Reklamy na NK.pl jak Facebook Ads – szczegóły

Tydzień temu NK.pl wraz z siecią reklamową AdKontekst.pl ogłosili uruchomienie systemu samoobsługowych reklam kontekstowych, które wyświetlane są w serwisie NK.pl (dawna naszaklasa.pl). System nie jest jeszcze całkiem wdrożony, przyjrzyjmy mu się zatem: co już działa,

Więcej

Główny kanał marketingowy lokalnych biznesów w USA = Facebook

Badanie przeprowadzone przez MerchantCircle na próbie ok. 4 tys. amerykańskich małych firm wykazało, że kanałem marketingowym uważanym w tej grupie za najskuteczniejszy jest Facebook. Lokalne biznesy w USA najwyraźniej mocniej ufają efektywności profilu na Facebooku

Więcej

Facebookowe “lajki” i ich wpływ na wyniki w Bing

W październiku czytaliśmy o porozumieniu pomiędzy Bingiem a Facebookiem, na mocy którego wyszukiwarka może wyświetlać więcej danych z Facebooka. Dotychczas wyniki wyszukiwania zawierały boks z informacjami o tym, jakie podstrony spodobały się naszym znajomym:

Więcej

Facebook Ads wciąż tańsze od AdWords. Jak ich używać?

Nie jesteś pewien, czy inwestowanie w gromadzenie fanów na Facebooku to dobry pomysł? Facebookowe reklamy kierujące bezpośrednio do twojej witryny nie są niczym złym. Być może nie jesteś przygotowany do zainwestowania tysięcy złotych w budowanie

Więcej

Dlaczego Facebook nie chce zarabiać na Facebook Deals?

W ogłoszonym wczoraj pakiecie zmian wprowadzonym przez Facebooka wszystko jest jasne. Wprowadzono ich cztery, ale każda zmierza w jednym kierunku: wyciągać jeszcze więcej treści i spojrzeń (na reklamy) od użytkowników będących w ruchu, korzystających z

Więcej

Google wyświetla rekomendacje z Facebooka w SERP-ach

W zeszłym tygodniu Bing wprowadził do wyników wyszukiwania linki polecane przez facebookowych znajomych szukającego. Teraz także Google dorzuca do swoich SERP-ów więcej elementów społecznościowych, takich jak “Shared by” i “Recent Update”.

Więcej

Facebook Places, czyli gdzie są moi znajomi

Facebook wreszcie ma geolokalizację. Dotychczas statusy, którymi się tam dzielimy, mówiły naszym znajomym “kto” i “kiedy”, my sami dodawaliśmy jeszcze “co i jak”. Teraz Facebook będzie za nas pokazywał także “gdzie”. Facebook Places, tak nazwano

Więcej

Kozy i pierogi w Google: o czym Sprawny pisze na Facebooku

Jeśli czytasz nasze teksty wyłącznie w witrynie, sporo tracisz. Niektóre informacje zamieszczamy bowiem wyłącznie na Facebooku. Dotyczy to szczególnie małych objętościowo, ale istotnych newsów, a także ciekawostek, linków do ciekawych treści u naszych szanownych konkurentów

Więcej

Google szuka w fanpejdżach Facebooka w real time

Googlowy real-time search wzbogacił się dziś o kolejne źródło informacji: fanpejdże Facebooka. Podpisanie umowy w tej sprawie zostało ogłoszone jeszcze w grudniu, a teraz funkcja ta została wdrożona. Google powiadomił o tym przez Twittera.

Więcej