Adsense dla Sklepów – Google poszerza zasięg reklam produktowych

Walmart.com wśród pierwszych sklepów online wprowadzających reklamy produktowe AdWords. Google ogłosiło najnowsze zmiany w wyszukiwaniu produktów: AdSense dla Sklepów. W ten sposób reklamy produktowe Google pojawią są na stronach sklepów internetowych i innych stronach e-commerce.

Więcej

Favicony poprawią CTR reklam w sieci AdSense?

Wczoraj Google ogłosił udostępnienie nowej funkcji związanej z widzialnością tekstowych reklam w sieci reklamowej. O tym, rzec by można, drobiazgu, słyszymy już od 4 lat. Tyle czasu potrzebowali inżynierowie, aby zdecydować o wykorzystaniu faviconów w

Więcej

Nowe jednostki reklam graficznych w Google AdSense

Google ogłosił zmianę dotyczącą jednostek reklamowych w programie Google AdSense. Teraz, gdy Google oceni wybrany format reklamy jako skuteczniejszy, umieści reklamę graficzną, nawet jeżeli obrazek jest mniejszy niż sugeruje to format boksu reklamowego. W rezultacie,

Więcej

Długofalowe strategie SEO dla afiliantów

SearchMarketingDay coraz bliżej, a tymczasem, prezentujemy pierwszy artykuł specjalistów biorących udział w tegorocznej konferencji. Dzisiejszy artykuł pióra Andre Alpara, gościa zeszłorocznej edycji SearchMarketingDay (relacja z wizyty Andre – po niemiecku), przekazał nam współpracownik Andre z agencji

Więcej

5 skutecznych sposobów na zwiększenie przychodów ze strony

Klient po przeczytaniu poradnika zarabianie przez Internet w weekend chce zarabiać już od jutra i za nic nie przyjmuje do wiadomości, że pozycjonowanie musi trochę trwać? Jest sposób na prawie natychmiastowe poprawienie przychodów jego strony. Czasem

Więcej

Marketing afiliacyjny, czyli czym są programy partnerskie

Marketing afiliacyjny to zyskująca popularność technika marketingu internetowego, w której reklamodawca (sprzedawca) deleguje wykonanie działań marketingowych na licznych niezależnych marketingowców (partnerów), którzy opłacani są w modelu “za efekt”. Marketing afiliacyjny nie jest więc bezpośrednio techniką

Więcej

Jak przygotować PP idealny pod kątem SEO ?

W czerwcu poznaliśmy cztery sposoby na wzbogacenie opisów produktów w sklepach internetowych. Działania te miały na celu uniknięcie sytuacji, w których Google oceni nisko zawartość sklepów wykorzystujących opisy producentów i w rezultacie obniży ich pozycje.

Więcej

Nowy wygląd Google AdSense!

Jeszcze przed polskim długim weekendem Google ogłosił wdrożenie nowego interfejsu panelu Google AdSense. Nowy interfejs dostępny jest od razu na całym świecie. Zmiany obejmują nie tylko layout i nawigację, ale także nowe funkcje, takie jak

Więcej

Konferencja o polskim 2.0: Zarabianie w internecie, media społecznościowe, blogi

Web20 w biznesie, znacznie szybkiego wejścia, sposoby budowania społeczności czy zagrożenia związane z absolutną demokracją w sieci — to niektóre z tematów, które został podjęte przez uczestników konferencji “Witamy Web 2.0 w Polsce!”. O ile nie ustalono jednoznacznej definicji web20, padło wiele ciekawych zdań. Prezentujemy niektóre z nich.

Więcej