Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Napisz do nas
blekko

Blekko startuje już za kilka dni

Opisywana już na łamach Sprawnego Marketingu wyszukiwarka Blekko startuje już za kilka dni, a dokładnie z samego rana 1 listopada 2010. Informacje na ten temat pojawiły się m.in. na twitterze w profilu wyszukiwarki oraz w serwisie TechCrunch.com.

Wyszukiwarka powstała w 2007 r., jej testy zaczęły się w lipcu 2010 r. i od tej pory zaproszono do nich ponad 8 tys. osób. Ok. 8,5% z nich korzystało z wyszukiwarki regularnie, bo co najmniej raz w tygodniu. Użytkownicy, którzy byli w gronie zaproszonych, po założeniu konta otrzymywali kolejne paczki zaproszeń do rozdania.

Przypomnijmy, że Blekko działa w oparciu o tzw. slashtagi. Wśród nich znajdują się takie, które:

  • mogą dodawać, edytować i usuwać użytkownicy,
  • zostały przygotowane przez zespół Blekko i są skupione wokół danego tematu (tzw. slashtagi tematyczne),
  • posiadają specjalne funkcjonalności pozwalające m.in. na szczegółową analizę stron pod kątem SEO, działają jako pewnego rodzaju skróty, prowadząc np. do profilu użytkownika albo pobierają dane z zewnętrznych serwisów takich jak Twitter czy YouTube (tzw. slashtagi wbudowane).

Slashtagi można ze sobą łączyć, dzięki czemu możemy nie tylko przefiltrować wyniki, ale także posortować je po dacie.

Poniżej znajduje się fragment analizy SEO serwisu TechCrunch.com, do którego wszyscy będą mieli dostęp już za kilka dni.

sprawnymarketing

Powyższy tekst zawiera prywatne poglądy Autora. Niekoniecznie muszą odzwierciedlać one poglądy Redakcji.

Marta Gryszko

Związana z branżą SEO od 2005 r. Autorka SEO bloga, współtwórca narzędzi SeoStation.pl i Brandle.pl (Wake App Sp. z o.o.). Autorka kursu SEO na poziomie podstawowym, na poziomie średniozaawansowanych i szkolenia z audytów.



    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *