65 polskich ekspertów o marketingu w dobie koronawirusa

Nowy rok, daje nowe możliwości… świeże trendy, kolejne rozwiązania technologiczne, no i wyczekiwane premiery Apple. Jednak nikt nie spodziewał się, w jakich czasach się znajdziemy i jak przyjdzie nam prowadzić marketing. To już nie domysły

Więcej

10 wskazówek, jak nie stracić budżetu reklamowego

Sporo słyszysz o skuteczności reklamy w internecie? Case studies opływają w konwersje, wysokie ROI i inne wskaźniki – a jak to wygląda w praktyce? Szczegółowo zaplanowana kampania, cele wyznaczone, można ruszać i zbierać efekty! Startujesz

Więcej

NEWSLETTER

Otrzymasz od MaxROY.com sp. z o.o. cotygodniowe podsumowania najlepszych artykułów, darmowe ebooki, unikalne materiały video, zaproszenia na darmowe webinary, a także informacje o szkoleniach.

Okładka magaznu sprawny.marketing

+100 stronicowy numer magazynu „sprawny.marketing”

17 nowości na TikToku

Nowości z TikToka za okres październik-grudzień 2019 1. ByteDance pracuje nad platformą do streamingu muzyki Według Financial Times, właściciel TikToka, firma ByteDance, prowadzi rozmowy z największymi wytwórniami muzycznymi, takimi jak Universal Music, Sony Music i

Więcej

Social media marketing okiem Samuela Scotta

To miała być wspaniała era. Dziewicza era. Era bez reklamy. Social media miały zabić wszystko – od spotów telewizyjnych po reklamy displayowe. Zamiast tego ludzie mieli „angażować się” w bezpośrednią „konwersację” z marką. Szkoda, że

Więcej

Krzysztof Marzec

Jak stworzyć najlepszą reklamę w Google Ads?

Nieważne, jak dużo czasu poświęcisz na analizę słów kluczowych i jak precyzyjnie pogrupujesz je w strukturze grup reklam i kampanii – bez dobrych reklam nie osiągniesz dobrych wyników. W tym artykule dowiesz się, jak technicznie

Więcej

Czym jest conversion lift?

Google i Facebook zaczynają umożliwiać reklamodawcom prowadzenie eksperymentów conversion lift. Upowszechnienie tego sposobu mierzenia skuteczności reklam może wywrócić do góry nogami metodologię modelowania atrybucji, a na konwersje już nigdy nie będziemy patrzeć tak, jak dotychczas.

Więcej

Piotr Bucki

Kilka prawd z książki Hansa Roslinga „Factfulness”

Na zajęciach ze studentami przeprowadzam często prosty eksperyment. Zadaję pytanie i proszę o wskazanie właściwej odpowiedzi. Brzmi jak test. Różnica jest jednak zasadnicza. Za złe odpowiedzi nikt nie dostaje dwói. To ważne, bo większość udziela

Więcej

Jaka jest przyszłość Facebooka?

Jest takie pytanie, które spędza sen z powiek. Jaka jest przyszłość Facebooka? Sam, słysząc to pytanie, zachowywałem się jak Mark Zuckerberg – totalny poker face. Przez lata nikt nie potrafił udzielić na nie odpowiedzi. Strategia

Więcej

Wojtek Kardyś

Wirtualni influencerzy na Instagramie

Jeszcze kilka lat temu, gdy chodziłem na spotkania z klientami, musiałem ich godzinami przekonywać, że influnecer marketing działa i warto w niego zainwestować. Dzisiaj jest zupełnie na odwrót. Spędzam godziny na rozmowach o tym, by

Więcej

Na czym polega automatyzacja kampanii Google Ads?

Na czym polega automatyzacja kampanii Google Ads?

Automatyzacja jest od wielu lat gorącym tematem w wielu branżach. Również w marketingowej, do której sformułowanie „czas to pieniądz” pasuje wybitnie. By zacząć zarabiać nie tylko więcej, ale i szybciej, warto zastanowić się nad wdrożeniem

Więcej

8 wskazówek, jak napisać dobry artykuł do internetu

8 wskazówek, jak napisać dobry artykuł do internetu

Na początku muszę Cię ostrzec – to kolejny artykuł o pisaniu do internetu. Nie odkryję w nim Ameryki i nie wytyczę nowych ścieżek. Wszystko już grali, wszystko czytałeś i doskonale znasz teorię. Ale czy umiesz

Więcej

Jak stworzyć własnego GIFa - naklejkę

Jak stworzyć własnego GIFa – naklejkę na Instagram Stories

Storiesom na Instagramie coraz więcej uwagi poświęcają zarówno prywatni użytkownicy, jak i marki. Wertykalne, ulotne treści zyskują coraz więcej fanów i opanowały już niemal wszystkie platformy społecznościowe. Powstaje coraz więcej narzędzi pozwalających na tworzenie wyróżniających się

Więcej

teoria job to be done

Na czym polega teoria job to be done?

Co tak naprawdę powoduje, że klient kupuje Twój produkt – jego cechy i korzyści? Clayton Christensen, ulubiony teoretyk Doliny Krzemowej, proponuje nową drogę znalezienia odpowiedzi na pytanie „dlaczego kupują?”. Jego najnowsza teoria job to be

Więcej