Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Napisz do nas
konferencja

II edycja konferencji z cyklu Dziennikarstwo Internetowe

Serwis SprawnyMarketing.pl objął patronatem II edycję konferencji z cyklu Dziennikarstwo Internetowe pt. „Uwarunkowania prawne dziennikarstwa internetowego”. Wydarzenie to będzie miało miejsce 7 lutego 2008 roku w Warszawie i będzie składało się z III sesji. Konferencje organizuje Centrum Promocji Informatyki (CPI)

dziennikarstwo_internetowe200x200gif.gifDziennikarstwo Internetowe ma swą specyfikę, w pełni widoczną przy analizie jego uwarunkowań prawnych. Zmiany technologiczne oraz nowe możliwości związane z wykorzystaniem Internetu powodują konieczność stałej aktualizacji i nowych interpretacji przepisów prawa prasowego, autorskiego oraz prawa związanego z ochroną danych i informacji. Program konferencji odpowiada na pytania odnoszące się do statusu dziennikarza internetowego.

Do udziału w konferencji zapraszamy:
– prawników
– redaktorów serwisów internetowych
– dziennikarzy
– pracowników działów promocji i marketingu
– specjalistów ds. public relations
– rzeczników prasowych
– specjalistów ds. Internetu
– przedstawicieli biur prasowych

PROGRAM

www.cpi.com.pl/imprezy/2008/di/index.php

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

www.cpi.com.pl/imprezy/2008/di/formularz_zgloszeniowy.php

Biuro Organizacyjne:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o., 04-041 Warszawa, ul. Międzyborska 50
Tel. (022) 871 85 51, 870 69 10 (78), fax (022) 870 69 95, 871 85 56, e-mail:
cpi@cpi.com.pl

7 lutego 2008 r.
10:00 I sesja tematyczna: Uwarunkowania prawne dziennikarstwa internetowego

  • Czy informacyjny lub społecznościowy serwis internetowy może być w sensie prawnym tożsamy z dziennikami lub czasopismami
  • Standardy zawodowe i etyczne dziennikarza internetowego
  • Problem przyznawanej dziennikarzom ochrony „tajemnicy dziennikarskiej”
  • Bloger a prowadzona działalność dziennikarska – obowiązki oraz uprawnienia z tym związane (prawo żądania informacji, obowiązek szczególnej staranności redakcyjnej)
  • Stosowanie przepisów prawa prasowego w zakresie działań wydawcy/redaktora mediów elektronicznych
    • Obowiązek rejestracji
    • Zakres odpowiedzialności
    • Realizacja uprawnień
    • Prawo do sprostowań

dr Michał Zaremba
(Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego)

12:00 Przerwa, poczęstunek
12:30 II sesja tematyczna: Prawo prasowe i prawa autorskie

  • Ochrona dóbr osobistych w przypadku publikacji elektronicznych
  • Ochrona praw autorskich twórcy publikacji
  • Problem reklamy w prasie internetowej
  • Internet jako szansa dla mediów regionalnych (dziennikarzy prasy lokalnej)

prof. dr hab. Ewa Nowińska
(dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Jagielloński)

14:00 Przerwa
14:15 III sesja tematyczna: Pozyskiwanie i ocena informacji

  • Elektroniczne procedury pozyskiwania informacji w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Serwisy prasowe prowadzone przez nadawców radiowych i telewizyjnych
    • Serwisy informacyjne jako szczególna postać prasy internetowej
    • Kolizja podstaw prawnych (prawo prasowe vs ustawa o radiofonii i telewizji)
  • Przykłady dobrze i źle prowadzonych serwisów społecznościowych i informacyjnych
  • Tendencje rozwojowe dziennikarstwa internetowego

Piotr Waglowski
(prawnik, autor serwisu VaGla.pl – Prawo & Internet)

16:00 Zakończenie

sprawnymarketing

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu internetowego, analityki internetowej, reklamy online oraz powiązanych dziedzin. Sprawny Marketing to także 25 szkoleń, które pomogą wznieść promocję Twojej firmy na wyższy poziom. Sprawny Marketing jest głównym organizatorem konferencji I <3 Marketing , której najbliższy termin przypada na 1-2 marca 2017 roku.



    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *