karierę zawodową zbudował na skutecznym wykorzystaniu Facebook Ads i biznesowych sukcesach osiąganych dzięki ich zastosowaniu. Autor „Księgi Adsów” – e-booka stanowiącego kompendium wiedzy na temat systemu reklamowego Facebooka. Według testu Gallupa strateg nastawiony na rywalizację i zdobywanie kolejnych osiągnięć.

https://www.facebook.com/franciszek.georgiew
https://www.instagram.com/fbgeorgiew/
https://twitter.com/FBGeorgiew

Adrian Kilar

Zajmuje się produkcją krótkich form audio-wizualnych. Produkcją filmów zajmuje się od 7 lat, a jego niektóre prace można zobaczyć na https://www.adriankilar.com.

https://www.facebook.com/kilaradrian/
https://www.instagram.com/adriankilar/
https://www.youtube.com/user/akilar/about

Grzegorz Kordeczka

Prowadzi warsztaty z Klientami na bazie, których projektuję kompleksowe Strategie eMarketingu, które mają zawsze jedno zadanie – skutecznie realizować określone cele oraz umożliwić pełną analizę skuteczności na każdym możliwym etapie. Pracuje dla największych marek zarówno z sektora B2B jak i B2C.

Posiada najbardziej aktualną i kompleksową wiedzę branżową, którą na bieżąco pozyskuje chociażby prowadząc wywiady z ikonami eMarketingu w Polsce oraz szkolenia dla portalu https://www.eMarketing.pl oraz Akademii eCommerce.

Prowadzi wykłady na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Politechnice Poznańskiej.

https://www.facebook.com/gkordeczka
https://www.instagram.com/grzegorz.kordeczka/

Tomasz Manikowski

Jest profesjonalnym coachem ICF, mówcą inspiracyjnym oraz menedżerem.

Jego zawodowym celem, jaki mu przyświecał, było połączyć moją miłość do życia, bogate i unikalne doświadczenie oraz zamiłowanie do pracy z ludźmi. Wszystkie te aspekty zdołał powiązać w roli coacha. Pracuje zarówno z menedżerami najwyższego szczebla, jak i z osobami prywatnymi, chcącymi uporządkować swoje życie osobiste. Współpracuje również z firmami jako business coach. Jego misją jest niesienie klientom wsparcia w realizacji ich celów, oraz pomoc osobom chcącym stać się lepszą wersją siebie.

https://www.facebook.com/tmanikowski/
https://www.linkedin.com/in/tomasz-manikowski-09031541/

Magdalena Pawłowska

Ekspert online marketingu, przedsiębiorca, psycholog społeczny. Współpracuje z ekspertami budując ich biznesy online w oparciu o marketing internetowy i sprzedaż ich wiedzy opakowanej w kursy online.

Specjalizuje się w kampaniach e-marketingowych tworząc i wprowadzając nowe produkty do sprzedaży w internecie oraz procesach marketingowych, typu lejki i tunele marketingowe. Założycielka INSOURCE Marketing Agency (2011 rok) oraz Launch Valley Ltd (2016 rok).

https://www.facebook.com/magdalenamarketing/
https://www.instagram.com/magdalena_pawlowska/

 

Jeśli chcielibyście dodać kogoś do tej listy – dajcie znać w komentarzu pod tym postem!


 Share

  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • takitamsobie

      Myślę, że po aktualnej burzy na wykopie jeden z marketerów powinien opuścić to zestawienie

    • Jeśli Biel tu zostanie, nie kupię więcej szkolenia ze Sprawnego dla żadnego z moich pracowników.

      • Cezary Lech

        Szanowna Pani Ewelino,
        “Będzie nam Pani Brakowało”

        Cezary Lech
        Partner & Head of Marketing MaxROY.com, wydawcy serwisu SprawnyMarketing.pl

    • Tak w ogóle, cała wasza załoga, z której połowa się nie liczy w branży, może w biznesie tak, ale nie w marketingu i dalej nie wszyscy na tej liście są marketingowcami, ale rozumiem, że są bo robią za etykietę eksperta, oraz trochę żałosne, że jakieś dziecko, które kłóci się z innymi dziećmi na Wykopie kreujecie na eksperta.

    • Martyna Czekalska

      Nie rozumiem po co ludzie w komentarzach piszą takie nieprzyjemności. Przecież od lat wiadomo, że Sprawny powstał po to żeby podnosić prestiż ludzi, którzy pracują bądź współpracują z MaxROY.com. Przez lata nikt nic do tego nie miał aż nagle burza. Ponadto MaxROY.com może tak robić bo to zwykły blog firmowy. Nie jest to portal który musi przestrzegać etyki dziennikarskiej. Niemniej mając taką popularność powinien bardziej przykładać się do wpisów bo ten powyższy (choć jest zaznaczone, że jest subiektywny) to odnoszę wrażenie że przekroczył już granicę subiektywności i jest na terenie manipulacji informacją.

    • DawidBaginski.com

      Zapraszam do śledzenie moich poczynań i w przyszłym roku mam nadzieję, że dołączę do grona szanownych kolegów po fachu :)

      DawidBaginski.com

    • Andrzej W

      A ja uważam, że zestawienie jest ciekawe i warto wielu z marketerów obserwować :) Być może tytuł nie jest trafiony bo np. Michał Szafrański robi świetny marketing, ale marketerem, co jak co, ale nie jest. Sporo osób nie kojarzę, ale może dlatego, że dopiero się rozkręcam w tej branży.
      P.S. wczorajsza konfa była mega! Teraz czekam na kolejną czyli Mail My Day i nie mogę się doczekać wystąpienia paru osób tu wymienionych.
      P.S. 2 Robicie drugą edycję I love marketing na jesień?

    • Jarek Chęciński

      Może utworzycie publiczną listę na Twitterze z kontami tych osób?

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *