Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Napisz do nas
laser-printers-Google-Search

AdWords Product Extensions wzbogaca się o kolejną opcję

W zeszłym roku Google wprowadziło do AdWordsów kilka nowych funkcji dla sprzedawców, pod nazwą Product Extension ( Rozszerzenia Produktów). Jedną z nowych możliwości było dołączanie cen oraz zdjęć sprzedawanych towarów do wyświetlanych reklam aby bardziej zachęcić potencjalnych klientów do zakupu danego produktu.

Od zeszłego tygodnia dostępne jest kolejne rozszerzenie dla „e-commerca”, wyświetlające ocenę oraz opinię sklepu wystawione przez użytkowników w reklamach kontekstowych w postaci ilości gwiazdek oraz linku z liczbą opinii na temat sklepu. Aby móc skorzystać z powyższego rozszerzenia w reklamie AdWords, nasz sklep musi znajdować się w bazie Google Product Search i liczyć minimum 4 gwiazdki oraz 30 opinii. Jak podaje Google na swoim AdWordsowym blogu, kliknięcia w link z opiniami są bezpłatne.

Na chwilę obecną nowa opcja w Reklamach Google, dostępna jest jedynie w wyszukiwarce globalnej (Google.com).

Więcej informacji na temat tego typu reklamy znajdziecie w angielskim FAQ’u.

[źródło:http://adwords.blogspot.com/]

sprawnymarketing

Michal Burzynski

Michał Burzyński aktywny jest w branży SEO / SEM od 2007 roku. Jego specjalnościami są: PPC, tworzenie ruchu organicznego, optymalizacja konwersji (CRO) oraz analityka internetowa.



    • skuteczne

      Wielce fajny post, nietuzinkowe teksty zalecam wszystkim literaturę

    • wildstargoldhack.com

      As also speculated with some careful sleuthing
      of various gameplay videos (such as Totalbiscuit’s E3 developer interview,) they are
      also hyperactive sociopaths with a thing for spelling science with big capital letters and
      exclamation points. Wild – Star gameplay comprises of dungeons, quests,
      and combats. You’ll be seeing reviews of it popping up in all our
      mags shortly, but – long story short – we kinda like it.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *