„Dni Rewolucji” – Internetowa Rewolucja Google w Poznaniu!

Mali i średni polscy przedsiębiorcy trochę boją się internetu. W dużej części nie wiedzą, co obecność w internecie może zrobić dla ich przedsiębiorstw, a tym bardziej jak im tę obecność zapewnić. Im mniejsza firma (np. ślusarska, warsztat samochodowy), tym mniejsze przekonanie do internetu. Sytuację zmienić chcą Google Polska, Home.pl, PKPP Lewiatan i Ministerstwo Gospodarki, które wspólnie organizują akcję edukacyjną „Internetowa Rewolucja”. Najbliższa edycja już w ten czwartek (10 marca 2011) w Poznaniu. Wśród atrakcji m.in. wykład Tomka Frontczaka z MaxROY.com, a także cenne nagrody do wygrania od SprawnegoMarketingu!


Organizatorzy akcji informują o niej z dużym rozmachem, także offline: pewnie każdy z Was (o ile mieszka w większym mieście) widział jeden z tysięcy billboardów, natomiast czytelnicy Gazety Wyborczej dostali dziś (bezpłatnie) książkowy poradnik pt. „Twoja firma w internecie” (zawierający wart 300 zł kupon do wykorzystania na reklamę AdWords):

1 twoja firma w internecie skan okladki

Podczas najbliższego, czwartkowego, szkolenia w Poznaniu dowiesz się (za darmo) przedstawicielu małej/średniej firmy w kilku krokach jak wprowadzić swoje przedsiębiorstwo do internetu:

  • Daj się znaleźć klientom lokalnym,
  • Umieść Wizytówkę swojej firmy na Mapach Google
  • Daj się poznać swoim klientom
  • Załóż bezpłatnie profesjonalną stronę WWW
  • Zareklamuj się w wyszukiwarce Google
  • Wystartuj ze swoją pierwszą reklamą, pozyskuj klientów, płać tylko za efekt. Jeśli posiadasz już konto, zoptymalizuj działania

Jeśli będziesz potrzebował indywidualnych konsultacji, do twojej dyspozycji będą przedstawiciele agencji interaktywnych, będzie też MaxROY.com, wydawca SprawnyMarketing.pl i jedyna w gronie obecnych agencji firma certyfikowana przez Google w ramach programu AdWords Seminar Leader.

Przedstawicieli naszego licznego zespołu znajdziesz z łatwością: na stoisku MaxROY.com i poza nim, dzięki koszulkom polo z nadrukiem MaxROY.com, w które wszyscy będziemy ubrani. Mamy dla Was i inne atrakcje:

  • wykład naszego prezesa, Tomka Frontczaka, który wskaże czym różni się reklama w wyszukiwarce od innych form reklamy, opowie, dlaczego klienci widzą w niej nie nachalność, a korzyści dla siebie, a także dlaczego Google bywa nazywany „bazą intencji”,
  • osoby z MaxROY.com (ładne dziewczyny i przystojni chłopacy :-)) będą krążyć wsród was z iPadami, zachęcając do udziału w konkursie Sprawnego Marketingu, w którym do wygrania są 1000 zł na szkolenia MaxROY.com, 5 płyt DVD ze szkoleniem AdWords, 10 dostepów do Forum MaxROY.com.
  • przetestujemy też innowacyjną technikę mobilnej reklamy, szczegóły na miejscu!

Choć wideorelacja z poznańskich Dni Rewolucji ukaże się później na SprawnyMarketing.pl, warto być tam osobiście i zobaczyć Internetową Rewolucję!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2i_gXcyBghs[/youtube]

Jeszcze raz:

    • Dni Rewolucji w Poznaniu,
    • najbliższy czwartek, 10 marca 2011, w Poznaniu,
    • w godzinach 10:00 – 18:00,
    • Centrum Wykładowe Politechniki Poznańskiej, ul. Piotrowo 2:


Wyświetl większą mapę

  • udział we wszystkich wykładach jest bezpłatny, choć wymaga jednorazowej rejestracji,
  • tutaj znajdziesz pełen program Internetowej Rewolucji w Poznaniu,
  • warto tam być!

Jeśli poczujesz niedosyt wiedzy o marketingu w wyszukiwarkach, zapraszamy też na organizowany przez MaxROY.com tydzień szkoleń z marketingu internetowego SearchMarketingWeek.com/Poznan.

Maciej Janas

Od 2004 w poznańskich agencjach interaktywnych (UX, copy), od lutego 2010 do grudnia 2012 redaktor serwisu SprawnyMarketing.pl. Lubi tropić i opisywać trendy w biznesie internetowym, interesuje się interakcjami technologii z człowiekiem i społeczeństwem oraz współczesną polszczyzną. Google+


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • Szkoda, że patronem tego wszystkiego jest Gazeta Wyborcza. Medium tak skompromitowane i zaangażowane jednostronnie w spór polityczny jak żadne inne. Do tego wiecznie lansujące nieprawdziwe tezy w sprawie Smoleńska, których nigdy nie odwołali, nie przeprosili, że się jako redakcja mylili. Fakt, że GW pełni rolę rzecznika wersji rosyjskiej już pominę.

      Echh, szkoda, że Google wybiera sobie takiego partnera.

    • Zgred

      Pieprzysz Bolo – albo wypowiadaj się na temat albo zamilcz bo nie ma to nic wspólengo z marketingiem :P

    • Heh, wybór skompromitowanej redakcji, praktycznie rządowego organu propagandowego na partnera medialnego nie ma nic wspólnego z marketingiem :))

      Nawet nie wiesz jak się mylisz Panie Zgredzie.

    • dni rewolucji chyba dniem bez samochodu, dlaczego nikt nie napisał, że na polibudzie w Poznaniu nie da się zaparkować, po 30 min zrezygnowałem :(

    • Zgred to parówa i daje linki „nofollow” w swoich katalogach SEO ;]

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *