Jak-wystawiać-się-na-targach

5 sposobów, które sprawią, że udział w targach stanie się sukcesem

Wykupienie stoiska w dobrej lokalizacji, na nawet największych krajowych targach, to jeszcze nie sukces. Sukcesem jest zwiększenie świadomości marki, wzmocnienie relacji z dotychczasowymi klientami, poznanie trendów panujących wśród konkurencji czy pozyskanie nowych klientów i partnerów.

Więcej

Świetna strona www – co zrobić, by Twoja też była taka?

Tylko 30 % internautów deklaruje w badaniach realizowanych przez IAB Polska, że jest zadowolonych z jakości stron internetowych, które odwiedzają. Wyniki badań pokazują, jak dużym wyzwaniem dla właścicieli firm jest cenzura wystawiona przez potencjalnych klientów. Co

Więcej

Sam stwórz stronę internetową!

Internet całkowicie zrewolucjonizował podejście do marketingu. Bez dobrej obecności w sieci praktycznie nie można dotrzeć do dużej liczby odbiorców, a przynajmniej jest to bardzo utrudnione. Schody zaczynają się jednak, gdy po podjęciu decyzji o wejściu

Więcej

Marketing sklepu internetowego w modelu dropshipping

Dropshipping to model sprzedaży online, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród właścicieli e-sklepów. W dużym uproszczeniu, polega on na przeniesieniu procesu wysyłki towaru do klienta z e-sklepu na hurtownię; czyli klient kupuje w sklepie

Więcej

Gatta – Case Study wdrożenia nowego sklepu internetowego

Marka Gatta jest cenionym polskim producentem rajstop, bielizny oraz kostiumów kąpielowych. Firma była obecna w Internecie, jednak potrzebowała usystematyzowania swojego wizerunku online oraz zautomatyzowania procesów sprzedaży internetowej. Specjalnie dla Sprawnego Marketingu Sebastian Legenza, CEO firmy

Więcej

Skuteczny A/B Testing – jak nie marnować cennego trafficu?

Taka sytuacja – przygotowujesz kolejny landing page, poświęcasz czas na stworzenie dobrego contentu, odpalasz kampanię, świeży traffic napływa na Twoją stronę.  Z jakiegoś powodu strona nie konwertuje. Co robisz? Rzucasz się na testy A/B. Niestety,

Więcej

Adsense dla Sklepów – Google poszerza zasięg reklam produktowych

Walmart.com wśród pierwszych sklepów online wprowadzających reklamy produktowe AdWords. Google ogłosiło najnowsze zmiany w wyszukiwaniu produktów: AdSense dla Sklepów. W ten sposób reklamy produktowe Google pojawią są na stronach sklepów internetowych i innych stronach e-commerce.

Więcej

22% marketerów uważa Facebook marketing za nieefektywny

W rozmowie z polskimi przedsiębiorcami wielokrotnie spotykałem się z opinią, że reklama na Facebooku to pieniądze wyrzucone w błoto. Jak wynika z najświeższych badań Social Media Marketing Industry Report serwisu Social Media Examiner, okazuje się, że

Więcej

Jak sprzedać produkt w Rosji: Pozycjonowanie i linki sponsorowane

W 2011 roku Rosja zdobyła pierwsze miejsce w Europie według ilości odbiorców internetu. 50,81 milionów użytkowników w wieku powyżej 15 lat codziennie odwiedza zasoby Runetu. Analitycy przewidują, że do końca 2014 roku wskaźnik ten wzrośnie do 80 milionów – to 71% ludności Rosji w wieku powyżej 18 lat.

Więcej

Jak zwiększać sprzedaż dzięki u-ROI-eniom klientów?

Zastanawiasz się czasem, dlaczego potencjalni klienci nie kupują? Ale tak naprawdę? Wiesz, łatwo jest to tłumaczyć tym, że sprzedaż jest słabiutka, bo nikt nie zwraca uwagi na reklamę, strona internetowa nie jest widoczna w SERPach,

Więcej

Maciej Wyszyński o Real Time Bidding na Search Marketing Day

Reklama bannerowa i wykupywanie kampanii na odsłony kojarzą się z początkami internetu i pierwszymi działaniami marketingowymi w sieci. Czasy jednak się zmieniają, a obecnie triumfy święci reklama rozliczana za kliknięcia. Okazuje się jednak, że technologia

Więcej