Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Napisz do nas
raport-css

Smartfony kontra email – czyli jak dostosować newsletter do pocztowych aplikacji mobilnych

Według statystyk już 15% emaili marketingowych w Polsce otwieranych jest na urządzeniach mobilnych, a liczba ta z roku na rok rośnie. Zmieniające się nawyki społeczeństwa już wymusiły spore zmiany w świecie online np. całkowite przeprojektowanie formatów reklamowych. Natomiast branża eCommerce musi dostosować do nowych warunków nie tylko proces zakupów, ale także komunikację z klientem – jak to zrobić przeczytać można w nowym raporcie opracowanym przez firmę FreshMail. Sprawny Marketing jest Patronem raportu.

Smartfony kontra email – czyli jak dostosować newsletter do pocztowych aplikacji mobilnych?

Według statystyk już 15% emaili marketingowych w Polsce otwieranych jest na urządzeniach mobilnych, a liczba ta z roku na rok rośnie. Zmieniające się nawyki społeczeństwa już wymusiły spore zmiany w świecie online np. całkowite przeprojektowanie formatów reklamowych. Natomiast branża eCommerce musi dostosować do nowych warunków nie tylko proces zakupów, ale także komunikację z klientem – jak to zrobić przeczytać można w nowym raporcie opracowanym przez firmę FreshMail.

Nowe standardy w kodowaniu newsletterów

Newslettery muszą perfekcyjnie otwierać się na urządzeniach mobilnych i o tym między innymi piszą autorzy w najnowszym raporcie o kodowaniu mailingów przy użyciu technologii CSS w aplikacjach pocztowych. Choć raport nie skupia się wyłącznie na tej kwestii, wiele wskazuje na to, że urządzenia mobilne spowodowały małą rewolucję w kodowaniu mailingów i obecnie standardem są newslettery responsywne, które automatycznie dostosowują się do rozdzielczości ekranu – niezależnie od tego czy jest to ekran notebooka, czy komórki.

Proces kodowania nowoczesnego mailingu możesz teraz przeanalizować krok po kroku dzięki analizom przeprowadzonym we FreshMailu, tym samym upewniając się, że newsletter dotrze także do tych, którzy korzystają z poczty elektronicznej na smartfonach i tabletach.

O czym jeszcze w raporcie FreshMaila?

Wydawać by się mogło, że dobrze skodowany newsletter wyświetli się tak samo we wszystkich programach pocztowych – nic bardziej mylnego. Raport FreshMaila pokazuje, że każdy program i aplikacja pocztowa obsługuje inaczej właściwości CSS. Najwięcej błędów przy wyświetlaniu wiadomości mogą powodować pliki video oraz gify. Z drugiej strony są one często najbardziej atrakcyjnym elementem mailingu. Raport CSS szczegółowo przedstawia jak poszczególne elementy są wyświetlane przy otwarciu newslettera w różnych aplikacjach pocztowych i przekazuje wiele praktycznych porad jak uniknąć błędów przy kodowaniu.

Raport został przygotowany nie tylko dla koderów, ale dla całej branży eCommerce.

Raport pobrać można ze strony http://freshmail.pl/css.

sprawnymarketing

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu internetowego, analityki internetowej, reklamy online oraz powiązanych dziedzin. Sprawny Marketing to także 25 szkoleń, które pomogą wznieść promocję Twojej firmy na wyższy poziom. Sprawny Marketing jest głównym organizatorem konferencji I <3 Marketing , której najbliższy termin przypada na 1-2 marca 2017 roku.



    • Prócz ceny jakieś większe różnice miedzy freshmail a getresponse?

    • FreshMail – obsługa klienta dostępna do północy – jak ktoś robi e-commerce jako coś dodatkowe czyli po godzinach – jest to bardzo pomocne :)

    • My korzystamy z graphicmail.com.pl i tam szablony mailowe są dostosowane do wyświetlania na smartfonach. Teraz to podstawa.

    • Też korzystam z graphicmail.com.pl i tam nie ma problemu :)

    • Koneser

      Czy jest jakiś system po polsku porównywalny troszkę do mailchimpa?

    • @Koneser – właśnie graphicmail jest porównywalny do mailchimpa, ale ma też polską wersję językową.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *