Napisz do nas

Zapraszamy na 19 szkoleń z e-marketingu i konferencję I ♥ Marketing.

19 Szkoleń i I ♥ Marketing

Najlepsze artykuły marketingowe

10 najpopularniejszych artykułów w 2016 roku

Jakie teksty królowały w naszym serwisie w 2016 roku? Poznaj TOP 10 najchętniej czytanych tegorocznych artykułów!

W tym roku bezsprzecznie największym hitem okazało się PokemonGo – każdy chciał wiedzieć, co wyróżnia aplikację, która podbiła serca nastolatków i… jak to zainteresowanie wykorzystać marketingowo. Ponadto preferowaliście oczywiście mocno praktyczne artykuły – poradniki, listy przydatnych narzędzi i praktyczne wskazówki do wykorzystania od razu w swojej firmie. Podobnie jak w zeszłym roku, ogromne zainteresowanie budził także Instagram – spośród artykułów z poprzednich lat to właśnie wszystkie teksty związane z tym serwisem były najchętniej czytane. Chcecie się dowiedzieć, jakie konkretnie teksty preferowaliście w tym roku? Zerknijcie na poniższą listę :)!

10: Stuninguj swoje kampanie AdWords w 2016 roku! Sprawdź 10 rzeczy, które mogłeś przegapić

Kampanie AdWords

 Autor: Artur Skowron

Planując kampanie marketingowe w AdWords, pamiętaj nie tylko o przemyślanej strategii, ale także o optymalizacji na bieżąco poprzez testowanie i wdrażanie nowych opcji i ustawień. Sprawdź, czy wdrożyłeś 10 poniższych usprawnień, a jeśli tego nie zrobiłeś, zobacz, dlaczego popełniłeś błąd i napraw go jak najszybciej!

czytaj całość >>

9: Jak przekształcić użytkownika Internetu w klienta Twojej firmy? 8 fundamentalnych zasad
Konwersja w Internecie

 Autor: Mariusz Łodyga

Strony internetowe, które konwertują użytkowników w klientów, są niczym żyła złota. Potrafią zastąpić cały tradycyjny dział sprzedaży, zwiększając firmowe zyski i obniżając jednocześnie jej koszty funkcjonowania. Poznaj 8 zasad, jak przekształcić użytkownika Internetu w klienta Twojej firmy!

czytaj całość >>

 8: 5 zasad – skuteczne grafiki w mediach społecznościowych

Skuteczne grafiki w social media

 Autorka: Katarzyna Adamkiewicz

O tym, że obraz jest zdecydowanym „must have” w mediach społecznościowych czy innych działaniach marketingowych, już właściwie się nie mówi czy za dużo nie pisze. My to wiemy. Zdążyliśmy zapoznać się z badaniami, które potwierdzają, że nasz mózg z dużo większą łatwością i, co najważniejsze, szybkością przyswaja obraz. Wiemy, że nasze posty z obrazem się lepiej klikają, słyszeliśmy pogłoski o tym, że zwiększają nam zasięgi. Jakie jednak zasady decydują o tym, że jedna grafika jest bardziej skuteczna od innej?

Czytaj całość >>

7: Black Hat SEO hostingodawcy z wykorzystaniem protokołu https

Black Hat SEO

 Autorzy: Bartosz Berliński, Cezary Lech

Podczas wtorkowego szkolenia SEO, w trakcie analizy LIVE działań Link Buildingowych, wzięliśmy pod lupę znaną (w szczególności wśród blogerów) firmę hostingową zenbox.pl. Niestety szybko pojawiły się podejrzenia o świadome stosowanie technik Black Hat – zobaczcie naszą analizę.

czytaj całość >>

 6: 3 najważniejsze zasady Storytellingu

Zasady storytellingu

 Autorka: Dr Monika Górska

Wiesz, jakie słowo najczęściej powtarzało się w czasie konferencji ekspertów content marketingu z całego świata w Arizonie, w październiku ubiegłego roku? Bez względu na to, czy mówcą był Jeff Walker, Dean Graziosi czy Brandon Burchard – to słowo padało ze sceny najczęściej: Storytelling. A zaraz po nim: autentyczność. To są dwa klucze do nowoczesnego marketingu 3.0. Sprawdź, jak wprowadzić je w swojej komunikacji marketingowej.

czytaj całość >>

5: 14 prostych kroków – promocja na Facebooku przy małym budżecie

Promocja na Facebooku

 Autor: Anatolii Bohoriev

Reklamy na Facebooku są bardzo skuteczne – duże marki codziennie za ich pomocą docierają do milionów użytkowników serwisu Marka Zuckerberga. Co zrobić jednak, gdy chcemy wypromować blog, koło naukowe czy organizację dobroczynną, a nasz budżet na promocję jest mocno ograniczony? Pojawiają się wtedy pytania: co mamy pisać, w jakiej formie, co robić z komentarzami, jak zwiększyć popularność i ilość lajków na fanpage’u, a także co zrobić, aby ludzie się dzielili naszymi treściami? Nie lubię komplikacji i nie jestem guru Facebooka, ale przedstawię Wam 14 prostych kroków, dzięki którym można wypromować swój fanpage, nawet, jeśli mamy bardzo skromny budżet (lub początkowo nie mamy go w ogóle). Wszystkie opisane sposoby są oparte na moich własnych doświadczeniach. Przechodząc przez te punkty, można stworzyć swój własny sposób na sukces. Zaczynamy!

czytaj całość >>

4: 20 prostych i darmowych narzędzi do tworzenia ładnych treści

Narzędzia Content Marketing

 Autorka: Katarzyna Adamkiewicz

Proste, darmowe i ładne – brzmi niemal jak utopia. Bo jeśli narzędzie jest proste, to zazwyczaj efekt końcowy jest również… zbyt prosty. Gdy mamy coś za darmo, to wiemy, że mogłoby być ładniej, gdybyśmy do tego dopłacili. Na szczęście właściciele narzędzi on-line nie zarabiają wyłącznie na naszych abonamentach, stąd trio „proste-darmowe-ładne” jest całkiem realne. Nawet dwudziestokrotnie!

czytaj całość >>

3: Zaprzyjaźnij się z duchem – przewodnik po Snapchacie

Przewodnik po Snapchacie

 Autor: Ash Read

Snapchat jest najnowszą platformą komunikacyjną, która podbiła media społecznościowe. Od swoich początków we wrześniu 2011 roku Snapchat znacznie się rozwinął. ,,Duch” obecnie może się pochwalić 100 milionami aktywnych użytkowników każdego dnia i 7 miliardami wyświetleń filmów dziennie. Dołączył do niego nawet Biały DomJak możesz dołączyć? W jaki sposób użyć Snapchata, aby rozwinąć swój biznes?

czytaj całość >>

2: Trendy w marketingu w roku 2016 – opinie 23 ekspertów branżowych!

Trendy w marketingu

 Autorka: Katarzyna Granops-Szkoda

Sprawdź, jakie najważniejsze trendy w marketingu i e-marketingu w roku 2016 wskazali: Paweł Tkaczyk, Cezary Lech, Maciej Lewiński, Monika Czaplicka, Tomasz Frontczak, Bartłomiej Rak, Katarzyna Młynarczyk, Mariusz Łodyga, Monika Górska, Bartosz Berliński, Anna Miotk i 12 innych ekspertów. Czy rzeczywiście się one sprawdziły?

Czytaj całość >>

1: Jak wykorzystać Pokemon GO w marketingu lokalnej firmy?

Pokemon Go

 Autor: Jarosław Dudek

Zaledwie sześć dni wystarczyło, aby świat po raz kolejny został zawładnięty przez Pokemony – wszystko to dzięki aplikacji Pokemon GO, z której dziennie korzysta już prawie 10 milionów osób (w samych Stanach Zjednoczonych), mimo że jest dostępna w Sklepie Google oraz AppStore oficjalnie zaledwie dla kilku regionów na świecie. Dane mówią, że Pokemon GO zostało zainstalowane już na dwa razy większej liczbie urządzeń (telefony komórkowe oraz tablety) niż bardzo popularna aplikacja randkowa Tinder. Na chwilę obecną aplikacja stworzona przez firmę Niantic wygenerowała dwukrotnie większe zaangażowanie niż Snapchat oraz ma prawie tyle procent dziennie aktywnych użytkowników, co Twitter. Takie statystyki robią na nas duże wrażenie, ale skłoniły nas do refleksji i zastanowienia się, jak wykorzystać Pokemon GO w biznesie. Szybko okazało się, że jest to bardzo proste i pokażemy Wam, jak to zrobić.

czytaj całość >>

Polecam także inne popularne w tym roku artykuły, napisane w poprzednich latach:

Warto zauważyć, że wszystkie te teksty dotyczą Social Media, a aż 5 Instagrama!

Reklama na Instagramie

Marketing na LinkedIn

Budowanie marki na Instagramie

Komunikacja na Facebooku

Hashtagi na Instagramie

9 najczęściej popełnianych błędów na Instagramie

Instagram Marketing i 25 porad jak zdobywać więcej followersów i like’ów?

Chcesz zacząć 2017 rok od szkoleń marketingowych?

Polecam naszą świąteczną promocję – do 31.12 zapiszesz się na wszystkie nasze szkolenia z rabatem 20%!
Święta 2016


 Share sprawnymarketing

Katarzyna Granops-Szkoda

Narratorka firmowych historii w SprawnyMarketing.pl i MaxROY.com. Odpowiada za strategię content marketingową marki SprawnyMarketing.pl , prowadzi także konta portalu we wszystkich mediach społecznościowych, w tym fanpage na Facebooku – jeden z największych o tej tematyce w Polsce. Autorka licznych artykułów o Content i Social Media Marketingu, publikowanych m.in. na portalu SprawnyMarketing.pl, Marketer+ czy NowoczesnaFirma. Swoją pasją do Social Media Marketingu i Content Marketingu dzieli się z uczestnikami autorskich szkoleń (szkoliła m.in. pracowników Quiosque, Urzędów Miast, TelePizza czy Virtualo).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *