Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

prele

Cezary Lech o tym dlaczego warto przyjść na ścieżkę SEO Heroes i szkolenie SEO PRO

SearchMarketingDay.com to impreza, na której po raz pierwszy w Polsce będzie można zobaczyć i posłuchać na żywo (z tłumaczeniem symutlanicznym na polski) a także porozmawiać podczas przerw, after party i panelu dyskusyjnego ze światową czołówką branży SEO z Kanady, Australii, USA i innych krajów europejskich. W tym roku pojawi się aż 14 nowych prelegentów, choć nie zapomnieliśmy także o „starych znajomych”.

Dan Petrovic i jego 7 testów SEO to według wielu jeden z najlepszych ostatnimi czasy artykułów:

„Od dawna nie było u was tak dobrego artykuł SEO. Dobra robota:)”

Dan i Toni Anicic poprowadzą wspólnie także pierwszą część szkolenia SEO PRO w trakcie, której podzielą się swoją wiedzą z zakresu SEO.

  • Skalowanie SEO z wykorzystaniem unikalnych narzędzi i metodologii
  • ECommerce SEO dla Magento – wiodącej na świecie platformy eCommerce

Podczas szkolenia Panowie podzielą się rezultatami swoich badań i testów SEO oraz zaprezentują ich praktyczne wdrożenia. Obaj panowie wezmą także udział w panelu dyskusyjnym, na który zarezrwowaliśmy aż 2 godziny, uczestnicy szklenia SEO PRO już teraz mogą zadawać pytania przez Google Moderator.

Josh Bachynski jest w tym roku prelegentem najmocniej kojarzonym z ciemną stroną mocy SEO. Twórca narzędzia SEnukeX posiada szeroki wachlarz wiedzy tajemnej, którą będzie się dzielił w trakcie pierwszego dnia konferencji jak i podczas szkolenia SEO PRO. Bardzo błyskotliwy, swoje poglądy jaskrawo prezentuje w publikowanych przez siebie video, jego poglądy często mocno różnią się o tzw. mainstreamu Googl’owego jak i branży SEM.
W trakcie częsci głównej konferencji Josh przedstawi swoje spostrzeżenia w zakresie nieco zapominanego, a cały czas siejącego mocne spustoszenie algorytmu Panda. Na moje pytanie czy zamierza coś mówić o Pingwinie, Josh odpisał:

„Yes i will include it of course – but remember penguin only affects sites that have over optimized – panda affects EVERY site :-)”

Konstatny Kanin autor bloga konstantinkanin.com blisko współpracujący z MaxROY.com oraz
Marina Khaustova opowiedzą o SEO w Rosji i krajch RuNetu. Ten temat Kostek przybliżał już nam w jednym ze swoich pierwszych artykułów w trakcie jego prezentacji poznamy zagadnienie od znacznie bardziej praktycznej i narzędziowej strony.

Razvan Gavrilas jego błyskotliwe analizy backlinków wprowadzały w zakłopotnie wielu blackhatowych speców od SEO i często pokazywały jak czarne może być black hat SEO (Ostatnio na ta frazę Payday Loans „wypozycjonował się” blog Matta Cutts’a.). Wszystkie analizy Razvan prowadzi w oparciu o narzędzie Cogntive SEO, ktore w ostatnich tygodniach nawiązało strategiczną współpracę z Majestic SEO Dixona Jonesa… który w trakcie Search Marketing Day pokaże nam najciekawsze wnioski wynikające z analizy 3,584,026,567,247 unikalnych adresów URL oraz na ich podstawie postara się przewidzieć przyszłość SEO i wskazać wyraźne trendy w zakresie wypływu linków na pozycje.

Ralph Tegtmeier „Fantomaster”, który wreszcie pokaże nam gotowe narzędzie do tworzenia unikalnych tekstów. Temat wygląda szczególnie ciekawe w kontekście ostatniej prezentacji Radka Kubery w trakcie Festiwalu SEO w Katowicach i jego desynonimizatora, który w ostatnich dniach udowadnia jak łatwe jest odsynonimizowanie tekstu.

