11 błędów, które nagminnie popełniają copywriterzy

Jak zostać naprawdę dobrym copywriterem? To pytanie zadał sobie na pewno niejeden adept sztuki pisania tekstów. Na rynku ukazało się naprawdę wiele na ten temat. Teoretycznie zatem wiemy prawie wszystko o copywritingu, praktycznie – nadal

Więcej

Content marketing – jak wychodzić poza schemat?

Czy Ty też, myśląc o content marketingu, myślisz o artykule w zasięgowym serwisie tematycznym lub wpisie na popularnym blogu? Dobra wiadomość jest taka, że myślisz podobnie jak większość marketerów. Niestety, wiąże się to z tym,

Więcej

artur kurasiński

Wideo pożera świat

Dlaczego to właśnie wideo jako jedna z wielu form ekspresji online zaczyna być w dzisiejszym świecie tak ważnym medium? Czym powodowany jest ogromny wzrost użytkowników Internetu konsumujących treści w takiej postaci? Według raportu firmy Cisco,

Więcej

i love marketing and social media

[VIDEO] Mikro Content Marketing – Dariusz Puzyrkiewicz

Jak wciągnąć klientów w zakupy? Przypominamy wystąpienie Dariusza Puzyrkiewicza z konferencji I love marketing:   Transkrypcja: Opowiem o pewnym, bardzo tanim narzędziu, które można od tej chwili stosować w dowolnym miejscu. To narzędzie nic nie

Więcej

Inwestycja w Content Marketing

Jak nakłonić szefa do zainwestowania w content marketing?

W ciągu ostatnich dziesięciu lat idea content marketingu rozkwitała. Coraz więcej przedsiębiorstw zdaje sobie sprawę, że inwestując w inbound marketing – na przykład blogi, ebooki czy filmy promujące – mogą oczekiwać nie tylko zwrotu wydanych

Więcej

Marketingowe trendy 2017 – wypowiedzi 33 ekspertów

Zapytaliśmy 33 ekspertów branżowych o prognozy dotyczące trendów marketingowych na 2017 rok. W odpowiedziach najczęściej czytamy o transmisjach live, video marketingu, rozwoju botów i sztucznej inteligencji. Każdy też już dobrze wie, że 2017  został okrzyknięty rokiem

Więcej

53 najważniejsze marketingowe newsy grudnia 2016!

Marketingowe Podsumowanie Tygodnia to cotygodniowy program live, podczas którego prezentujemy Wam przegląd marketingowych newsów minionego tygodnia. Co tydzień omawiamy najważniejsze, najciekawsze branżowe nowości, które nie powinny Was ominąć. Do każdego odcinka wybieramy wyselekcjonowane treści, tym samym

Więcej