Zapraszamy na 23 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

19 Szkoleń i I ♥ Marketing oraz zakupu magazynu

AdWords: nowa główna strona. Moduły, personalizacja

Google przeprojektował główną stroną interfejsu AdWords. Celem jest dostarczenie reklamodawcom trafniejszych, spersonalizowanych danych o prowadzonych kampaniach.

Zmiany zaszły na stronie głównej, która umożliwia teraz reklamodawcom stworzenie własnych modułów, opartych o filtry stworzone na poziomie kampanii. Dzięki filtrom reklamodawca może łatwiej dostrzec problemy z kampaniami, takie jak słabe wyniki słowa kluczowego, słowa kluczowe nieobecne na głównej stronie reklamowanej witryny, niewyświetlane reklamy czy drogie słowa kluczowe mające słabe wyniki. Moduły wyświetlające podsumowanie takich filtrów mogą być dowolnie wyświetlane na głównej stronie interfejsu – ale Google zaproponował kilka z nich jako domyślne:

nowy interfejs adwords

Moduły stworzone w webowej wersji interfejsu dostępne będą także w mobilnym interfejsie AdWords.

“Migawka konta była funkcją przydatną dla reklamodawców chcących szybko uzyskać ogólne informacje o skuteczności konta, ale spotkaliśmy się z opiniami, że udostępnia ona zbyt mało opcji dostosowania i jest za mało interaktywna.”, można przeczytać w poświęconemu zmianie FAQ. “Wielu reklamodawcom zależało np. na linkach prowadzących ze statystyk migawki konta do odpowiednich stron na karcie Kampanie. Inni z kolei chcieli, aby dostępne moduły zawierały bardziej szczegółowy wybór informacji.”

sprawnymarketing

Maciej Janas

Od 2004 w poznańskich agencjach interaktywnych (UX, copy), od lutego 2010 do grudnia 2012 redaktor serwisu SprawnyMarketing.pl. Lubi tropić i opisywać trendy w biznesie internetowym, interesuje się interakcjami technologii z człowiekiem i społeczeństwem oraz współczesną polszczyzną. Google+


  • Redakcja

    Przy okazji przypominamy o nowej grupie na Facebooku, w której odpowiadamy na szereg pytań. Dołącz do Twoja firma w Internecie i Social Media.

    Subskrybuj Sprawny.Marketing na Messengerze, dostaniesz informację o każdym nowym artykule lub materiale video

    Wielkimi krokami zbliża się także dwudniowa konferencja I ♥ Marketing & Social Media oraz organizowane przez nas 24 szkolenia z zakresu marketingu.

    Możesz też zamówić prenumeratę drukowanego magazynu sprawny.marketing

  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *