11 błędów, które nagminnie popełniają copywriterzy

Jak zostać naprawdę dobrym copywriterem? To pytanie zadał sobie na pewno niejeden adept sztuki pisania tekstów. Na rynku ukazało się naprawdę wiele na ten temat. Teoretycznie zatem wiemy prawie wszystko o copywritingu, praktycznie – nadal

Więcej

Skąd brać fajne teksty? Test 10 dostawców treści

Dobry content jest tak naprawdę podstawą wielu działań marketingowych – nie tylko w Internecie. Pomaga zbudować wartościowe relacje z klientami, zaskarbić sobie ich sympatię, zaufanie i zyskać tak potrzebny dziś autorytet. To dzięki dobrze napisanym

Więcej

Ile jest sprzedaży w tekście sprzedażowym?

Nigdy nie było łatwo. Sprzedać coś zdalnie, umieszczając dłuższe lub krótsze zdania przed oczami potencjalnego klienta, to prawie cud. Pieniądze w zamian za słowa? A jednak copywriterzy to potrafią. Potrafili. Bo teraz to już nie

Więcej

zasady-storytellingu

3 najważniejsze zasady Storytellingu

II wojna światowa skończyła się w 2005 roku. Przynajmniej dla dwóch Japończyków, których w 2005 roku przypadkiem odnaleziono na Filipinach. Yoshio Yamakawa i Tsuzuki Nakauchi, żołnierze armii cesarskiej, po jednej z akcji nie mogli dołączyć

Więcej

copyrajting

CopyRAJTing, czyli jak robić to DOBRZE?

Niniejszy tekst zdobył I nagrodę w III edycji Programu Stypendialnego MaxROY.com dla studentów. Autorowi serdecznie gratulujemy, a wszystkich studentów serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w czwartej edycji programu. Na Wasze teksty czekamy do 6 czerwca

Więcej

copywriting

Zawładnij umysłami, czyli jak tworzyć dobre teksty na bloga

Niniejszy tekst zdobył I nagrodę w I edycji Programu Stypendialnego MaxROY.com dla studentów. Autorowi serdecznie gratulujemy, a wszystkich studentów serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w drugiej edycji programu. Na Wasze teksty czekamy do 1 czerwca!

Więcej

6 pomysłów na długi weekend dla SEO/Copywritera

Jeśli już od wielu lat pracujesz w roli copywritera lub jesteś twórcą treści na własnej stronie, możesz w pewnym momencie osiągnąć stan, który nazwiesz brakiem weny, a nawet – wypaleniem, gdy wszystko co piszesz staje

Więcej

Zdobywaj linki SEO copywritingiem: 10 prostych rad

Porównaj poniższe dwa blogowe wpisy: oba napisane przez tego samego eksperta SEO, składające się z podobnej liczby słów. Nie znasz jeszcze ich tematów, ale wiesz już pewnie, który przyciągnął więcej linków… Jeśli zgadłeś, że lewy

Więcej

LDA – dowód ważności (niedocenianego dotąd) SEO copywritingu?

Podczas zeszłotygodniowego seminarium SEOmoz.org Ben Hendrickson zaprezentował unikalną technikę pozycjonerską. Prezentacja została przyjęta więcej niż entuzjastycznie – nigdy wcześniej nie byłem świadkiem branżowego spotkania, które byłoby kilkukrotnie przerywane gromkimi oklaskami. Wątpię, by udało mi się

Więcej

Skuteczny SEO copywriting

Dzisiejszy artykuł jest kierowany głównie do redaktorów serwisów internetowych, dla których termin “SEO copywriting” brzmi tajemniczo lub nie jest przez nich doceniany. Jest to technika pisania tekstów z uwzględnieniem popularnych słów kluczowych, których użycie na

Więcej

Ban za Keyword Stuffing – Upychanie słów kluczowych

Wczoraj kilka godzin po publikacji artykułu o SEO Copywritingu dotarła do nas wiadomość że zaprzyjaźniona strona została zbanowana. Okazuje się że jest możliwy ban za upychanie słów kluczowych! czyli Keyword Stuffing. Czytając wytyczne Google dla

Więcej

Googlewriter, czyli copywriting SEO

Copywriter pisze copy. Ghostwriter pisze coś, co firmuje swym nazwiskiem inna osoba (np. polityk, muzyk, pisarz). Googlewritera wymyśliłem sam. Określenie jest dość czytelne. Kto nadaje się na googlewritera – wyszukiwacza keywords i autora 25/35/35 z

Więcej