Jak przygotować dobre wystąpienie publiczne? 10 porad

Konferencja TED jest wyznacznikiem jakości w świecie przemówień i w związku z tym obrosła pewnym mitem. Wielu ludzi myśli, że żeby na niej wystąpić, trzeba być świetnym mówcą. To nieprawda. Trzeba mieć świetną ideę, a

Więcej

Jaka jest właściwa definicja wartościowego contentu?

Z każdą sekundą zatrważająca ilość contentu jest tworzona i publikowana przez wielkie przedsiębiorstwa, małe spółki, marki i szarych obywateli – takich jak Ty i ja. W praktyce oznacza to, że istnieje spora szansa, że Twój

Więcej

Bądź firmą medialną albo płacz nad AdBlockiem!

W marketingu internetowym łatwe czasy mamy już za sobą. Nie tylko dlatego, że rynek staje się pełen konkurentów, ale również dlatego, że zmieniają się upodobania konsumentów dotyczące marketingowej treści. Dziś reklama banerowa niesie ze sobą

Więcej

11 błędów, które nagminnie popełniają copywriterzy

Jak zostać naprawdę dobrym copywriterem? To pytanie zadał sobie na pewno niejeden adept sztuki pisania tekstów. Na rynku ukazało się naprawdę wiele na ten temat. Teoretycznie zatem wiemy prawie wszystko o copywritingu, praktycznie – nadal

Więcej

Content marketing – jak wychodzić poza schemat?

Czy Ty też, myśląc o content marketingu, myślisz o artykule w zasięgowym serwisie tematycznym lub wpisie na popularnym blogu? Dobra wiadomość jest taka, że myślisz podobnie jak większość marketerów. Niestety, wiąże się to z tym,

Więcej

artur kurasiński

Wideo pożera świat

Dlaczego to właśnie wideo jako jedna z wielu form ekspresji online zaczyna być w dzisiejszym świecie tak ważnym medium? Czym powodowany jest ogromny wzrost użytkowników Internetu konsumujących treści w takiej postaci? Według raportu firmy Cisco,

Więcej

i love marketing and social media

[VIDEO] Mikro Content Marketing – Dariusz Puzyrkiewicz

Jak wciągnąć klientów w zakupy? Przypominamy wystąpienie Dariusza Puzyrkiewicza z konferencji I love marketing:   Transkrypcja: Opowiem o pewnym, bardzo tanim narzędziu, które można od tej chwili stosować w dowolnym miejscu. To narzędzie nic nie

Więcej

Inwestycja w Content Marketing

Jak nakłonić szefa do zainwestowania w content marketing?

W ciągu ostatnich dziesięciu lat idea content marketingu rozkwitała. Coraz więcej przedsiębiorstw zdaje sobie sprawę, że inwestując w inbound marketing – na przykład blogi, ebooki czy filmy promujące – mogą oczekiwać nie tylko zwrotu wydanych

Więcej

Marketingowe trendy 2017 – wypowiedzi 33 ekspertów

Zapytaliśmy 33 ekspertów branżowych o prognozy dotyczące trendów marketingowych na 2017 rok. W odpowiedziach najczęściej czytamy o transmisjach live, video marketingu, rozwoju botów i sztucznej inteligencji. Każdy też już dobrze wie, że 2017  został okrzyknięty rokiem

Więcej

53 najważniejsze marketingowe newsy grudnia 2016!

Marketingowe Podsumowanie Tygodnia to cotygodniowy program live, podczas którego prezentujemy Wam przegląd marketingowych newsów minionego tygodnia. Co tydzień omawiamy najważniejsze, najciekawsze branżowe nowości, które nie powinny Was ominąć. Do każdego odcinka wybieramy wyselekcjonowane treści, tym samym

Więcej

Skąd brać fajne teksty? Test 10 dostawców treści

Dobry content jest tak naprawdę podstawą wielu działań marketingowych – nie tylko w Internecie. Pomaga zbudować wartościowe relacje z klientami, zaskarbić sobie ich sympatię, zaufanie i zyskać tak potrzebny dziś autorytet. To dzięki dobrze napisanym

Więcej

marka-osobista

Silna marka osobista – jak się do tego zabrać?

Jesteśmy przyzwyczajeni do kojarzenia słowa marka z tym, co pozytywne. Mówimy dobra marka. W kontekście negatywnym wolimy dyskutować o złej reputacji, kiepskim produkcie, fatalnej obsłudze klienta. Zdecydowanie rzadziej o marnej marce. Tyle, że marka nie

Więcej

jak-zarabiać-na-wideo

[Video] Jak zarabiać na video? Case Studies najlepszych kampanii

Dzisiaj publikujemy nagranie wystąpienia, które zdobyło 5. miejsce w głosowaniu widzów podczas pierwszej edycji konferencji I ♥ Marketing! Dowiesz się z niego, jak działa reklama na YouTube i jakie zasięgi można wygenerować w tym serwisie społecznościowym,

Więcej