Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

Czterech pierwszych prelegentów majowej konferencji Search Marketing Day! Zmieniona data!

Choć do tegorocznej edycji międzynarodowej konferencji SEM Search Marketing Day w Poznaniu pozostały jeszcze 3 miesiące, potwierdziliśmy już nazwiska 14 prelegentów. Duże nazwiska! Dzisiaj odsłaniamy 4 z nich i informujemy o nowej dacie Search Marketing Day: 22 i 23 maja w poznańskim Starym Browarze.


Search Marketing Day to coroczna międzynarodowa konferencja SEM. Już zeszłoroczna edycja SMD zgromadziła na widowni Multikina w Starym Browarze 220 osób, czyniąc naszą konferencję największym tego rodzaju wydarzeniem w Polsce. A to był tylko debiut!

W tym roku jeszcze szerzej otwieramy się na uczestników z innych części Europy. Autostrada do Berlina i szybko rosnąca ilość połączeń lotniczych z Poznaniem sprawią, że konferencja będzie jeszcze bardziej międzynarodowa. Zapowiedzią tego otwarcia są nazwiska prelegentów, o których za chwilę.

Pierwszy dzień Search Marketing Day będzie miał charakter typowo konferencyjny, a więc duża scena, na niej duże nazwiska, a przed nimi dużo ludzi na widowni. Zaproponujemy uczestnikom dwie ścieżki tematyczne do wyboru:

  • SEO i pozycjonowanie
  • SEM, PPC – AdWords, reklama płatna oraz Afillate Marketing

Drugiego dnia, w bardziej kameralnych okolicznościach odbędą się 2 szkolenia. Gwarantuje to dostęp do uwagi trenera każdemu z uczestników:

  • Szkolenie Black Hat SEO
  • Warsztaty SEO dla Agencji interaktywnych “Jak tworzyć strony www, które rozumie Google?” – Technologie SEO tworzenia stron.

Kogo zobaczycie pierwszego dnia na dużej scenie? Potwierdziliśmy na razie 14 prelegentów, dzisiaj odsłaniamy nazwiska 4 z nich:

1. Martin MacDonald – Szef działu SEO w OMD.com, będącej częścią Omnicom Group Inc – wiodącej światowej agencji reklamowej

2. Dixon Jones – Prezes MajesticSEO.com, firmy tworzącej cenione narzędzia dla pozycjonerów

Fantastyczne recenzje zeszłorocznych prezentacji obu Dixona i Martina (szczególnie Martina!) znajdziesz w wideorelacji z Search Marketing Day 2011:

Martin zresztą najwyraźniej odwzajemnia sympatię, bo poświęcił naszej konferencji dłuższą chwilę podczas zeszłorocznego SMX Stockholm:

3. Andre Alpar – Współwłaściciel międzynarodowej SEO agencji AKM3, z siedzibą w Berlinie.

4. Russell Smith – Odpowiedzialny za redakcję treści na witrynach newsowych BBC i tworzenie ich interaktywnej oprawy

Od teraz co dwa, trzy tygodnie będziemy informowali o nowych prelegentach, po dwóch z każdej ścieżki tematycznej: SEO i pozycjonowanie oraz PPC & Affiliate Marketing, przybliżali ich sylwetki i tematy prezentacji. Część z potwierdzonych prelegentów na co dzień unika konferencji, chodzi m.in. o trzech prelegentów ze światowej czołówki branży Casino/Gambling. Będzie z nami także Kaspar Szymański, przedstawiciel Google Search Quality Team na Polskę.

I na koniec: dlaczego zmieniliśmy datę imprezy? Pierwotna data pokrywała się z londyńskim SMX. A dzięki przesunięciu imprezy o tydzień, prelegenci zjadą do nas prosto z Londynu, z głowami pełnymi najświeższej wiedzy i będziemy mieli SMX w Polsce :-).

Tutaj znajdziesz szczegóły imprezy i formularz rejestracji.

Search Marketing Week

Przypominamy też o odbywającej się już w marcu imprezie szkoleniowej Search Marketing Week – nie pomylcie jej z Konferencją :-). Dla przypomnienia:

Search Marketing Day – konferencja – 22-23 maja 2012
Search Marketing Week – cykl szkoleń – 12-16 marca 2012

Jakie szkolenia odbędą się w ramach marcowego Search Marketing Week:

sprawnymarketing

Redakcja

Wpis autorstwa redakcji serwisu SprawnyMarketing.pl Nasz serwis działa od 2005 roku, publikując artykuły na temat pozycjonowania, marketingu internetowego, analityki internetowej, reklamy online oraz powiązanych dziedzin. Sprawny Marketing to także 25 szkoleń, które pomogą wznieść promocję Twojej firmy na wyższy poziom. Sprawny Marketing jest głównym organizatorem konferencji I <3 Marketing , której najbliższy termin przypada na 1-2 marca 2017 roku.


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing


    • Witam!

      Niestety nie bylem na “Search Marketing Day” w ubieglym roku i w tym roku najprawdopodobniej tez nie bede mogl przyjechac.
      A szkoda bo slyszalem same dobre opinie. Marcus Tandler i Dominik Wojcik tez bardzo dobrze wspominaja ta konferencje.

      Male sprostowanie:
      Ande Alpar nie pracuje juz w Rocket Internet (Dominik Wojcik zreszta tez juz nie) tylko w AKM3.

    • Rzezniczek

      Przydałyby się też zajęcia praktyczne, bo w zeszłym roku było więcej lania wody. W tym roku proponuję więcej konkretów z przykładami. No i Kaspara bym nie zapraszał bo odnosiłem wrażenie, że prelegenci specjalnie zawiązali sobie języki żeby za dużo przy Kasparze nie zdradzać.
      ;-)

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *