newsy-pazdziernik

Newsy marketingowe – październik 2016

Marketingowe Podsumowanie Tygodnia to przegląd kilku najciekawszych newsów minionego tygodnia – co tydzień nagrywamy dla was program, w którym omawiamy starannie wyselekcjonowane wcześniej nowości. Jeśli dotychczas nie znałeś naszego programu, koniecznie przejrzyj poprzednie nagrania i

Więcej

[Video] Jak zdobyć pierwszy 1000 fanów na Facebooku?

,,Jak zdobyć pierwszych fanów na Facebooku” – to pytanie, które chyba najczęściej zadają nam fani SprawnegoMarketingu i uczestnicy naszych szkoleń z mediów społecznościowych. Odpowiadając na Wasze potrzeby, zdecydowaliśmy się na zorganizowanie spotkania online, na którym

Więcej

14 prostych kroków – promocja na Facebooku przy małym budżecie

Niniejszy tekst zdobył Wyróżnienie w III edycji Programu Stypendialnego MaxROY.com dla studentów. Autorowi gratulujemy, a wszystkich studentów serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w czwartej edycji programu. Na Wasze teksty czekamy do 6 czerwca! Reklamy na Facebooku

Więcej

Facebook=Pacman

5 nowych narzędzi marketingowych Facebooka!

W ostatnich tygodniach Facebook pokazuje, jak reagować na szybko zmieniającym się rynku social media, stając się tym samym jednym z lepszych przykładów zwinnego przedsiębiorstwa ostatnich lat. Facebook bierze to, co najlepsze z każdego serwisu społecznościowego,

Więcej

22% marketerów uważa Facebook marketing za nieefektywny

W rozmowie z polskimi przedsiębiorcami wielokrotnie spotykałem się z opinią, że reklama na Facebooku to pieniądze wyrzucone w błoto. Jak wynika z najświeższych badań Social Media Marketing Industry Report serwisu Social Media Examiner, okazuje się, że

Więcej

Facebook wchodzi na rynek reklamy wideo!

Od kwietnia przyszłego roku Facebook startuje z nowym formatem reklamy. Reklama wideo na Facebooku to przede wszystkim nowa okazja dla reklamodawców, tłuste danie dla inwestorów ale także kolejna okazja do “wkurzania użytkowników”, którzy według Google

Więcej

Reklamy na NK.pl jak Facebook Ads – szczegóły

Tydzień temu NK.pl wraz z siecią reklamową AdKontekst.pl ogłosili uruchomienie systemu samoobsługowych reklam kontekstowych, które wyświetlane są w serwisie NK.pl (dawna naszaklasa.pl). System nie jest jeszcze całkiem wdrożony, przyjrzyjmy mu się zatem: co już działa,

Więcej

Główny kanał marketingowy lokalnych biznesów w USA = Facebook

Badanie przeprowadzone przez MerchantCircle na próbie ok. 4 tys. amerykańskich małych firm wykazało, że kanałem marketingowym uważanym w tej grupie za najskuteczniejszy jest Facebook. Lokalne biznesy w USA najwyraźniej mocniej ufają efektywności profilu na Facebooku

Więcej

Facebookowe “lajki” i ich wpływ na wyniki w Bing

W październiku czytaliśmy o porozumieniu pomiędzy Bingiem a Facebookiem, na mocy którego wyszukiwarka może wyświetlać więcej danych z Facebooka. Dotychczas wyniki wyszukiwania zawierały boks z informacjami o tym, jakie podstrony spodobały się naszym znajomym:

Więcej

Facebook Ads wciąż tańsze od AdWords. Jak ich używać?

Nie jesteś pewien, czy inwestowanie w gromadzenie fanów na Facebooku to dobry pomysł? Facebookowe reklamy kierujące bezpośrednio do twojej witryny nie są niczym złym. Być może nie jesteś przygotowany do zainwestowania tysięcy złotych w budowanie

Więcej