Ralph poświęci swoje wystąpienie także ekscytującemu tematowi How Cloaking 3.0 Dominates the Search Engines Like Gangbusters a swoją prezentacje opisał w sposób następujący:

„Cloaking (aka „IP delivery”) od dawna jest uważane za najbardziej wydajną technologię SEO na konkurencyjnych rynkach internetowych. I wbrew uporczywej propagandzie wyszukiwarek i konwencjonalnej mądrości „White Hat”, [technologia ta] nigdy nie została zdegradowana lub pozbawiona skuteczności przez wprowadzanie postępowych poprawek i stale zmieniających się algorytmów rankingu. (…) Jednak czyż nie zmieniło się to z biegiem czasu? Z pewnością – tak jak i całe SEO!”

Stephena Burnsa z blekko poznałem w Berlinie w trakcie konferencji OMcap. W wielu momentach jego prezentacja zmieniła mój sposób myślenia o działaniu wyszukiwarek! Stephen opowie o tym jak działa wyszukiwarka Blekko, z jakimi problemami się borykają i postara się nam pokazać specyfikę działania ich wyszukiwarki. Przypomnę także, że udziałowcem Blekko jest firma Yandex, która poważnie rozważa ekspansję w naszej części Europy.

Marcus Tober, ta prezentacja zapowiada się jako absolutnie wyjątkowo! Marcus bazując na danych z polskiego rynku przedstawi czynniki o największym wpływie na pozycje, wykaże też poważne różnice w czynnikach SEO między Polską a innymi krajami! :)

Maik Metzen bliski współpracownik Andre Alpara, współautor jednego z ostatnich artykułów na Sprawnym, przedstawi temat bliski Afiliantom i piątkowemu szkoleniu z Programów Partnerskich – „SEO strategies for Affiliates”

Dominik Wojcik po doskonałej zeszłorocznej prezentacji, która zainspirowała m.in. Artura Strzeleckiego do dalszych badań w tym roku Dominik do dnia konferencji postawowił nie ujawniać tematu swojej prezentacji. Czekamy zatem z niecierpliwością na kolejną porcję inspirującej wiedzy z zakresu white hat… black hat?!

Jednym z ostatnich prelegentów ścieżki SEO Heros jest Gareth Hoyle twórcy firmy Manual Link Building oraz narzędzia Link Detox. Prezentacja w całości będzie poświęcona update’owi Pingwin i najnowszym spostrzeżeniom w zakresie wyciągania stron z filtrów. Gareth w trakcie całego pierwszego dnia będzie do waszej dyspozycji przy stoisku Link Detox w foyer konferencyjnym…

Szkolenie SEO PRO
28.06.2013
Zarejestruj się

Dzisiaj ostatni dzień promocyjnej ceny!


 Share sprawnymarketing

Cezary Lech

Content marketer i Specjalista SEO, organizator konferencji I ❤ Marketing oraz Search Marketing Day a także ogólnopolskiego cyklu szkolenia.sprawny.marketing. Autor wielu artykułów oraz prezentacji z zakresu pozycjonowania a także innych aspektów marketingu internetowego. Współwłaściciel i dyrektor komórek marketingowych MaxROY.com sp. z o.o. i GoldPosition.pl. Więcej o Cezarym możesz się dowiedzieć na jego prywatnej stronie i profilu Google+.


  • Cezary Lech

    Właśnie poznaliśmy temat prezentacji Dominika Wojcika: „Case Study: How to get rank fast with a new Domain and Index 1 Million Pages!”

    Na SMD udział potwierdził też Radosław Kubera szykuje się zatem ciekawa wymiana zdań z Ralphem Tegtmeierem w kontekscie desynonimizatora.

  • Paweł Rabinek

    Search Metrics właśnie wypuścił swój nowy raport Ranking Factors 2013, więc będzie o czym słuchać. Inne prezentacje też zapowiadają się bardzo ciekawie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *