Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

eric-schmidt-photo

Eric Schmidt o przyszłości Google, akwizycjach i reklamie mobilnej – wywiad

Wywiad z dyrektorem zarządzającym Google, jaki przeprowadził John Batelle, autor książki The Search, podczas konferencji Web 2.0. Expo. Warto posłuchać w jakim kierunku ewoluuje korporacja i jak postać numer jedne w Google charakteryzuje swoją firmę.


Transkrypt z wywiadu

Ciekawsze smaczki: kupno DoubleClick, Performix (cześć DoubleClick), w Pack Google jest program, który kasuje ciasteczka DoubleClick (konkretnie Spyware Doctor).

A w czym Google nie czuje się silnie, ale wie, że to bardzo ważne obszary (czyli wkrótce kupi jakieś kolejne firmy)? Mobile i mapy. Odpowiedź Erica Schmidta:

The biggest group here is clearly going to be in the mobile space. And the reason is that people treat their mobile phones as extensions of their persons. And those mobile phones are very personal, very portable, and have GPS information in them now. The next generation of wireless networks, 3G and eventually 4G networks, will have tremendous power. So if we look at the mobile space, it’s probably the biggest wide open space. (…)

Another area is in the local space. The transactions that we do in advertising are really for local products – go down the street to buy a car, go down the street to go shopping, that kind of a thing. And most search engines don’t really fully take advantage of the local information that’s inherent in the web. That’s another big opportunity. There are quite a few companies that have figured out how to mine, target or advertise in the local context. Those are the two that come to mind immediately.

Polecamy również ten wywiad w Wired: Interview with Google CEO Eric Schmidt.


 Share sprawnymarketing

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu internetowego, analityki internetowej, reklamy online oraz powiązanych dziedzin. Sprawny Marketing to także 25 szkoleń, które pomogą wznieść promocję Twojej firmy na wyższy poziom. Sprawny Marketing jest głównym organizatorem konferencji I <3 Marketing , której najbliższy termin przypada na 1-2 marca 2017 roku.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *