Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

instagram-worlds-biggest-social-media-platform 2

7 powodów: „Instagram będzie najpotężniejszą platformą social!”

Analityk Scott Galloway w artykule na LinkedIn Pulse „Winners and Losers in a Digital Age” przygotował zestawienie danych przedstawiajace Instagrama na tle innych platform społecznościowych, takich jak: Facebook, Twitter, Pinterest, Google+ i Tumblr…

Zobaczcie  7 grafik, w których znajdziecie 7  faktów wyraźnie wskazujących to, przed którą platformą social media są najlepsze perspektywy wzrostu!

Polecam także nagranie z webinaru Michała Bajorka o tym, jak promować markę na Instagramie:


1. Serwisy społecznościowe oparte na aplikacjach mobilnych i contnet wizualny wygrywają…

visual-mobile-content-social-media-wins

2.Instagram jest aktualnie serwisem społecznościowym z najszybciej rosnącą liczbą użytkowników

przyrost uzytkownikow instagrama lata 2010-2014

3.Wskaźniki interakcji – czyli procent użytkowników, którzy lajkują, komentują lub tworzą content – jest na Instagramie 15 razy większy niż na Facebooku, 17 razy większy niż na Google+ i 40 razy większy niż na Twitterze!

wskazniki interakcji dla instagram facebook twitter google+

4.Stopień zaangażowania użytkowników Instgrama, Facebooka, Google+ i Twittera w porównaniu do ilości kont:

stopien zaagnazowania uzytkownikow-instgrama facebooka google twitter

5.Instagram pozostaje najszybciej rosnącą społecznością. Poniżej szybkość przyrostu użytkowników platform social media w drugiej połowie 2013 roku…

szybkosc przyrostu uzytkownikow social media 2013

6. 2/3 użytkowników Instagrama jest na nim codziennie, podczas gdy na Pinterest codziennie zagląda tylko nieco ponad 20% userów

czestotliwosc przebywania instagram vs pinterest

7.Największym przegranym w zakresie platforma social media wydaje się być Tumblr, przejęty w podobnym okresie, co Instagram, z podobną bazą użytkowników i wartością przejęcia – mimo upływu czasu, dalej nie zarabia:

porownanie instagram tumblr-pod wzgledem przychodow

Jeśli cały czas nie rozumiesz Instagrama, koniecznie zajrzyj na szkolenia Social Media w trakcie Search Marketing Week.


 Share sprawnymarketing

Cezary Lech

Content marketer i Specjalista SEO, organizator konferencji I ❤ Marketing oraz Search Marketing Day a także ogólnopolskiego cyklu szkolenia.sprawny.marketing. Autor wielu artykułów oraz prezentacji z zakresu pozycjonowania a także innych aspektów marketingu internetowego. Współwłaściciel i dyrektor komórek marketingowych MaxROY.com sp. z o.o. i GoldPosition.pl. Więcej o Cezarym możesz się dowiedzieć na jego prywatnej stronie i profilu Google+.


  • Monika

    Instagram będzie znaczącą platformą w przekazach marketingowych, ale jak zawsze wymaga dobrej i przemyślanej strategii. Klienci lubią mobile treści wizualne, a Instagram je dostarcza. Co oczywiście nie oznacza, że każda firma powinna obowiązkowo zaznaczyć swoją obecność na Instagramie. Ważna jest nie tylko prezentowana oferta, ale przede wszystkim przekaz, który kierujemy do pokolenia Instagram.
    Uwaga hasztagi są ważniejsze na Insta niż na Twitterze, aby nie przedawkować z ich ilością, można użyć ich w komentarzu. Instagram to idealne miejsce na docenienie fanów swojej marki.
    Warto także zwrócić bardzo mocno uwagę na snapchata.

  • Ludzie stają się analfabetami, wolą wrzucić zdjęcie i tyle..pisania i czytanie przychodzi im z co raz większą trudnością. Do tego dochodzi chęć chwalenia się wszystkim i o każdej porze dnia .. dlatego rośnie. Ale facebook i nk też rosły w szybkim tempie ..zatem żaden to wyznacznik ..po tym będzie kolejny i kolejny ..itd.itp

  • Fikander

    @Olek „Ludzie stają się analfabetami, wolą wrzucić zdjęcie i tyle..pisania i czytanie przychodzi im z co raz większą trudnością. ”

    Jak widać na przykładzie tego „artykułu”, w którym brak jakiegokolwiek komentarza autorskiego.

  • Przepraszam, ale to niezbyt rozumne powtarzanie farmazonów.

    Interakcje na Instagramie są najbardziej powierzchowne i ulotne wśród liczących się platform społecznościowych. To nie jest zaangażowanie, nie oszukujmy się. Tych interakcji trzeba byłoby mieć miliony żeby osiągnąć wymierne korzyści wizerunkowe, świadomościowe itp.

    Pisać artykuły pt. „10 rzeczy…” też trzeba z sensem. SENS jest contentem każdego przekazu. Im więcej sensu tym lepsze wyniki i to możliwe bez ogromniastego zasięgu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *