7 rzeczy, których klienci nienawidzą w Twojej firmie

Mówi się, że rutyna jest największym wrogiem bezpieczeństwa w pracy. Niestety dotyczy to również branży marketingowej, bo przez nadmiar obowiązków lub codzienną monotonię łatwo możesz zacząć popełniać błędy, z których nie będziesz zdawać sobie sprawy.

Więcej

[VIDEO] Czy marketing automation to narzędzie bez rozumu?

Skrócona transkrypcja: Czym jest marketing automation? Upraszczając – jest automatyzacją procesów, które inaczej wykonywałby ręcznie człowiek. Przykładowo – jak wygląda proces sprzedawania w sklepie odzieżowym? Wchodzi klient, podchodzi do niego ekspedient i pyta, czy może

Więcej

jak działa marketing automation?

Marketing automation – jak to działa?

Typowa sytuacja z życia e-przedsiębiorcy: dwa biznesy internetowe oferują te same usługi na mniej więcej tym samym poziomie. Z pozoru są bardzo podobne, jednak drastycznie różnią się popularnością i wynikami sprzedaży. Brzmi znajomo, prawda? A

Więcej

reklama

7 powodów, dla których warto korzystać z gadżetów reklamowych

Rozwój marketingu w kierunku przeniesienia większości działań w sferę Internetu sprawił, że wiele firm skupiło niemal całą swoja uwagę i energię na eksplorowaniu reklamowych możliwości, jakie daje właśnie komunikacja elektroniczna. Taka aktywność marketingowa zdecydowanie odsuwa

Więcej

Jak-wystartować-z-firmą

9 pytań, które ułatwią Ci wejście na rynek

Założenie własnej firmy nigdy w historii nie było tak łatwe jak dziś. Wg szacunków IXP Marketing każdego roku na światowy rynek wprowadzanych jest 21 tysięcy nowych marek, jednak niecały rok później 70% z nich wypada z gry. Co zrobić, by

Więcej

Skuteczna-e-sprzedaż

6 sposobów na to, by odwiedzający stał się kupującym

Zwiększanie ruchu na stronie to kosztowne i czasochłonne zajęcie. Dlaczego więc nie optymalizować tego ruchu i nie dążyć do konwertowania każdego odwiedzającego? Piękna idea, Złoty Graal każdego e-przedsiębiorcy. Stuprocentowa konwersja to mission impossible e-commerce. Jej

Więcej

Jak-wystawiać-się-na-targach

5 sposobów, które sprawią, że udział w targach stanie się sukcesem

Wykupienie stoiska w dobrej lokalizacji, na nawet największych krajowych targach, to jeszcze nie sukces. Sukcesem jest zwiększenie świadomości marki, wzmocnienie relacji z dotychczasowymi klientami, poznanie trendów panujących wśród konkurencji czy pozyskanie nowych klientów i partnerów.

Więcej

Świetna strona www – co zrobić, by Twoja też była taka?

Tylko 30 % internautów deklaruje w badaniach realizowanych przez IAB Polska, że jest zadowolonych z jakości stron internetowych, które odwiedzają. Wyniki badań pokazują, jak dużym wyzwaniem dla właścicieli firm jest cenzura wystawiona przez potencjalnych klientów. Co

Więcej